יתרון נהדר, בתיאוריה. אבל בפועל...
...יצרתם לעצמכם בעיה שיווקית לא פשוטה. מי שלא מבין בטכנולוגיה, לא יאהב את הרעיון של הפיכת דיעות מורכבות של בני-אדם למספר ע"י מחשב. לעומת זאת, מי שכן מבין בטכנולוגיה, לא יאמין לכם. האתר שלכם צריך לתת לאנשים סיבה להאמין: אפשר, למשל, לתת לאנשים להקליד טקסט לדוגמא והמחשב שלכם יהפוך אותו לציון. יש עוד הרבה אפשרויות, אבל להשאיר את התיאור כמו שהוא - כללי, מעורפל ובלי שום הדגמה - עלול מאוד להזיק לכם בטווח הארוך. חוץ מהנקודה הבעייתית הזאת, דווקא אהבתי את האתר מאוד - הוא נראה יפה, מושקע, ומקצועי. אבל אם אתם באמת רוצים לממש את היתרון הטכנולוגי שיש לכם, תצטרכו לשווק אותו בצורה הרבה יותר חכמה.
...יצרתם לעצמכם בעיה שיווקית לא פשוטה. מי שלא מבין בטכנולוגיה, לא יאהב את הרעיון של הפיכת דיעות מורכבות של בני-אדם למספר ע"י מחשב. לעומת זאת, מי שכן מבין בטכנולוגיה, לא יאמין לכם. האתר שלכם צריך לתת לאנשים סיבה להאמין: אפשר, למשל, לתת לאנשים להקליד טקסט לדוגמא והמחשב שלכם יהפוך אותו לציון. יש עוד הרבה אפשרויות, אבל להשאיר את התיאור כמו שהוא - כללי, מעורפל ובלי שום הדגמה - עלול מאוד להזיק לכם בטווח הארוך. חוץ מהנקודה הבעייתית הזאת, דווקא אהבתי את האתר מאוד - הוא נראה יפה, מושקע, ומקצועי. אבל אם אתם באמת רוצים לממש את היתרון הטכנולוגי שיש לכם, תצטרכו לשווק אותו בצורה הרבה יותר חכמה.