חוות דעת על Acer Aspire 5738DZG‏ עם מסך התלת-

שימי810

New member
חוות דעת על Acer Aspire 5738DZG‏ עם מסך התלת-

מה דעתכם עליו, הוא טוב? הוא ברמה הבינונית של נטבוק או שהוא לפטופ חזק? ומה הייתם אומרים על התלת-מימד? קראתי בסקירות באנגלית שזה בשיטה הישנה של שנות התשעים. והתוכנה שיוצרת את האפקט לא תומכת בכל הסרטים והתמונות... אז בשורה התחתונה, בתמורה ל- 3500 שקלים הוא שווה את המחיר או שכדאי בכל זאת לפרוש לכיוון הלנובו? אגב, לדעתי המעבד קצת חלש..
 

שימי810

New member
כשכתבתי מספיק חזק (בשאלה הראשית)

התכוונתי לשאול אם הוא מספיק חזק כדי לערוך סרטים למשל בפרימייר.. לא כתוב גם אם יש לו כניסת פיירוור למצלמה דיגיטלית.
 

kitt

New member
קודם כל מעבדי T4XXX הם לא שוס... הוא יצליח

לערוך סרטים בפרימייר שאינם HD), השאלה בכמה זמן. לגבי כניסת פיירוייר, צריך לראות את המפרט המלא של המחשב. מה שבאג מפרסמים באתר שלהם הוא בושה ולא מפרט.
 

kitt

New member
לי אישית הקטע של מסך תלת מימדי נראה לא יותר

מגימיק לא מוצלח, ואם אתה אומר שזה מיושם בתוכנה אז בכלל אין מה לחפש איתו, וזה ממש לא צריך להיות הפרמטר שיחליט אם זה הדגם שאתה רוצה או לא.
 

שימי810

New member
אכן, ועזבתי אותו עם הגימיק שלהם.

הוא די מעפן וטוב רק למשתמשים בינוניים. עכשיו אני בדילמה בין בחירה של מחשב Toshiba satelliet A500-132 לבין sony vaio VGN-FW465J/H ‏(כן, אם כבר קונים מחשב ורוצים להתקדם.. סה"כ עוד תוספת קטנה-בינונית) מפרט הטושיבה הוא http://il.computers.toshiba-europe....Satellite-A500-132/1069915/toshibaShop/false/ ההבדלים בין הסוני מהטושיבה הם: מסך קצת יותר גדול, כונן בלוריי (לקריאה בלבד), מודם, חיבור פיירוור, 320 ג'יגה במקום 400, שנה אחריות, וקבלת תוכנות עריכת וידיאו ואודיו. המעבד אותו מעבד, כרטיס המסך אותו כרטיס מסך, הזכרון אותו זכרון (ויש אפילו מגבלה עד 4 ג'). ועל התוספות מוסיפים לפחות 1000 ש"ח, כלומר 7000 (ובחו"ל הסוני עולה 4000 ש"ח! סה"כ). בטושיבה לעומת זאת, יש את התוספות הבאות: תוספת של יציאה אופטית לאודיו, מצלמה מובנית באיכות HD, רמקולים איכותיים של הרמן קרדון, מולטי טאצ' במשטח הנגיעה. אין לי בעיה להוסיף את חיבור הפיירוול והמודם בכרטיס ההרחבה. משהו שלא ממש הבנתי מהטושיבה, המקלדת הנומרית (המספרים). הם בצד כמו מקלדת רגילה או בשורה קטנה למעלה? ועוד כמה שאלות.. הטושיבה יצליח להריץ סרטי HD? יצליח להריץ חלק את פרימייר? אני בעד הטושיבה לו רק בגלל המחיר הגבוהה של הסוני (והאמת שלא הייתי נוגע בסוני, לא מוכרים בתחום המחשבים). ‏(וסליחה על אורך הטקסט, הפעם עליתי באמת שלב בבחירה).
 

שימי810

New member
ואגב, התחלפו הדגמים/סדרות?

ראיתי שהדגם החדש A500-1CO‏ החליף (כנראה) את הדגם שעליו אני מדבר של טושיבה. הם הנמיכו חזק את כוח המעבד והחליפו את כרטיס המסך... כרטיס המסך נמוך יותר? נראה שביחס למחיר הזה היה שווה להם לרדת בעלויות הייצור.. אני מעדיף את הדגם הישן יותר, לו רק לא החזירו אותם עדיין וימשיכו "להתפטר" מהם בחנויות.
 

kitt

New member
לגבי הטושיבה, מהתמונה נראה שיש לו מקלדת

נומרית נפרדת. הוא יריץ בלי בעיה סרטים ופרימייר סוני מאוד מוכרים בתחום המחשבים כבר כמה שנים, אבל רק בחו"ל, בארץ היבואן החליט מטעמיו הוא לא להיכנס לתחום המחשבים. אני לא הייתי הולך על הסוני לא בגלל שהוא לא טוב, אלא בגלל שאין לו אחריות בארץ.
 

שימי810

New member
אם אין אחריות אז באמת לא כדאי

כנראה שבאמת אלך על הטושיבה. אגב, איזה מחשב טושיבה היית קונה, מהדגם החדש או הישן? נניח ואם לא יהיה את הישן, גם המעבד המוחלש יותר יפעל טוב (P7450, 2.13 GHz)?
 

kitt

New member
ההבדל המשמעותי היחיד בין המעבדים (הפרש

המהירות ביניהם זניח עד לא קיים) הוא שבP8700 יש לך יכולות וירטואליזציה שלא קיימות ב7450.
 

שימי810

New member
שזה יתרון אדיר.

חבל באותו המחיר לקבל משהו נחות יותר, אנסה להוציא מהם את הדגם הישן.
 

שימי810

New member
קיים דגם נוסף (תת-דגם) של הטושיבה?

קראתי את ההוראות של המחשב הנייד של טושיבה וקיים דגם עם מקלט טלוויזיה DVB-T‏ ושלט רחוק. האם ידוע לכם מה הדגם שלו, אם הוא נמצא בישראל, ומה מחירו? אני מוכן להוסיף עוד כסף כל עוד תוספת המקלט והשלט לא יעלו על מחירו של מקלט DVB-T USB‏ סטנדרטי.
 

שימי810

New member
הטושיבה שאני מדבר עליו הוא עם מסך LCD?

רק עכשיו פתאום קלטתי שכנראה הוא עם מסך LCD‏ ולא לד... היית מתפשר על מעבד נמוך יותר כדי לקנות עם מסך לד?
 

kitt

New member
המחשב הוא תמיד עם מסך LCD, הLED הוא סוג

התאורה האחורית. לגבי אם יש או אין את הדגם בארץ תתקשר למפעיל היבואנים של טושיבה ותשאל.
 

שימי810

New member
ויש לך את הטלפון שלהם?

האתר שלהם טוב ויפה ומתורגם עד שזה מגיע לשלב יצירת הקשר.. יש שם איזו חברה/חנות נציגה, אבל אני לא בטוח אם אלה השירות שלהם.
 
למעלה