חווית נסיעה בקו 347 החדש של מטרופולין

מצב
הנושא נעול.
חווית נסיעה בקו 347 החדש של מטרופולין

חווית נסיעה בקו 347 החדש של מטרופולין
שלום, חשבתי שיעניין את באי הפורום לקרוא על הקו החדש
אז ככה, נסעתי כנראה בשעה הכי נוחה של הקו הזה ובכל זאת, זה קו יוצא מן הכלל!
עליתי בשעה 22:01 בתחנת סמינר הקיבוצים בתל אביב לכיוון רעננה. התחנות הבאות היו איינשטיין/נמיר, לוינסקי,
הבינתחומי, בית חולים לווינשטיין, בית יד לבנים, ואחוזה פינת ברנר, שם ירדתי, בשעה 22:21!
מסלול הנסיעה היה דרך כביש החוף ויציאה במחלף שמריהו ומשם דרך הבריגדה היהודית.
היינו 7 נוסעים באוטבוס סה"כ וחווית הנסיעה והמהירות דומים למונית. מדהים!

אני אנסה שוב את הקו בכיוון ההפוך מחר בבוקר, נראה מה יהיה כשיש קצת יותר עומס.
 

olli3

New member
מנהל
וואוו אחד גדול! פשוט מעולה!

חווית נסיעה בקו 347 החדש של מטרופולין
שלום, חשבתי שיעניין את באי הפורום לקרוא על הקו החדש
אז ככה, נסעתי כנראה בשעה הכי נוחה של הקו הזה ובכל זאת, זה קו יוצא מן הכלל!
עליתי בשעה 22:01 בתחנת סמינר הקיבוצים בתל אביב לכיוון רעננה. התחנות הבאות היו איינשטיין/נמיר, לוינסקי,
הבינתחומי, בית חולים לווינשטיין, בית יד לבנים, ואחוזה פינת ברנר, שם ירדתי, בשעה 22:21!
מסלול הנסיעה היה דרך כביש החוף ויציאה במחלף שמריהו ומשם דרך הבריגדה היהודית.
היינו 7 נוסעים באוטבוס סה"כ וחווית הנסיעה והמהירות דומים למונית. מדהים!

אני אנסה שוב את הקו בכיוון ההפוך מחר בבוקר, נראה מה יהיה כשיש קצת יותר עומס.
וואוו אחד גדול! פשוט מעולה!
זו תחבורה ציבורית יעילה, מהירה ונוחה.
 
הקו התחיל ביום ראשון השבוע

טוב, הקו חדש. צריך לתת לאנשים קצת זמן
להכיר אותו.
הקו התחיל ביום ראשון השבוע
נראה לי ששבעה נוסעים בנסיעה מאוחרת יחסית ביום השלישי להפעלת הקו זה דווקא הישג!

צריך גם להוסיף שהכיוון של רעננה לתל אביב בבוקר ותל אביב לרעננה בערב זאת לא המטרה העיקרית של הקו כי יש הרבה דרכים להגיע מרעננה לתל אביב. דווקא הכיוון ההפוך, תל אביב לאיזור התעשיה של רעננה בבוקר וחזרה בערב הוא המטרה של הקו כי חוץ מ 347 אין שום קו ישיר אחר בין תל אביב לאזור התעשיה של רעננה שהוא מוקד תעסוקה משמעותי.
 

droriko

New member
רוב היום הוא נוסע ריק

מצד שלישי גם 249 התחיל עם מספר נוסעים
כזה. וכמה נוסעים יש בו היום?
רוב היום הוא נוסע ריק
בגלל ההחלטה המטופשת לא להיכנס לגלילות לכיוון תל אביב ולא להוריד שם נוסעים לכיוון הוד השרון
 

אוהדא11

New member
לא רק גלילות, גם בכפר הירוק 249 אינו עוצר וכך

רוב היום הוא נוסע ריק
בגלל ההחלטה המטופשת לא להיכנס לגלילות לכיוון תל אביב ולא להוריד שם נוסעים לכיוון הוד השרון
לא רק גלילות, גם בכפר הירוק 249 אינו עוצר וכך
אין קשר בין הוד השרון לרמת השרון
 

אורי404

New member
קו 570 על נסיעותיו הבודדות מקשר בין הערים

לא רק גלילות, גם בכפר הירוק 249 אינו עוצר וכך
אין קשר בין הוד השרון לרמת השרון
קו 570 על נסיעותיו הבודדות מקשר בין הערים
אבל אני מסכים, בהחלט שיש מקום להוספת תחנות לקו 249.
 

אורי404

New member
ככל הזכור פורסמה כתבה על הצלחת 249

מצד שלישי גם 249 התחיל עם מספר נוסעים
כזה. וכמה נוסעים יש בו היום?
ככל הזכור פורסמה כתבה על הצלחת 249
הצלחה, בכך שהוא גרם למעבר נוסעים מכלי הרכב הפרטי לאוטובוס.
 

droriko

New member
ההצלחה היא בשעות הלחץ

ככל הזכור פורסמה כתבה על הצלחת 249
הצלחה, בכך שהוא גרם למעבר נוסעים מכלי הרכב הפרטי לאוטובוס.
ההצלחה היא בשעות הלחץ
בשאר היום הקו הזה מת לגמרי. זה להבדיל נניח מקו 149 שעובד חזק כל היום(גם בלי גלילות).
 

טשאפק 2

New member
מעניין, 149 הרבה יותר תדיר

ההצלחה היא בשעות הלחץ
בשאר היום הקו הזה מת לגמרי. זה להבדיל נניח מקו 149 שעובד חזק כל היום(גם בלי גלילות).
מעניין, 149 הרבה יותר תדיר
בשעות השפל - תדירות גבוהה פי 4-5 משל 249.
 
יש לכך הסבר:

ההצלחה היא בשעות הלחץ
בשאר היום הקו הזה מת לגמרי. זה להבדיל נניח מקו 149 שעובד חזק כל היום(גם בלי גלילות).
יש לכך הסבר:
149 עובר בצומת רעננה שהיא צומת מאוד מרכזית למעבר בין אוטובוסים ולכן 149 משרת לא רק כפר סבאים אלא גם אנשים מרעננה ומישובי השרון לאורך כביש 4 שמחליפים בצומת רעננה ואפילו אנשים מהוד השרון שעושים זאת.
249 הוא קו להוד השרון נטו.
 

droriko

New member
זה די ידוע

יש לכך הסבר:
149 עובר בצומת רעננה שהיא צומת מאוד מרכזית למעבר בין אוטובוסים ולכן 149 משרת לא רק כפר סבאים אלא גם אנשים מרעננה ומישובי השרון לאורך כביש 4 שמחליפים בצומת רעננה ואפילו אנשים מהוד השרון שעושים זאת.
249 הוא קו להוד השרון נטו.
זה די ידוע
אבל עובדה שגם כשהוא יוצא מכפר סבא לתל אביב,עוד לפני שהוא נכנס לצומת יש בו תפוסה נאה.
 

droriko

New member
היום למשל נסעתי עם 249

ככל הזכור פורסמה כתבה על הצלחת 249
הצלחה, בכך שהוא גרם למעבר נוסעים מכלי הרכב הפרטי לאוטובוס.
היום למשל נסעתי עם 249
היה לי איזה אירוע משפחתי בהוד השרון. יצאתי עם האוטובוס של 3, עכשיו לכאורה זאת שעה חזקה כי כולם חוזרים מבילוי יום שישי בתל אביב. קו 149 שנסע לצדנו היה מלא בישיבה. אצלנו באוטובוס היה לא יותר מ-10 נוסעים.
 

droriko

New member
לצערי,במשרד התחבורה מחזיקים בחשיבה שלך

מצד שני להוציא אוטובוס של 7 נוסעים
זה בזבוז משאבים משווע
לצערי,במשרד התחבורה מחזיקים בחשיבה שלך
ובגלל זה 347 ו-149 מסיימים את פעילותם ב-9 וחצי, ומחליף אותם 247 הנוראי. שזאת אגב אחת הסיבות שדרשתי לא לעבוד לילות.
 

טשאפק 2

New member
נסעתי לאחרונה בקו 606

מצד שני להוציא אוטובוס של 7 נוסעים
זה בזבוז משאבים משווע
נסעתי לאחרונה בקו 606
הנוסע מת"א לנתניה, בשעת בוקר מאוחרת יחסית. (10?)

היינו שלושה נוסעים, שמתוכם אני ועוד אחד ירדנו בהרצליה, איש לא עלה, ונותרה נוסעת יחידה.

7 נוסעים בשעות השפל זה לא מאד חריג.
 
חווית נסיעה מהבוקר! קו 347

חווית נסיעה בקו 347 החדש של מטרופולין
שלום, חשבתי שיעניין את באי הפורום לקרוא על הקו החדש
אז ככה, נסעתי כנראה בשעה הכי נוחה של הקו הזה ובכל זאת, זה קו יוצא מן הכלל!
עליתי בשעה 22:01 בתחנת סמינר הקיבוצים בתל אביב לכיוון רעננה. התחנות הבאות היו איינשטיין/נמיר, לוינסקי,
הבינתחומי, בית חולים לווינשטיין, בית יד לבנים, ואחוזה פינת ברנר, שם ירדתי, בשעה 22:21!
מסלול הנסיעה היה דרך כביש החוף ויציאה במחלף שמריהו ומשם דרך הבריגדה היהודית.
היינו 7 נוסעים באוטבוס סה"כ וחווית הנסיעה והמהירות דומים למונית. מדהים!

אני אנסה שוב את הקו בכיוון ההפוך מחר בבוקר, נראה מה יהיה כשיש קצת יותר עומס.
חווית נסיעה מהבוקר! קו 347
אוקי, אז היום נסעתי מרעננה לתל אביב.

עליתי באחוזה ליד מרכז אלרם ב 7:20. כבר היו באוטבוס כמה נוסעים ועלו יחד איתי נוסעים נוספים. בכל אחת מהתחנות שלו לאורך רחוב אחוזה עלו בין שלושה לחמישה נוסעים והיו נוסעים נוספים בתחנות שהתבלבלו וחשבו שזה 47.... שזה מובן בהתחשב בעובדה שזה קו חדש.

בכל מקרה, אחרי האיסוף ברעננה האוטבוס היה בערך חצי מלא.

זמנים: ב 7:35 הגענו לבינתחומי, 7:45 למחלף שמריהו (אחרי המתנה קצרה במפגש כביש/מסילה) ו 7:55 לסמינר הקיבוצים, שם ירדתי. שוב, בעיני זה לא פחות ממדהים! אין אף קו נוסף שיוצא מאחוזה שעושה את המרחק הזה בזמן הזה או אפילו קרוב. רק 149 מצומת רעננה משיג משהו דומה.

פקקים: היה את העומס הרגיל ברחוב ירושלים וברחוב הבריגדה היהודית ככה שאפשר לצפות שהזמן הנסיעה הזה הוא זמן טיפוסי עבור הקו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה