חדש בדן

מצב
הנושא נעול.
עדיין מוקדם בשביל לקבוע

תודה על המידע!
ידוע מתי האיריסבוס והסקניה יכנסו לשירות ובאיזה קווים הם ינוסו? ידוע גם מה דגם הסקניה (אם היא תואמת לסקניה שנוסתה בקווי דן לפני 3 שנים)?
עדיין מוקדם בשביל לקבוע
ואין לי פרטים מעבר לכך.
 

orensaab

New member
יש כלים נסיוניים בדרך לארץ

חדש בדן
פיאט/מרכבים M20 בצבע כחול עבור קו 14 (מס' 5057). בנוסף ידוע גם על רכישת סיטארו אחד, סקניה עירונית ואיריסבוס עירוני, כולם מוגמרים מן הסתם. כו-כן, ידוע על 19 שלדות של מפרקיות במפעל מרכבים ועוד 9 נידרפלורים רגילים בארגז, כולם עם מנועי יורו 4. עד כאן, ותודה לעובד על המידע!
יש כלים נסיוניים בדרך לארץ
שתי סקניות ולמיטב ידיעתי עם מרכב שווייצרי, ועוד כמה כלים נוספים. למיטב ידיעתי הפיאטים בדן הם לניסוי. גם פיתוח המרכב ל OC500LE נמשך בחדרי החדרים של הארגז, ועוד מהארגז, כבר יש שרטוטים ראשונים למולטי סטייג' בסגנון הפיאט, רק לא אגלה על איזה פלטפורמה ומי מזמין הפיתוח. זה עדיין סודי ביותר, אולם בבוא הזמן הפורום ידע.
 
אז אני מבין שהסקניות יהיו עם מרכב

יש כלים נסיוניים בדרך לארץ
שתי סקניות ולמיטב ידיעתי עם מרכב שווייצרי, ועוד כמה כלים נוספים. למיטב ידיעתי הפיאטים בדן הם לניסוי. גם פיתוח המרכב ל OC500LE נמשך בחדרי החדרים של הארגז, ועוד מהארגז, כבר יש שרטוטים ראשונים למולטי סטייג' בסגנון הפיאט, רק לא אגלה על איזה פלטפורמה ומי מזמין הפיתוח. זה עדיין סודי ביותר, אולם בבוא הזמן הפורום ידע.
אז אני מבין שהסקניות יהיו עם מרכב
של Hess. האם סקאניה היא בעלים חלקי או מלא שלהם? האם אתה בטוח שהפיאטים בדן הם לניסוי? הם כבר ערכו ניסוי עם שני פיאטים בעבר והרכבים לא קיבלו מספור פנימי בדן. כעת הבנתי שהם נצבעו בכחול וכן קיבלו מספר פנימי בחברה (ואפילו גרטו אוטובוס על חשבונם).
 
מרכב לoc500-בטח כמו שאני

יש כלים נסיוניים בדרך לארץ
שתי סקניות ולמיטב ידיעתי עם מרכב שווייצרי, ועוד כמה כלים נוספים. למיטב ידיעתי הפיאטים בדן הם לניסוי. גם פיתוח המרכב ל OC500LE נמשך בחדרי החדרים של הארגז, ועוד מהארגז, כבר יש שרטוטים ראשונים למולטי סטייג' בסגנון הפיאט, רק לא אגלה על איזה פלטפורמה ומי מזמין הפיתוח. זה עדיין סודי ביותר, אולם בבוא הזמן הפורום ידע.
מרכב לoc500-בטח כמו שאני
מכיר את חברות ההרכבה בארץ הן יעשו אותו קופי לנידרפלור פלוס מינוס כמה שינויים.
 

promter

New member
האם אפשר לראות בזה הודאה בכשלון

חדש בדן
פיאט/מרכבים M20 בצבע כחול עבור קו 14 (מס' 5057). בנוסף ידוע גם על רכישת סיטארו אחד, סקניה עירונית ואיריסבוס עירוני, כולם מוגמרים מן הסתם. כו-כן, ידוע על 19 שלדות של מפרקיות במפעל מרכבים ועוד 9 נידרפלורים רגילים בארגז, כולם עם מנועי יורו 4. עד כאן, ותודה לעובד על המידע!
האם אפשר לראות בזה הודאה בכשלון
ה NL263 ? כל כך הרבה סוגים, הגיעו עד האיריסבוס, עד כדי כך ?
 

euronitzan

New member
טוב, אתם ביקשתם...

בהתחשב בחוסר התמימות של חתימתך
אני רואה את שאלתו של אורי לגיטימית, מה גם שעד היום התחמקת מלענות על כך.
טוב, אתם ביקשתם...
אני חושב שעמדתי בענין הSL ידועה (מי שלא זוכר אותה, מוזמן לשאול את ערן מה דעתו על SLים...). SG: 368, וכל מילה מיותרת (מה גם שחיי המכונות הנ"ל הוא 10-12 שנה ולא 15, כנדרש.) SU: הדבר הכי קרוב למכונה טובה שמאן אי פעם יצרו - בעלת יכולות של זמרת אופרה משובחת, ז"א היכולת המופלאה לשבור כל מיני דברים ע"י רעש בלבדץץץ EL 202: באמת צריך להסביר?! NL: המכונה שבה כל רוכב סקייטבורד ירגיש בבית, במישור הוא לא מאיץ שכן "ישנה מערכת חכמה מאוד המשחררת דלק רק כאשר ישנה התנגדות קרי עליות וכיו"ב..." ובעליות הוא לא מאיץ שכן מסתבר שהמערכת המופלאה לא בדיוק משחררת את הכוח כנדרש/ אין כוח לשחרור. המכונה הזאת היא הפתרון האולטימטיבי לבעיות האבטלה של מסגרים, רתכים ומשפצי מרכב באופן כללי.. עשרות רבות של שעות מוסך נדרשות רק בכדי שלא תפזר את חלקיה ע"ג הכביש (ע"ע עמי ותמי, רק להחליף את העוגיות בזכוכיות). 18-350: אחד מהרכבים הבין - עירוניים היותר איטיים שנתקלתי בהם.. בשבילו גם מיכלית עמוסה בכביש 1 היא אתגר. לא יציב, מתחמם, בקיצור: נ ב ל ה. להמשיך?
 

euronitzan

New member
ועוד לא הבנתי מה רע באיריסבוס?!

טוב, אתם ביקשתם...
אני חושב שעמדתי בענין הSL ידועה (מי שלא זוכר אותה, מוזמן לשאול את ערן מה דעתו על SLים...). SG: 368, וכל מילה מיותרת (מה גם שחיי המכונות הנ"ל הוא 10-12 שנה ולא 15, כנדרש.) SU: הדבר הכי קרוב למכונה טובה שמאן אי פעם יצרו - בעלת יכולות של זמרת אופרה משובחת, ז"א היכולת המופלאה לשבור כל מיני דברים ע"י רעש בלבדץץץ EL 202: באמת צריך להסביר?! NL: המכונה שבה כל רוכב סקייטבורד ירגיש בבית, במישור הוא לא מאיץ שכן "ישנה מערכת חכמה מאוד המשחררת דלק רק כאשר ישנה התנגדות קרי עליות וכיו"ב..." ובעליות הוא לא מאיץ שכן מסתבר שהמערכת המופלאה לא בדיוק משחררת את הכוח כנדרש/ אין כוח לשחרור. המכונה הזאת היא הפתרון האולטימטיבי לבעיות האבטלה של מסגרים, רתכים ומשפצי מרכב באופן כללי.. עשרות רבות של שעות מוסך נדרשות רק בכדי שלא תפזר את חלקיה ע"ג הכביש (ע"ע עמי ותמי, רק להחליף את העוגיות בזכוכיות). 18-350: אחד מהרכבים הבין - עירוניים היותר איטיים שנתקלתי בהם.. בשבילו גם מיכלית עמוסה בכביש 1 היא אתגר. לא יציב, מתחמם, בקיצור: נ ב ל ה. להמשיך?
ועוד לא הבנתי מה רע באיריסבוס?!
 

