חובבי רכבות על הכוונת
חובבי רכבות על הכוונת
אם אתם חושבים שארה"ב היא מדינה מאוד נאורה ופתוחה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אתם מוזמנים להתעורר ולקרוא את הכתבה שהתפרסמה ב-Washington Post ב-15 בנובמבר 2002. מסתבר שחובבי הרכבת האמריקאים של היום מתחילים להתמודד עם מציאות דומה לזו של מאחורי מסך הברזל בשנות ה-60 - המשטרה עוצרת וחוקרת אנשים שמצלמים רכבות ורושמים פרטים אודותיהן, אפילו כשהם בשטח ציבורי, ומנהל הרכבות הפדראלי מבקש מממנהלי אתרי חדשות וצ´אטים בנושא להמעיט בפרסום נתונים מדויקים אודות תשתיות רכבתיות. הגנה מטרור או ´האח הגדול משגיח´? איך אתם, כחובבי תחבורה ציבורית שמתמודדים עם מציאות כזו כבר שנים רבות, ובמיוחד בשנתיים האחרונות, יכולים לתרץ את הזכויות שלדעתכם יש לכם לעסוק בתחביב זה? האם צריך לחלק ´תעודות חובבי רכבת´ לאחר בדיקת רקע מקיפה? שימו לב במיוחד לשתי הפסקאות האחרונות (בעמוד השני של המאמר). מה דעתכם?
חובבי רכבות על הכוונת
אם אתם חושבים שארה"ב היא מדינה מאוד נאורה ופתוחה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אתם מוזמנים להתעורר ולקרוא את הכתבה שהתפרסמה ב-Washington Post ב-15 בנובמבר 2002. מסתבר שחובבי הרכבת האמריקאים של היום מתחילים להתמודד עם מציאות דומה לזו של מאחורי מסך הברזל בשנות ה-60 - המשטרה עוצרת וחוקרת אנשים שמצלמים רכבות ורושמים פרטים אודותיהן, אפילו כשהם בשטח ציבורי, ומנהל הרכבות הפדראלי מבקש מממנהלי אתרי חדשות וצ´אטים בנושא להמעיט בפרסום נתונים מדויקים אודות תשתיות רכבתיות. הגנה מטרור או ´האח הגדול משגיח´? איך אתם, כחובבי תחבורה ציבורית שמתמודדים עם מציאות כזו כבר שנים רבות, ובמיוחד בשנתיים האחרונות, יכולים לתרץ את הזכויות שלדעתכם יש לכם לעסוק בתחביב זה? האם צריך לחלק ´תעודות חובבי רכבת´ לאחר בדיקת רקע מקיפה? שימו לב במיוחד לשתי הפסקאות האחרונות (בעמוד השני של המאמר). מה דעתכם?