חווית שירות - גאס גאס

amitexc

New member
מי מתקין לכם את אבזרי הרישוי בRZRים?

מי מרכיב לכם את האופנעים?
 
כזה בולשיט לא שמעתי בחיים שלי... על פי אותו

היגיון כל מי שקונה את המוצר הכי זול בזאפ צריך לצפות שידפקו אותו במשלוח? שאולי יגיע פגום?

מה הקשר? איזה מן הגיון צרכני מטופש?

ולמה להסתפק רק באיחורים וחיסורים ברכיבת מבחן? למה למשל לא להסתפק עקב מודל "רזה" גם במחסור בחלקים? או אולי ניתן אפילו להסתפק בכשלים מכאניים מדי פעם? או שלא יהיה מי שיענה ויטפל בבעיות שמתעוררות?

איזה קישקוש!

אם מישהו התחייב בפני לעשות משהו אני מצפה שהוא יעמוד בזה וזה לא קשור בכלל לאם הוא "שמן" או "רזה" אם הוא "בעומס" או יושב על התחת כל היום, וזה לא קשור ל"חזירות" שלי ולא קשור ל"ישראליות" - להיפך - זה "ישראלי" מאד להיות רגיל שמחרבנים עליך בשירות ולתרץ את זה "זה בגלל שקניתי בזול", כשכל אמריקאי מתחיל מצפה ודורש (ומקבל) שירות מעולה בתמורה למחירי רצפה

ולא, אני לא מתייחס למקרה הזה, לטעמי זה לא נבון להעלות עניין כזה ולסגור חשבונות בפורום, ניתן בפשטות רבה לסגור את העניין מול מתן.
 

Alfa156 GTA

New member


 
לפי ההיגיון שלך, כשאני קונה סט בוקסות סיני

ב35 ש"ח בACE אני אמור לצפות שהוא יעבוד בדיוק אותו הדבר כמו סט של SNAP-ON שירכש ב1000 ש"ח וכשאני קונה לחמניה בנקנקיה ב6 ש"ח אני אמור לקבל את אותו השרות כמו במסעדת יוקרה.

וואלה, אחלה לוגיקה. מלא בהיגיון.
 

Alfa156 GTA

New member
דווקא אין קשר למה שכתבת.

הוא מדבר על שירות, ולא על איכות המוצר.
 
אתה צריל ללכת לבית ספר שוב

וללמוד את ההבדל בין "מוצר" לבין "שירות"

אם אתה לא מבין את ההבדל הבסיסי אז חבל על המילים שלי.

וכן, כשאתה קונה מוצר במחיר זול עד כדי חשד אתה יכול לצפות לביצועים נחותים יותר, זה עניין הנדסי נטו.
 
מהדוגמא על ההבדלים בין השרות בדוכן

נקניקיות לבין שרות במסעדת יוקרה התעלמת כי? שאני אתן עוד דוגמאות כאלו על הבדלים בין שרות יקר לשרות זול?
 

katuel

New member
יש הבדל בין שרות גרוע לזלזול בלקוח

שרות יכול להיות טוב יותר או טוב פחות. לפי מדיניות והמשאבים שבעל הבית מוכן להשקיע. זלזול בלקוח זה כבר חציית קו אדום ואינו לגיטימי בשום ענף בשום תנאי. אם מוכר הנקניקיות לא ישרת אותך למרות שהגיע תורך, יתעלם מקיומך ויפנה לבא אחריך בתור, אתה תרגיש רע. זאת האנלוגיה למה שקרה לפותח השרשור
 

amitexc

New member
בולשיט, הם לא מוכרים בחינם

אז אם יש הזמנות זה לא אומר שצריך לחרבן ללקוח בפרצוף, בקצב כזה תאמין לי יהיו לא מעט שיעדיפו לא לרכוש מהיבואן בכלל, אם זה היחס לאדם לפני שקנה את הכלי מה יהיה היחס אחרי?
ביחוד באופנוע שידית קלאץ חליפית זה לא משהו שכיח, שלא לדבר על פילטר אויר או כל דבר אחר שמתבלה ויחודי למותג.

מזכיר לי את המועדונים (עוד כשהייתי יוצא) כשהיה באזז למקום היחצנים היו זורקים זין על כל האנשים שממתינים בתור, בגלל שהם היו הדבר הבא, מהר מאוד אנשים מצאו אלטרנטיבות אחרות והמקום התייבש.
 

7omahawK

New member
יש יבואן רזה ויש אנורקס

לא רוצה להרגיש מלך, גם לא נסיך.
כולה מצפה למינימום של יחס ושלא יזלזלו בי ובזמן שלי.

אם היבואן לא מסוגל לתת שירות שלא יתחייב על דברים שהוא לא עומד בהם.
לא יכול לעשות נסיעות מבחן? לגמרי מובן, רק אל תביא אותי פעמיים לחכות בשטח עם ה*ין ביד.
נראית לי בקשה לא מוגזמת.
 
ברור שמה שעשו לך הוא לא בסדר. מה שלא ברור

הוא איך אתה לא מבין שהלא בסדר הזה הוא פאשלה שנגרמת בעקבות לחץ אדיר על מחלקת שרות רזה שמוכרת כלים בזול ובגלל זה מעיפה כמויות של כלים.
 

ranzz

New member
נו באמת, אין תירוץ להתנהגות כזאת!

לתת ללקוח להגיע לקיבינימט ולחכות לך שם..
שיצא מהעבודה במיוחד..

חוצפה שאין כדוגמתה.
 
קשקשן,אתה היית מבין אם היו מטזזים אותך פעמיים

ולא עונים לטלפון? בטח היית חושב, ממממ מחלקת שיווק רזה, מובן.
מצד שני, אני לא הייתי רץ לייבב וללכלך על זה בפורום
 

ikelner

New member
נראה לי שאם תעודכן ותעדכן

שמדובר בסוכן עצמאי שעובד עם גאסגאס ולא עם גאסגאס עצמם, אז גם הדברים (שכמובן לא אמורים לקרות) יראו אחרת, וגם ינוקה השם שנוצר לגאסגאס עצמם על לא עוול בכפם פרט לבחירת הסוכנים איתם הם עובדים והפיקוח עליהם.
 
איזה היגיון מעוות אתה מציג כאן...

מה זה בכלל קשור?

זה לא קשור ליבואן או לא, למקרה הזה או בכלל (לא מכיר את הפרטים ולא ממש מעניין אותי גם).

מישהו קבע איתך? שיגיע! לא רוצה / לא יכול? שלא יקבע!!

אבל לקבוע ולא להגיע ושאתה תתרץ את זה ב"יבואן רזה?" אתה אמיתי?
 

yoe66

New member
אתה לא מבין כלום כרגיל

הוא כל כך רזה שהוא לא יכול להחזיק סלולארי ביד...
שלא לדבר על לחייג...
 

M O R M

New member
משתתף בצערך על שרות גרוע - מצער אבל קורה

בהחלט נשמע כשרות גרוע עד חוסר הגיון .

לטעמי זה קורה גם במשפחות הכי טובות.
תראה אין לי גאסגאס וכנראה לא יהיה לי גאסגאס בעתיד הקרוב.

אולם ממה שאני שומע מחברים השרות של גאסגאס הוא מעולה מיוחד ופשוט נפלא.
האופנוע אמין מעולה וכיפי - מבחינתי הוא גם יפיפה , רכבתי עליו הוא מאוד מהנה.

לכן הייתי ממליץ לך לתת הזדמנות ליבואן למרות הכשל הברור בתקשורת עם לקוח ולבחון שנית את הנושא של רכישה .
לא הייתי מתרחק מהאופנוע הזה .
 
למעלה