חדש בקווים: הזמנת מקומות מראש

מצב
הנושא נעול.

londonisrael

New member
חדש בקווים: הזמנת מקומות מראש

חדש בקווים: הזמנת מקומות מראש
לראשונה (?) בישראל בקווים שאינם לאילת, הזמנת מקום מראש באינטרנט.
בנתיים לשני קווים
בלבד, אני מניח שבמידה ויוכתר בהצלחה, יעשה בזה שימוש בקווים נוספים עם בעיית מקומות.
גם באתר נתיב אקספרס, ישנה הודעה כי בקרוב תתאפשר הזמנת מקומות לקווי ה900.
היתרונות הגדולים לדעתי:
1. הבטחת מקום מראש, בלי קשר לעומסים ולתחנת העליה.
2. אפשרות לתשלום מראש, חסכון בזמן בעליה לאוטובוס. (נכון לעכשיו, עדיין בלתי אפשרי)
3. אפשרות לחברה להיערך לעומסים.
כמובן שהזמנת מקומות מראש הגיונית בעיקר בנסיעות ארוכות, ויכולה לפתור המון בעיות עומס וחוסר מקום באוטובוסים בזמני עומס.
הזמנת מקומות-קווים
 
המקומות יהיו מסומנים? באיזו דרך? איך מי שעולה על

חדש בקווים: הזמנת מקומות מראש
לראשונה (?) בישראל בקווים שאינם לאילת, הזמנת מקום מראש באינטרנט.
בנתיים לשני קווים
בלבד, אני מניח שבמידה ויוכתר בהצלחה, יעשה בזה שימוש בקווים נוספים עם בעיית מקומות.
גם באתר נתיב אקספרס, ישנה הודעה כי בקרוב תתאפשר הזמנת מקומות לקווי ה900.
היתרונות הגדולים לדעתי:
1. הבטחת מקום מראש, בלי קשר לעומסים ולתחנת העליה.
2. אפשרות לתשלום מראש, חסכון בזמן בעליה לאוטובוס. (נכון לעכשיו, עדיין בלתי אפשרי)
3. אפשרות לחברה להיערך לעומסים.
כמובן שהזמנת מקומות מראש הגיונית בעיקר בנסיעות ארוכות, ויכולה לפתור המון בעיות עומס וחוסר מקום באוטובוסים בזמני עומס.
הזמנת מקומות-קווים
המקומות יהיו מסומנים? באיזו דרך? איך מי שעולה על
האוטובוס יידע לא לשבת שם? או שאין דרך, ובעצם יצטרכו להקים נוסעים שכבר יושבים
 
בכל האוטובוסים הבינעירוניים בארץ יש מקומות מסוימים

המקומות יהיו מסומנים? באיזו דרך? איך מי שעולה על
האוטובוס יידע לא לשבת שם? או שאין דרך, ובעצם יצטרכו להקים נוסעים שכבר יושבים
בכל האוטובוסים הבינעירוניים בארץ יש מקומות מסוימים
למיטב ידיעתי.
 
כוונתי שמי שעולה על האוטובוס יידע לא לשבת במקום מסוים

בכל האוטובוסים הבינעירוניים בארץ יש מקומות מסוימים
למיטב ידיעתי.
כוונתי שמי שעולה על האוטובוס יידע לא לשבת במקום מסוים
ולזה צריך מן הסתם שילוט או סימן אלקטרוני ליד כל מושב, אחרת יהיה בלגאן אם אנשים יישבו ולאחר מכן יקימו אותם.
 
מה שאמרתי הוא שליד כל מושב כבר יש מספר,

כוונתי שמי שעולה על האוטובוס יידע לא לשבת במקום מסוים
ולזה צריך מן הסתם שילוט או סימן אלקטרוני ליד כל מושב, אחרת יהיה בלגאן אם אנשים יישבו ולאחר מכן יקימו אותם.
מה שאמרתי הוא שליד כל מושב כבר יש מספר,
אז מה הבעיה?
 

olli3

New member
מנהל
פעם היה, כבר לא ראיתי כזה כמעט 15 שנים. האחרונים שראיתי בהם

מה שאמרתי הוא שליד כל מושב כבר יש מספר,
אז מה הבעיה?
פעם היה, כבר לא ראיתי כזה כמעט 15 שנים. האחרונים שראיתי בהם
מספרי מקומות היו המרצדס O303.
&nbsp
בO404 יש מצב שהיה בהתחלה אבל עם הזמן כבר לא ראיתי אותם יותר.
 
מעניין, כנראה המון זמן לא הסתכלתי


פעם היה, כבר לא ראיתי כזה כמעט 15 שנים. האחרונים שראיתי בהם
מספרי מקומות היו המרצדס O303.
&nbsp
בO404 יש מצב שהיה בהתחלה אבל עם הזמן כבר לא ראיתי אותם יותר.
מעניין, כנראה המון זמן לא הסתכלתי
 
סליחה, כתבתי "מקומות מסוימים" והתכוונתי "מסומות מסומנים".

כוונתי שמי שעולה על האוטובוס יידע לא לשבת במקום מסוים
ולזה צריך מן הסתם שילוט או סימן אלקטרוני ליד כל מושב, אחרת יהיה בלגאן אם אנשים יישבו ולאחר מכן יקימו אותם.
סליחה, כתבתי "מקומות מסוימים" והתכוונתי "מסומות מסומנים".
 
אין מקומות מסומנים

סליחה, כתבתי "מקומות מסוימים" והתכוונתי "מסומות מסומנים".
אין מקומות מסומנים
וזה בהחלט לא "לראשונה" הנוהל הזה קיים ומופעל כבר שנים על ידי אגד בעת אירועים חריגים כמו מירון.

המטרה היא לאפשר להיערך מראש ובעוד מועד לאירועים חריגים, בהם יודעים מראש שצריך יותר מאוטובוס אחד על אותה נסיעה בלו"ז אבל לא יודעים כמה אוטובוסים יותר צריך.
 

londonisrael

New member
לראשונה בקווים סדירים

אין מקומות מסומנים
וזה בהחלט לא "לראשונה" הנוהל הזה קיים ומופעל כבר שנים על ידי אגד בעת אירועים חריגים כמו מירון.

המטרה היא לאפשר להיערך מראש ובעוד מועד לאירועים חריגים, בהם יודעים מראש שצריך יותר מאוטובוס אחד על אותה נסיעה בלו"ז אבל לא יודעים כמה אוטובוסים יותר צריך.
לראשונה בקווים סדירים
גם בלי אירועים חריגים.
 

londonisrael

New member
עד כמה שידוע לי

חדש בקווים: הזמנת מקומות מראש
לראשונה (?) בישראל בקווים שאינם לאילת, הזמנת מקום מראש באינטרנט.
בנתיים לשני קווים
בלבד, אני מניח שבמידה ויוכתר בהצלחה, יעשה בזה שימוש בקווים נוספים עם בעיית מקומות.
גם באתר נתיב אקספרס, ישנה הודעה כי בקרוב תתאפשר הזמנת מקומות לקווי ה900.
היתרונות הגדולים לדעתי:
1. הבטחת מקום מראש, בלי קשר לעומסים ולתחנת העליה.
2. אפשרות לתשלום מראש, חסכון בזמן בעליה לאוטובוס. (נכון לעכשיו, עדיין בלתי אפשרי)
3. אפשרות לחברה להיערך לעומסים.
כמובן שהזמנת מקומות מראש הגיונית בעיקר בנסיעות ארוכות, ויכולה לפתור המון בעיות עומס וחוסר מקום באוטובוסים בזמני עומס.
הזמנת מקומות-קווים
עד כמה שידוע לי
הקווים הנ"ל לא מעלים נוסעים מזדמנים, רק בהזמנה מראש.
 
