חדש וטרי היום נצפתה 521 נכנסת

מצב
הנושא נעול.

9108701

New member
חדש וטרי היום נצפתה 521 נכנסת

חדש וטרי היום נצפתה 521 נכנסת
לחניון צד
 

קובי לו

New member
ההגדרה שלך לגסות מאוד מעניינת

יש אנשים שזה מעניין אותם.
למה אתה צריך להתבטא בצורה גסה כזו?
ההגדרה שלך לגסות מאוד מעניינת
אם לתגובה שאין בה קללות ונאצות ולא השפלה של מישהו וכדומה אתה קורא גסות, מעניין איך תכנה תגובה שיש בה אחת (או יותר) ממה שנקבתי לעיל...
 

fireman

New member
גסות?

יש אנשים שזה מעניין אותם.
למה אתה צריך להתבטא בצורה גסה כזו?
גסות?
קיללתי מישהו? התבטאתי בצורה שאיננה מכובדת? שאלתי שאלה לגיטימית שמקבלת עוד יותר לגיטימציה אחרי שלא מעט מהחברים כאן בפורום הביעו את זעמם על כל שרשורי ה"נצפתה".... ואני שואל שוב....למה צריך לעניין אותנו שמישהו ראה את מכונה 4065 או 521 באיזה חור?
 

טוארג

New member
אם היית טיפה עוקב אחרי הפורום

גסות?
קיללתי מישהו? התבטאתי בצורה שאיננה מכובדת? שאלתי שאלה לגיטימית שמקבלת עוד יותר לגיטימציה אחרי שלא מעט מהחברים כאן בפורום הביעו את זעמם על כל שרשורי ה"נצפתה".... ואני שואל שוב....למה צריך לעניין אותנו שמישהו ראה את מכונה 4065 או 521 באיזה חור?
אם היית טיפה עוקב אחרי הפורום
ואני מניח שבתור מנהל הפורום אתה אמור לעשות את זה, היית מבין ש-521 היא המפרקית החדשה ביותר בדן.
 
../images/Emo45.gif

אם היית טיפה עוקב אחרי הפורום
ואני מניח שבתור מנהל הפורום אתה אמור לעשות את זה, היית מבין ש-521 היא המפרקית החדשה ביותר בדן.
 

fireman

New member
סלח לי אבל תפקיד מנהל הפורום

אם היית טיפה עוקב אחרי הפורום
ואני מניח שבתור מנהל הפורום אתה אמור לעשות את זה, היית מבין ש-521 היא המפרקית החדשה ביותר בדן.
סלח לי אבל תפקיד מנהל הפורום
אינו כולל בתוכו תיעוד ומעקב של מספרי המפרקיות שעולות על הכביש... עד היום אני לא מכיר את המספרים של כל המכונות של מטרודן שנוסעות לי מתחת לחלון אז על אחת כמה וכמה המפרקיות של דן.
 

טוארג

New member
אז במקום לקפוץ בראש,

סלח לי אבל תפקיד מנהל הפורום
אינו כולל בתוכו תיעוד ומעקב של מספרי המפרקיות שעולות על הכביש... עד היום אני לא מכיר את המספרים של כל המכונות של מטרודן שנוסעות לי מתחת לחלון אז על אחת כמה וכמה המפרקיות של דן.
אז במקום לקפוץ בראש,
במיוחד כשאתה מכיר את הפתגם המפורסם על מי שקופץ בראש, תבדוק את הנתונים, תבדוק מי מפרסם אותם, תבדוק את מידת החשיבות שלהם לפני שאתה תוקף בצורה בוטה אנשים שרק תורמים לפורום.
 

fireman

New member
אני עדיין עומד על כך שלא תקפתי אף

אז במקום לקפוץ בראש,
במיוחד כשאתה מכיר את הפתגם המפורסם על מי שקופץ בראש, תבדוק את הנתונים, תבדוק מי מפרסם אותם, תבדוק את מידת החשיבות שלהם לפני שאתה תוקף בצורה בוטה אנשים שרק תורמים לפורום.
אני עדיין עומד על כך שלא תקפתי אף
אחד ואתה מוציא דברים מפרופורציות.
 

טוארג

New member
אתה הרי יודע שטעית,

אני עדיין עומד על כך שלא תקפתי אף
אחד ואתה מוציא דברים מפרופורציות.
אתה הרי יודע שטעית,
אז במקום להתנצל בפניו של עובד חדריה על ההתפרצות הגסה אתה בוחר להתקע בעמדות הביזאריות שלך. באמת שאני לא מבין אותך.
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif

גסות?
קיללתי מישהו? התבטאתי בצורה שאיננה מכובדת? שאלתי שאלה לגיטימית שמקבלת עוד יותר לגיטימציה אחרי שלא מעט מהחברים כאן בפורום הביעו את זעמם על כל שרשורי ה"נצפתה".... ואני שואל שוב....למה צריך לעניין אותנו שמישהו ראה את מכונה 4065 או 521 באיזה חור?
 

אורי404

New member
זה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתה

גסות?
קיללתי מישהו? התבטאתי בצורה שאיננה מכובדת? שאלתי שאלה לגיטימית שמקבלת עוד יותר לגיטימציה אחרי שלא מעט מהחברים כאן בפורום הביעו את זעמם על כל שרשורי ה"נצפתה".... ואני שואל שוב....למה צריך לעניין אותנו שמישהו ראה את מכונה 4065 או 521 באיזה חור?
זה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתה
מפרקית בקו...". הפריע, שפתחו בזה מלא הודעות ושפתאום כתבו על אוטובוסים ישנים יותר שנצפו בקו זה ואחר. אבל, פה, כפי שכתב טוראג, מדובר על מפרקית חדשה 'טריה', שהיא בדרך להיכנס לשירות ומגיעה על כך תודה על העדכון. מי שכתב את ההודעה הוא גם אדם, שהשקיע ועזר פה בפורום בהרבה מאוד דברים, ובלעדיו היה יותר מסובך לצלם, למשל, אוטובוסים חדשים 'טריים' כה מהר. מעבר לכך, הוא אדם חביב באופן יוצא דופן ותמיד היה מאוד נחמד לראות אותו במפגשים השונים של הפורום.
 

טוארג

New member
../images/Emo45.gif

זה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתה
מפרקית בקו...". הפריע, שפתחו בזה מלא הודעות ושפתאום כתבו על אוטובוסים ישנים יותר שנצפו בקו זה ואחר. אבל, פה, כפי שכתב טוראג, מדובר על מפרקית חדשה 'טריה', שהיא בדרך להיכנס לשירות ומגיעה על כך תודה על העדכון. מי שכתב את ההודעה הוא גם אדם, שהשקיע ועזר פה בפורום בהרבה מאוד דברים, ובלעדיו היה יותר מסובך לצלם, למשל, אוטובוסים חדשים 'טריים' כה מהר. מעבר לכך, הוא אדם חביב באופן יוצא דופן ותמיד היה מאוד נחמד לראות אותו במפגשים השונים של הפורום.
 
../images/Emo45.gif

זה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתה
מפרקית בקו...". הפריע, שפתחו בזה מלא הודעות ושפתאום כתבו על אוטובוסים ישנים יותר שנצפו בקו זה ואחר. אבל, פה, כפי שכתב טוראג, מדובר על מפרקית חדשה 'טריה', שהיא בדרך להיכנס לשירות ומגיעה על כך תודה על העדכון. מי שכתב את ההודעה הוא גם אדם, שהשקיע ועזר פה בפורום בהרבה מאוד דברים, ובלעדיו היה יותר מסובך לצלם, למשל, אוטובוסים חדשים 'טריים' כה מהר. מעבר לכך, הוא אדם חביב באופן יוצא דופן ותמיד היה מאוד נחמד לראות אותו במפגשים השונים של הפורום.
 
יש לזכור שמדובר במשלח חדש לגמרי

זה באמת הפריע, שרשורי ה"נצפתה
מפרקית בקו...". הפריע, שפתחו בזה מלא הודעות ושפתאום כתבו על אוטובוסים ישנים יותר שנצפו בקו זה ואחר. אבל, פה, כפי שכתב טוראג, מדובר על מפרקית חדשה 'טריה', שהיא בדרך להיכנס לשירות ומגיעה על כך תודה על העדכון. מי שכתב את ההודעה הוא גם אדם, שהשקיע ועזר פה בפורום בהרבה מאוד דברים, ובלעדיו היה יותר מסובך לצלם, למשל, אוטובוסים חדשים 'טריים' כה מהר. מעבר לכך, הוא אדם חביב באופן יוצא דופן ותמיד היה מאוד נחמד לראות אותו במפגשים השונים של הפורום.
יש לזכור שמדובר במשלח חדש לגמרי
שעדיין לא עלה אף אוטובוס ממנו לקו.
 

fireman

New member
אז במקום שזה יראה כמו עוד

יש לזכור שמדובר במשלח חדש לגמרי
שעדיין לא עלה אף אוטובוס ממנו לקו.
אז במקום שזה יראה כמו עוד
שרשור "נצפתה" דבילי שיפרטו, שיספרו למה צריכה מכונה 521 לעניין אותי.... בכמה חודשים האחרונים בכל שבוע היו מפרקיות שעלו לכביש....אז? אני מקווה שלא נצטרך לראות עוד שרשורים כאלו בהמשך....כי אותי לפחות ממש לא מעניין מתי יעלו 522 523 וכן הלאה....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה