חוויותי מ NAXX

Aountrio

New member
חוויותי מ NAXX

אתמול היינו שם פעם ראשונה בשבילי. (10 אנשים) ניקינו את ה SPIDER WING והורדנו את PATCHY והכלב הזומבי המצחין הזה.. קרב מומלץ מאוד! (לא אם אתה הפלאדין היחיד בקבוצה כי אז יש לך תפקיד אומלל) לפחות יצא לי כתפיים T7 עכשיו אני נראה כמו האזניים של באטמן.
 

JaneLame

New member
ואיך זה בהשוואה לגירסה הישנה לדעתך?

אני זוכרת שהגעת עד סאפירון פעם, נכון? אני התלהבתי פחות. גלות' (הכלב המצחיו שתיארת) נשאר אותו דבר בדיוק, וזה אחלה, אבל דיי הרסו לי קרבות כיפיים כמו אינסטרקטור ראזוביוס. פעם זה היה קרב מאוד מעניין ומאתגר לכוהנים, כי עשינו את רובו ב-mind control והיינו צריכים לזוז הרבה בגלל ה-shout. עכשיו זה סתם משעמם, מה גם שראז לא מרביץ חזק על הסטודנטים שלו יותר וכמעט שלא היה צריך לרפא אותם. וגם הייתי מתוסכלת קצת כי רק כשחזרתי לריידים גיליתי כמה בליז שינתה את הקלאס שלי לעומק וכמה שאני צריכה להסתגל לגזירות החדשות, אחרי איזו שנה שאני משחקת כוהנת. אני עם אותו הציוד שהיה לי ביום שבו TBC נגמר, אבל עם 300 מאנה פר 5 שניות מחוץ לזמן קאסטינג פחות, רק בגלל השינויים האלו. חוצמזה דפקו שם אלמנטים מגניבים שהיו פעם: craftsman Omarion, Tarsis Kir-Moldir (הקשבתם פעם לנאום של טרסיס קיר-מולדיר? הוא היה מאוד נוגע ללב) כבר לא נמצאים במבוך. כל הסוסים באורווה הוחלפו - במקום הסוסים שנראים כמו המאונט של ריוונדייר, שמו את הסוס רכיבה של ה-DK. כל מיני שטויות קטנות כאלו שמציקות :). האם זה עושה אותה ניג'ס?
 

JaneLame

New member
האם זה עושה אותי ניג'ס*

שגיאות ההקלדה שלי כאן מזוויעות :)
 

Kingeh

New member
את צודקת ששינו המון

מהמשחקיות של כוהנים... Guardian spirit הופך לדעתי כמעט כל קרב ליחסית פשוט לריפוי... אני לא יודע כמה REGEN היה לך בעבר, אבל אני לא מרגיש בשום מחסור במאנה כיום בתור הילר. דברים כמו MP5S שמושפעים מהסטאטס הישיר שלך, יורדים עם הרמה. זאת אומרת, אם תקחי דמות ברמה 10 עכשיו ותשימי לה את כמות הספיריט שיש לך עכשיו את תקבלי דמות עם משהו כמו 1500 MP5S. כי ההשפעה שהיא מקבלת מספיריט היא גבוהה יותר ממה שאת מקבלת. כנ"ל לגביי שאר הדברים (Crit, Dodge etc) וסביר להניח שעל הציוד החדש יהיה כמות ספיריט שתחזיר לך את אותו REGEN. שהיה לך קודם.
 

JaneLame

New member
Guardian Spi הציל אותנו מווייפ על סרת'ריון

זה היה ממש כיף. אבל זה דורש תזמון איכותי מאוד כדי שיהיה שמיש, שרפתי כמה פעמים guardian spi סתם. כן, אני צריכה להחליף את כל הציוד עכשיו כדי לשחק כמו שצריך, ווזה מבאס לחזור לתחתית שרשרת המזון :)
 

Kingeh

New member
סתם אני לא שורף אותו...

אמנם עד היום לא יצא לי פעם אחת שהטאנק באמת מת והGS הציל אותו, אבל יצא ששמתי את הGS על טאנק והענקתי לו ריפוי GH שנתן קריט של 14 אלף... מה שגרם לי לחיוך גדול ^^ אני אוהב קריטים גדולים :X אגב, מהשניה ששמתי את הנקודה בכשרון הזה תהיתי האם כשאני נופל ממקום כלשהו ושם את זה עליי, הרוח תציל אותי ממוות.. התשובה למקרה שתהיתם היא לא... עכשיו גם אני יודע :( גם כן כנפיים..
 

Kingeh

New member
אגב רק שלשום שמתי לב

ששינו את Surge of light ככה שעכשיו על כל קריט יש 50% לקבל או Smite או Flash heal בחינם בלי קאסטינג ובלי מאנה... שתי הנקודות הבאות הולכות לזה לחלוטין... זה אם אני אצליח לסחוב את עצמי בתור הילר.
 

JaneLame

New member
בעיקרון ב-TBC...

היה מקובל להתקמצן על השימוש ב-flash heal ולהרבות בשימוש ב-greater heal. יהיה מעניין אם המתודה הזו תשתנה עכשיו. אמרת שלא ראית שום בעיות מאנה - תגיד, באיזה תוכן אתה משחק? עשית ריידים?
 

Kingeh

New member
עוד מלפני BC

היה מקובל להשתדל להשתמש יותר בGH כי זה יעיל יותר מבחינת מאנה... אבל שימי לב שהיכולות החדשות של הפריסט מעודדות דווקא שימוש בזה. זה אפילו דיי טוב בצורה מסויימת החזירו לכוהנים את יכולת הריפוי המדהימה שהייתה להם. אפשר להוריד את ה CD על POM, ביינדינג היל נהיה שימושי בטירוף, אם מלמדים את החבורה הארורה שלך להשתמש בLightwell אין שום צורך כמעט לרפא את הקבוצה ומקבלים מאנה בחזרה על overheals שזו הייתה בעיה מאוד גדולה של כוהנים. עכשיו, 50% מכל קריט של כל קסם נותן לך FH חינם. פתאום נראה שחוץ מRegen ו Spell power שווה גם להשקיע ב Crit ואפילו אני מתחיל לראות עתיד ל Haste (שילוב מסויים של יכולות וטרינקטים מביא אותי למצב שGH מוטל ב1.4 שניות...) לגבי מאנה... אני עוד לא עושה ריידים ואני בספק אם יצא לי עם כמות הלימודים שלי, אבל כיוון שאין לי זמן אני נאלץ לחרוש אינסטנסים. ובגלל שאין לי זמן אני מפציר בטאנקים של הגילדה שעושים איתי אינסטנסים להשתגע קצת במשיכות אז יוצא לנו למשוך 3-4 קבוצות. ואני שם לב שיש לי מספיק מאנה בלי לשבת לנוח ובכלל וזה בלי קלאסים שמחזירים לי מאנה כמו SP או פלאדינים.
 

JaneLame

New member
שוויצר!

כולם שורפים את זה סתם מדי פעם, אין מה לעשות - אין לנו יכולת לחזות את העתיד! :)
 

Kingeh

New member
לא משווצריות...

יוצא לי להשתמש בו ממש פעמים מועטות... בדרך כלל כשאני בודק לוט בLoot enhance ופתאום רואה שהטאנק עם 2000 HP... -_-
 

Mabina

New member
גם אני אוהב את GS..

יצא לי אולי פעם או פעמיים להציל את הטנק בעזרתו.. אבל בדר"כ אני משתמש בו כשהטנק מקבל נזק מטורף ואני רוצה לעשות לו קריט גבוה. GS+Inner Focus= 21k Greater Heal
 
למעלה