עוד דרך לאפשר לחרדים לא לראות חילונים לידם.

חדש בקווים: הזמנת מקומות מראש
לראשונה (?) בישראל בקווים שאינם לאילת, הזמנת מקום מראש באינטרנט.
בנתיים לשני קווים
בלבד, אני מניח שבמידה ויוכתר בהצלחה, יעשה בזה שימוש בקווים נוספים עם בעיית מקומות.
גם באתר נתיב אקספרס, ישנה הודעה כי בקרוב תתאפשר הזמנת מקומות לקווי ה900.
היתרונות הגדולים לדעתי:
1. הבטחת מקום מראש, בלי קשר לעומסים ולתחנת העליה.
2. אפשרות לתשלום מראש, חסכון בזמן בעליה לאוטובוס. (נכון לעכשיו, עדיין בלתי אפשרי)
3. אפשרות לחברה להיערך לעומסים.
כמובן שהזמנת מקומות מראש הגיונית בעיקר בנסיעות ארוכות, ויכולה לפתור המון בעיות עומס וחוסר מקום באוטובוסים בזמני עומס.
הזמנת מקומות-קווים
עוד דרך לאפשר לחרדים לא לראות חילונים לידם.
בעייה נוספת ספסרי כרטיסים, תמיד יוכלו אנשים להזמין כרטיסים מראש לימים העמוסים ולמכור במחירים מופקעים.
&nbsp
וחוץ מזה זה נגד ספוטניות, ישראל זה לא אירופה רוצים לעלות לאוטובוס שיעלו עליו בלי לפחד שהמקומות נתפסו מראש.
 

londonisrael

New member
אני מקווה שאתה לא רציני

עוד דרך לאפשר לחרדים לא לראות חילונים לידם.
בעייה נוספת ספסרי כרטיסים, תמיד יוכלו אנשים להזמין כרטיסים מראש לימים העמוסים ולמכור במחירים מופקעים.
&nbsp
וחוץ מזה זה נגד ספוטניות, ישראל זה לא אירופה רוצים לעלות לאוטובוס שיעלו עליו בלי לפחד שהמקומות נתפסו מראש.
אני מקווה שאתה לא רציני
1.הקווים הנ"ל עוברים ממילא רק באזורים חרדיים, הסיבה להרשמה מראש היא להיערך ולשלוח אוטובוסים בהתאם לביקוש, וכדי שאנשים שגרים בסוף מסלול ההעלאה לא יצטרכו לעמוד.
2. אין בעיה של ספסרות, כי אין הגבלה להזמנות, החברה תוציא יותר מאוטובוס אחד במידת הצורך.
3. בעניין הספונטניות אתה צודק, אלא שלדעתי כ90% מנוסעי הקווים לטווח ארוך, מתוכננים מראש, וצריך למצוא פתרון ל10% הנותרים. (למשל שריון מספר מקומות ריקים בכל אוטובוס.)
 
ככה מונעים את הסיכוי שישב לא מתאים מבחינה דתית ומגדרית לידך

אני מקווה שאתה לא רציני
1.הקווים הנ"ל עוברים ממילא רק באזורים חרדיים, הסיבה להרשמה מראש היא להיערך ולשלוח אוטובוסים בהתאם לביקוש, וכדי שאנשים שגרים בסוף מסלול ההעלאה לא יצטרכו לעמוד.
2. אין בעיה של ספסרות, כי אין הגבלה להזמנות, החברה תוציא יותר מאוטובוס אחד במידת הצורך.
3. בעניין הספונטניות אתה צודק, אלא שלדעתי כ90% מנוסעי הקווים לטווח ארוך, מתוכננים מראש, וצריך למצוא פתרון ל10% הנותרים. (למשל שריון מספר מקומות ריקים בכל אוטובוס.)
ככה מונעים את הסיכוי שישב לא מתאים מבחינה דתית ומגדרית לידך
2: לחברות יש מלאי מוגבל אוטובסים לא יוצאים בלי הגבלה, נוסעים יכולים להפסיד הרבה זמן בגלל זה.
&nbsp
3: אולי ביפן ושווצריה, הרבה יודעים שיסעו אבל לא בדיוק באיזו שעה.
 
מנצל"ש: התחנה הבאה בעוד 128 ק"מ.

חדש בקווים: הזמנת מקומות מראש
לראשונה (?) בישראל בקווים שאינם לאילת, הזמנת מקום מראש באינטרנט.
בנתיים לשני קווים
בלבד, אני מניח שבמידה ויוכתר בהצלחה, יעשה בזה שימוש בקווים נוספים עם בעיית מקומות.
גם באתר נתיב אקספרס, ישנה הודעה כי בקרוב תתאפשר הזמנת מקומות לקווי ה900.
היתרונות הגדולים לדעתי:
1. הבטחת מקום מראש, בלי קשר לעומסים ולתחנת העליה.
2. אפשרות לתשלום מראש, חסכון בזמן בעליה לאוטובוס. (נכון לעכשיו, עדיין בלתי אפשרי)
3. אפשרות לחברה להיערך לעומסים.
כמובן שהזמנת מקומות מראש הגיונית בעיקר בנסיעות ארוכות, ויכולה לפתור המון בעיות עומס וחוסר מקום באוטובוסים בזמני עומס.
הזמנת מקומות-קווים
מנצל"ש: התחנה הבאה בעוד 128 ק"מ.
מזהים את הקו?
 
מנצל"ש: התחנה הבאה בעוד 128 ק"מ.

חדש בקווים: הזמנת מקומות מראש
לראשונה (?) בישראל בקווים שאינם לאילת, הזמנת מקום מראש באינטרנט.
בנתיים לשני קווים
בלבד, אני מניח שבמידה ויוכתר בהצלחה, יעשה בזה שימוש בקווים נוספים עם בעיית מקומות.
גם באתר נתיב אקספרס, ישנה הודעה כי בקרוב תתאפשר הזמנת מקומות לקווי ה900.
היתרונות הגדולים לדעתי:
1. הבטחת מקום מראש, בלי קשר לעומסים ולתחנת העליה.
2. אפשרות לתשלום מראש, חסכון בזמן בעליה לאוטובוס. (נכון לעכשיו, עדיין בלתי אפשרי)
3. אפשרות לחברה להיערך לעומסים.
כמובן שהזמנת מקומות מראש הגיונית בעיקר בנסיעות ארוכות, ויכולה לפתור המון בעיות עומס וחוסר מקום באוטובוסים בזמני עומס.
הזמנת מקומות-קווים
מנצל"ש: התחנה הבאה בעוד 128 ק"מ.
מזהים את הקו?

 
האם השיא שייך לקו 880 (טבריה-ב"ש)?

מסך המידע מסגיר את מספר [660] הקו
האם השיא שייך לקו 880 (טבריה-ב"ש)?
מצד אחד 165.9 ק"מ בין תחנת צומת המוביל לתחנת צומת קמה, אבל מצד שני יש את תחנת ההתרעננות בנען ("רק" 114.3 ק"מ אחרי צומת המוביל).
 
השיא שייך לקווים הישירים המופעלים בקיץ בין חיפה לאילת

האם השיא שייך לקו 880 (טבריה-ב"ש)?
מצד אחד 165.9 ק"מ בין תחנת צומת המוביל לתחנת צומת קמה, אבל מצד שני יש את תחנת ההתרעננות בנען ("רק" 114.3 ק"מ אחרי צומת המוביל).
השיא שייך לקווים הישירים המופעלים בקיץ בין חיפה לאילת
ולא בקיץ - לקו 993 בין מרכזית המפרץ לאילת, 225.5 ק"מ בין מרכזית המפרץ לתחנה הראשונה בדימונה ו 165.7 ק"מ לתחנת ההתרעננות בבית קמה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה