חווית שירות - גאס גאס

Alfa156 GTA

New member
אם יש לך איזה בעיה עם איזה דילר

תקבע עם מתן ישירות.

ובכל פעם שקבעתי איתו הוא הגיעו ללא איחור.
 

Alfa156 GTA

New member
אין לי מושג מי זה רועי.

אבל כשיש את מתן לדבר איתו ישירות, אני לא רואה סיבה לעבור דרך עוד מישהו.
 

dougie

New member
ירימי בכבודו ובעצמו


 

Alfa156 GTA

New member
עם כל הכבוד...ויש כבוד...

לא נראה לי שירימי יגיע לשום יום רכיבת מבחן...
 

Rון

New member
מזכיר לי את הסיפור הבא

בשנת 87 הלכתי עם אבא שלי לקנות סוברו 1600DL, בסוכנות היה תור ארוך ובסוף שולחן עם פקידה, מי שלא בא עם כסף מזומן מקדמה לא מדברים איתו, שאלות לפקידה? חפש במקום אחר. בקיצור הם היו כלכך עמוסים בהזמנות שהדברים מסביב נמחקו, יכלנו ללכת לקנות סיטרואן BX1600, מקבילה ושיקבלו אותנו ושידברו איתנו יפה ויחס ומה לא, אפילו יותר פינוקים כמו חלונות חשמל ואוטומט באותו מחיר, אבל מה? ראינו את הסוברו הכחולה והטובה בראש והעל השאר וויתרנו, כי לא התחתנו עם הסוכנות!!

מה יש להגיד מזה? אל תשפוט אנשים שיש להם לחץ הזמנות גדול!! זה מבורך! זה לטובתך כי המותג גדל!! מאות קנו מגזגז ומקבלים שירות מדהים. לא נתפסים לקטנות ישראליות (אף שמעצבן מאד) ובאים לפרסם ולגדף. לך תקנה תרכב ותהנה, אחלה אופנוע בסופו של דבר יחסית למחיר. לא תקבל יחס מחיר כזה בשום מקום אחר!! אולי אם אתה מקורב וזה עולם אחר לגמרי.
 

yoe66

New member
דוגמאות של פיגור בתחום לא חסר

אבל למה לא לקחת דוגמאות טובות?
טויוטה כשנכנסו לארץ עשו עבודה מעולה.
אני הגעתי לסוכנות עם אבא שלי ששקל לקנות קורולה.
ניגשנו לסוכן מכירות שהושיב אותנו רשם את הפרטים שלנו.
כשהתחלנו לשאול שאלות הוא ביקש שנחכה רגע ואמר שיש דרך אחת שהם עונים על השאלות והוביל אותנו החוצה למכונית לנסיעת מבחן.
מיותר לציין שאבא שלי קנה אחת באותו מעמד.

אני לא קניתי אף רכב בלי שעשיתי עליו נסיעת מבחן.
לא כולל אופנועים.
כולנו שוכחים שעד לפני כמה שנים בקשה לרכיבת מבחן היתה נתקלת בגיחוך במקרה הטוב. זו פשוט לא היתה אופציה.
זו אחת ההטבות שהתחרות הביאה איתה.
היום מי שלא דוגא לתחזק את התחום הזה ימכור פחות.

מי שנותן שירות גרוע כמו שקיבל פותח השרשור יסבול בטווח הארוך.
אין שיום סיבה לא לפרסם שירות גרוע, זה אחד היתרונות של המדיה הזו.

שלא לדבר על כמה מוזר זה אף אחד מטען היבואן לא הגיב פה.
זה רק מראה על חוסר הבנה בסיסי על שיווק ומכירות בתקופה הזו.
 
רשות הדיבור – מתן ניר

מתן: כי יושבים אנשים כל היום באינטרנט ומביעים דעות. דורשים אחריות ומקבלים כי השוק מדבר כל כך הרבה. הפורומים קובעים את הטון. אנשים שבקושי רוכבים מקשקשים בלי פרופורציות. הצרכן הישראלי נהיה תובעני ובלית ברירה היבואנים מתכופפים.

ינוקא | 12/02/2013 10:00
פולגז
 

yoe66

New member
מיותר לציין שאני מבטל את התגובה לחלוטין

לא מאמין בשום מקרה למה שמישהו אומר שמישהו אחר אמר
בטח שלא משהו כזה שעלול בעצם לפגוע בו עסקית
מישהו שטורח ומתאמץ כל כך להביא הנה אופנועים
במחיר כל כך נוח לקהל לא יכול להיות מישהו
שלא אכפת לו מקהל לקוחותיו האמיתי או הפוטנציאלי
כן יכול להיות שהוא עדיין לא הפנים את כוחה האמיתי של המדיה
 

DAN TAL

New member
מה שאתה אומר,נכון רק לגבי מי שחושב כמוך.

האקסיומה שכולם חייבים להתיישר לפי מה שקורה היום באינטרנט,לא בהכרח נכונה.
אף אחד עוד לא הצליח לקבוע באופן מוחלט,שכך נכון לעשות דברים.
 

yoe66

New member
לא רק שזה כך

זה הרבה יותר נרחב ומשמעותי ממה שנראה לך ידידי.
זה גורף לכל כך הרבה תחומים וכל כך עמוק, שמי שלא מיישר קו לא יהיה קיים בעתיד.
אין לי כוונה להתנצח איתך ואני מכבד את מי שחושב אחרת אבל אתן לך כמה נתונים מעניינים:
ב 98 הוצאות הדפוס שלנו היו מליון וחצי שח בשנה
כיום אם יש לנו כמה עשרות אלפים זו שנה טובה
נחש לאן הלך הכסף?
פרסום היום עושים כמעט בלעדית בגוגל
לא בפרסומות אלא בקידום
השקעות נרחבות מאוד בכל תחום עסקי נעשות היום
ברשתות חברתיות כמו פייס בוק ולינקדין
למי שיש גישה לפורומים פעילים בתחומו כאילו אלוהים בירך אותו
כי יש לו גישה ישירה ללקוחותיו הפוטנציאלים
מה קורה אצלנו?
בודדים הבינו את המהות החשובה והאופציות הטמונות פה
זה כל מה שאומר לך כאן בנושא
אם תרצה אשמח להיפגש איתך במשרדי ולהראות לך נתונים בתחום
אני מניח שאתה יודע מה אני עושה למחייתי
 

ranzz

New member
נכון מאוד ומועבר על ידי כל מרצה שמכבד את

עצמו בתחום השיווק והפרסום. כל מרצה שהוא לא דינוזאור וחי ועובד בתחום כיום, אומר בדיוק מה שכתבת עכשיו.
הקשר עם הלקוחות זה הכול, ושווה בהרבה יותר מפרסום בעיתונים או בAD WORDS.

מי אמר מנהל מותג שחבר בקבוצת הרכיבה הכי גדולה בארץ..
 

amitexc

New member
יש הבדל בין להגיע ולהתייבש בתור

לבין הברזות, עם ה1 אפשר לחיות עם השני מה תעשה אם אתה רוצה לבדוק אם בכלל מתאים לך האופנוע? לבקש טובות מאנשים?
 

dougie

New member
87 זה 25 שנה אחורה

אם אני לא טועה
תודעת שירות לגמרי אחרת מזאת שנהוגה היום
כולם נסעו אז סובארו
היו את אניני הטעם והכיס של פולקסוואגן
והמשוגעים לדבר של הצרפתיות
בגדול כמובן
ההתנהגות של ירימי היא מבזה לדעתי - כן רזה לא רזה - תירוץ עלוב לא יותר...
 

הoוס

New member
זה אחלה אופנוע נקודה! לא רק ביחס למחיר

אופנועים מעולים. גם לפני טיונינג הם טובים ומנצחים מבחנים. אחרי טיונינג הם פשוט מדהימים.
אתמול חיוך גדול היה מרוח לי על הפרצוף. האופנוע נהיה טוב יותר כל קילומטר.
 
למעלה