חוויות לא נעימות בהרצליה

guyvaron

New member
חוויות לא נעימות בהרצליה

אני חייב לציין שהמסלול או הקארט או שניהם דפוקים לגמרי בהרצליה....אי אפשר להשלים שם שום פניה במהירות נורמאלית בלי להחליק. אני מתאמן כל יום באלפא קארטינג קריון...דברים כאלה לא קורים לי. הקארט אוומנם חזק יותר מבקריון אבל אין אחיזת כביש בכלל והמסלול נראה לי חלק. אתם לא מאמינים גם כמה תאונות יש שם כל מיקצה איזה 20 תאונות ואני לא מגזים כמעט כל פניה יש מישהו בצמיגים. זה אוליי אשמת הנהגים אבל בכל זאת נראה לי מוזר כי בקריון דבר כזה לא קורה.
 

nunimon

New member
../images/Emo31.gif

דווקא אני מאד מרוצה מהרצליה... יש ויש קארטים, ונכון הם זורקים והאחיזה לא משהו, אבל יחסית המצב לא כזה נורא. האם זה הרקדן שמאשים את הרצפה העקומה...?
סתאם...
מה שכן, אני חייב לבקר בקריון...
 

talba3

New member
אני לא רוצה להיות סנגור אבל..

אני אישית נוסע קבוע בהרצליה וזה "מגרשי הבייתי" אך לדעתי אתה לא צריך להאשים שום מסלול קארט או בנאדם כל מסלול וכל קארט שונה או בהרבה או בקצת מהשאר ותחשוב על זה שזה רק נותן יותר אתגר במקום שהוא לא כמו מקום אחר שיכול להיות שיותר קל לנהוג שם וכדומה אז קשה יכול להיות למרות שלדעתי לא ממש אבל נהג טוב זה נהג שיודע להיות טוב בכל מקום ובכל מצב כמובן שאימונים רבים רק יוסיפו לטובה ואתה גם לא יכול להגיע למסלול חדש וישר לעשות תוצאה בעננים צריך אימונים ובסך הכל כל היופי בספורט הזה זה שכל מסלול שונה וככה יש יותר אתגר ועניין בליגות השונות מישהו לא מסכים איתי???
 

TIPX

New member
ובין אותך ואף מצדיק!!!!

אתמול הייתי בקראטינג בהרצליה זו לא הפעם הראשונה שלי שם וגם לא השניה אבל היא תהיה בהחלט האחרונה! והנה הסיבות: בפעם הראשונה עשיתי סיבוב ממוצע של 37 שניות וזה בגלל שלקארט לא היה כוח לנסוע מהר לא החלקתי בסיבובים בגלל שהקארט היה חלש מאוד (או לייתר דיוק לא שיחררו את המצערת מספיק בשביל לחוות את חווית הנהיגה המושלמת). בסוף המסלול התלוננתי אני וחברי והם התנצלו על הטעות והם הסכימו איתנו שהמצערת לא הייתה משוחררת מספיק בשביל לחוות את חויית הנהיגה המקסמיאלית! קיבלנו כרטיסים חינם לפעם הבאה והיינו מסופקים מדרך הטיפול בבעיה שלנו בשיאפה שלא תחזור הבעיה שנית. בפעם השניה פתחו לנו את המצערת והרכבים היו חזקים בהרבה מהפעם הראשונה באותו מקצה ממש אבל ממש היה אפשר להרגיש את חווית הנהיגה (הייתי זקוק ללחוץ על הבלמים בכל סיבוב בשביל לא להחליק) המהירויות היו גבוהות וכן גם ההנאה בהתאם לזה. הפעם השלישית הייתה כישלון חרוץ והסיבה שאני לא אגיע לשם יותר! אז ככה הגענו בשעה סבירה שעה שמוגדרת "חלשה מבחינת קבוצות"(9:30) במקרה הייתה שם קבוצה ושאלנו מתי היא תסיים את התחרות שלה והם אמרו לנו שם שבשעה 10:30 הם מסיימים ושנשלם עכשיו ושנחזור באז ונוכל להיכנס החלטנו שאנחנו מוכנים לחכות עוד שעה רק בזכות החוויה בפעם השניה.כשחזרנו אמרו לנו שהם מסיימים ב 11:00 ושנחזור אז. אז ביקשנו להיכנס לשבת בינתיים ואמרו לנו שזה לא ניתן והוציאו אותנו מהמתחם. ישבנו וחיכינו עד 11:00 וב11:00 ביקשנו להיכנס אבל הקבוצה עדיין לא סיימה את התחרות ונשאר להם עוד שני מקצים שזה אומר מינימום 15 שעה שזה אומר במילים פשוטות שהבטיחו לנו שנעשה את המקצה ב10:30 ואילו אנחנו נכנסנו רק בשעה 11:30 כשעה מאוחר יותר!!! רק שפה הצרות לא נגמרו ואחד החברים ההגה בקארט לא הגיב טוב לסיבובים לימין! אחר האיץ גם בלי לחיצה על הגז. נוסף הרכב התחיל לקרטע באמצע המירוץ. ואף לי הקארט נסע לאט מהפעם הקודמת (לא השתמשתי בבלמים כל המירוץ!). כשהסתיים המקצה פניתי לאחראי לדרוש הסברים מדוע בפעם השניה הקארט נסע מהר ובפעם השלישית הוא נסע לאט והיו בעיות לרכבים אחרים? הוא טען שזכינו(אני וחבריי) במזל בפעם השניה ויש עניין של בטיחות במסלול ולכן הם מגבילים את המהירות של הנהגים. כששאלתי אותו לבעיה של הקארטים האחרים הוא הסביר שלא כל הקארטים שווים יש כאלה שהם מהירים יותר ויש כאלה שהם איטיים יותר. והציע לי לעשות קורס נהיגה ואז אני אקבל את האפשרו לנסוע בכילים היותר מהירים. אני שללתי את הקורס כי אני רוצה להישאר חובבן ולא להפוך להיות מקצוען על אף הנסיון שיש לי בנהיגה (מחזיק ברשיון נהיגה יותר מ10 שנים, בעל רישיון נהיגה להאמר בצבא ואף לטנקים!). אך הוא התעקש שמי שיודע לנהוג נותנים לו קארט מהיר ומי שלא לא. אז שאלתי אותו מדוע הוא לא נותן לאנשים לעשות סיבוב לבדוק את המהירות של הקארט לפני המקצה בשביל להחליט אם זה מהיר להם או לא. והוא הציע לעשות את זה על חשבון זמן המקצה (שלא נראה לי כלכך הוגן). בסופו של דבר אני וחבריי יצאנו לא מרוצים מהמסלול הזה. ואני בטוח שיש מקומות אחרים באיזור שניתן להגיע אילהם ולחוות את חווית הנהיגה המקסימאלית!
 

BaZbAzOn

New member
אפשר, אבל...

ספורט הקארטינג אכן יכול להיות מסוכן במידה ואינך מכיר אותו ומנוסה בו מספיק, לכן האחראים (ברוב המסלולים, ד.א) מגבילים את המהירות בכלים מכיוון שאינם יכולים לדעת האם לסמוך עליך מבחינת נהיגה בקארט, ולכן תעודה של קורס בסיסי תקצר תהליכים ותאפשר שהמרשלים יפתחו לך את הקארט. לגבי נושא רשיון הנהיגה- ההבדל בין נהיגת קארט לנהיגת כביש או שטח הוא הבדל בין שמיים לארץ. אתה יכול להיות מחד נהג כביש מצוין ומאידך נהג קארטינג חלש. שבוע טוב
 
למעלה