חוזה "עד X קילומטר" (רב קו)

רגע. אבל נגיד שאני נוסע מטבעון למרכזית המפרץ וממרכזית המפרץ לתחנה הרחוקה ביותר בקריות. במצטבר, זה מעבר ל-15 ק"מ, אבל יש החלפה של אוטובוס במרכזית. אז לדבריכם, זה נשמע תקין. לא?
אין לי אוטובוס ישיר מהבית לעבודה (מעל 15 ק"מ) ולכן, אם לא מתאים לנהוג ואין רכבת, מחליפה אוטובוס. מרחק כל נסיעה לאחר הפיצול פחות מ 15 ק"מ. עלות המסע: 8 ש"ח + כוס קפה. על האוטובוס השני עולה כמעט תמיד פקח (לפחות אחד). מעולם לא נתקלתי בבעיה כלשהי.
 
"אם יש תחנות לאוטובוס הישיר תחנות עליה וירידה באמצע הדרך, אתה יכול לתקף מראש על חצי נסיעה ואז לתקף שוב על החצי השני"

זה לא חוקי ופקח יכול לדעת שעשית זאת

שאלה להבהרה:

אני נוסע בקו 10 (למשל). אני יורד ממנו באמצע הדרך, ממתין לאוטובוס 10 הבא ועולה עליו.
זה חוקי, נכון?

מה שהתכוונת שאינו חוקי זה רק כאשר אני נשאר על אותו אוטובוס (אותה לוחית זיהוי) ומתקף שוב?
 

tal#

Active member
זה לא חוקי ופקח יכול לדעת שעשית זאת
איפה נקבע שזה לא חוקי? מותר לנסוע לשנות את היעד שלו תוך כדי נסיעה.
אם אתה מתכוון לסעיף הזה בתיקון 49, הוא גם לא מכסה מצבים שיורדים מאוטובוס מאסף בתחנה 1 ומספיקים לחזור אליו בתחנה 2.
וגם מההערה במסופון של הפקח אפשר להתחמק.
 

קבצים מצורפים

  • 1749234646234.png
    1749234646234.png
    KB 15.5 · צפיות: 9

מנחם403

Active member
אפשר מקור בחוק שאוסר זאת?
אין לי עניין להתווכח איתך. תנסה לעשות זאת ותראה שתקבל קנס מפקח באם יהיה. זה מובן לבד שזה אסור (זה כל הקטע של המחיר: מחיר לפי נסיעה בודדת, לא לפי תיקוף בודד. הכסף שחברות התחבורה הציבורית מקבלות זה לא לפי מספר תיקופים אלא לפי מספר מתקפים. אם תיקפת פעמיים 15 ק״מ במקום תיקוף אחד של 40, גזלת מחברות התחבורה את ההפרש בין מחיר 15 קמ למחיר 40 קמ
 

tal#

Active member
אין לי עניין להתווכח איתך. תנסה לעשות זאת ותראה שתקבל קנס מפקח באם יהיה. זה מובן לבד שזה אסור (זה כל הקטע של המחיר: מחיר לפי נסיעה בודדת, לא לפי תיקוף בודד. הכסף שחברות התחבורה הציבורית מקבלות זה לא לפי מספר תיקופים אלא לפי מספר מתקפים. אם תיקפת פעמיים 15 ק״מ במקום תיקוף אחד של 40, גזלת מחברות התחבורה את ההפרש בין מחיר 15 קמ למחיר 40 קמ
אתה טוען שזה "לא חוקי", אבל לא מוכן לבסס את זה ובמקום בוחר בהתפלספות מיותרת.
גם בגלגול הקודם של התמחור, לא הייתה שום בעיה בפועל לתקף החוזה האזורי ואח"כ חוזה נוסף.
שוב, מותר לנסוע לשנות את היעד שלו באמצע הדרך. ה"גזל" של מפעיל התח"צ\משרד התחבורע, זה לא עניינו- המחיר כבר מופרז.
 
אין לי עניין להתווכח איתך. תנסה לעשות זאת ותראה שתקבל קנס מפקח באם יהיה. זה מובן לבד שזה אסור (זה כל הקטע של המחיר: מחיר לפי נסיעה בודדת, לא לפי תיקוף בודד. הכסף שחברות התחבורה הציבורית מקבלות זה לא לפי מספר תיקופים אלא לפי מספר מתקפים. אם תיקפת פעמיים 15 ק״מ במקום תיקוף אחד של 40, גזלת מחברות התחבורה את ההפרש בין מחיר 15 קמ למחיר 40 קמ

הפקח הוא לא שופט, גם אם הוא יקנוס הקנס יבוטל אם אין לו בסיס חוקי.
יתכן שיש חוק שאוסר את זה, אבל אתה לא מוכן לצטט אותו
 
למעלה