חוויות מנסיעה מיוחדת במינה באוטובוס החשמלי

מצב
הנושא נעול.

felixr

New member
זה לא נכון

לא בלבלתי
USB זה 5 וולט. אבל עד מקסימום של 1 אמפר.
לכן זה מקסימום 5 וואט

מה שהופך את ההשוואה שלי לנכונה. כי 30 שקעים זה מקסימום 150 וואט.
זה לא נכון
USB זה לא עד 1A.
למשל מטען ה USB של אפל מספק 2.1A
 
ממתי אפל תקנית?

זה לא נכון
USB זה לא עד 1A.
למשל מטען ה USB של אפל מספק 2.1A
ממתי אפל תקנית?
עד כמה שידוע לי היום התקן הוא 1 אמפר בUSB3
אמור לצאת תקן USB3.5 שיעביר מידע כפול מUSB3
וגם ישלב בתוכו תקן בשם Battery Charging Specification 1.2
שיהיה עד 5 אמפר, אבל זה עדיין לא נכנס.

ודרך אגב, גם אם נניח שהוא בתוקף.
זה עד 25 וואט לשקע, כלומר מקסימום 750 וואט ל30 שקעים.
עדיין לא משהו שאמור להשבית את הרכב הזה.
 

tapuzo

New member
ברור תיכף אני קונה חופשי יומי ועובד מהאוטובוס

זה עוד טוב,
באיזשהו שלב חאפר יהפוך את האוטבוס למספרה ניידת והשקעים ישמשו למייבש שער ,
ומישהו אחר ישים מכונת כביסה ניידת ...
ברור תיכף אני קונה חופשי יומי ועובד מהאוטובוס
 
אחור האוטובוס (האם זה ההפך מחזית?)

חוויות מנסיעה מיוחדת במינה באוטובוס החשמלי
מכירים את זה שיש תקלה באוטובוס, הנהג מכבה את המנוע ולפתע משתרר שקט מופתי? זאת עוצמת השקט שמשתרר כל פעם שהאוטובוס החשמלי הראשון של דן עוצר בתחנה או ברמזור. בזמן העמידה בתחנה האוטובוס כה שקט שאפשר לשמוע בבירור כל לחשוש ממרחק של כמה מושבים. גם כשהאוטובוס עוזב את התחנה ומתחיל להאיץ, המנוע שקט מאד - בניגוד גמור לשלב ההאצה באוטובוס רגיל. רק כאשר האוטובוס נוסע במהירות של יותר מכמה קמ"ש בודדים המנוע מרעיש, ורעשו מזכיר יותר רעש של טרוליבוס מאשר של אוטובוס, רעש קצת מעצבן אם לא רגילים אליו, אבל להערכתי עדיין שקט יותר מאוטובוס רגיל.

האוטובוס קטן מאד; יש בו רק 31 מושבים והרבה פחות מרחב פנוי לעמידה מאשר באוטובוס רגיל של דן. לשם השוואה, לא רק שבאוטובוס רגיל יש 35 מושבים (תקנו אותי אם טעיתי), אלא שבחלק הקדמי התחתון יש 3 מושבים בכל שורה, מה שמשאיר הרבה מקום לעמוד. באוטובוס החשמלי יש 4 מושבים בכל שורה ואם איני טועה שתי שורות מושבים פחות, מה שגורם לצפיפות והתחושה היא שנוסעים במידיבוס. אם דן מתכוונת להמיר 25% מהצי שלה לאוטובוסים כאלה, מן הראוי שזה יבוא בד בבד עם תגבור משמעותי מאד בתדירות, אחרת זה רק יחמיר את הצפיפות הנוכחית באוטובוסים. לחילופין, הגיוני להכניס אוטובוסים חשמליים קטנים שכאלה בקווים שכונתיים כמו 23, 22 ו-17.

