חדש בדן

מצב
הנושא נעול.

JayZed

New member
אתה בטח צוחק.

המדד שלך זה
"עמדנו ברמזור והוולבו נשאר מאחורה"? זה נשמע רציני כמו שנשמע רציני להגיד שאלי ישי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. אני חושב שהB7L עולה עם הNL260 בכמה דרגות ואפילו מהווה מתמודד ראוי ל313 (במיחד אלו של דן עם תיבות הילוכים מצ'וקמקות) ואני לא היחיד שחושב ככה.
אתה בטח צוחק.
"מתמודד ראוי"? סלח לי, אבל אתה ביקרת פעם בירושלים? אתה מדבר על הכבישים בבאר-שבע... בוא אני אספר לך משהו: היה B7L אחד נסיוני בירושלים, ויצא לי לנסוע בו לא פעם. האוטובוס היחיד שאני זוכר במהלך חיי שסחב פחות טוב ממנו בעליות העקומות של עיר הקודש הוא וולבו B10M מתפרק של בית-ספר תל"י בגילה שפעם היה בית-ספרי. נראה לי שאפילו ה-B10B העירוני של מרכבים - זה שבא עם המרכב של ה-O405 וידוע לשמצה כהנבלה של אגד - סוחב יותר טוב ממנו בעליות. איזה מתמודד ואיזה נעליים... שלא לדבר שהכבישים בי-ם - במיוחד באזור השכונות החרדיות - זה כמו לנסוע על מגרדה ענקית. וה-NLים עומדים בזה בצורה דיי מרשימה, כשהם הגיעו לראשונה חשבתי שהם יתפרקו אחרי שנתיים, אבל הנה... עובדים ולא מתעייפים. וחוץ מזה, ניצן מבסס את חצי מהטענות שלו לגבי B7L כשאנחנו בוויכוח על הנושא על זה שפעם הוא עמד ברמזור עם B7L של קווים והם עקפו NL בפתיחה
... כך שחשבתי שגם אני אתן רשם דומה, רק הפוך. ובסופו של דבר זה כולה מראה שאחד מהנהגים לחץ יותר חזק על הגז...
 

fireman

New member
ואני מוסיף....

אתמול נסעתי בקו 61 של דן עם NL,
ולידיינו נסע B7L של קווים. בכל רמזור שעצרנו ליידו אחר"כ הוא לא ראה אותנו בכלל, עקפנו אותו ללא מאמץ בכל רמזור... וזה עוד NL 260 נבלה של דן, לא ה-NL החזק של אגד. אני לא יודע מאיפה אתה לוקח את הטיעונים הרבים שלך שה-NL הוא נבלה, אבל אני ממש לא מסכים. הוא מאיץ טוב, אפילו עם ה-EDC, והמכונות של אגד גם עולים עליות מצויין. מהעירוניות שבשימוש באגד ודן רק ה-O405 הפרבריות יקחו NL בעליה. ה-NL הוא אוטובוס טוב, ובאמת שקשה לי לראות מה יש לך נגדו. הוא עולה בכמה רמות על ה-B7L, זה בטוח, חוץ מבלימת הזעזועים הלא-מזהירה שלו, אבל בולמי הזעזועים זה תחום שבו מאן אף פעם לא הצטיינו במיוחד - כל העירוניות של מאן סובלות מבלמים נחותים. הסיטארו אמנם יותר טוב ממנו - אבל זה בא במחיר. והסקאניה... נחיה ונראה כשהיא תגיע.
ואני מוסיף....
הלוואי היו מגיעים לבאר שבע כמה NLים בשביל שתראו את הנוסעים יורדים מהם עם כאבי גב....וזה אם הם לא יתפוררו אחרי חודש על הכבישים שלנו.... פעם אחת קו 32 והNL חוזר בלי חלונות.
 
עזוב שטויות ערן.... אם הם שורדים

ואני מוסיף....
הלוואי היו מגיעים לבאר שבע כמה NLים בשביל שתראו את הנוסעים יורדים מהם עם כאבי גב....וזה אם הם לא יתפוררו אחרי חודש על הכבישים שלנו.... פעם אחת קו 32 והNL חוזר בלי חלונות.
עזוב שטויות ערן.... אם הם שורדים
את רחובות בת-ים, ב"ש זה כלום...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תאמין לי שבירושלים

עזוב שטויות ערן.... אם הם שורדים
את רחובות בת-ים, ב"ש זה כלום...
תאמין לי שבירושלים
החיים שלהם לא הרבה יותר טובים. אומנם ישנה השקעה גדולה בזמן האחרון אבל עדין רוב הכבישים הם זוועה מוחלטת! ואני עוד לא מדבר על העליות. זו גם עיר משופעת בפסי האטה בשכונות. ולהגיד לך תאמת - אני מתעורר סופית בבוקר לא אחרי הקפה הראשון, אלא על הפס האטה ברחוב שלי כאשר ה-NL ממריא ממנו ונוחת ללא מצנח בבור שאחריו!
 
בוא בוא בוא בוא בוא בוא בוא../images/Emo26.gif

תאמין לי שבירושלים
החיים שלהם לא הרבה יותר טובים. אומנם ישנה השקעה גדולה בזמן האחרון אבל עדין רוב הכבישים הם זוועה מוחלטת! ואני עוד לא מדבר על העליות. זו גם עיר משופעת בפסי האטה בשכונות. ולהגיד לך תאמת - אני מתעורר סופית בבוקר לא אחרי הקפה הראשון, אלא על הפס האטה ברחוב שלי כאשר ה-NL ממריא ממנו ונוחת ללא מצנח בבור שאחריו!
בוא בוא בוא בוא בוא בוא בוא

למבצע סיני בבת ים.
 
עכשין הם שוויץ לפני שנתיים

הכבישים שלכם זה שוויץ!
תבוא פעם לסיבוב אצלי על גוש עציון. זאת איכות!
עכשין הם שוויץ לפני שנתיים
הם כולם היו ללא יוצא מהכלל דומים לאזורים הלא מפותחים של דרום תימן.
 

promter

New member
אני לא חושב שכבישי באר שבע

ואני מוסיף....
הלוואי היו מגיעים לבאר שבע כמה NLים בשביל שתראו את הנוסעים יורדים מהם עם כאבי גב....וזה אם הם לא יתפוררו אחרי חודש על הכבישים שלנו.... פעם אחת קו 32 והNL חוזר בלי חלונות.
אני לא חושב שכבישי באר שבע
ואני מכיר חלק מעליבותם... עולים ברמתם על כבישי מושב או קיבוץ, וכאן אתן לך דוגמא ל NL263 של דן שאני לא מבין מעריציו (313 סיפור אחר) חלקם עוברים התעללות פושעת בדן פתח תקווה כקווים שיוצאים למושבים. וייצא לי לנסוע בכמה NLים כאלה דרך מושב נחלים או קיבוץ עינת או נחשונים ,עם מהמורות סדקים, בורות, באמפרים כל 5 מטר, כבישים אם אפשר לקרוא להם ככאלה איומים ונוראים, ולא במהירות איטית, ובכ"ז ה NL החזיק יפה בנסיעה ולא ממש נשבר לי הגב, בזמן של B7L הייתה מתפוצצת מזמן שמשה או שניים. כדי שתדע שאני אובייקטיבי: אני מעדיף מבחינה מכאנית את ה B7L על פני ה NL263...
 
אני אישית אוהב את ה-NL ואין אצלי

אני לא חושב שכבישי באר שבע
ואני מכיר חלק מעליבותם... עולים ברמתם על כבישי מושב או קיבוץ, וכאן אתן לך דוגמא ל NL263 של דן שאני לא מבין מעריציו (313 סיפור אחר) חלקם עוברים התעללות פושעת בדן פתח תקווה כקווים שיוצאים למושבים. וייצא לי לנסוע בכמה NLים כאלה דרך מושב נחלים או קיבוץ עינת או נחשונים ,עם מהמורות סדקים, בורות, באמפרים כל 5 מטר, כבישים אם אפשר לקרוא להם ככאלה איומים ונוראים, ולא במהירות איטית, ובכ"ז ה NL החזיק יפה בנסיעה ולא ממש נשבר לי הגב, בזמן של B7L הייתה מתפוצצת מזמן שמשה או שניים. כדי שתדע שאני אובייקטיבי: אני מעדיף מבחינה מכאנית את ה B7L על פני ה NL263...
אני אישית אוהב את ה-NL ואין אצלי
הפרדה בין הסוגים השונים שלו. כל חברה בוחרת את המנוע ותיבת ההילוכים המתאימה לה, כאשר אחת מהן בהחלט מאכזבת. אבל האוטובוס בבסיסו מצוין!
 
חוץ ממה שחברי כתבו

טוב, אתם ביקשתם...
אני חושב שעמדתי בענין הSL ידועה (מי שלא זוכר אותה, מוזמן לשאול את ערן מה דעתו על SLים...). SG: 368, וכל מילה מיותרת (מה גם שחיי המכונות הנ"ל הוא 10-12 שנה ולא 15, כנדרש.) SU: הדבר הכי קרוב למכונה טובה שמאן אי פעם יצרו - בעלת יכולות של זמרת אופרה משובחת, ז"א היכולת המופלאה לשבור כל מיני דברים ע"י רעש בלבדץץץ EL 202: באמת צריך להסביר?! NL: המכונה שבה כל רוכב סקייטבורד ירגיש בבית, במישור הוא לא מאיץ שכן "ישנה מערכת חכמה מאוד המשחררת דלק רק כאשר ישנה התנגדות קרי עליות וכיו"ב..." ובעליות הוא לא מאיץ שכן מסתבר שהמערכת המופלאה לא בדיוק משחררת את הכוח כנדרש/ אין כוח לשחרור. המכונה הזאת היא הפתרון האולטימטיבי לבעיות האבטלה של מסגרים, רתכים ומשפצי מרכב באופן כללי.. עשרות רבות של שעות מוסך נדרשות רק בכדי שלא תפזר את חלקיה ע"ג הכביש (ע"ע עמי ותמי, רק להחליף את העוגיות בזכוכיות). 18-350: אחד מהרכבים הבין - עירוניים היותר איטיים שנתקלתי בהם.. בשבילו גם מיכלית עמוסה בכביש 1 היא אתגר. לא יציב, מתחמם, בקיצור: נ ב ל ה. להמשיך?
חוץ ממה שחברי כתבו
נראה לי שאתה קצת מגזים ומאוד אנטי... 18.350 HOCL היה אוטובוס מצוין לזמנו, נוסע מצוין (ממש לא יודע מאיפה הוצאת את האיטיות הזו), יציב מאוד ומתחמם רק למי שלא יודע לנהוג אותו. בדן אף פעם לא שמעתי על מישהו שהתחמם לו האוטו בדרך לי-ם, ונסעתי מספר פעמים בקיץ בקו 402. המכונות נוסעות יפה מאוד!
 

euronitzan

New member
אגיב לכולם ביחד:

חוץ ממה שחברי כתבו
נראה לי שאתה קצת מגזים ומאוד אנטי... 18.350 HOCL היה אוטובוס מצוין לזמנו, נוסע מצוין (ממש לא יודע מאיפה הוצאת את האיטיות הזו), יציב מאוד ומתחמם רק למי שלא יודע לנהוג אותו. בדן אף פעם לא שמעתי על מישהו שהתחמם לו האוטו בדרך לי-ם, ונסעתי מספר פעמים בקיץ בקו 402. המכונות נוסעות יפה מאוד!
אגיב לכולם ביחד:
טענתי, ואמשיך לטעון שהSU נוסע יפה וכל עוד אתה יושב מקדימה הוא בסה"כ נעים לנוסע. לגבי הHOCL: ה350 הן השלדות הגרועות ביותר שנסעתי איתן אי פעם - אין להן שיכוך זעזועים, בולמים גרוע, מאיצים גרוע ולא סוחבים בכלל בעליות. נכון שאם תשים עליהן מרכב מארס הן יסעו טוב יותר אבל זה עדיין לא זה. 360: לא נסעתי עוד עליהן ולכן אין לי דעה. הדבר היחיד שיש לNL יותר מלB7L הוא מומנט, ולכן הוא חזק יותר בעליות. בהאצות - אני תמיד ראיתי שהB7L לוקח, ובפער. הוולבו גם משכך מהמורות יותר טוב, וכאן היתרון הגדול שלו... המרכב הספרדי שלו לא מתפרק, מה שאי אפשר להגיד על המרכב הגרמני של המאן... לגבי אמינות מיכנית - גם NL היה בוער בקווים כי זה כבר לא ימי הSL שאתה רק שם דלק וזה נוסע.. אגב אמינות של SL: מדוע המוצג הכי חדש במוזיאון הוא גם הכי בעייתי? אז כן אנדי אני אנטי, אבל רק כי אני נוסע על המכונות של מאן מספיק... ואם אנחנו משווים את מאן לליגה ב' (וולבו) ולא למרצדס, רק זה אומר מספיק על הרמה שלהם...
 
המיצג הכי חדש במוזיאון זה חרא של

אגיב לכולם ביחד:
טענתי, ואמשיך לטעון שהSU נוסע יפה וכל עוד אתה יושב מקדימה הוא בסה"כ נעים לנוסע. לגבי הHOCL: ה350 הן השלדות הגרועות ביותר שנסעתי איתן אי פעם - אין להן שיכוך זעזועים, בולמים גרוע, מאיצים גרוע ולא סוחבים בכלל בעליות. נכון שאם תשים עליהן מרכב מארס הן יסעו טוב יותר אבל זה עדיין לא זה. 360: לא נסעתי עוד עליהן ולכן אין לי דעה. הדבר היחיד שיש לNL יותר מלB7L הוא מומנט, ולכן הוא חזק יותר בעליות. בהאצות - אני תמיד ראיתי שהB7L לוקח, ובפער. הוולבו גם משכך מהמורות יותר טוב, וכאן היתרון הגדול שלו... המרכב הספרדי שלו לא מתפרק, מה שאי אפשר להגיד על המרכב הגרמני של המאן... לגבי אמינות מיכנית - גם NL היה בוער בקווים כי זה כבר לא ימי הSL שאתה רק שם דלק וזה נוסע.. אגב אמינות של SL: מדוע המוצג הכי חדש במוזיאון הוא גם הכי בעייתי? אז כן אנדי אני אנטי, אבל רק כי אני נוסע על המכונות של מאן מספיק... ואם אנחנו משווים את מאן לליגה ב' (וולבו) ולא למרצדס, רק זה אומר מספיק על הרמה שלהם...
המיצג הכי חדש במוזיאון זה חרא של
אוטו. איכשהו לבעלים שלו יש נטייה לקלקל כל דבר שהוא נוגע בו, ע"ע 4081. עובדה היא שווספה מ-78 שעמדה שנתיים בחניון, הניעה בנגיעה כשחיברנו לה מצברים. עובדה היא שמידיבוסים (סופר עגלות) הניעו לאחר כשנה וחצי של עמידה בחניון. עובדה היא ש-SU ממודל 87 הניעה, גם כן לאחר שנה שלא זזה, כולן בקלות. ה03643 הוא זבל של אוטו מהבחינה הזו, מתוך זבל של סדרה. מעולם לא נקלנו בבעיות האלה... אתה אולי משווה את המ.א.ן לוולבו, אני לא רואה יותר מדי פעם בלהשוות, חוץ ממטרות ניגוח מטופשות... 18.350 שלדה מצויינת לסוגה. לא סוחבת, הא? להזכירך 86-470-01 בחניון חולון, רק מה הבולמים שלה היו גמורים כי החבר'ה באגד לא ממש שמים ז*ן על המכונות שלהם. בולמים גרוע? איך אתה יודע? ע"ס עדויות של נהגים שונאי מ.א.ן?
 

sl 3977

New member
מה?

המיצג הכי חדש במוזיאון זה חרא של
אוטו. איכשהו לבעלים שלו יש נטייה לקלקל כל דבר שהוא נוגע בו, ע"ע 4081. עובדה היא שווספה מ-78 שעמדה שנתיים בחניון, הניעה בנגיעה כשחיברנו לה מצברים. עובדה היא שמידיבוסים (סופר עגלות) הניעו לאחר כשנה וחצי של עמידה בחניון. עובדה היא ש-SU ממודל 87 הניעה, גם כן לאחר שנה שלא זזה, כולן בקלות. ה03643 הוא זבל של אוטו מהבחינה הזו, מתוך זבל של סדרה. מעולם לא נקלנו בבעיות האלה... אתה אולי משווה את המ.א.ן לוולבו, אני לא רואה יותר מדי פעם בלהשוות, חוץ ממטרות ניגוח מטופשות... 18.350 שלדה מצויינת לסוגה. לא סוחבת, הא? להזכירך 86-470-01 בחניון חולון, רק מה הבולמים שלה היו גמורים כי החבר'ה באגד לא ממש שמים ז*ן על המכונות שלהם. בולמים גרוע? איך אתה יודע? ע"ס עדויות של נהגים שונאי מ.א.ן?
מה?
3643 עושה לך בעיות? איזה בעיות הוא עושה?
 
3643 זה האוטו הכי עגלה

מה?
3643 עושה לך בעיות? איזה בעיות הוא עושה?
3643 זה האוטו הכי עגלה
במוזאון,למה?כי הוא האוטו הכי שמור ומטופל במוזאון ועושה בעיות כאילו הוא שנתיים עומד. חוץ מזה שבאופן בסיסי זה דרעק של תת דגם. אז מה אם הוא נקי ושמור ועשה ווקס.
 

sl 3977

New member
שאני נסעתי

3643 זה האוטו הכי עגלה
במוזאון,למה?כי הוא האוטו הכי שמור ומטופל במוזאון ועושה בעיות כאילו הוא שנתיים עומד. חוץ מזה שבאופן בסיסי זה דרעק של תת דגם. אז מה אם הוא נקי ושמור ועשה ווקס.
שאני נסעתי
על ה3643 עוד ב2004-2005 עם אילן מזרחי היא הייתה סופר דופר מצויינת מה קרה לה פתאום שהיא נהפכה לעגלה?
 
היא הייתה סופר דופר עגלה

שאני נסעתי
על ה3643 עוד ב2004-2005 עם אילן מזרחי היא הייתה סופר דופר מצויינת מה קרה לה פתאום שהיא נהפכה לעגלה?
היא הייתה סופר דופר עגלה
והנהג שלה שנוסע באיילון על 65 לא ממש מוסיף.זה דגם חרא,גיר חרא,ואם הוא לא היה מטפל קצת במזגן גם הוא היה חרא,אבל זה היה די קוריוז ונוסטלגיה לנסוע בעגלה כזאת שמורה ב2004.
 

levikon

New member
../images/Emo45.gif SL ישאר SL.

היא הייתה סופר דופר עגלה
והנהג שלה שנוסע באיילון על 65 לא ממש מוסיף.זה דגם חרא,גיר חרא,ואם הוא לא היה מטפל קצת במזגן גם הוא היה חרא,אבל זה היה די קוריוז ונוסטלגיה לנסוע בעגלה כזאת שמורה ב2004.
SL ישאר SL.
וזה לא משנה כמה ווקס תשים עליה...
 
או במילים אחרות, ה-SL באופן

אני יודע לגבי האוטו המסויים הזה,
יש SLהרבה יותר נורמליות.
או במילים אחרות, ה-SL באופן
הללי הוא אוטובוס מצוין, אך מיושן. ההזנחה בשנים האחרונות לא עושה לו טוב, ויחסית לכמות היחס שהוא מקבל (0) הוא נוסע מצוין. האוטו הספציפי מהמוזיאון הוא זבל... תמיד דרש טיפול צמוד ביותר ולכן נהיה במצב מצוין, אך מדובר בתת דגם מאוד מאוד בעייתי.
 

oshri5917

New member
כדי שישפצו SG

או במילים אחרות, ה-SL באופן
הללי הוא אוטובוס מצוין, אך מיושן. ההזנחה בשנים האחרונות לא עושה לו טוב, ויחסית לכמות היחס שהוא מקבל (0) הוא נוסע מצוין. האוטו הספציפי מהמוזיאון הוא זבל... תמיד דרש טיפול צמוד ביותר ולכן נהיה במצב מצוין, אך מדובר בתת דגם מאוד מאוד בעייתי.
כדי שישפצו SG
וSL כדי לנסות אולי יעלה שיפוץ יסודי פחות ממיליון ש''ח כדי שיהיה יותר אוטובוסים בצי ויהיה אפשר לתגבר מספר קווים כמו 28 50 250 282
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה