הארגז או מרכבים???????????חדש וטרי היום נצפתה 521 נכנסת
לחניון צד
ולמה זה צריך לעניין אותנו?חדש וטרי היום נצפתה 521 נכנסת
לחניון צד
יש אנשים שזה מעניין אותם.ולמה זה צריך לעניין אותנו?
ההגדרה שלך לגסות מאוד מעניינתיש אנשים שזה מעניין אותם.
למה אתה צריך להתבטא בצורה גסה כזו?
גסות?יש אנשים שזה מעניין אותם.
למה אתה צריך להתבטא בצורה גסה כזו?
אם היית טיפה עוקב אחרי הפורוםגסות?
קיללתי מישהו? התבטאתי בצורה שאיננה מכובדת? שאלתי שאלה לגיטימית שמקבלת עוד יותר לגיטימציה אחרי שלא מעט מהחברים כאן בפורום הביעו את זעמם על כל שרשורי ה"נצפתה".... ואני שואל שוב....למה צריך לעניין אותנו שמישהו ראה את מכונה 4065 או 521 באיזה חור?
אם היית טיפה עוקב אחרי הפורום
ואני מניח שבתור מנהל הפורום אתה אמור לעשות את זה, היית מבין ש-521 היא המפרקית החדשה ביותר בדן.
סלח לי אבל תפקיד מנהל הפורוםאם היית טיפה עוקב אחרי הפורום
ואני מניח שבתור מנהל הפורום אתה אמור לעשות את זה, היית מבין ש-521 היא המפרקית החדשה ביותר בדן.
אז במקום לקפוץ בראש,סלח לי אבל תפקיד מנהל הפורום
אינו כולל בתוכו תיעוד ומעקב של מספרי המפרקיות שעולות על הכביש... עד היום אני לא מכיר את המספרים של כל המכונות של מטרודן שנוסעות לי מתחת לחלון אז על אחת כמה וכמה המפרקיות של דן.
אני עדיין עומד על כך שלא תקפתי אףאז במקום לקפוץ בראש,
במיוחד כשאתה מכיר את הפתגם המפורסם על מי שקופץ בראש, תבדוק את הנתונים, תבדוק מי מפרסם אותם, תבדוק את מידת החשיבות שלהם לפני שאתה תוקף בצורה בוטה אנשים שרק תורמים לפורום.
אתה הרי יודע שטעית,אני עדיין עומד על כך שלא תקפתי אף
אחד ואתה מוציא דברים מפרופורציות.
גסות?
קיללתי מישהו? התבטאתי בצורה שאיננה מכובדת? שאלתי שאלה לגיטימית שמקבלת עוד יותר לגיטימציה אחרי שלא מעט מהחברים כאן בפורום הביעו את זעמם על כל שרשורי ה"נצפתה".... ואני שואל שוב....למה צריך לעניין אותנו שמישהו ראה את מכונה 4065 או 521 באיזה חור?
זה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתהגסות?
קיללתי מישהו? התבטאתי בצורה שאיננה מכובדת? שאלתי שאלה לגיטימית שמקבלת עוד יותר לגיטימציה אחרי שלא מעט מהחברים כאן בפורום הביעו את זעמם על כל שרשורי ה"נצפתה".... ואני שואל שוב....למה צריך לעניין אותנו שמישהו ראה את מכונה 4065 או 521 באיזה חור?
זה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתה
מפרקית בקו...". הפריע, שפתחו בזה מלא הודעות ושפתאום כתבו על אוטובוסים ישנים יותר שנצפו בקו זה ואחר. אבל, פה, כפי שכתב טוראג, מדובר על מפרקית חדשה 'טריה', שהיא בדרך להיכנס לשירות ומגיעה על כך תודה על העדכון. מי שכתב את ההודעה הוא גם אדם, שהשקיע ועזר פה בפורום בהרבה מאוד דברים, ובלעדיו היה יותר מסובך לצלם, למשל, אוטובוסים חדשים 'טריים' כה מהר. מעבר לכך, הוא אדם חביב באופן יוצא דופן ותמיד היה מאוד נחמד לראות אותו במפגשים השונים של הפורום.
זה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתה
מפרקית בקו...". הפריע, שפתחו בזה מלא הודעות ושפתאום כתבו על אוטובוסים ישנים יותר שנצפו בקו זה ואחר. אבל, פה, כפי שכתב טוראג, מדובר על מפרקית חדשה 'טריה', שהיא בדרך להיכנס לשירות ומגיעה על כך תודה על העדכון. מי שכתב את ההודעה הוא גם אדם, שהשקיע ועזר פה בפורום בהרבה מאוד דברים, ובלעדיו היה יותר מסובך לצלם, למשל, אוטובוסים חדשים 'טריים' כה מהר. מעבר לכך, הוא אדם חביב באופן יוצא דופן ותמיד היה מאוד נחמד לראות אותו במפגשים השונים של הפורום.
יש לזכור שמדובר במשלח חדש לגמריזה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתה
מפרקית בקו...". הפריע, שפתחו בזה מלא הודעות ושפתאום כתבו על אוטובוסים ישנים יותר שנצפו בקו זה ואחר. אבל, פה, כפי שכתב טוראג, מדובר על מפרקית חדשה 'טריה', שהיא בדרך להיכנס לשירות ומגיעה על כך תודה על העדכון. מי שכתב את ההודעה הוא גם אדם, שהשקיע ועזר פה בפורום בהרבה מאוד דברים, ובלעדיו היה יותר מסובך לצלם, למשל, אוטובוסים חדשים 'טריים' כה מהר. מעבר לכך, הוא אדם חביב באופן יוצא דופן ותמיד היה מאוד נחמד לראות אותו במפגשים השונים של הפורום.
אז למה לדבר ברמזים?יש לזכור שמדובר במשלח חדש לגמרי
שעדיין לא עלה אף אוטובוס ממנו לקו.
האמת היא שאתה צודק...אז למה לדבר ברמזים?
לרבים מהגולשים כאן המספרים האלה לא אומרים הרבה. קצת הסברים לא יזיקו.
אז במקום שזה יראה כמו עודיש לזכור שמדובר במשלח חדש לגמרי
שעדיין לא עלה אף אוטובוס ממנו לקו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.