חווית קניה בשופרסל ישיר |עגלה|
ובכן, אני שונאת ללכת לסופר. שונאת את הטורים בקופות, שונאת את המזגן המקפיא, מתעבת את עומס הקונים והעגלות ומתחלחלת מהשירות. עד כה חששתי מקניה באינטרנט לא מפאת המחיר ולא מפאת אבטחת פרטי כרטיס אשראי אלא משום שלא ידעתי מה תהיה איכות הסחורה. אח שלי סיפר לי בשבוע שעבר שהוא ערך קניות דרך שופרסל ישיר והמליץ לי לנסות גם כן. אמר שאיכות הירקות והפירות טובה מאוד ומוצרי החלב בעלי תוקף סביר (ולא קצר ביותר, כמו שחששתי) ערכתי רשימת קניות וביצעתי השוואת מחירים (ההפרש במחיר היה 23 ש"ח לטובת הסופר ליד הבית, לא כולל דמי משלוח ע"ס 15 ש"ח) והחלטתי ללכת על זה. האתר דיי ידידותי למשתמש למרות שיש מקום לשיפור, אפשר להרשם לפני עריכת סל הקניות ואפשר גם לאחר מכן. במהלך ההרשמה התבקשתי לציין אם אני מעונינת לקבל פריט דומה במידה והפריט שהזמנתי לא נמצא במלאי - סימנתי שאינני מעונינת. סימנתי את טווח השעות בהן אני מעונינת לקבל את המשלוח והשליח התקשר 45 דק' טרם השעה המיועדת לשאול אם אפשר להגיע באותו רגע. מוצרי החלב והבשר (קירור והקפאה) הגיעו בקרטון נפרד עם קוביות קרח יבש. הם לא היו מונחים בצורה מסודרת בארגז כי אם נזרקו אחד על השני והתוצאה היתה גביע יוגורט אחד היה פתוח כמעט לגמרי וגביע שמנת חמוצה חבול שנוצר בו חור. הביצים הגיעו שלמות. במחלקת הירקות קיבלתי פלפלים ירוקים במקום אדומים (להזכירכם, סימנתי שאינני מעונינת בפריט דומה) אך מעבר לכך כל הירקות הגיעו באיכות מצוינת. כל שאר הפריטים (יבשים וכו') גם כן הגיעו בצורה מסודרת יחסית ולא היה חסר דבר למעט גביע גבינה לבנה 5% שיכול להיות שהיה חסר במלאי אבל חויבתי עליו. בשורה התחתונה, למי שמתעב קניות בסופר (כמוני) זה פיתרון דיי טוב אבל כדאי ששופרסל יקחו לתשומת ליבם שיש מקום להתייעל באריזת הארגזים (במיוחד במוצרי החלב שהרי המיכלים והמכסים עדינים ויכולים להינזק). כמו כן, עוד קצת סדר ואירגון לא יזיקו; בנוסף לגביע הגבינה שלא קיבלתי גם לא שמו לי פריט חינם שהייתי זכאית לו משום שקניתי כמה פריטים במבצע. מקווה שהועלתי למישהו
ובכן, אני שונאת ללכת לסופר. שונאת את הטורים בקופות, שונאת את המזגן המקפיא, מתעבת את עומס הקונים והעגלות ומתחלחלת מהשירות. עד כה חששתי מקניה באינטרנט לא מפאת המחיר ולא מפאת אבטחת פרטי כרטיס אשראי אלא משום שלא ידעתי מה תהיה איכות הסחורה. אח שלי סיפר לי בשבוע שעבר שהוא ערך קניות דרך שופרסל ישיר והמליץ לי לנסות גם כן. אמר שאיכות הירקות והפירות טובה מאוד ומוצרי החלב בעלי תוקף סביר (ולא קצר ביותר, כמו שחששתי) ערכתי רשימת קניות וביצעתי השוואת מחירים (ההפרש במחיר היה 23 ש"ח לטובת הסופר ליד הבית, לא כולל דמי משלוח ע"ס 15 ש"ח) והחלטתי ללכת על זה. האתר דיי ידידותי למשתמש למרות שיש מקום לשיפור, אפשר להרשם לפני עריכת סל הקניות ואפשר גם לאחר מכן. במהלך ההרשמה התבקשתי לציין אם אני מעונינת לקבל פריט דומה במידה והפריט שהזמנתי לא נמצא במלאי - סימנתי שאינני מעונינת. סימנתי את טווח השעות בהן אני מעונינת לקבל את המשלוח והשליח התקשר 45 דק' טרם השעה המיועדת לשאול אם אפשר להגיע באותו רגע. מוצרי החלב והבשר (קירור והקפאה) הגיעו בקרטון נפרד עם קוביות קרח יבש. הם לא היו מונחים בצורה מסודרת בארגז כי אם נזרקו אחד על השני והתוצאה היתה גביע יוגורט אחד היה פתוח כמעט לגמרי וגביע שמנת חמוצה חבול שנוצר בו חור. הביצים הגיעו שלמות. במחלקת הירקות קיבלתי פלפלים ירוקים במקום אדומים (להזכירכם, סימנתי שאינני מעונינת בפריט דומה) אך מעבר לכך כל הירקות הגיעו באיכות מצוינת. כל שאר הפריטים (יבשים וכו') גם כן הגיעו בצורה מסודרת יחסית ולא היה חסר דבר למעט גביע גבינה לבנה 5% שיכול להיות שהיה חסר במלאי אבל חויבתי עליו. בשורה התחתונה, למי שמתעב קניות בסופר (כמוני) זה פיתרון דיי טוב אבל כדאי ששופרסל יקחו לתשומת ליבם שיש מקום להתייעל באריזת הארגזים (במיוחד במוצרי החלב שהרי המיכלים והמכסים עדינים ויכולים להינזק). כמו כן, עוד קצת סדר ואירגון לא יזיקו; בנוסף לגביע הגבינה שלא קיבלתי גם לא שמו לי פריט חינם שהייתי זכאית לו משום שקניתי כמה פריטים במבצע. מקווה שהועלתי למישהו