חדש מline 6

haimgl

New member
חדש מline 6

אחרי שהביאו לעולם מדמה מגברים, אפקטים, דילייס ועוד מגיע המוצר החדש... מדמה גיטרות! מדובר בגיטרה (די מוזרה ומכוערת למען האמת) שיכולה לחקות מספר די גדול של גיטרות (ביניהן פנדר טלקסטר, גיבסון es175, ריקנבייקר 360 ועוד) תקראו ותשכילו. ומישהו יודע מתי זה הולך להגיע לארץ?
 

BlackMist

New member
או.. שולט!

דווקא לא כזאת מכוערת.. רק שאין לה פיק-אפים, זה קצת מוזר. :) מעניין כמה זה עולה.
 
טוב.. אז הגיטרה אכן שולטת..

לפחות על הנייר היאנראית ממש טוב... צריך לשמוע.. אפעלפי שבדרך שליין 6 הלכו עד היום, נראה מבטיח. הגיטרה אמורה להגיע בין פברואר למאי 2003... המחיר שנקבע זה בין 1000 ל 1300 דולר... השאלה אם שווה להשקיע את הסכום הזה על גיטרה מדמה, או לקנות את המקור. מה אתם אומרים???
 

BlackMist

New member
מחיר סביר דווקא...

רק שבארץ זה בטח יעלה יותר..
וזה תלוי מה אתה עושה איתה... אני חושב שלגיטרה אקוסטית אמיתית אין תחליף, אבל בתור גיטרה שמדמה גיטרות חשמליות אחרות זה יכול להיות באמת נחמד.
 

BlackMist

New member
עוד שאלה שעולה היא..

אם הגיטרה הזאת משנה את הצליל באופן דיגיטלי, היא לא תצטרך בטריות או משו?
 

Vintage

New member
אם היית קורא.

היית יודע את התשובה לשאלה הזאת.
 

haimgl

New member
חבל רק

שהם עשו גיטרה שלמה שבה יש את המדמה, במקום לעשות "מדמה גיטרות" בצורה של הpod למשל או של שאר הסטומפ בוקסס שלהם. כי למשל אנשים אוהבים לנגן על הסטראט שהיא נוחה להם בטירוף אבל רוצים להוציא מממנה צלילים של גיבסון נפח לג´אז או ל"מטליסט הזועם" עם הג´קסון קלי לדוגמא שרוצה להוציא צלילים נקיים של ריקנבקר 12 מיתרים בחלק מהשירים שלו. ונורא חבל שאין שם התייחסות לגיטרות שהן יותר למטאל (לא שלי זה יזיז כל כך) לדוגמא ג´קסון סולואיסט או גיבסון אקספלורר. נקווה שהמכשיר החדש שלהם יהיה מדמה פיקאפים...
 

Boogieman

New member
לא כזה חידוש

רולנד התחילו לעשות את זה מזמן ויש להם מדמי גיטרות שכוללים גם מדמי מגברים ואפקטים. זה בא בצורת פדלים [ כמו מולטי ] או מגבר מפלצתי שכולל את כל זה. המערכת שלהם בונה,בעזרת טכנולוגית מודלינג צליל של גיטרה+מגבר+אפקטים על צליל שמגיע מפיקאפ מידי שאתה שם על הגיטרה החביבה עליך אן הנוחה ביותר אפשר גם לשנות בלחיצת כפתור את הכיוון של הגיטרה לכיוונים אלטרנטיביים [ פתוחים וכיו"ב ] כמו תמיד,ליין 6 מחקים את מה שרולנד עשו קודם.
 

Vintage

New member
לא בדיוק...

מה שיש לרולנד זה סינטי עם צלילים שונים אבל אני בספק אם יש שם צלילים של גיטרות ידועות ומוכרות...
 

Boogieman

New member
לא סינטי ולא בטיח

אלא מדמה גיטרות,פיקאפים,מגברים ואפקטים שבונה את ההדמיה על הצליל שהוא מקבל מפיראפ מידי,ממש לא סינטי והניחוש שלי,אחרי היכרות עם המוצרים של 2 החברות שרולנד לוקחים כי בתחום הזה הם תמיד היו צעד לפני כולם.
 

Vintage

New member
לא נתקלתי...

תעלה קישור , אני ראיתי רק מוצרי סינטי לגיטרה.
 

Boogieman

New member
לחפש קישור? באמצע הלילה?../images/Emo5.gif

תיכנס לחלילית וקח קטלוג.
 

Vintage

New member
לך תביא לי...

לא יודע מה איתך אבל לי אין זמן ללכת לחלילית לחפש חוברות.
 

Boogieman

New member
אני כבר רץ...

מה אני חייב לך משהו? לא רוצה לקחת פרוספקט לא צריך,לפחות אל תכתוב על דברים שאתה לא יודע על קיומם.
 

איתמר1

New member
ROLAND VG-88

אומנם זה נמצא בקטגוריית הסינטים של רולנד, אבל... זה לא ממש סינטי. בתחילת חודש שעבר הייתי באמסטרדם, וניגנתי שם על המכשיר הזה, דרך סטראט מקסיקנית, עם הפיקאפ מידי. וזה הדבר הכי מדהים ששמעתי בחיים שלי. אני בכלל רוצה למכור את הפנדר שלי ואת המולטי שלי, כדי לקנות את זה. יש לזה את הסאונד הכי מושלם ששמעתי בחיים שלי בגיטרה. אין מילים לתאר את זה.
 
חשבת פעם אולי,

שיש את שניהם??? ונכון, אתה צודק לרולנד יש מדמה גיטרות ומגברים, אבל גם במודול של הסינטי יש מדמה מגברים. וזה בדוק.
 
למעלה