חוויות תחבורתיות מהיום - חיפה

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
חוויות תחבורתיות מהיום - חיפה

חוויות תחבורתיות מהיום - חיפה
נצרת נסיעות ותיירות/ג'י.בי.טורס אוטובוס של אחת משתי החברות האלה נכנס ברכב פרטי מול העיניים שלי, בזמן שהוא מבצע קו שירות. ולא סתם באיזה מקום איזוטרי, אלא בפניה שמאלה משד' ההסתדרות לתוך מרכזית המפרץ, באמצע הצומת. הרכב הפרטי רצה לפנות שמאלה מהנתיב השמאלי, האוטובוס פנה פניה חדה שמאלה (לתוך המרכזית) מהנתיב השני - זה כבר מתכון בטוח לצרות. שניהם כנראה התחילו בנסיעה בו זמנית, ובום! - האוטו ניזוק קשות. למזלי כבר הייתי בדרך החוצה מהמפרצית בקו 103. תאונה שכזו בוודאי שיתקה את תנועת האוטובוסים באיזור לפחות לכמה דקות. אגד זכיתי לנסוע בנסיעת מבחן של נהג חדש באגד. בשני המושבים הקדמיים ישבו נהגים ותיקים ובחנו אותו. אחרי שהוא עזב את תחנת המוצא במפרצית, אשה רצה לאוטובוס, ואחד הנהגים הוותיקים אמר לנהג: "סע, יש עוד 103 אחריך שכבר עומד בתחנה". אחרי שהוא עשה את הסיבוב והתקרב למחסום היציאה, האשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, ואותו נהג שישב בכסא הקדמי שוב אמר לנהג האוטובוס" "סע", הפעם ביתר תקיפות. הוא עצר במחסום והאשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, והנהג בשורה הקדמית שוב אמר בתקיפות: "סע". משום מה נדמה לי שנסיעת המבחן הזו היא הפעם האחרונה שהנהג החדש נוסע במהירות המותרת בדרך בר יהודה כשכולם עוקפים אותו. רכבת ישראל היום ראיתי מחזה נדיר: הרכבת של 15:30 מחוף הכרמל לתל אביב יצאה מרציף 3 במקום מרציף 2. לא יודע במה זכינו. מילא אם היתה רכבת ישירה לפניה ב-15:24 אז הייתי מבין, אבל לא היתה כזו.
 

Image of me

New member
מקפיץ

חוויות תחבורתיות מהיום - חיפה
נצרת נסיעות ותיירות/ג'י.בי.טורס אוטובוס של אחת משתי החברות האלה נכנס ברכב פרטי מול העיניים שלי, בזמן שהוא מבצע קו שירות. ולא סתם באיזה מקום איזוטרי, אלא בפניה שמאלה משד' ההסתדרות לתוך מרכזית המפרץ, באמצע הצומת. הרכב הפרטי רצה לפנות שמאלה מהנתיב השמאלי, האוטובוס פנה פניה חדה שמאלה (לתוך המרכזית) מהנתיב השני - זה כבר מתכון בטוח לצרות. שניהם כנראה התחילו בנסיעה בו זמנית, ובום! - האוטו ניזוק קשות. למזלי כבר הייתי בדרך החוצה מהמפרצית בקו 103. תאונה שכזו בוודאי שיתקה את תנועת האוטובוסים באיזור לפחות לכמה דקות. אגד זכיתי לנסוע בנסיעת מבחן של נהג חדש באגד. בשני המושבים הקדמיים ישבו נהגים ותיקים ובחנו אותו. אחרי שהוא עזב את תחנת המוצא במפרצית, אשה רצה לאוטובוס, ואחד הנהגים הוותיקים אמר לנהג: "סע, יש עוד 103 אחריך שכבר עומד בתחנה". אחרי שהוא עשה את הסיבוב והתקרב למחסום היציאה, האשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, ואותו נהג שישב בכסא הקדמי שוב אמר לנהג האוטובוס" "סע", הפעם ביתר תקיפות. הוא עצר במחסום והאשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, והנהג בשורה הקדמית שוב אמר בתקיפות: "סע". משום מה נדמה לי שנסיעת המבחן הזו היא הפעם האחרונה שהנהג החדש נוסע במהירות המותרת בדרך בר יהודה כשכולם עוקפים אותו. רכבת ישראל היום ראיתי מחזה נדיר: הרכבת של 15:30 מחוף הכרמל לתל אביב יצאה מרציף 3 במקום מרציף 2. לא יודע במה זכינו. מילא אם היתה רכבת ישירה לפניה ב-15:24 אז הייתי מבין, אבל לא היתה כזו.
מקפיץ
איך הולך תהליך הקבלה לעבודה באגד? האם הנסיעה הזאת היתה חד פעמית, או שהנהג החדש עובר כמה נסיעות כאלה תחת השגחה?
 
הוא עבר מספר נסיעות כאלה תחת

מקפיץ
איך הולך תהליך הקבלה לעבודה באגד? האם הנסיעה הזאת היתה חד פעמית, או שהנהג החדש עובר כמה נסיעות כאלה תחת השגחה?
הוא עבר מספר נסיעות כאלה תחת
השגחה. תהליך הקבלה הוא 60 שיעורי נהיגה, טסט, השתלמות בת שעתיים על כל סוג אוטובוס שיש באגד ומספר נסיעות עם מלווים.
 

846

Active member
לא מדויק.... מס ' שיעורי הנהיגה

הוא עבר מספר נסיעות כאלה תחת
השגחה. תהליך הקבלה הוא 60 שיעורי נהיגה, טסט, השתלמות בת שעתיים על כל סוג אוטובוס שיש באגד ומספר נסיעות עם מלווים.
לא מדויק.... מס ' שיעורי הנהיגה
תלוי ברמתו של התלמיד ובניסיונו או חוסר ניסיונו... ההסמכה לסוגי הדגמי השונים מתחילה בביה"ס לנהיגה וכיום יש בביה"ס כבר 0404, MAN 18-350 ו0405 בנוסף ל0303 הותיקים. במהלך העבודה בסניף אליו ישובץ הנהג יעבור השתלמויות נוספות במידת הצורך: וולבו B10B, B12B ו B12B I SHIFT (שלטעמי ניתן לוותר.....) נהיגה בפיקוח נעשית במיסגרת ביה"ס לנהיגה לאחר קבלת הרישיון וסיום "קורס תיק" - קורס הסבה לקו הכולל קורס כירטוס, נהלים וכד'. בד"כ: נסיעה אחת ואחר כך: למים!
 

JayZed

New member
ומה עם OC500? ../images/Emo13.gif

לא מדויק.... מס ' שיעורי הנהיגה
תלוי ברמתו של התלמיד ובניסיונו או חוסר ניסיונו... ההסמכה לסוגי הדגמי השונים מתחילה בביה"ס לנהיגה וכיום יש בביה"ס כבר 0404, MAN 18-350 ו0405 בנוסף ל0303 הותיקים. במהלך העבודה בסניף אליו ישובץ הנהג יעבור השתלמויות נוספות במידת הצורך: וולבו B10B, B12B ו B12B I SHIFT (שלטעמי ניתן לוותר.....) נהיגה בפיקוח נעשית במיסגרת ביה"ס לנהיגה לאחר קבלת הרישיון וסיום "קורס תיק" - קורס הסבה לקו הכולל קורס כירטוס, נהלים וכד'. בד"כ: נסיעה אחת ואחר כך: למים!
ומה עם OC500?
 

Azazel

New member
ומזל שזה כך!

חוויות תחבורתיות מהיום - חיפה
נצרת נסיעות ותיירות/ג'י.בי.טורס אוטובוס של אחת משתי החברות האלה נכנס ברכב פרטי מול העיניים שלי, בזמן שהוא מבצע קו שירות. ולא סתם באיזה מקום איזוטרי, אלא בפניה שמאלה משד' ההסתדרות לתוך מרכזית המפרץ, באמצע הצומת. הרכב הפרטי רצה לפנות שמאלה מהנתיב השמאלי, האוטובוס פנה פניה חדה שמאלה (לתוך המרכזית) מהנתיב השני - זה כבר מתכון בטוח לצרות. שניהם כנראה התחילו בנסיעה בו זמנית, ובום! - האוטו ניזוק קשות. למזלי כבר הייתי בדרך החוצה מהמפרצית בקו 103. תאונה שכזו בוודאי שיתקה את תנועת האוטובוסים באיזור לפחות לכמה דקות. אגד זכיתי לנסוע בנסיעת מבחן של נהג חדש באגד. בשני המושבים הקדמיים ישבו נהגים ותיקים ובחנו אותו. אחרי שהוא עזב את תחנת המוצא במפרצית, אשה רצה לאוטובוס, ואחד הנהגים הוותיקים אמר לנהג: "סע, יש עוד 103 אחריך שכבר עומד בתחנה". אחרי שהוא עשה את הסיבוב והתקרב למחסום היציאה, האשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, ואותו נהג שישב בכסא הקדמי שוב אמר לנהג האוטובוס" "סע", הפעם ביתר תקיפות. הוא עצר במחסום והאשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, והנהג בשורה הקדמית שוב אמר בתקיפות: "סע". משום מה נדמה לי שנסיעת המבחן הזו היא הפעם האחרונה שהנהג החדש נוסע במהירות המותרת בדרך בר יהודה כשכולם עוקפים אותו. רכבת ישראל היום ראיתי מחזה נדיר: הרכבת של 15:30 מחוף הכרמל לתל אביב יצאה מרציף 3 במקום מרציף 2. לא יודע במה זכינו. מילא אם היתה רכבת ישירה לפניה ב-15:24 אז הייתי מבין, אבל לא היתה כזו.
ומזל שזה כך!
" משום מה נדמה לי שנסיעת המבחן הזו היא הפעם האחרונה שהנהג החדש נוסע במהירות המותרת בדרך בר יהודה כשכולם עוקפים אותו." אני לא מתאר לעצמי נסיעה של 70 בדרך בר-יהודה. הגבלות המהירות בחיפה, לצערינו, מגוכחות ביותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה