חובה להיכנס מקרה חירום!!

jaws15

New member
חובה להיכנס מקרה חירום!!

אנשים ואנשות אתם לא יודעים מה קרה לי (אני בת) !!! עשיתי פוני ואני דומה לטיש !! תעזרו לי בבקשה עצות לשיפור !! כול עצה תתקבל בברכה!! תודה רבה
 

jpy

New member
תסתירי

עם סרט או סיכה וזה ייגדל חזרה מתישהו...
 

Rainbow Keshet

New member
למרות שיש פורום אופנה או פורום

יופי וטיפוח אישי, אני אציע לך פשוט להשתמש בסיכות... זה הכי מומלץ
 

Jordash

New member
תשתמשי

בקשת עד שהוא יגדל מספיק כדי לשים אותו מאחורי האוזניים
 

מירי ג

New member
במקרה של יום חורפי

אז אפשר גם לשים כובע צמר כזה יפה שיסתיר את הפוני. אבל זה די בעיה כי החורף מסרב להגיע.. אחרי יום חורף יש תמיד כמה ימי שמש. אז כמו שכולם פה אמרו יש מלא סיכות צבעוניות ומגניבות שאפשר לסדר איתם את הפוני בצדדים, זה יכול להוסיף למראה מגניב כזה.
 

§P®ince

New member
פתרום חמוד בשבילך:

וגם דיי אופנתי... תעשי שביל על הצד, את החלק שמחת לשביל, הנמוך יותר כאילו זה שהשביל בצד שלו תהדקי עם סיכה קטנה לשאר השיער, ואת החלק הארוך יותר תעברי קצת עם פן ונשאירי כחצי פני כזה שמסתיר חצי מצח.... את יכולה גם לאסוף את התסרוקת הזאת לקוקו.
 

§P®ince

New member
אוווף כמה טעויות!

פתרום=פתרון נשאירי=תשאירי פני=פוני... חחח אני מרחפת! עמכם הסליחה
 

BornWild 1

New member
או סיכה, או שתשימי ג'ל(המראה הרטוב)

לא נורא... עוד שבועיים זה יעבור וישאיר מסגרת יפה לפנים...
 

ravit b

New member
כנסי....

יש פורומים יותר מתאימים לזה אבל תפסת אותי על יום נחמד יש לי 2 מאמרים לתרגם והפוני שלך בואי נודה, יותר מעניין!!! פעם כשהיתה תקופת נטליה אוריירו כל הפוני וכל השטויות האלה הייתי בצבא והחלטתי גם אני לגזור פוני, כמובן שהייתי נראית זוועת עולם!!! נו... מה עשית את שואלת? בכיתי, בכיתי ובכיתי בלי הפסקה כי הייתי חיילת וכשאספתי את השיער נראתי עוד יותר מבהיל אבל...... בסוף קניתי סיכות מדחיקות שיחקתי עם הפוני כל פעם בצורה אחרת, פעם לצד, פעם עשיתי שבילים קטנים וזה היה ממש מדליק, נהנתי מזה בסוף - אני בטוחה שגם את אם תדעי לקבל את זה!
 
למעלה