חווית קניה בשופרסל ישיר |עגלה|

tulchi

New member
חווית קניה בשופרסל ישיר |עגלה|

ובכן, אני שונאת ללכת לסופר. שונאת את הטורים בקופות, שונאת את המזגן המקפיא, מתעבת את עומס הקונים והעגלות ומתחלחלת מהשירות. עד כה חששתי מקניה באינטרנט לא מפאת המחיר ולא מפאת אבטחת פרטי כרטיס אשראי אלא משום שלא ידעתי מה תהיה איכות הסחורה. אח שלי סיפר לי בשבוע שעבר שהוא ערך קניות דרך שופרסל ישיר והמליץ לי לנסות גם כן. אמר שאיכות הירקות והפירות טובה מאוד ומוצרי החלב בעלי תוקף סביר (ולא קצר ביותר, כמו שחששתי) ערכתי רשימת קניות וביצעתי השוואת מחירים (ההפרש במחיר היה 23 ש"ח לטובת הסופר ליד הבית, לא כולל דמי משלוח ע"ס 15 ש"ח) והחלטתי ללכת על זה. האתר דיי ידידותי למשתמש למרות שיש מקום לשיפור, אפשר להרשם לפני עריכת סל הקניות ואפשר גם לאחר מכן. במהלך ההרשמה התבקשתי לציין אם אני מעונינת לקבל פריט דומה במידה והפריט שהזמנתי לא נמצא במלאי - סימנתי שאינני מעונינת. סימנתי את טווח השעות בהן אני מעונינת לקבל את המשלוח והשליח התקשר 45 דק' טרם השעה המיועדת לשאול אם אפשר להגיע באותו רגע. מוצרי החלב והבשר (קירור והקפאה) הגיעו בקרטון נפרד עם קוביות קרח יבש. הם לא היו מונחים בצורה מסודרת בארגז כי אם נזרקו אחד על השני והתוצאה היתה גביע יוגורט אחד היה פתוח כמעט לגמרי וגביע שמנת חמוצה חבול שנוצר בו חור. הביצים הגיעו שלמות. במחלקת הירקות קיבלתי פלפלים ירוקים במקום אדומים (להזכירכם, סימנתי שאינני מעונינת בפריט דומה) אך מעבר לכך כל הירקות הגיעו באיכות מצוינת. כל שאר הפריטים (יבשים וכו') גם כן הגיעו בצורה מסודרת יחסית ולא היה חסר דבר למעט גביע גבינה לבנה 5% שיכול להיות שהיה חסר במלאי אבל חויבתי עליו. בשורה התחתונה, למי שמתעב קניות בסופר (כמוני) זה פיתרון דיי טוב אבל כדאי ששופרסל יקחו לתשומת ליבם שיש מקום להתייעל באריזת הארגזים (במיוחד במוצרי החלב שהרי המיכלים והמכסים עדינים ויכולים להינזק). כמו כן, עוד קצת סדר ואירגון לא יזיקו; בנוסף לגביע הגבינה שלא קיבלתי גם לא שמו לי פריט חינם שהייתי זכאית לו משום שקניתי כמה פריטים במבצע. מקווה שהועלתי למישהו
 
יש מקום באתר לתלונות ? אני רוצה להאמין שאם תתלונני, תקבלי תגובה. נשמח לקרוא.
 

tulchi

New member
אני שמחה ששאלת משום

שהתקשרתי לשירות הלקוחות וקיבלתי זיכוי בכרטיס אשראי על הפריט שלא הגיע, על הפריטים הפגומים ועל הפלפלים הירוקים. הדבר היחיד שקצת העיק זה שאחרי שהתקשרתי לש"ל לקחו ממני פרטים ואמרו שיש המתנה קצרה ויחזרו אלי תוך מס' דקות אבל חזרו אלי רק כעבור שעה. זה לא היה משהו חד פעמי אלא זה הנוהל אצלם, ככה הסבירה לי המוקדנית - לוקחים פרטים וחוזרים בהקדם, לא נותנים שירות טלפוני מיידי משום שהן 2-3 בנות במוקד.
 

Denzell

New member
זה לא כזה נורא

העיקר שחזרו, לא מדובר פה בחיים ומוות...
 

אבן חצץ

New member
מול איזה סופר עשית השוואת מחירים?

של שופרסל? אם כן איזה? ביג, דיל, שלי?
 

dani666

New member
Kפי מה שהיא כתבה - מול "שלי"

ולצטט "ההפרש במחיר היה 23 ש"ח לטובת הסופר ליד הבית". וזו גם השוואה הוגנת לדעתי. בשביל נוחות - משלמים.
 

eliman27

New member
מעניין, לי קרה אותו הדבר אתמול.

הזמנה מנט-סל הגיעה יחסית בסדר, ולמה יחסית? גבינות - הזמנתי 5% קיבלתי 9% (חזרו עם השליח), יוגרטים - הזמנתי תנובה וקיבלתי טרה (חזרו עם השליח) וכמובן ארגז מוצרי החלב זרוק ומבולגן וכתוצאה מכך אחד היוגורטים פשוט ליכלך את כל הארגז - אכן, לא מושך במיוחד. פעם הבאה - סופר ליד הבית.
 

י ע רה

New member
טעות-ללהתקשר ולבקש להחזיר כל מה שהיה מצ'וקמק

או שפוך או לא תואם ב1000 אחוש את מה שהזמנת. אחרי שישלחו שליח באופן מיוחד פעם ועוד פעם הם מאוד מאוד יזהרו להקפיד על פרטי ההזמנה שלך.אני עובדת אתם כבר שלוש שנים והם" קופצים לדום" לכל בקשה שלי ומתקשרים לודא בכל פעם לפני המשלוח שהכל מתאים- כי הם יודעים שיעלה להם ביוקר אם יעשו טעות. אפשר גם לדרוש מהם תאריכים טובים למוצרים-ואת יכולה לציין בהערות להזמנה לא לתת לך מוצרים שפג תוקפם לפני......... איכות האריזה גם תלויה בדרישות של הלקוח-לקוח שמורחים אותו ושותק-ימשך לקבל שירות לקוי . ארגש מוצרי חלב מבולגן צריך להגיד להם-עומד ליד הדלת תבואו לקחת אינ לא נוגעת בזה.
 

gesus

New member
שופרסל זו זוועה צרכנית

היחס שם והשירות זה מתחת לכל ביקורת. אני ממש מקבל את ההרגשה מהעובדים שם שבגלל שמשלמים להם שכר רעב אז את כל המרמור הם מוציאים על הקונים. כתבתי על זה פוסט לפני כמה ימים ואני ממש מקווה שכשמישהו יחפש את הביטוי "שופרסל" הוא יתקל בפוסט הזה.
 

dani666

New member
לצערי, אנשים יתקלו בפוסט שלך, ויחשבו שכולנו

ברמה שלך.
 
למעלה