חדש

  • פותח הנושא TK
  • פורסם בתאריך
../images/Emo4.gif

אני חושב שלעבודות שלך מגיעה במה ראויה יותר. מה יש שם בעצם? ריבוע כחול תמונה מתחלפת וכוכבים. יופי נחמה
. העבודות שלך נפלאות ואני יודע שאפשר להגיד שהן מספיקות ושפורטפילו טוב לא זקוק ליותר מדי טררם מסביב אבל זה מצופה לקבל עם עיצוב מרשים מצידך ודי התאכזבתי.
 

TK

New member
עם הזמן הבנתי שאני מעדיף אתרים עם

מעטפת צנועה ועבודות איכותיות. חוץ מזה, אני אוהב את המעטפת. לדעתי היא מרשימה הרבה יותר מהקודמות שלי, אבל כל דיעה לגיטימית. אשמח לשמוע עוד
חיובי ושלילי
 

oren*

New member
בעיה שיש לי עם הממשק החדש היא

שאתה לא יודע באיזו עבודה אתה נמצא לחצתי על הכוכב השביעי, קיבלתי הודעה באיי סיק יו או אימייל חדש והופס, אין לי מושג אם כבר ראיתי את הכוכב השמיני או לא. תן לכל כוכב צבע משלו, כתוב עליו מספר, אות, סימן גרפי או כל דבר אחר שיקל את הניווט באתר שלך. אילוסטרציות נחמדות מאוד, מה התמונה של התורמוסים עושה שם?
 
בקשר לממשק...

אני חייב לציין שהוא צועק שיעשו אותו בפלאש, העבודות לא גדולות וטעינה קטנה תעשה את זה יותר נורמאלי. אין צורך לחכות שכל עבודה תיטען בנפרד אפשר לעשות שבמעבר עם העכבר יופיע על כל כוכב המספר שלו וככה יהיה קל לזכור איפה אנחנו. העבודה הזאת פשוטה והאתר יהיה יותר טוב.
 

TK

New member
צודק במאה אחוז. יתוקן.

התורמוסים - סתם, קצת צבע מהעולם האמיתי
יש שם עוד חוץ מאילוסטרציות, אבל תודה
 

enbalush

New member
../images/Emo48.gifתתחדש

ניחן שיפור רב באיורים (הבחור, הבחורה והכלב במיוחד) הבנתי שריעננת את העיצובים בסגנון (TO OLD 2 DIE) אבל איפה הקודמים? לא אהבתי את מה שעשית ליצירת המופת של הדסקטופ עם המסוקים (התוספת למטה עם פסים מלוכסנים) זה היה טוב כמו שזה היה. אהבתי מאוד את ה2 בכוכבים האחרונים (חדשים), האתר הזה נראה טוב אבל כאילו קצת יבש, לא פתור סופית, במיוחד חסרה לי כותרת לכל עבודה כמו שהיה קודם, אהבתי יותר את האינטרפייס של האתר הקודם, מתה על העיצובים שלך..כייף מאוד לראות דברים שלך.
 

enbalush

New member
אה ורציתי עוד כמה דברים...

1. איך יצרת את הפנים של האריה??? איור מצויין! 2. רק אצלי האתר עולה לאט? 3. גם הסקי מצויין, האיור החיבור של 3 החלקים הגרפיים, אבל העיוות באיש נראה כמו טעות. 4. נראה לי שיש מקום לעבוד עוד על הליצן.
 

TK

New member
כן, חשבתי שעלולה להווצר בעיה

עם ההסבר על התמונות, והחלטתי שאני הולך על קונספט מעט שונה. פחות להראות מי אני ומה עשיתי, יותר להעלות דברים שאני אוהב, ושאני מקווה שגם אחרים יאהבו, בלי יותר מדי מעבר לזה. אני יודע שזו לא ממש המטרה של פורטפוליו, אבל אני עדיין מעדיף את זה ככה, לא יודע למה
עם המטוסים - אני אנסה לשפר, אני מסכים איתך לגבי הפסים, במבט שני זה לא נראה טוב. שמחתי לקרוא את השורה האחרונה
תודה
 

GuyMan

New member
מה שאני אוהב בעבודות האלה

הוא טיפוגרפיה טובה, למרות שפחות או יותר אלה אותם פונטים. אהבתי את איור של אריה וגם, שוב, את הכיתוב החזק - הקוים של האיור מאד יפים למרות שהעתקת מהתמונה - עדיין הפרשנות הקווית יפה. לדעתי אם תצייר כל מיני דברים במין קו ספונטני כזה- מתוך התבוננות על אובייקטים וגם מתוך דמין- לדעתי ייצאו לך דברים עם פוטנציאל. מתנצל שאני מדבר כמו מורה לציור, אבל זו באמת דעתי! לדעתי חבל להעתיק מתצלום - זה גורם למשהו קפוא באיור, בדרך כלל מאד קל לזהות דבר שהועתק מתמונה כי תהיה חסרה בו איזשהי תנועה, אנרגיה.
 

enbalush

New member
אני לא מסכימה!

טל מאייר לרב איורים פיגורטיבים (חוץ מצורות היותר מופשטות-עיגולים, תקע חשמל וכו´) וכדי למנוע עיוותי פרופורציות, הקצרים ובעיות אנטומיות, חשוב ורצוי להשתמש ברפרנסים, זה מעיד על מקצועיות, לדוגמא: ענבל הופמן משתמשת הרבה ברפרנסים ויש לה איורים מצויינים, לא?! למה שאלת על דברת???
 

SCaToPHaG

New member
../images/Emo150.gif הלו הלו, יש ויש:

להשתמש ברפרנס זה משהו אחד, ולהעתיק או לעקוב (trace) זה משהו אחר לחלוטין. השימוש ברפרנס אכן רק מוסיף ולא פסול מבחינה מוראלית-אומנותית-טכנית, וגם הטובים ביותר משתמשים בהם. אבל יש הבדל עצום בין להעיף מבט על הזוית של הנחיר בתמונה שמונחת לידך, לבין להניח תמונה בפוטושופ שכבה מתחת ולעשות trace.
 

GuyMan

New member
בדיוק.

זה היה על קצה הלשון אצלי. רפרנס זה זבר מבורך ביותר כי למעשה אמנות היא פרשנות של...אמנות. זה סוג של פרשנות ותו לא!
 

TK

New member
אני לא חושב שברמתי הנוכחית אני

מסוגל לעבוד עם תמונה ליד, בטח לא במחשב, אבל אני מבטיח לנסות. אני לא מסכים איתך לגבי זה שלשים תמונה שקול ללעשות טרייס. יש הרבה עבודה גם בשימוש עם תמונה, אני בטוח שתסכים איתי בזה.
 

GuyMan

New member
שאלתי על דברת; כי

ראיתי אותה פעם אחת בהגשות גמר ששל שנות ד´ והיא נורא סקרנה אותי. היא כזאת אריסטוקרטית וגבוהה. מעניין איזה עבודות יש לה. אני סיימתי עכשיו שנה ב´, אז לא סביר שהיינו אצל חומסקי ביחד - אני מנחש שאת שנה ג´. למדנו אצל חומסקי עיצוב אריזה. ואגב, אפשר היה למות בשיעורים שלה מרוב קונספט.... זה יופי אבל לעצב אריזה לחלב אני לא אדע. ענבל הופמן נהדרת וחזקה, אני רק מקווה שהיא תישאר רלוונטית לאורך זמן.
 
למעלה