מסוף כרמלית
New member
חוויות מנסיעות באוטובוס 17.02.2003
חוויות מנסיעות באוטובוס 17.02.2003
היום הוזמנתי למיונים לקרוס קצונה ייעודי בצריפין. אני גר ביפו, לכן הנחתי שאני אמור לקחת אוטובוס מת"א. בדקתי באתר של אגד ושם ראיתי שיש שני קווים מת"א לצריפין (למרות שבפועל יש הרבה יותר, כפי שנוכחתי לדעת) - אחד מאסף 461 והשני אקספרס 156. הגעתי בבוקר לצומת הולץ (אחת מהתחנות שצויינו באתר של אגד) ועל תחנת הולץ כלל לא רשום 156. במודיעין אמרו שאכן התחנה קיימת. בינתיים הגיע 156, אבל בנתיב האמצעי, תוך התעלמות מוחלטת מהתחנה (אולי כי היה עמוס לגמרי בחיילים). מקץ 10 דקות הגיע עוד 156, הפעם ריק, וגם הוא התעלם מהתחנה!!! ואז החלטתי לצלצל לאגד שוב, שם אמרו לי שאני עומד במקום הנכון ושיש עוד תחנה ברח' זה (חיל השריון) - במס' 59 (מיותר לציין שלרח' זה כלל אין מספרים). חיפשתי את התחנה השניה, כי ברח' זה יש רק 2 תחנות אחרי הירידה מת"מ. גם בתחנה ההיא לא היה כתוב 156. חזרתי להולץ. 156 שלישי הגיע, ולמזלי, הנהג ראה אותי מאותת לו ביד ועצר אחרי כמה מטרים. בעוד אני שואל את הנהג מדוע לא עצר, הוא עונה שרק שבוע שעבר הוא גילה שיש לו שם תחנה, כשהוא הוציא תדפיס ממכשיר הכירטוס של כל התחנות. ולגבי שאר הנהגים? הם כבר רגילים לא לעצור... אגב, על הכרטיס שהודפס היה כתוב 475 ת"א - לוד דרך נתב"ג. מערכת הג'י פי אס שאגד כה מתפארים בה לא הייתה אמורה לגלות שהאוטובוס לא נוסע בקו 475? כשחזרתי, החלטתי לעלות על סופרבוס (כשראיתי שיש עוד הרבה קווים אחרים גם שלהם וגם של אגד שמגיעים לצריפין) קו 455. שאלתי את הנהג אם הוא מגיע לצומת הולץ. לנהג לקח כ-3 דקות לשחזר את המסלול שלו ולהבין שהוא מגיע לצומת הנ"ל. אגב, לאוטובוס היו חגורות בטיחות כפי המתחייב משנת 2003, ומיותר לציין שאף אחד לא טרח לחגור ואפילו מדבקה לא הודבקה שתורה על כך. עוד משהו ששמתי לב - סופרבוס קנו אולי אוטובוסים מדן או מיונייטד? ראיתי M.A.N SU 280 (מהסוג שהיה רק לדן ולחברה הב"שית העירונית) צבוע בצבעי סופרבוס (הייתי רחוק מכדי לראות את מספר נרישוי של האוטובוס). אם הם קנו אוטובוסים כאלה, הם וודאי עברו את 15 השנים או קרובים אליהם.
חוויות מנסיעות באוטובוס 17.02.2003
היום הוזמנתי למיונים לקרוס קצונה ייעודי בצריפין. אני גר ביפו, לכן הנחתי שאני אמור לקחת אוטובוס מת"א. בדקתי באתר של אגד ושם ראיתי שיש שני קווים מת"א לצריפין (למרות שבפועל יש הרבה יותר, כפי שנוכחתי לדעת) - אחד מאסף 461 והשני אקספרס 156. הגעתי בבוקר לצומת הולץ (אחת מהתחנות שצויינו באתר של אגד) ועל תחנת הולץ כלל לא רשום 156. במודיעין אמרו שאכן התחנה קיימת. בינתיים הגיע 156, אבל בנתיב האמצעי, תוך התעלמות מוחלטת מהתחנה (אולי כי היה עמוס לגמרי בחיילים). מקץ 10 דקות הגיע עוד 156, הפעם ריק, וגם הוא התעלם מהתחנה!!! ואז החלטתי לצלצל לאגד שוב, שם אמרו לי שאני עומד במקום הנכון ושיש עוד תחנה ברח' זה (חיל השריון) - במס' 59 (מיותר לציין שלרח' זה כלל אין מספרים). חיפשתי את התחנה השניה, כי ברח' זה יש רק 2 תחנות אחרי הירידה מת"מ. גם בתחנה ההיא לא היה כתוב 156. חזרתי להולץ. 156 שלישי הגיע, ולמזלי, הנהג ראה אותי מאותת לו ביד ועצר אחרי כמה מטרים. בעוד אני שואל את הנהג מדוע לא עצר, הוא עונה שרק שבוע שעבר הוא גילה שיש לו שם תחנה, כשהוא הוציא תדפיס ממכשיר הכירטוס של כל התחנות. ולגבי שאר הנהגים? הם כבר רגילים לא לעצור... אגב, על הכרטיס שהודפס היה כתוב 475 ת"א - לוד דרך נתב"ג. מערכת הג'י פי אס שאגד כה מתפארים בה לא הייתה אמורה לגלות שהאוטובוס לא נוסע בקו 475? כשחזרתי, החלטתי לעלות על סופרבוס (כשראיתי שיש עוד הרבה קווים אחרים גם שלהם וגם של אגד שמגיעים לצריפין) קו 455. שאלתי את הנהג אם הוא מגיע לצומת הולץ. לנהג לקח כ-3 דקות לשחזר את המסלול שלו ולהבין שהוא מגיע לצומת הנ"ל. אגב, לאוטובוס היו חגורות בטיחות כפי המתחייב משנת 2003, ומיותר לציין שאף אחד לא טרח לחגור ואפילו מדבקה לא הודבקה שתורה על כך. עוד משהו ששמתי לב - סופרבוס קנו אולי אוטובוסים מדן או מיונייטד? ראיתי M.A.N SU 280 (מהסוג שהיה רק לדן ולחברה הב"שית העירונית) צבוע בצבעי סופרבוס (הייתי רחוק מכדי לראות את מספר נרישוי של האוטובוס). אם הם קנו אוטובוסים כאלה, הם וודאי עברו את 15 השנים או קרובים אליהם.