חד פעמי - יש לי משו טוב על אגד

מצב
הנושא נעול.
חד פעמי - יש לי משו טוב על אגד ../images/Emo45.gif

חד פעמי - יש לי משו טוב על אגד

היום נפלתי על יום מלא אוטובוסים, ונטול מצלמה, וחבל, חבל מאוד, כי היה יכול להיות לי הרבה מאוד מה לצלם. זה התחיל בבוקר - נסעתי בקו 6 לקניון בשביל כמה סידורים. נפלתי דוקא על האוטובוסים החדשים המפרקיים של אגד - הלבנים החדשים של MAN (ואני מתנצל אבל אני לא יודע את מספר הדגם). משם נסעתי לתחנה המרכזית (סתם כדי לבזב זמן על חשבון הבצפר ^_^) בקו 18 החדש - Volvo לבן. כמה שעות אחר כך, כמה זמן אחרי הלימודים, הייתי צריך ליסוע לסבא וסבתא שלי, ולכם עליתי על קו 18 הממוגן
הנהג עצר את האוטובוס כשהגיע לתחנה, הדלת נפתחה ואני הייתי הראשון לעלות... אבל אז הנהג לא נתן לאף אחד לעלות וחיכה שעיתונאית מאיטליה תרד מהאוטובוס ותצלם את הנכנסים. היא ירדה וצילמה אותי כי אני הייתי ראשון
בקיצור היא צילמה אותי מחכה שיהיה אור ירוק ברמזור הקטן המיוחד עד שעברתי ונתתי לנהג לנקב בכרטיסיה (גם את זה היא צילמה) ואז צילמה עוד אחד שעלה למעלה. היה די מציק לשמוע שכל האנשים באוטובוס, ללא יוצא מהכלל, מדברים רק על האוטובוס עצמו, ועל זה שהם מקוים שזה ימנע פיגועים. כנראה שמצאתי חן בעיני העיתונאית, אז היא צילמה אותי גם ירד מהאוטובוס
. זה היה החלק הטוב של זה, ועוד משהו טוב - כל האוטובוסים החדשים של אגד נצבעים בלבן, וזה גם צבע שנעים לעין הרבה הרבה יותר מהירוק הצעקני, וגם הרבה יותר בטיחותי. כל הכבוד לאגד. מצד שני, הבאסה היא ששמתי לב שזה עיכב המון את העליה והירידה - אנשים מתעכבים הרבה בעליה ובירידה, כי לא מבינים בדיוק מה זה המיגון ומסתבכים במחסומים. ועוד משהו - דוקא היום לא לקחתי את הפאלם עם המצלמה. חבל, כי יכולתי להביא תמונות ממש טובות. נ.ב. התמונה המצורפת היא של הולבו הלבן החדש, רק מצאתי תמונה כמו שלו רק באתר של קוים, אבל זה בדיוק אותו דגם.
 
אתם לא

חד פעמי - יש לי משו טוב על אגד

היום נפלתי על יום מלא אוטובוסים, ונטול מצלמה, וחבל, חבל מאוד, כי היה יכול להיות לי הרבה מאוד מה לצלם. זה התחיל בבוקר - נסעתי בקו 6 לקניון בשביל כמה סידורים. נפלתי דוקא על האוטובוסים החדשים המפרקיים של אגד - הלבנים החדשים של MAN (ואני מתנצל אבל אני לא יודע את מספר הדגם). משם נסעתי לתחנה המרכזית (סתם כדי לבזב זמן על חשבון הבצפר ^_^) בקו 18 החדש - Volvo לבן. כמה שעות אחר כך, כמה זמן אחרי הלימודים, הייתי צריך ליסוע לסבא וסבתא שלי, ולכם עליתי על קו 18 הממוגן
הנהג עצר את האוטובוס כשהגיע לתחנה, הדלת נפתחה ואני הייתי הראשון לעלות... אבל אז הנהג לא נתן לאף אחד לעלות וחיכה שעיתונאית מאיטליה תרד מהאוטובוס ותצלם את הנכנסים. היא ירדה וצילמה אותי כי אני הייתי ראשון
בקיצור היא צילמה אותי מחכה שיהיה אור ירוק ברמזור הקטן המיוחד עד שעברתי ונתתי לנהג לנקב בכרטיסיה (גם את זה היא צילמה) ואז צילמה עוד אחד שעלה למעלה. היה די מציק לשמוע שכל האנשים באוטובוס, ללא יוצא מהכלל, מדברים רק על האוטובוס עצמו, ועל זה שהם מקוים שזה ימנע פיגועים. כנראה שמצאתי חן בעיני העיתונאית, אז היא צילמה אותי גם ירד מהאוטובוס
. זה היה החלק הטוב של זה, ועוד משהו טוב - כל האוטובוסים החדשים של אגד נצבעים בלבן, וזה גם צבע שנעים לעין הרבה הרבה יותר מהירוק הצעקני, וגם הרבה יותר בטיחותי. כל הכבוד לאגד. מצד שני, הבאסה היא ששמתי לב שזה עיכב המון את העליה והירידה - אנשים מתעכבים הרבה בעליה ובירידה, כי לא מבינים בדיוק מה זה המיגון ומסתבכים במחסומים. ועוד משהו - דוקא היום לא לקחתי את הפאלם עם המצלמה. חבל, כי יכולתי להביא תמונות ממש טובות. נ.ב. התמונה המצורפת היא של הולבו הלבן החדש, רק מצאתי תמונה כמו שלו רק באתר של קוים, אבל זה בדיוק אותו דגם.
אתם לא
מגיבים
עד שתרחטתי והכנתי כזו הודעה ארוכה ומושקעת?
 
לאגד יש B7L בלבן../images/Emo35.gif

חד פעמי - יש לי משו טוב על אגד

היום נפלתי על יום מלא אוטובוסים, ונטול מצלמה, וחבל, חבל מאוד, כי היה יכול להיות לי הרבה מאוד מה לצלם. זה התחיל בבוקר - נסעתי בקו 6 לקניון בשביל כמה סידורים. נפלתי דוקא על האוטובוסים החדשים המפרקיים של אגד - הלבנים החדשים של MAN (ואני מתנצל אבל אני לא יודע את מספר הדגם). משם נסעתי לתחנה המרכזית (סתם כדי לבזב זמן על חשבון הבצפר ^_^) בקו 18 החדש - Volvo לבן. כמה שעות אחר כך, כמה זמן אחרי הלימודים, הייתי צריך ליסוע לסבא וסבתא שלי, ולכם עליתי על קו 18 הממוגן
הנהג עצר את האוטובוס כשהגיע לתחנה, הדלת נפתחה ואני הייתי הראשון לעלות... אבל אז הנהג לא נתן לאף אחד לעלות וחיכה שעיתונאית מאיטליה תרד מהאוטובוס ותצלם את הנכנסים. היא ירדה וצילמה אותי כי אני הייתי ראשון
בקיצור היא צילמה אותי מחכה שיהיה אור ירוק ברמזור הקטן המיוחד עד שעברתי ונתתי לנהג לנקב בכרטיסיה (גם את זה היא צילמה) ואז צילמה עוד אחד שעלה למעלה. היה די מציק לשמוע שכל האנשים באוטובוס, ללא יוצא מהכלל, מדברים רק על האוטובוס עצמו, ועל זה שהם מקוים שזה ימנע פיגועים. כנראה שמצאתי חן בעיני העיתונאית, אז היא צילמה אותי גם ירד מהאוטובוס
. זה היה החלק הטוב של זה, ועוד משהו טוב - כל האוטובוסים החדשים של אגד נצבעים בלבן, וזה גם צבע שנעים לעין הרבה הרבה יותר מהירוק הצעקני, וגם הרבה יותר בטיחותי. כל הכבוד לאגד. מצד שני, הבאסה היא ששמתי לב שזה עיכב המון את העליה והירידה - אנשים מתעכבים הרבה בעליה ובירידה, כי לא מבינים בדיוק מה זה המיגון ומסתבכים במחסומים. ועוד משהו - דוקא היום לא לקחתי את הפאלם עם המצלמה. חבל, כי יכולתי להביא תמונות ממש טובות. נ.ב. התמונה המצורפת היא של הולבו הלבן החדש, רק מצאתי תמונה כמו שלו רק באתר של קוים, אבל זה בדיוק אותו דגם.
לאגד יש B7L בלבן

לא ידעתי שלאגד יש בכלל B7L, מענין לראות אותם.
 
הם נמצאים לא יותר משבוע.

לאגד יש B7L בלבן

לא ידעתי שלאגד יש בכלל B7L, מענין לראות אותם.
הם נמצאים לא יותר משבוע.
לבנים כולם, עם פרסומות ממש קטנולת לשם שינוי, והדבר היחידשקצת מפריע למראה שלהם הוא הלוגו הענק בצבע ירוק של אגד. אבל זה לא נורא, כי ממש נעים לראות אוטובוס לבן.
 
מענין, שווה לראות.

הם נמצאים לא יותר משבוע.
לבנים כולם, עם פרסומות ממש קטנולת לשם שינוי, והדבר היחידשקצת מפריע למראה שלהם הוא הלוגו הענק בצבע ירוק של אגד. אבל זה לא נורא, כי ממש נעים לראות אוטובוס לבן.
מענין, שווה לראות.
אגב אני בעד הלוגו הירוק, כי אני לא אוהבת אוטובוסים לגמרי לבנים, הם מזכירים לי אוטובוס לבית חולים
.
 
מה טוב באוטובוסים הלבנים ??? זה

אבל הירוק הדיי מטאלי של אגד
מעצבן את העיניים. האוטובוסים הלבנים החדשים ממש טובים.
מה טוב באוטובוסים הלבנים ??? זה
וולוו ! זה לא מרצדס !! איך אפשר בכלל להשוות ??? אתה זוכר את ה- 0305 עם המרכב הגרמני ??? אתה זוכר איך הוא היה נוח, זריז וסחב את העלייה של הבוכרים כמו טיל !!!? בחייך: אין בעולם אוטובוס כמו מרצדס וזו עובדה שלא ניתן לערור עליה.
 
"מרכבים" כמובן ומספרו הפנימי: 32043

שאלה
הB7L באגד מורכבים במפעלים מקומיים? או שהם מיובאים מורכגים ע"י היספנו כמו אלה של מטרודן?
"מרכבים" כמובן ומספרו הפנימי: 32043
וזה הסיפור בקצרה: במסגרת הבדיקות שעורכת חברת האוטובוסים הטובה בישראל (אגד כמובן) לגיוון צי הרכב ולשיפורו מעת לעת, נבחן עתה אוטובוס עירוני נמוך משטח מתוצרת וולוו מדגם B7L, עם מרכב מתוצרת "מרכבים", 36 מקומות ישיבה ועוד 57 נוסעים בעמידה. האוטובוס נמסר לאגד לתקופה של שנה אחת, ללא תמורה. האוטובוס מצוייד במנוע בתקן "יורו 3" בעל שישה צילינדרים בנפח 7 ליטרים ובהספק 275 כוחות סוס. תיבת ההילוכים האוטומטית שלו הינה מתוצרת "פויט", עם ארבעה הילוכים קדמיים וריטרדר אינטגרלי. מערכת בלמי האויר מורכבת מבלמי דיסק לפנים ובלמי תוף מאחור. האוטובוס מצוייד במתלים נפרדים בסרן הקדמי ובסרן אחוקי קשיח. יש בו מערכת הרכנה להתאימו לשפת המדרכה ומשטח ידני נשלף להעלאת עגלות נכים ועגלות תינוקות. במרכז האוטובוס קבוע מתקן עיגון לעגלות. מקור: "חופשי-חודשי": בטאון משפחת אגד, גיליון מספר 73, שבט תשס"ד, פברואר 2004, עמ' 10. (מגזין פנימי לחברים: לא למכירה).
 
אחוקי = אחורי, כמובן. עמכם הסליחה!

"מרכבים" כמובן ומספרו הפנימי: 32043
וזה הסיפור בקצרה: במסגרת הבדיקות שעורכת חברת האוטובוסים הטובה בישראל (אגד כמובן) לגיוון צי הרכב ולשיפורו מעת לעת, נבחן עתה אוטובוס עירוני נמוך משטח מתוצרת וולוו מדגם B7L, עם מרכב מתוצרת "מרכבים", 36 מקומות ישיבה ועוד 57 נוסעים בעמידה. האוטובוס נמסר לאגד לתקופה של שנה אחת, ללא תמורה. האוטובוס מצוייד במנוע בתקן "יורו 3" בעל שישה צילינדרים בנפח 7 ליטרים ובהספק 275 כוחות סוס. תיבת ההילוכים האוטומטית שלו הינה מתוצרת "פויט", עם ארבעה הילוכים קדמיים וריטרדר אינטגרלי. מערכת בלמי האויר מורכבת מבלמי דיסק לפנים ובלמי תוף מאחור. האוטובוס מצוייד במתלים נפרדים בסרן הקדמי ובסרן אחוקי קשיח. יש בו מערכת הרכנה להתאימו לשפת המדרכה ומשטח ידני נשלף להעלאת עגלות נכים ועגלות תינוקות. במרכז האוטובוס קבוע מתקן עיגון לעגלות. מקור: "חופשי-חודשי": בטאון משפחת אגד, גיליון מספר 73, שבט תשס"ד, פברואר 2004, עמ' 10. (מגזין פנימי לחברים: לא למכירה).
אחוקי = אחורי, כמובן. עמכם הסליחה!
 

טיפ_טיפ

New member
נדמה לי ש...

"מרכבים" כמובן ומספרו הפנימי: 32043
וזה הסיפור בקצרה: במסגרת הבדיקות שעורכת חברת האוטובוסים הטובה בישראל (אגד כמובן) לגיוון צי הרכב ולשיפורו מעת לעת, נבחן עתה אוטובוס עירוני נמוך משטח מתוצרת וולוו מדגם B7L, עם מרכב מתוצרת "מרכבים", 36 מקומות ישיבה ועוד 57 נוסעים בעמידה. האוטובוס נמסר לאגד לתקופה של שנה אחת, ללא תמורה. האוטובוס מצוייד במנוע בתקן "יורו 3" בעל שישה צילינדרים בנפח 7 ליטרים ובהספק 275 כוחות סוס. תיבת ההילוכים האוטומטית שלו הינה מתוצרת "פויט", עם ארבעה הילוכים קדמיים וריטרדר אינטגרלי. מערכת בלמי האויר מורכבת מבלמי דיסק לפנים ובלמי תוף מאחור. האוטובוס מצוייד במתלים נפרדים בסרן הקדמי ובסרן אחוקי קשיח. יש בו מערכת הרכנה להתאימו לשפת המדרכה ומשטח ידני נשלף להעלאת עגלות נכים ועגלות תינוקות. במרכז האוטובוס קבוע מתקן עיגון לעגלות. מקור: "חופשי-חודשי": בטאון משפחת אגד, גיליון מספר 73, שבט תשס"ד, פברואר 2004, עמ' 10. (מגזין פנימי לחברים: לא למכירה).
נדמה לי ש...
משתמשים ברכב הזה בקו 475 מנתב"ג לת"א נכון?
 
בבקשה:

אני לא במיוחד מבין בדגמים אבל
הוולאאו החדש נוח, והמפרקי הלבן הוא MAN. אתה יכול לתת ליתמונה על המרצדס עליו דיברת? אני אל מכיר את השמות של הדגמים.
בבקשה:
תמונות של המאן הדו-מפרקי צולמו על-ידי במוסך תלפיות כאשר הוא היה לגמרי חדש והן מצויות בארכיון הפורום כמובן. יש הרבה. הנה ה- 0305 האגדי: המהיר והזריז מכולם וכמובן הנוח מכולם (במיוחד בחורף בספסל האחורי, מעל למנוע. כל חיי ישבתי אך ורק בספסל האחורי כי לא סובל שיושבים אחריי).
 
חח..

בבקשה:
תמונות של המאן הדו-מפרקי צולמו על-ידי במוסך תלפיות כאשר הוא היה לגמרי חדש והן מצויות בארכיון הפורום כמובן. יש הרבה. הנה ה- 0305 האגדי: המהיר והזריז מכולם וכמובן הנוח מכולם (במיוחד בחורף בספסל האחורי, מעל למנוע. כל חיי ישבתי אך ורק בספסל האחורי כי לא סובל שיושבים אחריי).
חח..
חשבתי שהאוטובוסים אז לא היו במיוחד נוחים. אמא שלי עדיין מספרת על נסיעות צפופות בבוקר חם, כשעוד לא היה חוק שאוסר את העישון באוטובוסים... היא די מתארת את זה כסיוט..
 
היא מתכוונת ל-ליילנדים או שוסונים.

חח..
חשבתי שהאוטובוסים אז לא היו במיוחד נוחים. אמא שלי עדיין מספרת על נסיעות צפופות בבוקר חם, כשעוד לא היה חוק שאוסר את העישון באוטובוסים... היא די מתארת את זה כסיוט..
היא מתכוונת ל-ליילנדים או שוסונים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה