חווית שירות - גאס גאס

7omahawK

New member
חווית שירות - גאס גאס

או חוסר שירות, בקצרה :
אני וחבר לפני קנייה של אופנוע, קראנו ביקורות טובות על גאס גאס, שמענו דברים טובים על היבואן, ראינו את המחירים -
מתקשרים לתאם נסיעת מבחן.

התקשרתי למוטוטראק, אמרו לי שמתן ניר אחראי על הנסיעות מבחן, קיבלתי טלפון והתקשרתי.
אחרי שבועיים של טלפונים הלוך ושוב קיבלתי טלפון של בחור בשם רועי שהיה אמור לעשות לי ולחבר את הנסיעת מבחן.
דיברתי איתו, וקבענו למחרת בשעה 14:30.
מתקשר אליו ב-11:00, הוא אומר שלא יסתדר לו היום ( אחרי שקבענו מראש כן ?), שהוא עושה נסיעת מבחן במקום אחר ומציע שנקבע למחר.
התעצבנתי בקטנה, בכל זאת קטע לא מתאים אבל החלטתי לתת עוד צ'אנס.
קבענו למחרת ב-17:30, אני מוודא איתו ושואל אותו: "מחר בחמש, בדוק וסגור ? קבענו ?" - הוא עונה שכן.

מתקשר לרועי ב17:15, אין קול ואין עונה.
מגיע עם החבר למנדרין, עם ציוד והכל - אין שם כלב. עושים סיבוב לחפש - שום דבר.
מתקשר שוב לרועי, אין תשובה. מתקשר למתן, שום כלום. אחרי כמה טלפונים מתן עונה -
"מה לא דיברו איתך ? לא דיברת עם רועי ?" , בשלב הזה כבר הבנתי שנסיעת מבחן לא תיהיה היום.
מתן אומר שרועי כבר מתקשר אליי. טלפון מרועי "לא דיברו איתך מהמשרד ? ניסיתי לתפוס אותך..."
לא ניסו ולא נעליים, שום שיחה שלא נענתה או משהו בסגנון.
בשלב הזה כבר התעצבנתי. תוך כדי שיחה, רועי מצא לנכון לעדכן אותי שהגיע להם מכולה מלאה, והם נורא עסוקים איתה, וכנראה בגלל זה הוא לא הגיע.
הוא הוסיף שהוא ממש מצטער והציע שנקבע שוב למועד אחר והפעם הוא מבטיח שהוא יגיע.
וויתרתי על התענוג.
שיחה למתן, אולי הוא יצליח להסביר מה קורה כאן - מקבל סינון.
איזה כיף !
פעמיים יצאתי מהעבודה במיוחד.

כל זה קרה לפני שבועיים, כאשר חשבתי שמישהו יטרח ליצור איתי קשר, ולהתנצל - נאדה.
נראה לי הזוי כל הסיפור, אני עם כסף ביד ורודף אחרי בנאדם שיקח אותו, אני לא רוצה לחשוב מה קורה אחרי שהכסף כבר אצלו.

אני גאס גאס כבר לא אקנה.
 
אז אל תקנה. מגיעה סוףסוף חברה שמציע את מה

שכל כך חיכינו לו - יבואן רזה עם פעילות מינימלית ומחירי רצפה.

אם ליקוקי התחת האלה שווים לך את האלפים הרבים של ההפרש בין גאס-גאס למתחרים זכותך לבחור בהם. זה לא אומר שהיבואן של גאסגאס לא בסדר, הוא פשוט בחר לעבוד אחרת.

אתה חייב להבין - כל עניין נסיעות המבחן האלה זו המצאה ישראלית מגוחכת שמקבל גוון עוד יותר דבילי כשמצרפים את העובדה שנפח המכירות כאן זעום.

למען הסר ספק - לא קניתי וכנראה שגם לעולם לא אקנה גאס-גאס.
 

סערל

New member
קשקוש, מה רע בנסיעת מבחן ?

ואין שום קשר בין נסיעת מבחן לבין לעמוד במילה שלך כלפי הלקוח שלך.
גם אני אגב לפני שקניתי את האופנוע הנוכחי שלי התקשרתי וקבלתי תשובות מבולבלות ולא רציניות - בזמנו ייחסתי את זה לעובדה שהם רק פתחו את הסוכנות.
 
מה רע? אני אמרתי שרע? זה פשוט עולה כסף.

וכך גם מערך שרות משומן עם פקידות ואנשי מכירות רבים : הם עולים כסף, והרבה.
הכסף הזה מגולגל אל הצרכן. תמיד.

בא לך לשלם על זה? תקנה הכל חוץ מגאס-גאס.

לא בא לך לשלם את ההפרש? קנה גאס-גאס.

אבל כרגיל מר לקוח ישראלי רוצה גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה.
 

הoוס

New member
חתולי אתה סופר צודק. אבל הלקוח פה גם. לא יכול

להיות שלקוח קובע פעמיים עם רועי. לא שיש לי מושג מי זה והוא לא מגיע ולא מודיע.
אני יודע שזה לא מגיע מרוע אלא באמת מלחץ. מתן שם כמעט קורס מרוב הזמנות, הרכבות, טלפונים וכו.
באמת שצריך סבלנות.
האופנועים מעולים, מתן אדם נהדר אבל הוא ממש שחוק וחייבים להבין זאת
 

סערל

New member
עסק רציני בתקופה של לחץ צריך למצוא פתרונות...

יעלה יותר אחר כך להביא שוב את הלקוח עם הכסף ביד מאשר לתגבר את הצוות בתקופות לחוצות.
 

GASGAZOR

New member


 

Keyboard Rider

New member
חתול בלבול -


לא יכולת לסכם את הדברים בצורה טובה יותר :)

אתה רוצה שירדפו אחרייך ותרגיש כמו "מלך" עם הכסף היוקרתי שלך? תשלם 10,000 ש"ח יותר.
אתה רוצה לרכוש כלי בעלות נמוכה בצורה משמעותית? תוריד קצת מהאגו, למרות שאתה זה שנותן את הכסף ותעשה מאמצים לרכוש את הכלי.
 
מזכיר לי את הלקוחות שהיו קונים סאן-יאנג

ומתפלאים שאחרי כמה חודשים מופיע להם נקודות חלודה קטנות על האגזוז או שהגומי סביב המשקף לא יושב מושלם או שהצבע על משאבת הבלם טיפל'ה מתקלף עם הזמן.

במקרה של גאס-גאס מקבלים כלי מעולה במחיר רצפה עם מערך שירות רזה.
במקרה של סאן-יאנג מקבלים סוס עבודה אמין ופשוט במחיר נמוך אבל בלי הערך המוסף של ימהה.

רוצים מושלם כמו ימהה וזול כמו סאן-יאנג. כל כך ישראלי. כל כך חזירי.
 

amitexc

New member
הדוג' שלך ממש לא זהה

אתה מדבר כאילו נותנים לך מוצר זהה אצל רמי לוי בשקל והלקוח מתלונן שהוא צריך לחכות בתור ולא אוהב את הדחיפות שם.
אם מתן לא עומד בעומס אז שיהיה מספר של הפקידה שם ששכחתי את שמה שהיא תנהל את העניינים או כל מישהו אחר שכן יוכל להתיחס בכבוד ללקוחות הפוטנצאלים שלו, יחס לא נאות לא מוסיף דבר, ועם זה אתה חייב להסכים איתי.
 
שים לב שהסכמתי שהמקרה המתואר מאוד לא בסדר

ולא אמור לקרות גם אם המוצר נמכר בזול.

סה"כ טענתי שאת הפאדיחות האלו לקוחות אמורים לקבל בהבנה בגלל מודל היבואן הרזה שמתורגם למחיר מוצר מאוד נמוך.
 

amitexc

New member
מודל יבואן רזה יחסית ל?

הוא יותר רזה מTM? יותר רזה מHM?
אז יש את הגדולים כדוג׳ מטרו דלב ומאיר ויש יבואנים רזים.
בשוק תחרותי גם מי שזול ב10 אלף ש״ח צריך להלחם על הלקוחות שלו על מנת להתקיים, אם הוא לא יעשה זאת ויחרבן על לקוחות פוטנציאלים המצב לא טוב ויהי מה.

אם צריך לקבל את זה? לא יודע אם היית מקבל את זה בגלל שהם זולים יותר
 

a c t i v e X

New member
פוכי מאיפה אתה מביא את השטות הזאת?

מה בדיוק "משלמים ביוקר" פה? שירימי הבריז לו מרכיבת מבחן?
איזה רצון מגוחך לשמוח על הדם, גם כשאין דם...
 
אנחנו לא כאלו גדולים, רק דואגים להתנהג כך

ד.ל.ב מוטוספורט משווקת 3 מותגים דו-גלגליים:
KTM, HUSABERG וקטנועי PEUGEOT

סך כל המכירות השנתיות של כל הכלים עומד על 500 כלים (מתוכם כ- 110 קטנועים).

הגדולים באמת הם:
מטרו - 7,000 כלים
עופר אבניר - 5,000 כלים
מאיר חברה לרכב - 1,000 כלים

מס' העובדים בד.ל.ב האחראים על שיווק המותגים עומד על- 5 בלבד.

כך שלשייך אותנו לגדולים של הענף זו מחמאה גדולה מאוד, אך היא לא ניתנת בשל גודלנו או היקפנו בשוק כמו בשל תודעת השירות והמאמץ שאנו משקיעים באופן בלתי פוסק ומתוך אמונה שלמה שהלקוח צריך לקבל את השירות הטוב ביותר.

שירות טוב ניתן על ידי יחס, פריסת מוסכים מקצועיים ברמה כל ארצית, מלאי חלפים זמין וזול, אפשרות התנסות על כלי לפני קניה בעזרת אופנועי הדגמה ובעיקר מאמץ בלתי פוסק לתת פתרונות מהירים וקלים בבעיות שמועלות על ידי הרוכבים.

ו... לא, זה לא שביממה שלנו יש יותר שעות.
 

amitexc

New member
מס' האחראים על השיווק נטו עומד על 5

בשיווק הרזה מספר העובדים בכללי עומד על 5 במקרה הטוב.
כשעבודת ניירת הרכבת אופנועים וסידורים כאלה או אחרים נופלים על כולם זה הבדל דיי משמעותי.

זאת מבלי להחשיב את העובדים החיצוניים (משווקים) כך שהמספר עומד בפועל על הרבה יותר מ5.
בגאס גאס נכון להיום (ומה שאני יודע) כל מי שרוצה להזמין את האופנוע צריך להגיע לסניף המרכזי (והיחדי), יחי ההבדל הקטן.
 
ה- 5 שציינתי עושים "כמעט" הכל

גם את מערך ניהול ושיקום הטרייד אין.

אינני יודע באיזו תצורה מגיעים אופנועי GASGAS מחו"ל, אך KTM מגיעים מורכבים במלואם למעט גלגל קדמי, כידון ואביזרי רישוי
 

amitexc

New member
אבל אותן ה5 לא מרכיבים, נכון?

אז תוסיף את מערך הטריד את העברת הבעלות על הכלי את סגירת החשבון עם הלקוח, ומדובר ב3-4 אנשים בסהכ.
כשיש 60-80 אופנועים שצריך להרכיב זה כבר חתיכת עבודה.
בדלב יש לכם מחסן שמתעסק בחלפים יש מוסך שמתעסק בהרכבות וכיוונים ועוד זאת חתיכת אבן (כבדה) תאמין לי.
 
לד.ל.ב אין מוסך

אנו מושתתים על מערך מוסכים עצמאיים בשת"פ, מה מונע מכל יבואן לעשות זאת?
 
למעלה