קניה איכותית
לי יש את העונג לרכב על זוג כזה בנות כחודש . לא ציינת איפה נרכשות האופניים שזה לא פחות חשוב, אני רכשתי בבית אורן בגלל שני חברה שעובדים שם. שדרגתי במעמד הקניה למעצורי שימנו דאור הידראולי ולקליטים שימנו 520 ללא כל תוספת. חסרונות: תבדוק את הצמיגים- אצלי האחורי היה מעוות דבר שגרם לי לאי נעימות קלה לאור התעקשות שלי להחליפו. תבדוק את האוכף- איכותי מאוד רק שבשלי היה עיוות קל דבר שגרם לו להיות נטוי על הצד בכמה מעלות . קיים איזשהו חופש בבולם האחורי שנובע מקסבות לא הכי מתאימות-לא מפריע ברכיבה לא מורגש כשאתה על האופניים. לפי האתר של החברה האופניים באות עם בולם rockshoxs bar מתכוונן בפועל ראיתי אופניים שיש להם "ברז" כיוונון -בשלי משום מה אין? שלחתי מייל לחברה טרם קיבלתי תשובה. סה"כ למרות הדברים ה" קשים" שאמרתי דע כי מדובר בעסקה עם התמורה הכי רצינית שאני מצאתי בטווח המחירים הנ"ל. אופניים שעושות את כל טווח הפעילויות שאני עושה עם האופניים- מ XC ארוך טווח 50 ויותר ק"מ דרך רכיבה "גרוזינית" (שבילים) -כרמי יוסף, מיר"ב, בן שמן, בריטניה, וכו'. מצורף מבחן דרכים שעשה מיקי בר אור וחבריו על הדגם הקודם שיחסית אליו שופרו מס' ליקויים כמו שפשוף השרשרת לפחות כך נדמה לי. אם יש לך אפשרות לשדרג בולם קדמי תבוא עליך הברכה - אגב כמה עולה לך התענוג? קניה מצויינת לאופני תקציב.