חוזה לטלפון נייד

ofneiarim

New member
חוזה לטלפון נייד

מכיל הרבה אותיות קטנות שאיש לא קורא-בחברות הגדולות אם מתקלקל המכשיר (שקיבלת חינם) במשך 3 השנים, תחויב לשלם את מחירו ובנוסף לקנות מכשיר להמשך שימוש-אני (לאחר ניסיון) העדפתי לקנות מכשיר ולהיות חופשי מחוזה
 
לא הבנתי את החשבון שלך

התחייבת לשלוש שנים ונתנו לך טלפון מתנה. זה בעצם מה שאתה אומר? מתנה בלי אחריות, נכון? אז... אם ממילא אתה תהיה לקוח שלהם ל3 שנים, והיה והתקלקל המכשיר שקיבלת במתנה, מה פירוש "לשלם את מחירו"? וכי אתה חייב לדווח להם שהוא התקלקל לך? תאשפז אותו במגירה ותקנה מכשיר אחר כמו שממילא קנית ושלום על פתח תקוה.
 
אגב, הנה חוזה סטנדארטי

חשוב לקרוא את האותיות הקטנות. הבטיחו הרבה דברים, ומה קיבלנו? קדחת.
 

גלעד#

New member
לא להתרגש מהחוזים האלה

כולה טלפון סלולרי. זה לא משכנתא לבית. עם כל החוזים האלה אתה יכול לשנות את התוכנית שלך מיליון פעמים (נניח התחייבת לשלם 30 דולר בחודש עבור מסלול מסוים, אתה תמיד יכול להחליף למסלול אחר בתשלום מופחת). מתקלקל? לך לנציג שירות, תחייך יפה. לפעמים מחליפים בלי שום מחיר והסברים. פעם אחת הסלולר שלי הלך לטייל לכמה שעות ולא יכולתי למצוא אותו. הציעו לי תמורת כמה עשרות דולרים לקבל מכשיר (משומש) חלופי, וזה לא כתוב בחוזה. החוזים האלה הם כסת"ח. תלמדו ביטוי שבישראל לא יודעים מה זה: PRICE MATCH. גם אם יש לכם חוזים עם חברות הסלולר או הכבלים או לא יודע מי, והמתחרים יותר זולים. מתקשרים ומבקשים PRICE MATCH למתחרים. תלוי על מי נופלים ואיך אתם מציגים את הטיעונים אבל בסופו של יום, מדובר בשירות לקוח והחברות מבינות שאם הם יערימו תשלומים וסעיפים לא הגיוניים, הם יאבדו לקוח. לא מבין למה צריך להשקיע כמה מאות דולרים בברזל, כשכולם מציעים אותו בחינם, כתוצאה מהתחרות בשוק הסלולר.
 

roiki29

New member
דרך אגב

אפשר לרכוש אך ורק SIM? אם יש לך מחיר עלות זה יעזור תודה
 
אפשר לרכוש רק SIM אם רוצים

המחיר תלוי בתכנית שאתה מצטרף אליה, וכמובן - בספק השירות (יש כמה ספקים)
 

vhkv7

New member
אנחנו רכשנו רק SIM

הבאתי לכאן את מכשיר ה"נוקיה" שלי מהארץ (אחרי שפתחתי את הקידוד שלו (בחינם, דרך אתר decoding באינטרנט)- ורכשתי עבורו רק SIM בתוכנית "משפחה" של fido. מחיר התוכנית- 25 דו"ק לחודש (ועל זה יש להוסיף: תשלום עבור שירות 911 ועוד משהו שאנ'לא זוכרת). סה"כ, כולל שיחות (שרובן בחינם, כי הן מfido לfido) - אני מגיעה לכ-40 דו"ק - הרבה פחות ממה שעלה לי להחזיק את המכשיר בארץ.
 

vhkv7

New member
"כל אחד והבוב שלו" ../images/Emo56.gif

חייב להיות אמין חייב להיות זמין חייב טלפון סלולרי תקין מי יודע מתי אלוהים יתקשר באיזו חברה יש לו מנוי.... (מילים,לחן,ביצוע: חמי רודנר) {פורסט- לא מתאים לך לפספס כזה ציטוט מתאים...אתה "רדום" לאחרונה....קח קצת עידוד
}
 
חמי רודנר זה לא מהעידן שלי

מבחינתי הזמר העברי מסתיים עם פירוק הלהקות הצבאיות.
 

vhkv7

New member
פורסט- במיוחד בשבילך ../images/Emo33.gif../images/Emo24.gif

(טוב- אז עדיין לא היו פלאפונים...) כשהשמש חיוך אחרון לחרמון תשלח ביום רוח של סתיו, יצלצל טלפון בפיקוד הצפון זה אנחנו מעבר לקו... (להקת פיקוד צפון-יגאל בשן כסולן-1970)
 
במזחלת של קרח לצליל פעמון

שירנו עונה בשלווה נטפס על גלבוע, תבור ועצמון בשירת חיילים מלווה. מלווה את שירת הצפון הרחוק של ארץ נושבת וקור תחמם ותדליק את ליבנו לצחוק ותמיס מצב רוח אפור. צגדגדגם (???)
 

uzipikar

New member
תרדו מהגלבוע

הבן אדם היסטרי עם חוזה של שלוש שנים..... תמצאו לו פתרון! אני למשל הייתי בורח לארץ ותוקע אותם עם החוזה.....
 
למעלה