Image of me
New member
חוויות תחבורתיות מהיום - חיפה
חוויות תחבורתיות מהיום - חיפה
נצרת נסיעות ותיירות/ג'י.בי.טורס אוטובוס של אחת משתי החברות האלה נכנס ברכב פרטי מול העיניים שלי, בזמן שהוא מבצע קו שירות. ולא סתם באיזה מקום איזוטרי, אלא בפניה שמאלה משד' ההסתדרות לתוך מרכזית המפרץ, באמצע הצומת. הרכב הפרטי רצה לפנות שמאלה מהנתיב השמאלי, האוטובוס פנה פניה חדה שמאלה (לתוך המרכזית) מהנתיב השני - זה כבר מתכון בטוח לצרות. שניהם כנראה התחילו בנסיעה בו זמנית, ובום! - האוטו ניזוק קשות. למזלי כבר הייתי בדרך החוצה מהמפרצית בקו 103. תאונה שכזו בוודאי שיתקה את תנועת האוטובוסים באיזור לפחות לכמה דקות. אגד זכיתי לנסוע בנסיעת מבחן של נהג חדש באגד. בשני המושבים הקדמיים ישבו נהגים ותיקים ובחנו אותו. אחרי שהוא עזב את תחנת המוצא במפרצית, אשה רצה לאוטובוס, ואחד הנהגים הוותיקים אמר לנהג: "סע, יש עוד 103 אחריך שכבר עומד בתחנה". אחרי שהוא עשה את הסיבוב והתקרב למחסום היציאה, האשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, ואותו נהג שישב בכסא הקדמי שוב אמר לנהג האוטובוס" "סע", הפעם ביתר תקיפות. הוא עצר במחסום והאשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, והנהג בשורה הקדמית שוב אמר בתקיפות: "סע". משום מה נדמה לי שנסיעת המבחן הזו היא הפעם האחרונה שהנהג החדש נוסע במהירות המותרת בדרך בר יהודה כשכולם עוקפים אותו. רכבת ישראל היום ראיתי מחזה נדיר: הרכבת של 15:30 מחוף הכרמל לתל אביב יצאה מרציף 3 במקום מרציף 2. לא יודע במה זכינו. מילא אם היתה רכבת ישירה לפניה ב-15:24 אז הייתי מבין, אבל לא היתה כזו.
חוויות תחבורתיות מהיום - חיפה
נצרת נסיעות ותיירות/ג'י.בי.טורס אוטובוס של אחת משתי החברות האלה נכנס ברכב פרטי מול העיניים שלי, בזמן שהוא מבצע קו שירות. ולא סתם באיזה מקום איזוטרי, אלא בפניה שמאלה משד' ההסתדרות לתוך מרכזית המפרץ, באמצע הצומת. הרכב הפרטי רצה לפנות שמאלה מהנתיב השמאלי, האוטובוס פנה פניה חדה שמאלה (לתוך המרכזית) מהנתיב השני - זה כבר מתכון בטוח לצרות. שניהם כנראה התחילו בנסיעה בו זמנית, ובום! - האוטו ניזוק קשות. למזלי כבר הייתי בדרך החוצה מהמפרצית בקו 103. תאונה שכזו בוודאי שיתקה את תנועת האוטובוסים באיזור לפחות לכמה דקות. אגד זכיתי לנסוע בנסיעת מבחן של נהג חדש באגד. בשני המושבים הקדמיים ישבו נהגים ותיקים ובחנו אותו. אחרי שהוא עזב את תחנת המוצא במפרצית, אשה רצה לאוטובוס, ואחד הנהגים הוותיקים אמר לנהג: "סע, יש עוד 103 אחריך שכבר עומד בתחנה". אחרי שהוא עשה את הסיבוב והתקרב למחסום היציאה, האשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, ואותו נהג שישב בכסא הקדמי שוב אמר לנהג האוטובוס" "סע", הפעם ביתר תקיפות. הוא עצר במחסום והאשה שוב רצה לכיוון האוטובוס, והנהג בשורה הקדמית שוב אמר בתקיפות: "סע". משום מה נדמה לי שנסיעת המבחן הזו היא הפעם האחרונה שהנהג החדש נוסע במהירות המותרת בדרך בר יהודה כשכולם עוקפים אותו. רכבת ישראל היום ראיתי מחזה נדיר: הרכבת של 15:30 מחוף הכרמל לתל אביב יצאה מרציף 3 במקום מרציף 2. לא יודע במה זכינו. מילא אם היתה רכבת ישירה לפניה ב-15:24 אז הייתי מבין, אבל לא היתה כזו.