חוות דעת על מצלמה:minolta pimage400

סנטה

New member
חוות דעת על מצלמה:minolta pimage400

שלום לכולם קיבלתי מצלמה זו מתנה הייתי רוצה לשמוע האם היא "נחשבת" בשוק של היום? קיבלתי איתה כרטיס של 128mg [כמה תמונות זה?] ומה היתרונות שלה חסרונות שלה ומחיר שוק שלה ... תודה :)
 

chipmany

New member
ביטוי ידוע:

Don't look a gift horse in the mouth. קיבלת מתנה, ויש לך מצלמה ביד. תשתמש ותהנה. אם תחליט שאחרי שימוש מספיק למדת אותה ואתה לא מרוצה, או רוצה משהו יותר מתקדם, אז תברר מה כדאי לקנות. עד אז יהיה לך מושג הרבה יותר ברור מה הדרישות שלך ממצלמה. אגב המצלמה היא dimage.
 

סנטה

New member
או קיי - לא ענית לי על השאלה ...

ואשמח אם תענה עליה כי ישם כמה דברים חשובים לי . :)
 

chipmany

New member
אני לא מכיר אותה, אבל זו לא הנקודה.

אם יש דברים שחשובים לך, תשאל לגביהם. לתשובה "האם המלמה שווה", אני יכול לענות רק דבר אחד, היא בטח שווה הרבה יותר ממה ששילמת עליה, והיא כבר אצלך. המצלמה היא מסוג המצלמות הקומפקטיות. אפשר לנהל דיון של עשרות עמודים של מה היתרונות והחסרונות של מצלמה קומפקטית לעומת סוגים אחרים, או לעומת דגמים אחרים. השאלה היא, מה אתה מחפש ומה היית רוצה ממצלמה. לדעתי, ואני חוזר על מה שאמרתי, יש לך הזדמנות ללמוד על צילום דיגיטלי דרך שימוש במצלמה, ואח"כ תוכל להתקדם ולחפש משהו אחר. זה שונה מהרבה מאוד אנשים שקודם מנסים ללמוד דרך האינטרנט, כדי שמישהו אחר יגיד להם מה "שווה", ואז קונים, ואחרי זמן מה מבינים שמה שהם קנו, זה לא בדיוק בשבילם.
 

סנטה

New member
או קיי ...אני מבין

פשוט רציתי לדעת אם המצלמה היא ישנה/חדשה וכ"ו. וכמה תמונות נכנסות ב 128 מגה ביט?
 

navd

New member
לגבי המצלמה

לפי האתר הזה, היא הוכרזה לפני שנה. לגבי כמות התמונות, זה תלוי במספר מאפיינים: איכות התמונה (יחס דחיסה), והגודל (גודל מקסימלי, או מוקטן) ובנוסף יש להביא בחשבון את האובייקט המצולם (שטחים אחידים או מרקמים עשירים). המספר המשוער אמור להופיע בצג של המצלמה, נדמה לי שמצד שמאל למטה. לפי מינולטה, ביחס דחיסה רגיל כל תמונה תופסת מגהביט אחד ובדחיסה עדינה שני מגהביט. כלומר 128 תמונות או 64 תמונות בהתאמה. בנוסף, אתה יכול לקרוא על המצלמה אצל סטיב.
 
למעלה