חוזה לסיום בנייה

פיפוקה

New member
חוזה לסיום בנייה

שיפצתי ובניתי תוספת לבית. בימים אלו אנו מסיימים את השלבים האחרונים. לפני שאני נותנת לקבלן את התשלום האחרון, ברצוני להחתימו על סיום העבודה, מסירת הבית וכמובן על זה שהוא קיבל את מלוא הכסף על העבודה איפה אני יכולה למצוא דוגמא של חוזה כזה תודה
 
ומה קורה עם חוזה לתחילת הבניה

בחוזה הזה צריך להיות פרטי תשלומים ושלבים - ראוי ורצוי כי על כל שלב יחתום ויוציא חשבונית . בתשלום האחרון ( שצריך להיות בחוזה לתחילת העבודה ) נותנים לו את התשלום בתוספת שורה קטנה שאין לו כל תביעות כספיות מכל סוג שהם - והוא קיבל את התמורה ואתם מקבלים את הקבלה .
 

פיפוקה

New member
אכן יש

כמובן שיש חוזה התחלתי עם שלבי הבנייה ותשלום לכול שלב. אומנם לא קיבלתי עדיין חשבונית על כול התשלומים, אבל כן החתמתי אותו על כול אגורה שהוא קיבל. ברצוני בכול זאת להחתים אותו על איזה מסמך של סיום העבודה, וקבלת כול התשלומים ללא אפשרות לטביעה. האם יש דוגמא למסך כזה, מה כן אני צריכה לציין במסך כזה ?
 
אז כך

אם יש חוזה והוא חתום על כל שלב - לכל שלב צריך להיות חשבונית + קבלה . את בכלל לא מדברת עימו עד שיש לך על כל שלב ששלמת עבורו חשבונית + קבלה . לאחר קבלת כל החשבוניות והקבלה - עורכים מסמך של חשבון סופי ( הכותרת היא חשבון סופי לחוזה ....) . בסוף החשבון הסופי מוסיפים שורה קטנה כי החשבון סופי זה מהווה כי כל התמורה בגין חוזה ...שולם במלאו . ולקבלן אין לו כל תביעות , או דרישות כספיות מכל סוג שהן לגבי חוזה ספציפי זה . זה הכל , מה שחשוב חשבוניות קבלות .
 

פיפוקה

New member
מסמך של מסירת הבית

האם אין מסמך סטנדרטי אשר הקבלן מוסר את הבית לדייר בגמר עבודה, ובאחד הסעיפים מוסכם שהקבלן קיבל את מלוא כספו
 
חשבון סופי זה המסמך

ברגע שהכותרת היא חשבון סופי ז"א הוא יודע בחתימתו על חשבון זה הוא קיבל את כל התמורה
 

בינא

Member
מסירת מבנה לדיירים ע"י הקבלן בגמר הבצוע

נקראת מסירה סופית. על מה נדרש לבדוק במהלך המסירה הסופית ניתן לקרוא באתר "בית" www.bayit-il.co.il בפרק הדן ברשימת הביקורות בזמן הבניה - http://www.geocities.com/b-i-n-a/ListofChecks.htm במהל בצוע הביקורת בה נרשם כל מה שלא נראה לכם, ו/או למפקח המבצע את הביקורת, נרשם גם בכמה זמן חובה על הקבלן לבצע את ההשלמות והתיקונים על כל מה שנרשם ובאילו תנאים יקבל את התשלום האחרון בגין עבודתו, כנגד הגשת חשבונית מס במקום עם חתימה על מסמך הביקורת הסופית, במידה ואכן סיים את התיקונים לשביעות רצון הדיירים.
 
למעלה