חוויית שירות נוראית במסעדת BOYA
אבא שלי חגג היום את יום הולדתו ה-65, מראש הוא אמר שהשנה הוא מעדיף שנחגוג לו בצניעות ושלא נרים הפקה יוצאת דופן, אז החלטנו לעשות ארוחת בוקר משפחתית במסעדת- BOYA בנמל תל אביב.
אבא שלי נורא שמח שכל הילדים והנכדים הגיעו והזמנו כולם את אותה המנה - ארוחת בוקר קלאסית (די דלה בשביל מנה שעולה 68 ש"ח אבל זה לא מה שהרס לנו את החוויה).
כאשר ביצענו את ההזמנה המלצרית הייתה חסרת סבלנות כלפינו, זה התחיל במבטים בוטים וגלגול עיניים על ההתעניינות שלנו בשאר המנות, אני כמובן תמיד מבין את המלצריות ואת הלחץ שבו הן נתונות במיוחד בשבת בבוקר במקום כה עמוס, ראיתי גם שהאחרים לא שמים לב אז המשכתי רגיל בהזמנה.
כשסיימנו לאכול ואבא שלי קיבל את המתנות וכרטיסי הברכה מהנכדים הוא הזמין את הקפה שמגיע לו ולאמא שלי, כעבור 15 דקות שמנו לב שהקפה לא מגיע, חיכינו שאחת המלצריות תעבור וכשזו הגיעה אחרי דקות ארוכות היא התעלמה מאיתנו בגסות, אח"כ שוב אותה מלצרית קראנו לה בקריאת "סליחה" מספר פעמים והיא פשוט לא ענתה ואז הסתובבה עשתה לנו תנועת "רגע" עם היד ונעלמה מן האופק, אחרי 5 דקות שמלצרית אחרת התעלמה מאיתנו אמא שלי פנתה למארחת וזו באדישות אמרה "אין בעיה אני אגיד למלצרית שתיגש אליכם"..
המלצרית (לא אותה מלצרית שלקחה את ההזמנה) הגיעה תודה לאל ואבא שלי שאל אותה סך הכל כשאני יושב מולו "כל כך הרבה זמן לוקח להכין קפה?".. וזו בלי שום התנצלות פשוט הסתכלה עליו במבט דוחה ואמרה לו "כן.. נכון, לוקח הרבה זמן, אתם לא לבד פה אם לא שמת לב".. הוא ענה לה "תגידי, את עושה ממני צחוק? את שמה לב איך את מדברת?" והיא עדין במבטה המזלזל אומרת לו בהינף יד "אתה מדבר עלי? תסתכל על עצמך?".. כל זה קרה מול העיניים שלי ובאותו רגע לא יכולתי שלא להתפרץ, היא פשוט ניסתה להשפיל אותו ואני נשבע שהוא לא דיבר אליה בגסות או בטונים גבוהים, צעקתי "מה זה השירות הדוחה הזה? בחיים לא שמעתי מלצרים מדברים בצורה כזאת ללקוחות, תתביישי הוא יכול להיות סבא שלך", המנהל הגיע וניסה להרגיע אותנו הוא פיצה את אבא שלי במנה שהוא הזמין למרות שאבא שלי סירב בתוקף וכל מה שרצינו זה רק לשלם וללכת, בלי הקפה שמגיע לנו, בלי קינוח יומולדת וזיקוקים, בעצבים וקושי לעכל את הארוחה ואת החוויה הלא נעימה הזאת, קמנו והלכנו, יום הולדת שמח אבא.
אבא שלי חגג היום את יום הולדתו ה-65, מראש הוא אמר שהשנה הוא מעדיף שנחגוג לו בצניעות ושלא נרים הפקה יוצאת דופן, אז החלטנו לעשות ארוחת בוקר משפחתית במסעדת- BOYA בנמל תל אביב.
אבא שלי נורא שמח שכל הילדים והנכדים הגיעו והזמנו כולם את אותה המנה - ארוחת בוקר קלאסית (די דלה בשביל מנה שעולה 68 ש"ח אבל זה לא מה שהרס לנו את החוויה).
כאשר ביצענו את ההזמנה המלצרית הייתה חסרת סבלנות כלפינו, זה התחיל במבטים בוטים וגלגול עיניים על ההתעניינות שלנו בשאר המנות, אני כמובן תמיד מבין את המלצריות ואת הלחץ שבו הן נתונות במיוחד בשבת בבוקר במקום כה עמוס, ראיתי גם שהאחרים לא שמים לב אז המשכתי רגיל בהזמנה.
כשסיימנו לאכול ואבא שלי קיבל את המתנות וכרטיסי הברכה מהנכדים הוא הזמין את הקפה שמגיע לו ולאמא שלי, כעבור 15 דקות שמנו לב שהקפה לא מגיע, חיכינו שאחת המלצריות תעבור וכשזו הגיעה אחרי דקות ארוכות היא התעלמה מאיתנו בגסות, אח"כ שוב אותה מלצרית קראנו לה בקריאת "סליחה" מספר פעמים והיא פשוט לא ענתה ואז הסתובבה עשתה לנו תנועת "רגע" עם היד ונעלמה מן האופק, אחרי 5 דקות שמלצרית אחרת התעלמה מאיתנו אמא שלי פנתה למארחת וזו באדישות אמרה "אין בעיה אני אגיד למלצרית שתיגש אליכם"..
המלצרית (לא אותה מלצרית שלקחה את ההזמנה) הגיעה תודה לאל ואבא שלי שאל אותה סך הכל כשאני יושב מולו "כל כך הרבה זמן לוקח להכין קפה?".. וזו בלי שום התנצלות פשוט הסתכלה עליו במבט דוחה ואמרה לו "כן.. נכון, לוקח הרבה זמן, אתם לא לבד פה אם לא שמת לב".. הוא ענה לה "תגידי, את עושה ממני צחוק? את שמה לב איך את מדברת?" והיא עדין במבטה המזלזל אומרת לו בהינף יד "אתה מדבר עלי? תסתכל על עצמך?".. כל זה קרה מול העיניים שלי ובאותו רגע לא יכולתי שלא להתפרץ, היא פשוט ניסתה להשפיל אותו ואני נשבע שהוא לא דיבר אליה בגסות או בטונים גבוהים, צעקתי "מה זה השירות הדוחה הזה? בחיים לא שמעתי מלצרים מדברים בצורה כזאת ללקוחות, תתביישי הוא יכול להיות סבא שלך", המנהל הגיע וניסה להרגיע אותנו הוא פיצה את אבא שלי במנה שהוא הזמין למרות שאבא שלי סירב בתוקף וכל מה שרצינו זה רק לשלם וללכת, בלי הקפה שמגיע לנו, בלי קינוח יומולדת וזיקוקים, בעצבים וקושי לעכל את הארוחה ואת החוויה הלא נעימה הזאת, קמנו והלכנו, יום הולדת שמח אבא.