חדש מהרק"ל - יש תדירות חדשה.

מצב
הנושא נעול.

גדדו

New member
חדש מהרק"ל - יש תדירות חדשה.

חדש מהרק"ל - יש תדירות חדשה.
היום שמתי לב שבתחנות הרכבת תלו לוח תדירות חדש.
יש תדירות מעט יותר גדולה. ובבדיקה של הלו"ז מהר הרצל נוספו 12 נסיעות.
 

amit1270

New member
יפה. עכשיו שיוסיפו רכבות אחרי חצות.

חדש מהרק"ל - יש תדירות חדשה.
היום שמתי לב שבתחנות הרכבת תלו לוח תדירות חדש.
יש תדירות מעט יותר גדולה. ובבדיקה של הלו"ז מהר הרצל נוספו 12 נסיעות.
יפה. עכשיו שיוסיפו רכבות אחרי חצות.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
5.25 בשעות השיא בבוקר

חדש מהרק"ל - יש תדירות חדשה.
היום שמתי לב שבתחנות הרכבת תלו לוח תדירות חדש.
יש תדירות מעט יותר גדולה. ובבדיקה של הלו"ז מהר הרצל נוספו 12 נסיעות.
5.25 בשעות השיא בבוקר
עוד 55 שניות ונגיע ליעד....
 

ציוניסט

New member
רוב הזמן התדירות היא שבע דקות ומעלה..

חדש מהרק"ל - יש תדירות חדשה.
היום שמתי לב שבתחנות הרכבת תלו לוח תדירות חדש.
יש תדירות מעט יותר גדולה. ובבדיקה של הלו"ז מהר הרצל נוספו 12 נסיעות.
רוב הזמן התדירות היא שבע דקות ומעלה..
עדיין זמן המתנה גדול מדי.
 
גם התדירות בשעות הערב לא מספיקה

רוב הזמן התדירות היא שבע דקות ומעלה..
עדיין זמן המתנה גדול מדי.
גם התדירות בשעות הערב לא מספיקה
משתמשי התח"צ המתגוררים בשכונות הקצה ומשתמשים בקווי ההזנה סובלים מכך רבות.
המדד לא צריך להיות לפי עומס בעמידה.
אם רוצים שיוציאו מערך בודד.
 

ציוניסט

New member
הרי זה מפספס את כל הרעיון של הרק"ל

גם התדירות בשעות הערב לא מספיקה
משתמשי התח"צ המתגוררים בשכונות הקצה ומשתמשים בקווי ההזנה סובלים מכך רבות.
המדד לא צריך להיות לפי עומס בעמידה.
אם רוצים שיוציאו מערך בודד.
הרי זה מפספס את כל הרעיון של הרק"ל
אם אדם צריך לחכות לקו בתדירות של 15-20 דקות ואז לחכות עוד עשר דקות לרק"ל - עדיף כבר היה לו לנסוע בקו ישיר שהיה לו לפני הרק"ל...
 

amit1270

New member
צריך לשפר את תדירות הקווים המזינים

הרי זה מפספס את כל הרעיון של הרק"ל
אם אדם צריך לחכות לקו בתדירות של 15-20 דקות ואז לחכות עוד עשר דקות לרק"ל - עדיף כבר היה לו לנסוע בקו ישיר שהיה לו לפני הרק"ל...
צריך לשפר את תדירות הקווים המזינים
התדירות של הרק"ל בשעות השפל לא צריכה להיות גבוהה כמו במשך היום. 10-12 דקות זאת תדירות לא רעה בשעות של ביקוש נמוך.
 
הבעייה שהם חושבים ש8 בערב זו שעת שפל

צריך לשפר את תדירות הקווים המזינים
התדירות של הרק"ל בשעות השפל לא צריכה להיות גבוהה כמו במשך היום. 10-12 דקות זאת תדירות לא רעה בשעות של ביקוש נמוך.
הבעייה שהם חושבים ש8 בערב זו שעת שפל
 
היום אחה"צ הגיעו רכבות בהפרש של 2 דקות

חדש מהרק"ל - יש תדירות חדשה.
היום שמתי לב שבתחנות הרכבת תלו לוח תדירות חדש.
יש תדירות מעט יותר גדולה. ובבדיקה של הלו"ז מהר הרצל נוספו 12 נסיעות.
היום אחה"צ הגיעו רכבות בהפרש של 2 דקות

הגעתי לתחנת קריית משה (לכיוון צפון) בדיוק כשרכבת עזבה את התחנה.
על המסך היה כתוב 2 דקות לרכבת הבאה ומעקב אחר השעון עד להגעת הרכבת אימת את הזמן.

תחנת המוצא שלי היתה בשכונת הר נוף והיעד באיזור שבטי ישראל, רציתי לנסוע בקו 55 אך לפי נתוני האפליקציות זמן ההמתנה עמד על 19 דקות (!).
התקדמתי למסוף הר נוף בעזרת קו 74 שסיים את מסלולו שם, החלפתי לקו 74 אחר איתו נסעתי עד תחנת רק"ל קריית משה, ומשם רק"ל לשבטי ישראל.

די הופתעתי לטובה מתזמון הקווים המהיר שהיה לי, כי בדר"כ החלפות כאלה אינן יעילות. אולי עניין של מזל בלבד.

חלפו 17 דקות מאז שעליתי על האוטובוס הראשון ועד עלייתי לרק"ל בקריית משה, והנסיעה ברק"ל מקריית משה לשבטי ישראל ארכה 20 דקות בדיוק.
אם נוסיף את 2 דקות ההמתנה בתחנת המוצא, נגיע בסה"כ ל-39 דקות שזה די נחמד בשעת אחה"צ ביום חמישי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה