תגובה שלי למה שכתבת.
SG - פה אני מסכים איתך, שזה לא ממש אוטובוס לטווח ארוך. EL202F - למען הפרוטוקול, יש לציין שיש גם נהגים, שאוהבים את האוטובוס הזה. וכן, אני מתכוון ל202 ולא ל262, שהם כבר נחשבים לאוטובוסים טובים מאוד. SL ו-SU - הם בסך הכל אוטובוסים טובים מאוד. הבעיה שלהם היא פחות בשלדה, אלא במרכבים הישראלים שלהם עם הבידוד שלהם מרעש. ג'קי כתב בעבר פה בפורום, שיצא לו לנהוג על SL ושהוא הופתע לטובה. הרתיעה היא בגלל כסאות העץ בהם והבידוד הדפוק. אילו היה בהם מרכב ברמה גבוהה יותר, סביר להניח שהיה עוד יותר נחמד לנסוע הבם. לגבי הבינעירוניים החדשים - זכור לי שאתה (ניצן) כתבת בעצמך פה בפורום שאלה אוטובוסים טובים. יש אוטובוסים רבים כאלה באגד, בדן ובחברות נוספות כבר לא מעט שנים (אוטוטו, עשור ב"דן") והם עדיין נוסעים (אני, בכל מקרה, לא שמעתי/קראתי על בעיות. אילו היו ממש בעיות, סביר להניח, שזה כבר היה כתוב בפורום ולא זכור לי שכתבו על זה). ועוד לגבי נמוכי הרצפה. אני לא יודע איך הם ב"דן" (NL263), אך אלה שיש ב"אגד" (NL313) למרות פאקים שונים בהם, אלה אוטובוסים טובים מאוד בסך הכל. עובדה שגם ב"אגד" יש כבר מאות אוטובוסים כאלה ואין להם נמוכי רצפה של תוצרות אחרות, למרות שבאגד רוכשים גם יצרנים אחרים: מרצדס, וולוו ודאף. לקו 29 (מאסף של כפר סבא-הרצליה) בו זמן הנסיעה של כל כיוון הוא שעה וחצי בתנאים שונים: פקקים, כבישים מהירים יחסית (כביש 55 בכפר סבא, דרך ירושלים של הרצליה, איזור תחנת הרכבת של הרצליה, כביש החוף ועוד), ולא מעט מהמורות וכבישים דפוקים (כמו באיזור של הרצליה בין תחנת הרכבת של הרצליה לכפר שמריהו, בו יש בורות רבים) יש לא מעט מאנים מסדרת 85-49X-01 וגם את 85-409-01 ויש את 87-000-01 עד 005. אם אני לא טועה, אלה אוטובוסים בני מספר שנים והם בקו הזה יום-יום. למרות התנאים הדפוקים (לרבות העניין של הכבישים הדפוקים ויש לזכור שאלה אוטובוסים נמוכי רצפה, שהם עדינים מאוד בהשאווה לעירוניים ישנים יותר), הם נוסעים יפה מאוד.