אתה בטח צוחק.
"מתמודד ראוי"? סלח לי, אבל אתה ביקרת פעם בירושלים? אתה מדבר על הכבישים בבאר-שבע... בוא אני אספר לך משהו: היה B7L אחד נסיוני בירושלים, ויצא לי לנסוע בו לא פעם. האוטובוס היחיד שאני זוכר במהלך חיי שסחב פחות טוב ממנו בעליות העקומות של עיר הקודש הוא וולבו B10M מתפרק של בית-ספר תל"י בגילה שפעם היה בית-ספרי. נראה לי שאפילו ה-B10B העירוני של מרכבים - זה שבא עם המרכב של ה-O405 וידוע לשמצה כהנבלה של אגד - סוחב יותר טוב ממנו בעליות. איזה מתמודד ואיזה נעליים... שלא לדבר שהכבישים בי-ם - במיוחד באזור השכונות החרדיות - זה כמו לנסוע על מגרדה ענקית. וה-NLים עומדים בזה בצורה דיי מרשימה, כשהם הגיעו לראשונה חשבתי שהם יתפרקו אחרי שנתיים, אבל הנה... עובדים ולא מתעייפים. וחוץ מזה, ניצן מבסס את חצי מהטענות שלו לגבי B7L כשאנחנו בוויכוח על הנושא על זה שפעם הוא עמד ברמזור עם B7L של קווים והם עקפו NL בפתיחה
... כך שחשבתי שגם אני אתן רשם דומה, רק הפוך. ובסופו של דבר זה כולה מראה שאחד מהנהגים לחץ יותר חזק על הגז...
אתה בטח צוחק.המדד שלך זה
"עמדנו ברמזור והוולבו נשאר מאחורה"? זה נשמע רציני כמו שנשמע רציני להגיד שאלי ישי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. אני חושב שהB7L עולה עם הNL260 בכמה דרגות ואפילו מהווה מתמודד ראוי ל313 (במיחד אלו של דן עם תיבות הילוכים מצ'וקמקות) ואני לא היחיד שחושב ככה.
"מתמודד ראוי"? סלח לי, אבל אתה ביקרת פעם בירושלים? אתה מדבר על הכבישים בבאר-שבע... בוא אני אספר לך משהו: היה B7L אחד נסיוני בירושלים, ויצא לי לנסוע בו לא פעם. האוטובוס היחיד שאני זוכר במהלך חיי שסחב פחות טוב ממנו בעליות העקומות של עיר הקודש הוא וולבו B10M מתפרק של בית-ספר תל"י בגילה שפעם היה בית-ספרי. נראה לי שאפילו ה-B10B העירוני של מרכבים - זה שבא עם המרכב של ה-O405 וידוע לשמצה כהנבלה של אגד - סוחב יותר טוב ממנו בעליות. איזה מתמודד ואיזה נעליים... שלא לדבר שהכבישים בי-ם - במיוחד באזור השכונות החרדיות - זה כמו לנסוע על מגרדה ענקית. וה-NLים עומדים בזה בצורה דיי מרשימה, כשהם הגיעו לראשונה חשבתי שהם יתפרקו אחרי שנתיים, אבל הנה... עובדים ולא מתעייפים. וחוץ מזה, ניצן מבסס את חצי מהטענות שלו לגבי B7L כשאנחנו בוויכוח על הנושא על זה שפעם הוא עמד ברמזור עם B7L של קווים והם עקפו NL בפתיחה