חוויות מסיור ית"מ אתמול בלילה..

צביקוש21

New member
חוויות מסיור ית"מ אתמול בלילה..

אז ככה.. בשעה 22:00 אמש יצאתי למשמרת ית"מ.... (פ"ת) במהלך המשמרת נרשמו הדוחות הבאים: 1: דו"ח לנהג קטנוע , אי נשיאת מסמכים , נסיעה על רכב שלא בתוקף עד 6 חודשים ונסיעה ברכב ללא כל אורות. 2:נרשם דו"ח לנהג חדש שהשתולל בכביש ועבר אל מול עינינו אור אדום מלא הנהג הנ"ל קיבל דו"ח על סך 1000 ש"ח ו 10 נקודות על נסיעה באור אדום. שבת שלום ובטוח לכולם .
 

epi

New member
שלום לך

מה קרה שיצאת למשמרת ית"מ אתמול?
 

Boscorelli

New member
כל הכבוד במיוחד!

עשית טוב מאוד לגבי הנהג חדש! חבל שאיאפשר לדפוק אותם יותר חזק!
 

מתנדב

New member
צביקוש, זה מזכיר לי סיפור יפה....

לפני כ - 6 שנים שהצטרפתי לית"מ, ואז הסבירו לנו על הדוחות, על איזה עבירות להחמיר ולא לוותר, ועל איזה עבירות להיות גמיש עם הנהג וכו´ וכו´... אז שאלתי את מפקדי, מה קורה כשאני משמרת שלמה לא מביא שום דו"ח?, הוא ענה לי היום עם העבירות שנהגים מבצעים, ואפי´ דו"ח אחד אתה לא מביא, סימן שאני צריך להתפטר מהית"מ ולחזור לקלאסי, אני צחקתי על זה, אבל כשהייתי כבר על הכביש עם הניידת רשמתי אז לפחות 5 דוחות על היום הראשון שלי בית"מ... אז כל הכבוד לך, איך אומרים בית"מ?, הבאת 3 תפיסות... חן חן. כמה פנקסים אתה גומר בחודש?
 

י צ ח ק י

New member
אני היתי מוריד את הנהג החדש הזה

מהכביש ונותן לו לחזר הביתה עם מונית
 
למעלה