אורי404

New member
תגובה שלי למה שכתבת.

טוב, אתם ביקשתם...
אני חושב שעמדתי בענין הSL ידועה (מי שלא זוכר אותה, מוזמן לשאול את ערן מה דעתו על SLים...). SG: 368, וכל מילה מיותרת (מה גם שחיי המכונות הנ"ל הוא 10-12 שנה ולא 15, כנדרש.) SU: הדבר הכי קרוב למכונה טובה שמאן אי פעם יצרו - בעלת יכולות של זמרת אופרה משובחת, ז"א היכולת המופלאה לשבור כל מיני דברים ע"י רעש בלבדץץץ EL 202: באמת צריך להסביר?! NL: המכונה שבה כל רוכב סקייטבורד ירגיש בבית, במישור הוא לא מאיץ שכן "ישנה מערכת חכמה מאוד המשחררת דלק רק כאשר ישנה התנגדות קרי עליות וכיו"ב..." ובעליות הוא לא מאיץ שכן מסתבר שהמערכת המופלאה לא בדיוק משחררת את הכוח כנדרש/ אין כוח לשחרור. המכונה הזאת היא הפתרון האולטימטיבי לבעיות האבטלה של מסגרים, רתכים ומשפצי מרכב באופן כללי.. עשרות רבות של שעות מוסך נדרשות רק בכדי שלא תפזר את חלקיה ע"ג הכביש (ע"ע עמי ותמי, רק להחליף את העוגיות בזכוכיות). 18-350: אחד מהרכבים הבין - עירוניים היותר איטיים שנתקלתי בהם.. בשבילו גם מיכלית עמוסה בכביש 1 היא אתגר. לא יציב, מתחמם, בקיצור: נ ב ל ה. להמשיך?
תגובה שלי למה שכתבת.
SG - פה אני מסכים איתך, שזה לא ממש אוטובוס לטווח ארוך. EL202F - למען הפרוטוקול, יש לציין שיש גם נהגים, שאוהבים את האוטובוס הזה. וכן, אני מתכוון ל202 ולא ל262, שהם כבר נחשבים לאוטובוסים טובים מאוד. SL ו-SU - הם בסך הכל אוטובוסים טובים מאוד. הבעיה שלהם היא פחות בשלדה, אלא במרכבים הישראלים שלהם עם הבידוד שלהם מרעש. ג'קי כתב בעבר פה בפורום, שיצא לו לנהוג על SL ושהוא הופתע לטובה. הרתיעה היא בגלל כסאות העץ בהם והבידוד הדפוק. אילו היה בהם מרכב ברמה גבוהה יותר, סביר להניח שהיה עוד יותר נחמד לנסוע הבם. לגבי הבינעירוניים החדשים - זכור לי שאתה (ניצן) כתבת בעצמך פה בפורום שאלה אוטובוסים טובים. יש אוטובוסים רבים כאלה באגד, בדן ובחברות נוספות כבר לא מעט שנים (אוטוטו, עשור ב"דן") והם עדיין נוסעים (אני, בכל מקרה, לא שמעתי/קראתי על בעיות. אילו היו ממש בעיות, סביר להניח, שזה כבר היה כתוב בפורום ולא זכור לי שכתבו על זה). ועוד לגבי נמוכי הרצפה. אני לא יודע איך הם ב"דן" (NL263), אך אלה שיש ב"אגד" (NL313) למרות פאקים שונים בהם, אלה אוטובוסים טובים מאוד בסך הכל. עובדה שגם ב"אגד" יש כבר מאות אוטובוסים כאלה ואין להם נמוכי רצפה של תוצרות אחרות, למרות שבאגד רוכשים גם יצרנים אחרים: מרצדס, וולוו ודאף. לקו 29 (מאסף של כפר סבא-הרצליה) בו זמן הנסיעה של כל כיוון הוא שעה וחצי בתנאים שונים: פקקים, כבישים מהירים יחסית (כביש 55 בכפר סבא, דרך ירושלים של הרצליה, איזור תחנת הרכבת של הרצליה, כביש החוף ועוד), ולא מעט מהמורות וכבישים דפוקים (כמו באיזור של הרצליה בין תחנת הרכבת של הרצליה לכפר שמריהו, בו יש בורות רבים) יש לא מעט מאנים מסדרת 85-49X-01 וגם את 85-409-01 ויש את 87-000-01 עד 005. אם אני לא טועה, אלה אוטובוסים בני מספר שנים והם בקו הזה יום-יום. למרות התנאים הדפוקים (לרבות העניין של הכבישים הדפוקים ויש לזכור שאלה אוטובוסים נמוכי רצפה, שהם עדינים מאוד בהשאווה לעירוניים ישנים יותר), הם נוסעים יפה מאוד.
 

JayZed

New member
אכן, ה-HOCLים הם אוטובוסים

תגובה שלי למה שכתבת.
SG - פה אני מסכים איתך, שזה לא ממש אוטובוס לטווח ארוך. EL202F - למען הפרוטוקול, יש לציין שיש גם נהגים, שאוהבים את האוטובוס הזה. וכן, אני מתכוון ל202 ולא ל262, שהם כבר נחשבים לאוטובוסים טובים מאוד. SL ו-SU - הם בסך הכל אוטובוסים טובים מאוד. הבעיה שלהם היא פחות בשלדה, אלא במרכבים הישראלים שלהם עם הבידוד שלהם מרעש. ג'קי כתב בעבר פה בפורום, שיצא לו לנהוג על SL ושהוא הופתע לטובה. הרתיעה היא בגלל כסאות העץ בהם והבידוד הדפוק. אילו היה בהם מרכב ברמה גבוהה יותר, סביר להניח שהיה עוד יותר נחמד לנסוע הבם. לגבי הבינעירוניים החדשים - זכור לי שאתה (ניצן) כתבת בעצמך פה בפורום שאלה אוטובוסים טובים. יש אוטובוסים רבים כאלה באגד, בדן ובחברות נוספות כבר לא מעט שנים (אוטוטו, עשור ב"דן") והם עדיין נוסעים (אני, בכל מקרה, לא שמעתי/קראתי על בעיות. אילו היו ממש בעיות, סביר להניח, שזה כבר היה כתוב בפורום ולא זכור לי שכתבו על זה). ועוד לגבי נמוכי הרצפה. אני לא יודע איך הם ב"דן" (NL263), אך אלה שיש ב"אגד" (NL313) למרות פאקים שונים בהם, אלה אוטובוסים טובים מאוד בסך הכל. עובדה שגם ב"אגד" יש כבר מאות אוטובוסים כאלה ואין להם נמוכי רצפה של תוצרות אחרות, למרות שבאגד רוכשים גם יצרנים אחרים: מרצדס, וולוו ודאף. לקו 29 (מאסף של כפר סבא-הרצליה) בו זמן הנסיעה של כל כיוון הוא שעה וחצי בתנאים שונים: פקקים, כבישים מהירים יחסית (כביש 55 בכפר סבא, דרך ירושלים של הרצליה, איזור תחנת הרכבת של הרצליה, כביש החוף ועוד), ולא מעט מהמורות וכבישים דפוקים (כמו באיזור של הרצליה בין תחנת הרכבת של הרצליה לכפר שמריהו, בו יש בורות רבים) יש לא מעט מאנים מסדרת 85-49X-01 וגם את 85-409-01 ויש את 87-000-01 עד 005. אם אני לא טועה, אלה אוטובוסים בני מספר שנים והם בקו הזה יום-יום. למרות התנאים הדפוקים (לרבות העניין של הכבישים הדפוקים ויש לזכור שאלה אוטובוסים נמוכי רצפה, שהם עדינים מאוד בהשאווה לעירוניים ישנים יותר), הם נוסעים יפה מאוד.
אכן, ה-HOCLים הם אוטובוסים
טובים מאד ולדעתי עדיפים בהרבה מהוולבואים שאגד קונים מכמויות. אמנם ה-B12B החדשים טובים יותר מה-18.350, אבל ה-18.360 לוקחים אותם בקלות. אבל תסביר לי בבקשה מה כל-כך טוב ב-SL? מבלי להתייחס בכלל למרכב הישראלי - יש להם בולמי זעזועים מתחת לכל ביקורת, רעידות בלתי פוסקות מהמנוע, ברקסים צורמים, מתלים קשיחים... ככלל, ההרגשה היא שאתה נוסע במשאית. כל אלה דברים הקשורים לשלדה, לא למרכב. ואגב, אותו המרכב הישראלי שמולבש על שלדת O405 לא מרעיש את כל העולם, למרות שאין לו בידוד באותה המידה. ה-SU יותר טוב מהרבה, ואם הוא היה אוטובוס עירוני הייתי אומר שהוא טוב. אבל בתור אוטובוס בין-עירוני בלימת הזעזועים שלו לא עושה את העבודה, הוא לא רך ונוח לנסיעה. ושוב, הקטע של הרעש והרעידות...
 

אורי404

New member
הSU הוא אוטובוס פרברי ולא בינעירוני

אכן, ה-HOCLים הם אוטובוסים
טובים מאד ולדעתי עדיפים בהרבה מהוולבואים שאגד קונים מכמויות. אמנם ה-B12B החדשים טובים יותר מה-18.350, אבל ה-18.360 לוקחים אותם בקלות. אבל תסביר לי בבקשה מה כל-כך טוב ב-SL? מבלי להתייחס בכלל למרכב הישראלי - יש להם בולמי זעזועים מתחת לכל ביקורת, רעידות בלתי פוסקות מהמנוע, ברקסים צורמים, מתלים קשיחים... ככלל, ההרגשה היא שאתה נוסע במשאית. כל אלה דברים הקשורים לשלדה, לא למרכב. ואגב, אותו המרכב הישראלי שמולבש על שלדת O405 לא מרעיש את כל העולם, למרות שאין לו בידוד באותה המידה. ה-SU יותר טוב מהרבה, ואם הוא היה אוטובוס עירוני הייתי אומר שהוא טוב. אבל בתור אוטובוס בין-עירוני בלימת הזעזועים שלו לא עושה את העבודה, הוא לא רך ונוח לנסיעה. ושוב, הקטע של הרעש והרעידות...
הSU הוא אוטובוס פרברי ולא בינעירוני
והתוצאות בהתאם. חוץ מזה, הרבה מאוד מה SU-ים של "דן" הם אוטובוסים עייפים, שגם לא ממש שומרים עליהם והתוצאות בהתאם. אבל, בעבר הרחוק הם היו בקו 400 ובנסיעות טיולים של "יונייטד טורס" ונסעו טוב.
 
מה שמדהים הוא שה-SU גם אלו שלא

הSU הוא אוטובוס פרברי ולא בינעירוני
והתוצאות בהתאם. חוץ מזה, הרבה מאוד מה SU-ים של "דן" הם אוטובוסים עייפים, שגם לא ממש שומרים עליהם והתוצאות בהתאם. אבל, בעבר הרחוק הם היו בקו 400 ובנסיעות טיולים של "יונייטד טורס" ונסעו טוב.
מה שמדהים הוא שה-SU גם אלו שלא
שמורים, נוסעים (לדעתי) טוב יותר מה-O303 בגילם וללא ספק מאיצים טוב יותר. אגב 2273 - תושבת רק בסוף החודש.
 

JayZed

New member
הרשה לי ממש לא להסכים. הנסיעה

מה שמדהים הוא שה-SU גם אלו שלא
שמורים, נוסעים (לדעתי) טוב יותר מה-O303 בגילם וללא ספק מאיצים טוב יותר. אגב 2273 - תושבת רק בסוף החודש.
הרשה לי ממש לא להסכים. הנסיעה
שלהם תראה יותר טובה אולי רק לבן-אדם עם שיתוק מוח הגב שבאותו הזמן סובל מבעיות שמיעה קשות... (או לחובב מאן מושבע שמתעלם מכל הרעידות והרעש רק בגלל שהוא נוסע באוטובוס מסויים, ועוד טוען שהרעש והרעידות מוצאות חן בעיניו
) וזה שהם מאיצים יותר מהר זה לא סוד. הם גם סוחבים יותר טוב, בהרבה. אבל זה לא המדד לנסיעה נעימה באוטובוס, במיוחד באוטובוס בין-עירוני. בעוד שההבדל בבלימת הזעזועים בין ה-B7L ל-NL הוא כזה קטן שמאפשר ל-NL לקחת יד עליונה למרות שהוא בולם זעזועים פחות טוב, ההבדל בין איכות הנסיעה ב-O303 ו-SU הוא גדול כל-כך שלדעתי אין פה בכלל מה להשוות. וחוץ מזה, ה-SU הוא אוטובוס המיועד לשרות בקו, בעוד ש-O303 הוא אוטובוס תיירים במקור. להשוות את התאוצה שלהם זה לא נכון. בוא נשווה בין O408 למאן SR ונראה מי מאיץ יותר טוב וסוחב יותר טוב בעליות, מה אתה אומר?..
 

אורי404

New member
מבחינת אמינות ושרידות בעניין הזה

הרשה לי ממש לא להסכים. הנסיעה
שלהם תראה יותר טובה אולי רק לבן-אדם עם שיתוק מוח הגב שבאותו הזמן סובל מבעיות שמיעה קשות... (או לחובב מאן מושבע שמתעלם מכל הרעידות והרעש רק בגלל שהוא נוסע באוטובוס מסויים, ועוד טוען שהרעש והרעידות מוצאות חן בעיניו
) וזה שהם מאיצים יותר מהר זה לא סוד. הם גם סוחבים יותר טוב, בהרבה. אבל זה לא המדד לנסיעה נעימה באוטובוס, במיוחד באוטובוס בין-עירוני. בעוד שההבדל בבלימת הזעזועים בין ה-B7L ל-NL הוא כזה קטן שמאפשר ל-NL לקחת יד עליונה למרות שהוא בולם זעזועים פחות טוב, ההבדל בין איכות הנסיעה ב-O303 ו-SU הוא גדול כל-כך שלדעתי אין פה בכלל מה להשוות. וחוץ מזה, ה-SU הוא אוטובוס המיועד לשרות בקו, בעוד ש-O303 הוא אוטובוס תיירים במקור. להשוות את התאוצה שלהם זה לא נכון. בוא נשווה בין O408 למאן SR ונראה מי מאיץ יותר טוב וסוחב יותר טוב בעליות, מה אתה אומר?..
מבחינת אמינות ושרידות בעניין הזה
אין ספק שלפחות בדגמים הישנים מרצדס מנצחים ובגדול. גם 303 שלא ממש משקיעים בתחזוקה שלהם, נוסעים טוב מאוד. עם כל הכבוד לSU-ים, אלה אוטובוסים עייפים בהשואה ל-303. מה שמעניין זה האם ה-404 והOC500 יהיו אמינים באופן בולט, כמו ה-303.
 

JayZed

New member
אתמול נסעתי בקו 61 של דן עם NL,

טוב, אתם ביקשתם...
אני חושב שעמדתי בענין הSL ידועה (מי שלא זוכר אותה, מוזמן לשאול את ערן מה דעתו על SLים...). SG: 368, וכל מילה מיותרת (מה גם שחיי המכונות הנ"ל הוא 10-12 שנה ולא 15, כנדרש.) SU: הדבר הכי קרוב למכונה טובה שמאן אי פעם יצרו - בעלת יכולות של זמרת אופרה משובחת, ז"א היכולת המופלאה לשבור כל מיני דברים ע"י רעש בלבדץץץ EL 202: באמת צריך להסביר?! NL: המכונה שבה כל רוכב סקייטבורד ירגיש בבית, במישור הוא לא מאיץ שכן "ישנה מערכת חכמה מאוד המשחררת דלק רק כאשר ישנה התנגדות קרי עליות וכיו"ב..." ובעליות הוא לא מאיץ שכן מסתבר שהמערכת המופלאה לא בדיוק משחררת את הכוח כנדרש/ אין כוח לשחרור. המכונה הזאת היא הפתרון האולטימטיבי לבעיות האבטלה של מסגרים, רתכים ומשפצי מרכב באופן כללי.. עשרות רבות של שעות מוסך נדרשות רק בכדי שלא תפזר את חלקיה ע"ג הכביש (ע"ע עמי ותמי, רק להחליף את העוגיות בזכוכיות). 18-350: אחד מהרכבים הבין - עירוניים היותר איטיים שנתקלתי בהם.. בשבילו גם מיכלית עמוסה בכביש 1 היא אתגר. לא יציב, מתחמם, בקיצור: נ ב ל ה. להמשיך?
אתמול נסעתי בקו 61 של דן עם NL,
ולידיינו נסע B7L של קווים. בכל רמזור שעצרנו ליידו אחר"כ הוא לא ראה אותנו בכלל, עקפנו אותו ללא מאמץ בכל רמזור... וזה עוד NL 260 נבלה של דן, לא ה-NL החזק של אגד. אני לא יודע מאיפה אתה לוקח את הטיעונים הרבים שלך שה-NL הוא נבלה, אבל אני ממש לא מסכים. הוא מאיץ טוב, אפילו עם ה-EDC, והמכונות של אגד גם עולים עליות מצויין. מהעירוניות שבשימוש באגד ודן רק ה-O405 הפרבריות יקחו NL בעליה. ה-NL הוא אוטובוס טוב, ובאמת שקשה לי לראות מה יש לך נגדו. הוא עולה בכמה רמות על ה-B7L, זה בטוח, חוץ מבלימת הזעזועים הלא-מזהירה שלו, אבל בולמי הזעזועים זה תחום שבו מאן אף פעם לא הצטיינו במיוחד - כל העירוניות של מאן סובלות מבלמים נחותים. הסיטארו אמנם יותר טוב ממנו - אבל זה בא במחיר. והסקאניה... נחיה ונראה כשהיא תגיע.
 

fireman

New member
המדד שלך זה

אתמול נסעתי בקו 61 של דן עם NL,
ולידיינו נסע B7L של קווים. בכל רמזור שעצרנו ליידו אחר"כ הוא לא ראה אותנו בכלל, עקפנו אותו ללא מאמץ בכל רמזור... וזה עוד NL 260 נבלה של דן, לא ה-NL החזק של אגד. אני לא יודע מאיפה אתה לוקח את הטיעונים הרבים שלך שה-NL הוא נבלה, אבל אני ממש לא מסכים. הוא מאיץ טוב, אפילו עם ה-EDC, והמכונות של אגד גם עולים עליות מצויין. מהעירוניות שבשימוש באגד ודן רק ה-O405 הפרבריות יקחו NL בעליה. ה-NL הוא אוטובוס טוב, ובאמת שקשה לי לראות מה יש לך נגדו. הוא עולה בכמה רמות על ה-B7L, זה בטוח, חוץ מבלימת הזעזועים הלא-מזהירה שלו, אבל בולמי הזעזועים זה תחום שבו מאן אף פעם לא הצטיינו במיוחד - כל העירוניות של מאן סובלות מבלמים נחותים. הסיטארו אמנם יותר טוב ממנו - אבל זה בא במחיר. והסקאניה... נחיה ונראה כשהיא תגיע.
המדד שלך זה
"עמדנו ברמזור והוולבו נשאר מאחורה"? זה נשמע רציני כמו שנשמע רציני להגיד שאלי ישי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. אני חושב שהB7L עולה עם הNL260 בכמה דרגות ואפילו מהווה מתמודד ראוי ל313 (במיחד אלו של דן עם תיבות הילוכים מצ'וקמקות) ואני לא היחיד שחושב ככה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה