חוויות מנסיעה מהראשונים לת"א השלום

מצב
הנושא נעול.
חוויות מנסיעה מהראשונים לת"א השלום

חוויות מנסיעה מהראשונים לת"א השלום
הבוקר (שישי, 23 ביולי), נסעתי בקו מהראשונים לתל-אביב. להלן מספר רשמים מהנסיעה: אסור לצלם, מותר לצלם, אסור, מותר, אסור... עוד לפני שנכנסתי לתחנה הספקתי להגיד למי שהסיעה אותי לרכבת שאין סיכוי שהבוקר לא יסתיים ללא ריבים עם אנשי הביטחון על צילום ברכבת. עם הגעתי לתחנה המתינה בה הרכבת של 10:18 לכפ"ס – הוד השרון (לו"ז יום שישי, להזכירכם), שהורכבה ממערך דו קומתי (את מספר קרון הניהוג שלו לא הספקתי לרשום לצערי). מוכן ומזומן לוויכוחים מתישים הוצאתי את המצלמה, צילמתי את קידמת המערך מספר פעמים, ונכנסתי לרכבת. עוד לא הספקתי לבחור ישיבה, וכבר עמד מולי הפקח – למה אין לי אישור צילום כתוב, ולמה אני בכלל מצלם, ומי אישר לי ומי זה דובר הרכבת. אני אחסוך מכם את הויכוח הארוך שנמשך עד שהרכבת חלפה על שכונותיה המערביות של רמלה (כמעט 10 דקות מאוחר יותר, למי שלא מכיר את הקו). הסברתי כמובן שמותר לצלם בלי אישור כתוב, כי מותר לצלם בכל תחנות הרכבת באישור גורף של דובר הרכבת. יש לציין שהפקח נשאר אדיב מאוד במהלך כל הויכוח, שהיה ברוח טובה מאוד. סיכמנו בסופו של דבר שהוא יבדוק את ההוראות בנושא וייקח את השם שלי כדי "לשאול את הדובר". לצלם והמצלמה שלום. קרונות דו קומתיים בתחנת לוד תחנת לוד הופכת בלילות וסופי שבוע לחנייה אחת גדולה לדיור רכבות. מה שבלט היום במיוחד הוא הכמות הגדולה יחסית של קטרי JT42BW ביחס לכמות הקרונות שחנו במקום, דבר שנגרם כתוצאה מהפריקות האחרונות שבזכותן נראה שיש לרכבת עודף זמני בקטרי BOBO. במסילות שבצד המזרחי של התחנה (הרחוק מהמוסכים), עמדה שורה של קרונות דו קומתיים מחוברים האחד לשני, מדובר לפי מה שהספקתי לראות בקרונות של הפריקה האחרונה באשדוד. ברצף הארוך של קרונות דו קומתיים עמד בין השאר קרון ניהוג 423 כשמאחוריו קרון סלון בודד בלבד, לעומת קרון 424 שעמד בראש 5 קרונות נוסעים, דבר שנראה מאוד מוזר לעיניים. מחלף מסילתי כל כך חבל לראות את המסילה לנתב"ג מוכנה לפעולה אך עדיין מושבתת. בכל מקרה מדובר בהחלט בציון דרך בהישגים הרכבתיים של המדינה. שמתי רק לב שעל המסילות בקו הראשי ללוד, בקטע שבין שפירים לגנות, קיימת הגבלת מהירות של 60 ו-80 קמ"ש למסילה הדרומית והצפונית בהתאמה, מה שגורם לתוספת של דקה לזמן הנסיעה. אני מקווה שמדובר רק בהגבלה זמנית בגלל שהעבודות עוד לא הסתיימו או שהמסוטים החדשים עדיין לא יושבים טוב.
 
תמונה נוספת מהראשונים

חוויות מנסיעה מהראשונים לת"א השלום
הבוקר (שישי, 23 ביולי), נסעתי בקו מהראשונים לתל-אביב. להלן מספר רשמים מהנסיעה: אסור לצלם, מותר לצלם, אסור, מותר, אסור... עוד לפני שנכנסתי לתחנה הספקתי להגיד למי שהסיעה אותי לרכבת שאין סיכוי שהבוקר לא יסתיים ללא ריבים עם אנשי הביטחון על צילום ברכבת. עם הגעתי לתחנה המתינה בה הרכבת של 10:18 לכפ"ס – הוד השרון (לו"ז יום שישי, להזכירכם), שהורכבה ממערך דו קומתי (את מספר קרון הניהוג שלו לא הספקתי לרשום לצערי). מוכן ומזומן לוויכוחים מתישים הוצאתי את המצלמה, צילמתי את קידמת המערך מספר פעמים, ונכנסתי לרכבת. עוד לא הספקתי לבחור ישיבה, וכבר עמד מולי הפקח – למה אין לי אישור צילום כתוב, ולמה אני בכלל מצלם, ומי אישר לי ומי זה דובר הרכבת. אני אחסוך מכם את הויכוח הארוך שנמשך עד שהרכבת חלפה על שכונותיה המערביות של רמלה (כמעט 10 דקות מאוחר יותר, למי שלא מכיר את הקו). הסברתי כמובן שמותר לצלם בלי אישור כתוב, כי מותר לצלם בכל תחנות הרכבת באישור גורף של דובר הרכבת. יש לציין שהפקח נשאר אדיב מאוד במהלך כל הויכוח, שהיה ברוח טובה מאוד. סיכמנו בסופו של דבר שהוא יבדוק את ההוראות בנושא וייקח את השם שלי כדי "לשאול את הדובר". לצלם והמצלמה שלום. קרונות דו קומתיים בתחנת לוד תחנת לוד הופכת בלילות וסופי שבוע לחנייה אחת גדולה לדיור רכבות. מה שבלט היום במיוחד הוא הכמות הגדולה יחסית של קטרי JT42BW ביחס לכמות הקרונות שחנו במקום, דבר שנגרם כתוצאה מהפריקות האחרונות שבזכותן נראה שיש לרכבת עודף זמני בקטרי BOBO. במסילות שבצד המזרחי של התחנה (הרחוק מהמוסכים), עמדה שורה של קרונות דו קומתיים מחוברים האחד לשני, מדובר לפי מה שהספקתי לראות בקרונות של הפריקה האחרונה באשדוד. ברצף הארוך של קרונות דו קומתיים עמד בין השאר קרון ניהוג 423 כשמאחוריו קרון סלון בודד בלבד, לעומת קרון 424 שעמד בראש 5 קרונות נוסעים, דבר שנראה מאוד מוזר לעיניים. מחלף מסילתי כל כך חבל לראות את המסילה לנתב"ג מוכנה לפעולה אך עדיין מושבתת. בכל מקרה מדובר בהחלט בציון דרך בהישגים הרכבתיים של המדינה. שמתי רק לב שעל המסילות בקו הראשי ללוד, בקטע שבין שפירים לגנות, קיימת הגבלת מהירות של 60 ו-80 קמ"ש למסילה הדרומית והצפונית בהתאמה, מה שגורם לתוספת של דקה לזמן הנסיעה. אני מקווה שמדובר רק בהגבלה זמנית בגלל שהעבודות עוד לא הסתיימו או שהמסוטים החדשים עדיין לא יושבים טוב.
תמונה נוספת מהראשונים
 
תל-אביב השלום

חוויות מנסיעה מהראשונים לת"א השלום
הבוקר (שישי, 23 ביולי), נסעתי בקו מהראשונים לתל-אביב. להלן מספר רשמים מהנסיעה: אסור לצלם, מותר לצלם, אסור, מותר, אסור... עוד לפני שנכנסתי לתחנה הספקתי להגיד למי שהסיעה אותי לרכבת שאין סיכוי שהבוקר לא יסתיים ללא ריבים עם אנשי הביטחון על צילום ברכבת. עם הגעתי לתחנה המתינה בה הרכבת של 10:18 לכפ"ס – הוד השרון (לו"ז יום שישי, להזכירכם), שהורכבה ממערך דו קומתי (את מספר קרון הניהוג שלו לא הספקתי לרשום לצערי). מוכן ומזומן לוויכוחים מתישים הוצאתי את המצלמה, צילמתי את קידמת המערך מספר פעמים, ונכנסתי לרכבת. עוד לא הספקתי לבחור ישיבה, וכבר עמד מולי הפקח – למה אין לי אישור צילום כתוב, ולמה אני בכלל מצלם, ומי אישר לי ומי זה דובר הרכבת. אני אחסוך מכם את הויכוח הארוך שנמשך עד שהרכבת חלפה על שכונותיה המערביות של רמלה (כמעט 10 דקות מאוחר יותר, למי שלא מכיר את הקו). הסברתי כמובן שמותר לצלם בלי אישור כתוב, כי מותר לצלם בכל תחנות הרכבת באישור גורף של דובר הרכבת. יש לציין שהפקח נשאר אדיב מאוד במהלך כל הויכוח, שהיה ברוח טובה מאוד. סיכמנו בסופו של דבר שהוא יבדוק את ההוראות בנושא וייקח את השם שלי כדי "לשאול את הדובר". לצלם והמצלמה שלום. קרונות דו קומתיים בתחנת לוד תחנת לוד הופכת בלילות וסופי שבוע לחנייה אחת גדולה לדיור רכבות. מה שבלט היום במיוחד הוא הכמות הגדולה יחסית של קטרי JT42BW ביחס לכמות הקרונות שחנו במקום, דבר שנגרם כתוצאה מהפריקות האחרונות שבזכותן נראה שיש לרכבת עודף זמני בקטרי BOBO. במסילות שבצד המזרחי של התחנה (הרחוק מהמוסכים), עמדה שורה של קרונות דו קומתיים מחוברים האחד לשני, מדובר לפי מה שהספקתי לראות בקרונות של הפריקה האחרונה באשדוד. ברצף הארוך של קרונות דו קומתיים עמד בין השאר קרון ניהוג 423 כשמאחוריו קרון סלון בודד בלבד, לעומת קרון 424 שעמד בראש 5 קרונות נוסעים, דבר שנראה מאוד מוזר לעיניים. מחלף מסילתי כל כך חבל לראות את המסילה לנתב"ג מוכנה לפעולה אך עדיין מושבתת. בכל מקרה מדובר בהחלט בציון דרך בהישגים הרכבתיים של המדינה. שמתי רק לב שעל המסילות בקו הראשי ללוד, בקטע שבין שפירים לגנות, קיימת הגבלת מהירות של 60 ו-80 קמ"ש למסילה הדרומית והצפונית בהתאמה, מה שגורם לתוספת של דקה לזמן הנסיעה. אני מקווה שמדובר רק בהגבלה זמנית בגלל שהעבודות עוד לא הסתיימו או שהמסוטים החדשים עדיין לא יושבים טוב.
תל-אביב השלום
לאחר שהתאוששתי ממכת הרעש של קטר ה-BOBO, טיפסתי לגשר של מרכז עזריאלי על מנת לצלם מלמעלה את העבודות על המסילה השלישית באיילון, ואתם יכולים כבר לנחש מה קרה... הספקתי לצלם בדיוק תמונה אחת, עד שקפץ עלי המאבטח של עזריאלי, ושוב, תאמינו או לא, אסור לצלם. אפילו לא את נתיבי איילון. הפעם כבר לא היה לי זמן להיכנס לויכוח ארוך עם הנהלת הקניון, אז נסתפק בתמונה אחת בלבד... איתי
 

omer landau

New member
הייתי בקטע הזה.....

תל-אביב השלום
לאחר שהתאוששתי ממכת הרעש של קטר ה-BOBO, טיפסתי לגשר של מרכז עזריאלי על מנת לצלם מלמעלה את העבודות על המסילה השלישית באיילון, ואתם יכולים כבר לנחש מה קרה... הספקתי לצלם בדיוק תמונה אחת, עד שקפץ עלי המאבטח של עזריאלי, ושוב, תאמינו או לא, אסור לצלם. אפילו לא את נתיבי איילון. הפעם כבר לא היה לי זמן להיכנס לויכוח ארוך עם הנהלת הקניון, אז נסתפק בתמונה אחת בלבד... איתי
הייתי בקטע הזה.....
ברציפים עצמם אין שום בעיה לצלם רק שלא רואים כלום ובשאר המקומות בעזריאלי מתחבא מאחורי כל פח אשפה מאבטח של עזריאלי שאומר לך לא לצלמממם. לפני כמה חודשים רציתי לצלם רכבות ואת תוואי המסילה מהגג של הקניון איפה שהאמפי והמאבטח אמר לי לא לצלם. שאלתי אותו למה והוא אמר לי שאסור כי יש פה מקום רגיל מבחינה בטחונית...אמרתי לו ש@#$% שזה נמצא אולי בצד השני של הבניין ולא מתחת למסילות רכבת....בעצם אי אפשר לדעת... דווקא בתחנה עצמה לכיוון צפון יש ליד עגלת המזנון יש מקום נהדר לצלם בו
אחלה תמונות יפות ומעניינות
 

אוהד11

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo51.gif מה לא עושים למען הפורום

תל-אביב השלום
לאחר שהתאוששתי ממכת הרעש של קטר ה-BOBO, טיפסתי לגשר של מרכז עזריאלי על מנת לצלם מלמעלה את העבודות על המסילה השלישית באיילון, ואתם יכולים כבר לנחש מה קרה... הספקתי לצלם בדיוק תמונה אחת, עד שקפץ עלי המאבטח של עזריאלי, ושוב, תאמינו או לא, אסור לצלם. אפילו לא את נתיבי איילון. הפעם כבר לא היה לי זמן להיכנס לויכוח ארוך עם הנהלת הקניון, אז נסתפק בתמונה אחת בלבד... איתי
מה לא עושים למען הפורום
 
איתי ברוך הבא אחי !!! איתי הוא לא ה

תל-אביב השלום
לאחר שהתאוששתי ממכת הרעש של קטר ה-BOBO, טיפסתי לגשר של מרכז עזריאלי על מנת לצלם מלמעלה את העבודות על המסילה השלישית באיילון, ואתם יכולים כבר לנחש מה קרה... הספקתי לצלם בדיוק תמונה אחת, עד שקפץ עלי המאבטח של עזריאלי, ושוב, תאמינו או לא, אסור לצלם. אפילו לא את נתיבי איילון. הפעם כבר לא היה לי זמן להיכנס לויכוח ארוך עם הנהלת הקניון, אז נסתפק בתמונה אחת בלבד... איתי
איתי ברוך הבא אחי !!! איתי הוא לא ה
היה יוצא ראש - אותו מאבטח. אני לא הייתי מוותר לו. זו זכותך המלאה לצלם כל דבר באיילון ובעזריאלי ובכל מקום אחר שאיננו שייך לצה"ל. אני לעולם אינני מוותר למאבטח כאשר ידוע שמותא לצלם וקורא לאחמ"ש שלו. אם זה לא עוזר, אני לא מוותר ומגיע להנהלה. גם בב"ש צפון, לא נתנו לאיש-אש לצלם ואח"כ לחברנו הדרומי. מיד יצרנו קשר עם מנכ"ל הרכבת - לפלא האישי שלו והכל נפתר מיד. זו הדרך: להגיע אל המנכ"ל.
 

omer landau

New member
עכשיו שאני חושב על זה....

איתי ברוך הבא אחי !!! איתי הוא לא ה
היה יוצא ראש - אותו מאבטח. אני לא הייתי מוותר לו. זו זכותך המלאה לצלם כל דבר באיילון ובעזריאלי ובכל מקום אחר שאיננו שייך לצה"ל. אני לעולם אינני מוותר למאבטח כאשר ידוע שמותא לצלם וקורא לאחמ"ש שלו. אם זה לא עוזר, אני לא מוותר ומגיע להנהלה. גם בב"ש צפון, לא נתנו לאיש-אש לצלם ואח"כ לחברנו הדרומי. מיד יצרנו קשר עם מנכ"ל הרכבת - לפלא האישי שלו והכל נפתר מיד. זו הדרך: להגיע אל המנכ"ל.
עכשיו שאני חושב על זה....
אפשר להכין כרטיסים לחברי הפורום.... ולהגיע להסכמה ולידע את רכבת ישראל,אגד,דן..... לגבי הפורום שלנו
לא פעם ולא פעמיים מאבטח אמר לי שאסור לי לצלם, ולך תתווכח עם מאבטח שהמשפט היחיד שהוא מכיר אסור לצלם ואם אתה שואל אותו למה הוא יודע לענות רק: ככה והכל בזמן שאתה מחכה לרכבת שאתה לא רוצה לפספס. כרטיסים שכאלה יכולים לגרום לשומר לוותר לך קצת יותר כרטיס נחמד עם השם שלך תמונה והכתובת המקוצרת של הפורום יכול להיות מאוד נחמד .. מה אתם אומרים?
מחר אני אקח איתי את המצלמה אצלם קצת את רכבת מרכז ....
 
זה נכון, בפורום אומנות שימושית

עכשיו שאני חושב על זה....
אפשר להכין כרטיסים לחברי הפורום.... ולהגיע להסכמה ולידע את רכבת ישראל,אגד,דן..... לגבי הפורום שלנו
לא פעם ולא פעמיים מאבטח אמר לי שאסור לי לצלם, ולך תתווכח עם מאבטח שהמשפט היחיד שהוא מכיר אסור לצלם ואם אתה שואל אותו למה הוא יודע לענות רק: ככה והכל בזמן שאתה מחכה לרכבת שאתה לא רוצה לפספס. כרטיסים שכאלה יכולים לגרום לשומר לוותר לך קצת יותר כרטיס נחמד עם השם שלך תמונה והכתובת המקוצרת של הפורום יכול להיות מאוד נחמד .. מה אתם אומרים?
מחר אני אקח איתי את המצלמה אצלם קצת את רכבת מרכז ....
זה נכון, בפורום אומנות שימושית
יש כרטיס חבר שמקנה הנחה בחנויות מסויימות שמוכרות חומרים. (יש לי כרטיס כזה). אפשר לעשות כזה כרטיס לחברי הפורום אבל קודם צריך לתאם עם אותם מקומות שלא יפריעו לנו לצלם, אחרי הכל לא כולנו שוטרים בדימוס שיודעים מה להגיד להם.
 
לכן אני פה

זה נכון, בפורום אומנות שימושית
יש כרטיס חבר שמקנה הנחה בחנויות מסויימות שמוכרות חומרים. (יש לי כרטיס כזה). אפשר לעשות כזה כרטיס לחברי הפורום אבל קודם צריך לתאם עם אותם מקומות שלא יפריעו לנו לצלם, אחרי הכל לא כולנו שוטרים בדימוס שיודעים מה להגיד להם.
לכן אני פה
לעזור לכם לדעת איך לנפנף את המטרידים למינייהם, כל מיני אנשים קטנים שמשחקים בנישה שלהם ומנסים לנפח את חשיבותם.
 

fireman

New member
כרטיסי חבר וכל מה שמעבר

זה נכון, בפורום אומנות שימושית
יש כרטיס חבר שמקנה הנחה בחנויות מסויימות שמוכרות חומרים. (יש לי כרטיס כזה). אפשר לעשות כזה כרטיס לחברי הפורום אבל קודם צריך לתאם עם אותם מקומות שלא יפריעו לנו לצלם, אחרי הכל לא כולנו שוטרים בדימוס שיודעים מה להגיד להם.
כרטיסי חבר וכל מה שמעבר
כרטיסי חבר אפשר להפיק בלי שום בעיה לכל גולש שיהיה מעוניין בכך.... הכרטיס חבר הזה קודם כל יהפוך אתכם ל"חובבי תחבורה" באופן קצת יותר רשמי כי זה נראה כאילו אתם חברים במועדון כלשהו וזה יעבוד דווקא על אנשי הדרגים הנמוכים, בעיקר אנשי הביטחון ואנשי הרכבת הבאים במגע עם ציבור הנוסעים ובמקרה שלנו הצלמים. אני מפחד להכנס לתוך הניסיון ליזום את זה מסיבה אחת פשוטה, אם ההיענות לזה תהיה כמו ההיענות לבקשה לכתוב כתבות בפתוז הרי המצב בכי רע, אפילו רע מאוד - היענות 0. העניין הזה עובד בצורה כזו, רוב החברות שעושות את הכרטיסים האלו עובדות בעיקר בנושא של כמויות, ככל שעושים יותר כרטיסים המחיר פר כרטיס יורד, לצורך העניין עלות הפקת כרטיס כזה בכמות של 50 יחידות יכול להגיע לכדי כמה דולרים בודדים לכרטיס, אני מדבר על כרטיס מכובד, מפלסטיק, עם פס מגנטי (לכו תדעו אולי הפס המגנטי הזה יאפשר לנו הנחות איפשהו ולכן אני חושב שכדאי לכלול אותו מראש) וכמובן ידרוש את ההיענות שלכם לשלוח את מלוא הפרטים בכדי שהכרטיס הזה יהיה אמין ובעל רושם מקצועי.... אני מדבר על מס' ת"ז, תמונת פספורט שתשולב בו, כתובת וכדומה.... אם יש בכל הפורום הזה 5 אנשים שמעוניינים להשתתף בזה אני כבר מודיע שחבל על הזמן וזה לא יקום, אבל אם יש 50 חברים שמעוניינים בכרטיס כזה ולשאת בעלויות בהחלט יש מקום להתחיל לפעול.
 
הלוואי והיה לי מה לכתוב

כרטיסי חבר וכל מה שמעבר
כרטיסי חבר אפשר להפיק בלי שום בעיה לכל גולש שיהיה מעוניין בכך.... הכרטיס חבר הזה קודם כל יהפוך אתכם ל"חובבי תחבורה" באופן קצת יותר רשמי כי זה נראה כאילו אתם חברים במועדון כלשהו וזה יעבוד דווקא על אנשי הדרגים הנמוכים, בעיקר אנשי הביטחון ואנשי הרכבת הבאים במגע עם ציבור הנוסעים ובמקרה שלנו הצלמים. אני מפחד להכנס לתוך הניסיון ליזום את זה מסיבה אחת פשוטה, אם ההיענות לזה תהיה כמו ההיענות לבקשה לכתוב כתבות בפתוז הרי המצב בכי רע, אפילו רע מאוד - היענות 0. העניין הזה עובד בצורה כזו, רוב החברות שעושות את הכרטיסים האלו עובדות בעיקר בנושא של כמויות, ככל שעושים יותר כרטיסים המחיר פר כרטיס יורד, לצורך העניין עלות הפקת כרטיס כזה בכמות של 50 יחידות יכול להגיע לכדי כמה דולרים בודדים לכרטיס, אני מדבר על כרטיס מכובד, מפלסטיק, עם פס מגנטי (לכו תדעו אולי הפס המגנטי הזה יאפשר לנו הנחות איפשהו ולכן אני חושב שכדאי לכלול אותו מראש) וכמובן ידרוש את ההיענות שלכם לשלוח את מלוא הפרטים בכדי שהכרטיס הזה יהיה אמין ובעל רושם מקצועי.... אני מדבר על מס' ת"ז, תמונת פספורט שתשולב בו, כתובת וכדומה.... אם יש בכל הפורום הזה 5 אנשים שמעוניינים להשתתף בזה אני כבר מודיע שחבל על הזמן וזה לא יקום, אבל אם יש 50 חברים שמעוניינים בכרטיס כזה ולשאת בעלויות בהחלט יש מקום להתחיל לפעול.
הלוואי והיה לי מה לכתוב
לפתוז, בינתיים אני מאלה שכל הזמן לומדים בפורום דברים חדשים, בינתיים אין לי מה ללמד אחרים
כשהייתי בבי"ס חקלאי העבירו לנו שיעורי כלכלת בית (איך שנאתי אותם) באותה שעה העבירו לבנים שיעורי אגרומכניקה. אני בטוחה ששם הייתי יותר נהנית. איזו בת מוזרה, נכון
 

צביקוש23

New member
במידה ויהיה כרטיס..אני בפנים

כרטיסי חבר וכל מה שמעבר
כרטיסי חבר אפשר להפיק בלי שום בעיה לכל גולש שיהיה מעוניין בכך.... הכרטיס חבר הזה קודם כל יהפוך אתכם ל"חובבי תחבורה" באופן קצת יותר רשמי כי זה נראה כאילו אתם חברים במועדון כלשהו וזה יעבוד דווקא על אנשי הדרגים הנמוכים, בעיקר אנשי הביטחון ואנשי הרכבת הבאים במגע עם ציבור הנוסעים ובמקרה שלנו הצלמים. אני מפחד להכנס לתוך הניסיון ליזום את זה מסיבה אחת פשוטה, אם ההיענות לזה תהיה כמו ההיענות לבקשה לכתוב כתבות בפתוז הרי המצב בכי רע, אפילו רע מאוד - היענות 0. העניין הזה עובד בצורה כזו, רוב החברות שעושות את הכרטיסים האלו עובדות בעיקר בנושא של כמויות, ככל שעושים יותר כרטיסים המחיר פר כרטיס יורד, לצורך העניין עלות הפקת כרטיס כזה בכמות של 50 יחידות יכול להגיע לכדי כמה דולרים בודדים לכרטיס, אני מדבר על כרטיס מכובד, מפלסטיק, עם פס מגנטי (לכו תדעו אולי הפס המגנטי הזה יאפשר לנו הנחות איפשהו ולכן אני חושב שכדאי לכלול אותו מראש) וכמובן ידרוש את ההיענות שלכם לשלוח את מלוא הפרטים בכדי שהכרטיס הזה יהיה אמין ובעל רושם מקצועי.... אני מדבר על מס' ת"ז, תמונת פספורט שתשולב בו, כתובת וכדומה.... אם יש בכל הפורום הזה 5 אנשים שמעוניינים להשתתף בזה אני כבר מודיע שחבל על הזמן וזה לא יקום, אבל אם יש 50 חברים שמעוניינים בכרטיס כזה ולשאת בעלויות בהחלט יש מקום להתחיל לפעול.
במידה ויהיה כרטיס..אני בפנים
אם יוחלט לעשות כרטיס חבר אני בפנים...תרשום לך..
 

אוהד11

New member
אני מצטרף לרשימת הכרטיס. חוץ מזה

אתה כבר עובר 2 שלבים קדימה.
קודם כל שתהיה הכוונה לעשות כזה דבר.
אני מצטרף לרשימת הכרטיס. חוץ מזה
יש איזה כרטיס פורום של תפוז. האם זו לא התחלה ?
 

צחקן

New member
תודה!

תל-אביב השלום
לאחר שהתאוששתי ממכת הרעש של קטר ה-BOBO, טיפסתי לגשר של מרכז עזריאלי על מנת לצלם מלמעלה את העבודות על המסילה השלישית באיילון, ואתם יכולים כבר לנחש מה קרה... הספקתי לצלם בדיוק תמונה אחת, עד שקפץ עלי המאבטח של עזריאלי, ושוב, תאמינו או לא, אסור לצלם. אפילו לא את נתיבי איילון. הפעם כבר לא היה לי זמן להיכנס לויכוח ארוך עם הנהלת הקניון, אז נסתפק בתמונה אחת בלבד... איתי
תודה!
 

luckydude

Active member
איזה טמטום...

תל-אביב השלום
לאחר שהתאוששתי ממכת הרעש של קטר ה-BOBO, טיפסתי לגשר של מרכז עזריאלי על מנת לצלם מלמעלה את העבודות על המסילה השלישית באיילון, ואתם יכולים כבר לנחש מה קרה... הספקתי לצלם בדיוק תמונה אחת, עד שקפץ עלי המאבטח של עזריאלי, ושוב, תאמינו או לא, אסור לצלם. אפילו לא את נתיבי איילון. הפעם כבר לא היה לי זמן להיכנס לויכוח ארוך עם הנהלת הקניון, אז נסתפק בתמונה אחת בלבד... איתי
איזה טמטום...
מהמצפה של עזריאלי אפשר לצלם מה שאתה רק רוצה ומלמטה לא? ובלי קשר - תודה על התמונות!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה