חוות דעת מלון דן תל אביב

Denzell

New member
חוות דעת מלון דן תל אביב

מזמן לא ביקרתי כאן, אבל באתי לשתף...
היינו בסופ"ש במלון דן תל אביב. מי שלא מכיר מדובר במלון של 5 כוכבים ממוקם על הטיילת ברחוב הירקון. זו לא פעם ראשונה שלי במלון, ולשמחתי הלובי וחדר האוכל עברו שיפוץ והם נראים הרבה יותר מודרניים. המלון עצמו דיי ותיק אבל לא מרגישים את זה. קיבלנו חדר משודרג בתוספת תשלום קטנה. החדר התגלה כמעל לכל הציפיות. חדר מרווח מאד, מיטה ענקית , LCD , אמבטיה עם LCD... + מקלחון גדול. וילונות חשמליים. ריהוט עץ. בקיצור חדר ממש מפנק. בחדר חיכתה לנו צלחת פירות + עוגת שוקולד מתנה מהשף... מבחינץ חדר אוכל , אכלנו ראק ארוחת בוקר של שבת שהיתה מעולה. מבחר יפה והכי חשוב איכותי ביותר. שירות מעולה ומקצועי. באמת ארוחת בוקר מפנקת. למלון יש בריכה פנינית וחיצונית (קטנה) סאונה ג'קוזי וחדר כושר... אבל לא השתמשנו חסרונות ודברים שעיצבנו: -- אין חנייה!!! יש חנייה בתשלום מתחת למלון , אבל היא היתה מלאה , אז היינו צריכים להיכנס לכל מיני מגרשים ולשלם לא מעט כסף. -- לכשהגענו אמרו לנו שנצטרך לפנות את החדר בשבת ב 12 (!) לאחר שהתרעמנו עשו לנו טובה ונתנו לנו עד 14:00 , למרות שלזוג ליד הציעו ישר עד 14:00 . לפי דעתי זה ממש הורס את הסופש שצריך לפנות את החדר כל כך מוקדם. למרות כל המחאות כלום לא עזר. המלון בתפוסה מלאה אמרו לנו. והודענו לכם בזמן ההזמנה (שקר!) יש לציין שפעם האחרונה שהייתי במלון פינינו את החדר ב16:00 פלוס בשבת. --ב12 שחזרנו לחדר להתארגן הדלת היתה נעולה (מישהו שכח שאנחנו יוצאים ב14:00 ) והיינו צריכים לחכות לקב"ט. שוב לא סוף העולם אבל מרגיז. בקיצור מלון ברמה גבוהה עם כמה בעיות עקרוניות... נשתמע D
 
../images/Emo140.gifדנזל ברוך שובך

אני מכירה הייטב את הבעיתיות של מחסור בחניה +דרישה לעזיבה מוקדמת ברוב המלונות בת"א. אכן בשביל אישור לעזיבה מאוחרת צריך שיהיה מצויין בפרוש בכתב בוואוצ'ר, אחרת אין עם מי לדבר. .ברנסנס מאשרים עזיבות עד:16:00 כל השאר בין 12-16:00 בהתאם לתפוסות. (יש הגעות של תיירים אז הם לא עושים חשבון שבת או לא שבת) יותר קל בנתניה/אשקלון/ים המלח/ירושלים בנוגע לעזיבות מאוחרת במוצ"ש. בת"א כמעט לאף מלון אין חניה חינם,ואין הרבה ברירה או לחנות ב"חנה וסע" בארלוזורוב ולהתנייד במוניות,או לשלם לא מעט על חניה בסביבה. בכל מקרה, שמחה שאהבת את המלון,את השרות והאוכל. מלון דן ת"א נחשב מהמובילים במלונות ת"א.תודה על המשוב. איפה חגגתם את הסילבסטר?
 
דנזל

אין סיבה להתרעם על נושא העזיבות ביום שבת. מלון כשהוא מלא או מסיבה אחרת שהוא מחליט עליה,יכול שלא לאפשר לאורחיו להשאר אחרי השעה 12.00 ובצדק. אין שום מלון בעולם שנותן את מה שאנחנו נותנים(כמחווה בלבד ולכן אין על מה להתרעם). צריך לזכור שעזיבה מאוחרת בישראל ניתנת על מנת לסייע לקהל הדתי שמתקשה היציאה במועד שאין באפשרותו לנסוע ,אך גםעל בסיס של אפשרות בלבד. חניה -אכן נושא כאוב,אך כך גם ברוב המלונות בעולם הממוקמים במרכזי הערים הראשיות.
 

Denzell

New member
מסכים לגבי החנייה לא מסכים לגבי העזיבה

מדובר במדינה ישראל וזו לא גרמניה או אנגליה או איטליה. ישראל היא מדינה יהודית שבה יום השבת הוא יום מיוחד. וכמה שאנשי התיירות יסובבו ויערבבו אותנו שיש תיירים ושזה יום רגיל זה לא יעזור, כי התייר הישראלי רוצה חופשת שבת וחופשת שבת לא נגמרת ב12 בצהריים ואני לא אחזור למלון שמגרש אותי כל כך מוקדם בשבת כי זה הרס לי את כל הסופ"ש. לצאת ב14:00 זה אומר לחזור לחדר ב12 להתארגן ולעוף ואם קמתי ב10? אז מה נשאר לי לאכול ארוחת בוקר לעשות קוקו לבריכה ןללכת? ראוי שבשבת תהיה כניסה מאוחרת לטובת מי ששילם יותר כסף על ליל שבת. זו דעתי.
 

אמא של29

New member
אנחנו ביטלנו חופשה בדן תל אביב

כשהבנו שצריך לעזוב בצהריים ולא בצאת השבת. ולא אמרו לנו את זה בעת ההזמנה, שמענו את זה מחברים. אני מצטרפת לדנזל, סופ"ש נהרס כשצריך לצאת בצהריים ולא משנה אם כך נהוג בכל העולם.
 
סוף השבוע ממש לא צריך לההרס בגלל זה

בכל מלון שמכבד את עצמו (ואני כוללת את רשת המלונות של דן ביניהם) ישנו חדר שצמוד לקבלה, ושבו אפשר להשאיר למשמורת את הציוד האישי בזמן שהולכים ומסתובבים עוד קצת בעיר ונהנים מכל מה שיש בה. עשינו כך לפני שבועיים במלון גורדון: פינינו את החדר למעשה כבר ב-10, הורדנו את הציוד שלנו לקבלה והשארנו אותו שם. בפועל המשכנו להסתובב בתל אביב עד אחרי 16:00, ורק אז באנו לאסוף את הציוד וחזרנו הביתה.
 
זאת הבעיה שנותנים מתנה

הרי השעות הנוספות שמלון מחליט להעניק בשבת לאורחים (כשמתאפשר),הן מתנה מתוך התחשבות.הבעיה היא שכאשר מתנה הופכת להיות מושרשת וכאשר אומרים-אוקיי עכשיו לא מתאים,פתאום יש קיטורים.אבל כך העסק עובד בארצנו וכך אנחנו עם ישראל-תמיד מקטר ותמיד חושב שהוא צודק בהכל.נראה אתכם מקבלים שעות נוספות במלון באירופה ביום ראשון(כמו שבת שלנו)עד שעות אחר הצהריים ללא תשלום, ואתם יודעים מה,עדיין לא פגשתי תייר אחד בארץ או אזרח בארצו שמקטר כפי שאנחנו מקטרים. אבל אין מה לעשות,כאלה אנחנו .....
 

mr dish

New member
שאלה לי למלונאי - מה תענה למזמיני חדר, המציינ

ים את עובדת היותם שומרי שבת? שלפנים משורת הדין....שבצעד יוצא מהכלל...שבנדיבותך אין קץ...אתה מאפשר להם לשמור על השבת היקרה להם? שאתה מאפשר להם לשבת - בחינם - בלובי?
 
למרות הציניות הלא ענינית שלך ,אני אענה.

תמיד יש התחשבות באורחים ששומרי שבת ובמידה ומתאפשר ,רוב המלונות יאפשרו לקהל הדתי השארות עד צאת השבת.ישנם מקומות המציינים שהשארות מאוחרת יותר,מחוייבת בתוספת תשלום וישנם כאלה שלא.הכל נתון לשיקול הנהלת המלון. בשורה התחתונה-יש התחשבות עד כמה שניתן.
 

אמא של29

New member
אנחנו דתיים, עם תינוקת והיינו חייבים לפנות את

החדר בשעה 14. לכן ביטלנו את ההזמנה.
 
למעלה