הנסיעה השקטה נותנת תחושה של חו"ל, שמועצמת בזכות הנוסעים הרבים שעולים בדלת האחורית ומתקפים את הרב-קו עצמאית (זה מתחיל לתפוס תאוצה משמעותית, הרבה יותר נוסעים עלו מאחור מאשר בכל נסיעה קודמת שלי בקו 5), ובזכות הצפצוף הרם שנשמע לפני הסגירה האוטומטית של הדלת האחורית (תכונה שלמיטב ידיעתי היתה עד היום רק במפרקיות). זאת הפעם הראשונה שנסעתי במזוכיזם-מה בקו 5 מקצה לקצה, אך הנסיעה היתה מהנה מאד.

במהלך הנסיעה אירע דבר שלא חוויתי מעולם בנסיעותיי באוטובוסים: תאונה בין האוטובוס שבו נסעתי לרכב פרטי. אם תראו את האוטובוס החשמלי של דן בימים הבאים, תשימו לב בנקל לנזק פח בפינה השמאלית הקדמית. ובכן, זה קרה היום בסביבות 15:45. מיד לאחר תחנת אלנבי/כיכר המושבות בכיוון צפון יש צומת מרומזר בפינת יהודה הלוי. האוטובוס החל בנסיעה לאחר העצירה בתחנה, ומיד התנגש בצידו הימני של רכב פרטי לאחר שזה חתך במפתיע מהנתיב השמאלי לימני והשתחל בין האוטובוס שעמד בתחנה לבין רכב שעמד ברמזור בנתיב השמאלי. לא ברור למה לנהג הרכב הפרטי היה דחוף כל כך לחתוך כדי לעמוד ראשון ולא שני בתור לרמזור, אך הניסיון הזה לחסוך בזמן הביא לכך שבמשך כרבע שעה שני הנהגים צילמו תמונות והחליפו פרטים. נראה שהרוח הטובה של נהג הרכב הפרטי הרגיעה טיפה את נהג האוטובוס העצבני, ועם זאת, אולי עקב אותו ארוע, הוא לא היה נחמד לנוסעים (לדוגמה, הוא נזף בנוסעת מבוגרת שהסתירה לו את שדה הראייה בפנייה ימינה מדיזנגוף לנורדאו). בזמן שעמדנו האוטובוס הבא בקו 5 עקף אותנו ולאחר מכן עמד ממש לפנינו בתחנות בדיזנגוף, דבר שבדיעבד יצא לטובה כי הנסיעה באוטובוס הצעצוע היתה פחות צפופה מהמתוכנן.

אגב, באחד הרמזורים ברוטשילד לאחר העצירה האוטובוס החל להידרדר אחורה. האם ייתכן שההיגוי באוטובוס הזה שונה והנהג עדיין לא רגיל? אולי זאת גם הסיבה לתאונה.

עוד ארוע מעניין שקרה באיזור דיזנגוף/ארלוזורוב: מישהי פיספסה את התחנה והתלוננה לנהג על כך שהיא חיכתה לכריזה אך הכריזה לא נשמעת באוטובוס. לאחר שהנהג התנער מאחריות ופרק עליה את התסכול של היותו גם נהג, גם קופאי וגם איש מודיעין, הוא פנה לנוסעים ושאל אם אכן לא שומעים את הכריזה, ואחת הנוסעות אישרה שזה המצב. זה לא חדש שיש בעיות בכריזה בדן, אבל נדיר שלנהג אכפת.

לגבי המספר הפנימי שעליו דנּו בשרשור אחר, אמנם על האוטובוס עצמו לא מופיע מספר, אבל בסידור העבודה מופיע המספר 10, וכך גם על הלוח האלקטרוני ברציף המוצא בתחנה המרכזית.
אחור האוטובוס (האם זה ההפך מחזית?)
 
לא לא, אין חרטום

ירכתיים
ואגב, איכות ההרכבה שלו נראית גרוה אפילו בשביל סינים.
לא לא, אין חרטום
זאת לא ספינה, אין חרטום וירכתיים
 
לא יודע למה כתבתי "בחלק הקדמי התחתון".

חוויות מנסיעה מיוחדת במינה באוטובוס החשמלי
מכירים את זה שיש תקלה באוטובוס, הנהג מכבה את המנוע ולפתע משתרר שקט מופתי? זאת עוצמת השקט שמשתרר כל פעם שהאוטובוס החשמלי הראשון של דן עוצר בתחנה או ברמזור. בזמן העמידה בתחנה האוטובוס כה שקט שאפשר לשמוע בבירור כל לחשוש ממרחק של כמה מושבים. גם כשהאוטובוס עוזב את התחנה ומתחיל להאיץ, המנוע שקט מאד - בניגוד גמור לשלב ההאצה באוטובוס רגיל. רק כאשר האוטובוס נוסע במהירות של יותר מכמה קמ"ש בודדים המנוע מרעיש, ורעשו מזכיר יותר רעש של טרוליבוס מאשר של אוטובוס, רעש קצת מעצבן אם לא רגילים אליו, אבל להערכתי עדיין שקט יותר מאוטובוס רגיל.

האוטובוס קטן מאד; יש בו רק 31 מושבים והרבה פחות מרחב פנוי לעמידה מאשר באוטובוס רגיל של דן. לשם השוואה, לא רק שבאוטובוס רגיל יש 35 מושבים (תקנו אותי אם טעיתי), אלא שבחלק הקדמי התחתון יש 3 מושבים בכל שורה, מה שמשאיר הרבה מקום לעמוד. באוטובוס החשמלי יש 4 מושבים בכל שורה ואם איני טועה שתי שורות מושבים פחות, מה שגורם לצפיפות והתחושה היא שנוסעים במידיבוס. אם דן מתכוונת להמיר 25% מהצי שלה לאוטובוסים כאלה, מן הראוי שזה יבוא בד בבד עם תגבור משמעותי מאד בתדירות, אחרת זה רק יחמיר את הצפיפות הנוכחית באוטובוסים. לחילופין, הגיוני להכניס אוטובוסים חשמליים קטנים שכאלה בקווים שכונתיים כמו 23, 22 ו-17.

הנסיעה השקטה נותנת תחושה של חו"ל, שמועצמת בזכות הנוסעים הרבים שעולים בדלת האחורית ומתקפים את הרב-קו עצמאית (זה מתחיל לתפוס תאוצה משמעותית, הרבה יותר נוסעים עלו מאחור מאשר בכל נסיעה קודמת שלי בקו 5), ובזכות הצפצוף הרם שנשמע לפני הסגירה האוטומטית של הדלת האחורית (תכונה שלמיטב ידיעתי היתה עד היום רק במפרקיות). זאת הפעם הראשונה שנסעתי במזוכיזם-מה בקו 5 מקצה לקצה, אך הנסיעה היתה מהנה מאד.

במהלך הנסיעה אירע דבר שלא חוויתי מעולם בנסיעותיי באוטובוסים: תאונה בין האוטובוס שבו נסעתי לרכב פרטי. אם תראו את האוטובוס החשמלי של דן בימים הבאים, תשימו לב בנקל לנזק פח בפינה השמאלית הקדמית. ובכן, זה קרה היום בסביבות 15:45. מיד לאחר תחנת אלנבי/כיכר המושבות בכיוון צפון יש צומת מרומזר בפינת יהודה הלוי. האוטובוס החל בנסיעה לאחר העצירה בתחנה, ומיד התנגש בצידו הימני של רכב פרטי לאחר שזה חתך במפתיע מהנתיב השמאלי לימני והשתחל בין האוטובוס שעמד בתחנה לבין רכב שעמד ברמזור בנתיב השמאלי. לא ברור למה לנהג הרכב הפרטי היה דחוף כל כך לחתוך כדי לעמוד ראשון ולא שני בתור לרמזור, אך הניסיון הזה לחסוך בזמן הביא לכך שבמשך כרבע שעה שני הנהגים צילמו תמונות והחליפו פרטים. נראה שהרוח הטובה של נהג הרכב הפרטי הרגיעה טיפה את נהג האוטובוס העצבני, ועם זאת, אולי עקב אותו ארוע, הוא לא היה נחמד לנוסעים (לדוגמה, הוא נזף בנוסעת מבוגרת שהסתירה לו את שדה הראייה בפנייה ימינה מדיזנגוף לנורדאו). בזמן שעמדנו האוטובוס הבא בקו 5 עקף אותנו ולאחר מכן עמד ממש לפנינו בתחנות בדיזנגוף, דבר שבדיעבד יצא לטובה כי הנסיעה באוטובוס הצעצוע היתה פחות צפופה מהמתוכנן.

אגב, באחד הרמזורים ברוטשילד לאחר העצירה האוטובוס החל להידרדר אחורה. האם ייתכן שההיגוי באוטובוס הזה שונה והנהג עדיין לא רגיל? אולי זאת גם הסיבה לתאונה.

עוד ארוע מעניין שקרה באיזור דיזנגוף/ארלוזורוב: מישהי פיספסה את התחנה והתלוננה לנהג על כך שהיא חיכתה לכריזה אך הכריזה לא נשמעת באוטובוס. לאחר שהנהג התנער מאחריות ופרק עליה את התסכול של היותו גם נהג, גם קופאי וגם איש מודיעין, הוא פנה לנוסעים ושאל אם אכן לא שומעים את הכריזה, ואחת הנוסעות אישרה שזה המצב. זה לא חדש שיש בעיות בכריזה בדן, אבל נדיר שלנהג אכפת.

לגבי המספר הפנימי שעליו דנּו בשרשור אחר, אמנם על האוטובוס עצמו לא מופיע מספר, אבל בסידור העבודה מופיע המספר 10, וכך גם על הלוח האלקטרוני ברציף המוצא בתחנה המרכזית.
לא יודע למה כתבתי "בחלק הקדמי התחתון".
התכוונתי לחלק הקדמי.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
אחלה, המכונה כולה יומייםעל הכביש

חוויות מנסיעה מיוחדת במינה באוטובוס החשמלי
מכירים את זה שיש תקלה באוטובוס, הנהג מכבה את המנוע ולפתע משתרר שקט מופתי? זאת עוצמת השקט שמשתרר כל פעם שהאוטובוס החשמלי הראשון של דן עוצר בתחנה או ברמזור. בזמן העמידה בתחנה האוטובוס כה שקט שאפשר לשמוע בבירור כל לחשוש ממרחק של כמה מושבים. גם כשהאוטובוס עוזב את התחנה ומתחיל להאיץ, המנוע שקט מאד - בניגוד גמור לשלב ההאצה באוטובוס רגיל. רק כאשר האוטובוס נוסע במהירות של יותר מכמה קמ"ש בודדים המנוע מרעיש, ורעשו מזכיר יותר רעש של טרוליבוס מאשר של אוטובוס, רעש קצת מעצבן אם לא רגילים אליו, אבל להערכתי עדיין שקט יותר מאוטובוס רגיל.

האוטובוס קטן מאד; יש בו רק 31 מושבים והרבה פחות מרחב פנוי לעמידה מאשר באוטובוס רגיל של דן. לשם השוואה, לא רק שבאוטובוס רגיל יש 35 מושבים (תקנו אותי אם טעיתי), אלא שבחלק הקדמי התחתון יש 3 מושבים בכל שורה, מה שמשאיר הרבה מקום לעמוד. באוטובוס החשמלי יש 4 מושבים בכל שורה ואם איני טועה שתי שורות מושבים פחות, מה שגורם לצפיפות והתחושה היא שנוסעים במידיבוס. אם דן מתכוונת להמיר 25% מהצי שלה לאוטובוסים כאלה, מן הראוי שזה יבוא בד בבד עם תגבור משמעותי מאד בתדירות, אחרת זה רק יחמיר את הצפיפות הנוכחית באוטובוסים. לחילופין, הגיוני להכניס אוטובוסים חשמליים קטנים שכאלה בקווים שכונתיים כמו 23, 22 ו-17.

הנסיעה השקטה נותנת תחושה של חו"ל, שמועצמת בזכות הנוסעים הרבים שעולים בדלת האחורית ומתקפים את הרב-קו עצמאית (זה מתחיל לתפוס תאוצה משמעותית, הרבה יותר נוסעים עלו מאחור מאשר בכל נסיעה קודמת שלי בקו 5), ובזכות הצפצוף הרם שנשמע לפני הסגירה האוטומטית של הדלת האחורית (תכונה שלמיטב ידיעתי היתה עד היום רק במפרקיות). זאת הפעם הראשונה שנסעתי במזוכיזם-מה בקו 5 מקצה לקצה, אך הנסיעה היתה מהנה מאד.

במהלך הנסיעה אירע דבר שלא חוויתי מעולם בנסיעותיי באוטובוסים: תאונה בין האוטובוס שבו נסעתי לרכב פרטי. אם תראו את האוטובוס החשמלי של דן בימים הבאים, תשימו לב בנקל לנזק פח בפינה השמאלית הקדמית. ובכן, זה קרה היום בסביבות 15:45. מיד לאחר תחנת אלנבי/כיכר המושבות בכיוון צפון יש צומת מרומזר בפינת יהודה הלוי. האוטובוס החל בנסיעה לאחר העצירה בתחנה, ומיד התנגש בצידו הימני של רכב פרטי לאחר שזה חתך במפתיע מהנתיב השמאלי לימני והשתחל בין האוטובוס שעמד בתחנה לבין רכב שעמד ברמזור בנתיב השמאלי. לא ברור למה לנהג הרכב הפרטי היה דחוף כל כך לחתוך כדי לעמוד ראשון ולא שני בתור לרמזור, אך הניסיון הזה לחסוך בזמן הביא לכך שבמשך כרבע שעה שני הנהגים צילמו תמונות והחליפו פרטים. נראה שהרוח הטובה של נהג הרכב הפרטי הרגיעה טיפה את נהג האוטובוס העצבני, ועם זאת, אולי עקב אותו ארוע, הוא לא היה נחמד לנוסעים (לדוגמה, הוא נזף בנוסעת מבוגרת שהסתירה לו את שדה הראייה בפנייה ימינה מדיזנגוף לנורדאו). בזמן שעמדנו האוטובוס הבא בקו 5 עקף אותנו ולאחר מכן עמד ממש לפנינו בתחנות בדיזנגוף, דבר שבדיעבד יצא לטובה כי הנסיעה באוטובוס הצעצוע היתה פחות צפופה מהמתוכנן.

אגב, באחד הרמזורים ברוטשילד לאחר העצירה האוטובוס החל להידרדר אחורה. האם ייתכן שההיגוי באוטובוס הזה שונה והנהג עדיין לא רגיל? אולי זאת גם הסיבה לתאונה.

עוד ארוע מעניין שקרה באיזור דיזנגוף/ארלוזורוב: מישהי פיספסה את התחנה והתלוננה לנהג על כך שהיא חיכתה לכריזה אך הכריזה לא נשמעת באוטובוס. לאחר שהנהג התנער מאחריות ופרק עליה את התסכול של היותו גם נהג, גם קופאי וגם איש מודיעין, הוא פנה לנוסעים ושאל אם אכן לא שומעים את הכריזה, ואחת הנוסעות אישרה שזה המצב. זה לא חדש שיש בעיות בכריזה בדן, אבל נדיר שלנהג אכפת.

לגבי המספר הפנימי שעליו דנּו בשרשור אחר, אמנם על האוטובוס עצמו לא מופיע מספר, אבל בסידור העבודה מופיע המספר 10, וכך גם על הלוח האלקטרוני ברציף המוצא בתחנה המרכזית.
אחלה, המכונה כולה יומייםעל הכביש
וכבר דפקו אותה.

ולגבי הכריזה - אולי גם לנהג הזה לא אכפת. למעשה, הנהגים די שונאים את הכריזה שצורמת להם באוזן כל היום. אני מניח שהנהג מחוייב לתת פידבק על האוטובוס הניסיוני.
 

luckydude

Member
תודה על השיתוף. תזכיר לי שוב מדוע לא הוחלט

חוויות מנסיעה מיוחדת במינה באוטובוס החשמלי
מכירים את זה שיש תקלה באוטובוס, הנהג מכבה את המנוע ולפתע משתרר שקט מופתי? זאת עוצמת השקט שמשתרר כל פעם שהאוטובוס החשמלי הראשון של דן עוצר בתחנה או ברמזור. בזמן העמידה בתחנה האוטובוס כה שקט שאפשר לשמוע בבירור כל לחשוש ממרחק של כמה מושבים. גם כשהאוטובוס עוזב את התחנה ומתחיל להאיץ, המנוע שקט מאד - בניגוד גמור לשלב ההאצה באוטובוס רגיל. רק כאשר האוטובוס נוסע במהירות של יותר מכמה קמ"ש בודדים המנוע מרעיש, ורעשו מזכיר יותר רעש של טרוליבוס מאשר של אוטובוס, רעש קצת מעצבן אם לא רגילים אליו, אבל להערכתי עדיין שקט יותר מאוטובוס רגיל.

האוטובוס קטן מאד; יש בו רק 31 מושבים והרבה פחות מרחב פנוי לעמידה מאשר באוטובוס רגיל של דן. לשם השוואה, לא רק שבאוטובוס רגיל יש 35 מושבים (תקנו אותי אם טעיתי), אלא שבחלק הקדמי התחתון יש 3 מושבים בכל שורה, מה שמשאיר הרבה מקום לעמוד. באוטובוס החשמלי יש 4 מושבים בכל שורה ואם איני טועה שתי שורות מושבים פחות, מה שגורם לצפיפות והתחושה היא שנוסעים במידיבוס. אם דן מתכוונת להמיר 25% מהצי שלה לאוטובוסים כאלה, מן הראוי שזה יבוא בד בבד עם תגבור משמעותי מאד בתדירות, אחרת זה רק יחמיר את הצפיפות הנוכחית באוטובוסים. לחילופין, הגיוני להכניס אוטובוסים חשמליים קטנים שכאלה בקווים שכונתיים כמו 23, 22 ו-17.

הנסיעה השקטה נותנת תחושה של חו"ל, שמועצמת בזכות הנוסעים הרבים שעולים בדלת האחורית ומתקפים את הרב-קו עצמאית (זה מתחיל לתפוס תאוצה משמעותית, הרבה יותר נוסעים עלו מאחור מאשר בכל נסיעה קודמת שלי בקו 5), ובזכות הצפצוף הרם שנשמע לפני הסגירה האוטומטית של הדלת האחורית (תכונה שלמיטב ידיעתי היתה עד היום רק במפרקיות). זאת הפעם הראשונה שנסעתי במזוכיזם-מה בקו 5 מקצה לקצה, אך הנסיעה היתה מהנה מאד.

במהלך הנסיעה אירע דבר שלא חוויתי מעולם בנסיעותיי באוטובוסים: תאונה בין האוטובוס שבו נסעתי לרכב פרטי. אם תראו את האוטובוס החשמלי של דן בימים הבאים, תשימו לב בנקל לנזק פח בפינה השמאלית הקדמית. ובכן, זה קרה היום בסביבות 15:45. מיד לאחר תחנת אלנבי/כיכר המושבות בכיוון צפון יש צומת מרומזר בפינת יהודה הלוי. האוטובוס החל בנסיעה לאחר העצירה בתחנה, ומיד התנגש בצידו הימני של רכב פרטי לאחר שזה חתך במפתיע מהנתיב השמאלי לימני והשתחל בין האוטובוס שעמד בתחנה לבין רכב שעמד ברמזור בנתיב השמאלי. לא ברור למה לנהג הרכב הפרטי היה דחוף כל כך לחתוך כדי לעמוד ראשון ולא שני בתור לרמזור, אך הניסיון הזה לחסוך בזמן הביא לכך שבמשך כרבע שעה שני הנהגים צילמו תמונות והחליפו פרטים. נראה שהרוח הטובה של נהג הרכב הפרטי הרגיעה טיפה את נהג האוטובוס העצבני, ועם זאת, אולי עקב אותו ארוע, הוא לא היה נחמד לנוסעים (לדוגמה, הוא נזף בנוסעת מבוגרת שהסתירה לו את שדה הראייה בפנייה ימינה מדיזנגוף לנורדאו). בזמן שעמדנו האוטובוס הבא בקו 5 עקף אותנו ולאחר מכן עמד ממש לפנינו בתחנות בדיזנגוף, דבר שבדיעבד יצא לטובה כי הנסיעה באוטובוס הצעצוע היתה פחות צפופה מהמתוכנן.

אגב, באחד הרמזורים ברוטשילד לאחר העצירה האוטובוס החל להידרדר אחורה. האם ייתכן שההיגוי באוטובוס הזה שונה והנהג עדיין לא רגיל? אולי זאת גם הסיבה לתאונה.

עוד ארוע מעניין שקרה באיזור דיזנגוף/ארלוזורוב: מישהי פיספסה את התחנה והתלוננה לנהג על כך שהיא חיכתה לכריזה אך הכריזה לא נשמעת באוטובוס. לאחר שהנהג התנער מאחריות ופרק עליה את התסכול של היותו גם נהג, גם קופאי וגם איש מודיעין, הוא פנה לנוסעים ושאל אם אכן לא שומעים את הכריזה, ואחת הנוסעות אישרה שזה המצב. זה לא חדש שיש בעיות בכריזה בדן, אבל נדיר שלנהג אכפת.

לגבי המספר הפנימי שעליו דנּו בשרשור אחר, אמנם על האוטובוס עצמו לא מופיע מספר, אבל בסידור העבודה מופיע המספר 10, וכך גם על הלוח האלקטרוני ברציף המוצא בתחנה המרכזית.
תודה על השיתוף. תזכיר לי שוב מדוע לא הוחלט
להקים את המטרונית כמערכת טרוליבוסים?
 
על פי תשובת יפה נוף, הדבר כלל לא נשקל.

תודה על השיתוף. תזכיר לי שוב מדוע לא הוחלט
להקים את המטרונית כמערכת טרוליבוסים?
על פי תשובת יפה נוף, הדבר כלל לא נשקל.
אבל בוא נסתכל על הצד החיובי: לו היו מחליטים למתוח כבלים [מחשמלים וקורנים] ברחבי חיפה, הפרויקט לא היה מתבצע גם עוד 10 שנים. הסיבה היחידה שהמטרונית כבר כאן היא שהפרויקט היה יחסית פשוט.
 

luckydude

Member
כדאי לציין שמבחינת קרינה

על פי תשובת יפה נוף, הדבר כלל לא נשקל.
אבל בוא נסתכל על הצד החיובי: לו היו מחליטים למתוח כבלים [מחשמלים וקורנים] ברחבי חיפה, הפרויקט לא היה מתבצע גם עוד 10 שנים. הסיבה היחידה שהמטרונית כבר כאן היא שהפרויקט היה יחסית פשוט.
כדאי לציין שמבחינת קרינה
מדובר כאן במערכות זרם ישיר במתח נמוך יחסית. פרופיל הקרינה שנובע ממערכת כזו נחשב הרבה פחות מסוכן (הייתי אומר אפילו לא מסוכן בכלל כמעט מכל מרחק) מאשר מערכת הזנת זרם חילופין לרכבת כבדה למשל.

לא שהעובדות האלו ממש היו משנות למישהו במדינה הזו.
 

easylivin

New member
כי מחוץ לפורום כמעט אף אחד לא מכיר את המילה

תודה על השיתוף. תזכיר לי שוב מדוע לא הוחלט
להקים את המטרונית כמערכת טרוליבוסים?
כי מחוץ לפורום כמעט אף אחד לא מכיר את המילה
כולל "אנשי מקצוע".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה