חוזה שכירות...שאלה חשובה חייב תשובה דחוף!!!

user1111

New member
חוזה שכירות...שאלה חשובה חייב תשובה דחוף!!!

לפני חודשיים חתמתי חוזה שכירות...בחוזה מופיע שבמידה ואני רוצה לעזוב את הדירה לפני תום מועד השכירות אני רשאי לעשות זאת בתנאי שדיירים אחרים יכנסו במקומי לדירה...בתחילת החודש הודיע לי בעל הדירה שבסוף החודש הזה נכנסים דיירים אחרים במקומי ואני יכול לעזוב....בנוסף הוא הודיע לי למחוק את כל המודעות על הדירה (חשוב לציין שבתקופה שהדירה כבר כביכול נתפסה התקשרו אנשים רבים שרצו לראות אותה ואני אמרתי להם שהדירה כבר הושכרה) כמו כן נאלצתי לעזוב את מקום העבודה שלי כיוון שאני חוזר לגור בצפון ומקום העבודה הודיע לי שאין איפה לשלב אותי באיזור הצפון...היום הודיע לי בעל הדירה שהדיירים נעלמו ולא עונים לו...הוא לא חתם איתם כלום והודיע לי שאני צריך למצוא דיירים אחרים... האם עצם העובדה שבעל הדירה הודיע לי שאני רשאי לעזוב הנה אסמכתא לכך שאינני מחוייב לחוזה יותר? אשמח לתשובה בהקדם!!
 

user1111

New member
....

יש לי הודעה כתובה ממנו בפלאפון שרשום שם שאני רשאי לעזוב את הדירה ב30 לחודש....
 
כן, זה כנראה מספיק

חשוב מאד לנסות להגיע אתו להסכמות על מנת למנוע תביעות בעתיד. תגיד לו שההודעה שלו שמורה ותנסה להגיע אתו למסמך כתוב שבו הוא מאשר את עזיבתך בטרם סיום התקופה (אם זה לא מצליח אפשר להקליט שיחה שתנהל אתו בה, כך יש לקוות, הוא יאשר שהסכים לעזיבה ושהודיע לך שיש לו שוכר ושאתה יכול להפסיק לחפש).
 

user1111

New member
ועוד דבר קטן אחרון...

הדירה שאני גר בה היא דירה מחולקת...לפי מיטב הבנתי אין לו אישור מהעירייה או מאף גורם מוסמך לדירה מוחלקת... את חושבת שהוא ייקח סיכון לתביעה נגדי שבפועל אין לי אישור לדירה?
 
למעלה