חוויות מסיור ית"מ אתמול בלילה..
אז ככה.. בשעה 22:00 אמש יצאתי למשמרת ית"מ.... (פ"ת) במהלך המשמרת נרשמו הדוחות הבאים: 1: דו"ח לנהג קטנוע , אי נשיאת מסמכים , נסיעה על רכב שלא בתוקף עד 6 חודשים ונסיעה ברכב ללא כל אורות. 2:נרשם דו"ח לנהג חדש שהשתולל בכביש ועבר אל מול עינינו אור אדום מלא הנהג הנ"ל קיבל דו"ח על סך 1000 ש"ח ו 10 נקודות על נסיעה באור אדום. שבת שלום ובטוח לכולם .
אז ככה.. בשעה 22:00 אמש יצאתי למשמרת ית"מ.... (פ"ת) במהלך המשמרת נרשמו הדוחות הבאים: 1: דו"ח לנהג קטנוע , אי נשיאת מסמכים , נסיעה על רכב שלא בתוקף עד 6 חודשים ונסיעה ברכב ללא כל אורות. 2:נרשם דו"ח לנהג חדש שהשתולל בכביש ועבר אל מול עינינו אור אדום מלא הנהג הנ"ל קיבל דו"ח על סך 1000 ש"ח ו 10 נקודות על נסיעה באור אדום. שבת שלום ובטוח לכולם .