חווית נסיעה: נסיעה מיפו לעתידים בקווים 1 ו189....

מצב
הנושא נעול.

עלה13

New member
חווית נסיעה: נסיעה מיפו לעתידים בקווים 1 ו189....

חווית נסיעה: נסיעה מיפו לעתידים בקווים 1 ו189....
אתמול הזדמן לי לנסות, בהלוך בסביבות ארבע יצאתי מנחל הבשור ביפו עליתי על קו 1 בשעה 16:45 ירדתי בגינת לוינסקי ב16:38, המתנה לאחר המתנה של קרוב וארבעה קווי 1 אחד שעברו הגיע קו 189 ב16:54 ירדתי בראול ולנבר מרחב ירקון שתי תחנות לפני עתידים ב17:27
בחזרה בתום הפגישה חזרתי בקו 42 מעתידים לנחל הבשור, אותה נסיעה בקו אחד יציאה 19:43, הגעה 20:38
אם לוקחים את ההמתנה של 20 דקות להחלפה ושעת שיא, הכוונה אילו תדירות 189 היתה זהה לקו אחת הנסיעה היתה אורכת כארבעים דקות, לעומת שעה ועשרים באותו זמן בקו 42, שזה כפול
189 שבא מחולון היה עם כ16 נוסעים, ברחוב החשמונאים הוא התחיל להתמלא, כאשר נוסעים עלו וירדו למס' תחנות ןחלק נשארו עד לאמת החייל, בסיבות מרוקח לשיטרית, ראיתי 189 מפוצץ בנוסעים יושבים ועומדים.
מסכנות: תדירות 189 צריכה להיות דומה לתדירות קו אחד בשביל שלא תהייה המתנה בנקודות המעבר, גינת לווינסקי ובגין הרכבת, היה ראוי להתקין בנקודות האלה תחנה ארוכה שיהיה ברור שזו תחנת מעבר, כך התחושה היתה של מערכת עם שני קווים.
שמח לראות שכבר מתחילים לראות בקו נוסעים שלא רגילים לראות בתחבורה ציבורית, מעמד הביניים וגם נוסעים מהמשרדים על חליפות שמעדיפים להשאיר את הרכב שאיתו הגיעו בחניה ולהגיע לפגישה בנסיעה בקו.
לדעתי לאור ההפרשים ביחס לקווים 42 ו142 במקום נסיעה לאורך רוקח מאבן גבירול רכבת האוניברסיטה, רק שתי נסעות ירדו, המסלול יהיה עגנון, חיים לבנון, שלום רוזנפלד,ירוחם משל, רוקח, זה יאריך בעשר דקות, אבל יהפוך אותו לקו מוצלח (כוכב צפון, שדה דב, סמינר הקיבוצים, קריית המוזיאונים, המעונות החדשים, אוניברסיטת תל אביב, טיילת המדע ומתחם בסדר גודל כפול מהאוניברסיטה.
החלפת שמו לקו 2 הירוק המקדים, הוא יכול אגב גם להשנות מעט בחולון, להשאיר את קו 189 במסלול ובסידור שהיה לו עד היום.
נקודה אחרונה שהיא קריטית לא רק ל189 המשודרג אלה לעוד הרבה קווים כ63 לדוגמה שינוי חשוב מאוד, קרליבך החשמונאים אבן גבירול, ארבעה נתיבים, אם הנתיב המערבי יהפוך לנת"צ דרומי, זה לא ישארו עדיין שלושה נתיבים לכיוון צפון, זה יעשה מהפך בסידורי התנועה והרבה קווים יוכלו לנוע באותו מסלול משני הצדדים.
שינויים אלה יהפכו את קו 1 וקו 2 (189) למערך עירוני ראשון עם שני קווים שיקלו על התנועה בעיר והמטרופלין סביבה בתקופת העבודות על הקו האדום, קו 2 ימשיך איתנו גם אחרי שנת 2021 במידה ואכן הקו האדום יפעל, נראה שהתדירות של שניהם תגדל ויהיה ביקוש.

ההמתנה להחלפה היתה כאמור כ20 דקות, אך סה"כ הנסיעה היה קצר מנסיעה בקו 42 שעושה את אותה נסיעה ללא החלפה, לדעתי אם התדירות תגדל, ההמתנה תתצמצם וגם הביקוש יעלה, לא היו דיילים בתוך האוטובוס ונוסעות ונוסעים לא ממש ידעו איך לשלם, בין החשמונאים ולאורך אבן גבירול היו דיילות בתחנותף לא היו דיילות בדרום תל אביב, בגדול החוויה היתה טובה, אילו הקו היה מגיע לאוניברסיטה היתי משמש בשילוב ביום יום..
 

down under

New member
יש לך כמה טעויות הקלדה עם השעות נסיעה!

חווית נסיעה: נסיעה מיפו לעתידים בקווים 1 ו189....
אתמול הזדמן לי לנסות, בהלוך בסביבות ארבע יצאתי מנחל הבשור ביפו עליתי על קו 1 בשעה 16:45 ירדתי בגינת לוינסקי ב16:38, המתנה לאחר המתנה של קרוב וארבעה קווי 1 אחד שעברו הגיע קו 189 ב16:54 ירדתי בראול ולנבר מרחב ירקון שתי תחנות לפני עתידים ב17:27
בחזרה בתום הפגישה חזרתי בקו 42 מעתידים לנחל הבשור, אותה נסיעה בקו אחד יציאה 19:43, הגעה 20:38
אם לוקחים את ההמתנה של 20 דקות להחלפה ושעת שיא, הכוונה אילו תדירות 189 היתה זהה לקו אחת הנסיעה היתה אורכת כארבעים דקות, לעומת שעה ועשרים באותו זמן בקו 42, שזה כפול
189 שבא מחולון היה עם כ16 נוסעים, ברחוב החשמונאים הוא התחיל להתמלא, כאשר נוסעים עלו וירדו למס' תחנות ןחלק נשארו עד לאמת החייל, בסיבות מרוקח לשיטרית, ראיתי 189 מפוצץ בנוסעים יושבים ועומדים.
מסכנות: תדירות 189 צריכה להיות דומה לתדירות קו אחד בשביל שלא תהייה המתנה בנקודות המעבר, גינת לווינסקי ובגין הרכבת, היה ראוי להתקין בנקודות האלה תחנה ארוכה שיהיה ברור שזו תחנת מעבר, כך התחושה היתה של מערכת עם שני קווים.
שמח לראות שכבר מתחילים לראות בקו נוסעים שלא רגילים לראות בתחבורה ציבורית, מעמד הביניים וגם נוסעים מהמשרדים על חליפות שמעדיפים להשאיר את הרכב שאיתו הגיעו בחניה ולהגיע לפגישה בנסיעה בקו.
לדעתי לאור ההפרשים ביחס לקווים 42 ו142 במקום נסיעה לאורך רוקח מאבן גבירול רכבת האוניברסיטה, רק שתי נסעות ירדו, המסלול יהיה עגנון, חיים לבנון, שלום רוזנפלד,ירוחם משל, רוקח, זה יאריך בעשר דקות, אבל יהפוך אותו לקו מוצלח (כוכב צפון, שדה דב, סמינר הקיבוצים, קריית המוזיאונים, המעונות החדשים, אוניברסיטת תל אביב, טיילת המדע ומתחם בסדר גודל כפול מהאוניברסיטה.
החלפת שמו לקו 2 הירוק המקדים, הוא יכול אגב גם להשנות מעט בחולון, להשאיר את קו 189 במסלול ובסידור שהיה לו עד היום.
נקודה אחרונה שהיא קריטית לא רק ל189 המשודרג אלה לעוד הרבה קווים כ63 לדוגמה שינוי חשוב מאוד, קרליבך החשמונאים אבן גבירול, ארבעה נתיבים, אם הנתיב המערבי יהפוך לנת"צ דרומי, זה לא ישארו עדיין שלושה נתיבים לכיוון צפון, זה יעשה מהפך בסידורי התנועה והרבה קווים יוכלו לנוע באותו מסלול משני הצדדים.
שינויים אלה יהפכו את קו 1 וקו 2 (189) למערך עירוני ראשון עם שני קווים שיקלו על התנועה בעיר והמטרופלין סביבה בתקופת העבודות על הקו האדום, קו 2 ימשיך איתנו גם אחרי שנת 2021 במידה ואכן הקו האדום יפעל, נראה שהתדירות של שניהם תגדל ויהיה ביקוש.

ההמתנה להחלפה היתה כאמור כ20 דקות, אך סה"כ הנסיעה היה קצר מנסיעה בקו 42 שעושה את אותה נסיעה ללא החלפה, לדעתי אם התדירות תגדל, ההמתנה תתצמצם וגם הביקוש יעלה, לא היו דיילים בתוך האוטובוס ונוסעות ונוסעים לא ממש ידעו איך לשלם, בין החשמונאים ולאורך אבן גבירול היו דיילות בתחנותף לא היו דיילות בדרום תל אביב, בגדול החוויה היתה טובה, אילו הקו היה מגיע לאוניברסיטה היתי משמש בשילוב ביום יום..
יש לך כמה טעויות הקלדה עם השעות נסיעה!
איך עלית על אוטובוס ב-16:45 וירדת ב-16:38?!?
נסעת אחורה בזמן?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה