חדש בדן! קו 124

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
מחליף את 24א

חדש בדן! קו 124
ב 1/11 יתחיל לפעול קו חדש הנוסע דרך כביש השרף החדש שנחנך לא מזמן בין גלילות לרמת השרון.
מסלולו מכרמלית כמו 24 עד אבן גבירול/פנקס, משם פנקס, ההלכה, ומשם יורד לאיילון צפון עד למחלף גלילות, משם למחנות גלילות, ולכביש דרך השרף, עד לצומת הראשונים. המשך כמו 24. כיוון הפוך דומה.
תדירות עדיין לא ידועה
מחליף את 24א
 

droriko

New member
עם כל השנים שאני בדן

קו 24א זה קו מהיר
הוא יוצא מרמת השרון לכרמלית עובר דרך גלילות כביש 5 יש לו נסיעה אחת בשעה 07:00 בבוקר בימי א - ה
עם כל השנים שאני בדן
מוזר שאף פעם לא שמעתי על החלופה הזאת. אני כן מכיר את החלופה של 127 שנוסע דרך יהודה הלוי.
 

droriko

New member
אה סליחה הוא היה יוצא מצומת רעננה

עם כל השנים שאני בדן
מוזר שאף פעם לא שמעתי על החלופה הזאת. אני כן מכיר את החלופה של 127 שנוסע דרך יהודה הלוי.
אה סליחה הוא היה יוצא מצומת רעננה
 
ראיתי את השילוט הזה באיזור גלילות.

בתחנות בכביש 5 השילוט הוא בפירוש 24א
ראיתי את השילוט הזה באיזור גלילות.
 

אורי404

New member
יש גישה מאיילון לדרך השרף?

חדש בדן! קו 124
ב 1/11 יתחיל לפעול קו חדש הנוסע דרך כביש השרף החדש שנחנך לא מזמן בין גלילות לרמת השרון.
מסלולו מכרמלית כמו 24 עד אבן גבירול/פנקס, משם פנקס, ההלכה, ומשם יורד לאיילון צפון עד למחלף גלילות, משם למחנות גלילות, ולכביש דרך השרף, עד לצומת הראשונים. המשך כמו 24. כיוון הפוך דומה.
תדירות עדיין לא ידועה
יש גישה מאיילון לדרך השרף?
לכיוון תל אביב מסלול הנסיעה מסתדר לי. מדרך השרף, נוסעים בקטע קצרצר בכביש 5 ומשם לאיילון דרום.
אני לא בטוח, שזה ניתן לכיוון רמת השרון. ממחלף גלילות מזרח ניתן לפנות ימינה לכיוון כביש 5 ומשם המחלף הבא הוא הכפר הירוק.
אם אני לא טועה לכיוון צפון היציאה הבא היא בשבעת הכוכבים בהרצליה.
 
יוצאים לכיוון חיפה, ומיד ימינה למחנה גלילות.

יש גישה מאיילון לדרך השרף?
לכיוון תל אביב מסלול הנסיעה מסתדר לי. מדרך השרף, נוסעים בקטע קצרצר בכביש 5 ומשם לאיילון דרום.
אני לא בטוח, שזה ניתן לכיוון רמת השרון. ממחלף גלילות מזרח ניתן לפנות ימינה לכיוון כביש 5 ומשם המחלף הבא הוא הכפר הירוק.
אם אני לא טועה לכיוון צפון היציאה הבא היא בשבעת הכוכבים בהרצליה.
יוצאים לכיוון חיפה, ומיד ימינה למחנה גלילות.
 

אורי404

New member
לא חושב, שיש גישה לכיוון רמת השרון

יוצאים לכיוון חיפה, ומיד ימינה למחנה גלילות.
לא חושב, שיש גישה לכיוון רמת השרון
לכיוון צפון היציאה מנתיבי איילון עד כמה, שאני זוכר היא במחלף גלילות מזרח או במחלף שבעת הכוכבים. לא חושב, שיש יציאות באמצע, אבל אולי אני טועה. אולי יש חיבור ישן או שיש חיבור חדש.
אם יוצאים בגלילות מזרח, אין גישה למחנה גלילות, כפי שזה קיים בכיוון ההפוך.
 
לא אמרתי שיש יציאה באמצע.

לא חושב, שיש גישה לכיוון רמת השרון
לכיוון צפון היציאה מנתיבי איילון עד כמה, שאני זוכר היא במחלף גלילות מזרח או במחלף שבעת הכוכבים. לא חושב, שיש יציאות באמצע, אבל אולי אני טועה. אולי יש חיבור ישן או שיש חיבור חדש.
אם יוצאים בגלילות מזרח, אין גישה למחנה גלילות, כפי שזה קיים בכיוון ההפוך.
לא אמרתי שיש יציאה באמצע.
יוצאים בגלילות מזרח לכביש 5, אבל לא לכיוון אריאל אלא לכיוון חיפה. מיד אחרי שיוצאים לכביש 5, מכביש 5 פונים ימינה למחנה גלילות.
 

maztan

New member
נצל"ש - "ריקול תקופתי לסטודנט", מישהו שמע??

חדש בדן! קו 124
ב 1/11 יתחיל לפעול קו חדש הנוסע דרך כביש השרף החדש שנחנך לא מזמן בין גלילות לרמת השרון.
מסלולו מכרמלית כמו 24 עד אבן גבירול/פנקס, משם פנקס, ההלכה, ומשם יורד לאיילון צפון עד למחלף גלילות, משם למחנות גלילות, ולכביש דרך השרף, עד לצומת הראשונים. המשך כמו 24. כיוון הפוך דומה.
תדירות עדיין לא ידועה
נצל"ש - "ריקול תקופתי לסטודנט", מישהו שמע??
http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=17922
באתר אגד מפרסמים שיש תקלה בכל הכרטיסים התקופתיים לסטודנט שהנופקו עד 15/10, כאשר משתמשים בהם בחברות שמשותפות להסדרים.
מישהו שמע/נתקל בזה?
בכל מקרה, הם קוראים לסטודנטים להגיע לעמדות הרב קו בתחנות המרכזיות, לדעתי זה לא לעניין..לא חושב שעקב רשלנות אגד כל הסטודנטים צריכים לבזבז זמן יקר כדי להגיע לתחנות המרכזיות ולעמוד בתורים. לכל הפחות הייתי מצפה שיפתחו עמדות מיוחדות לתיקון התקלה בקמפוסים הגדולים.
 

olli3

New member
מנהל
נצל"ש - המון המון שינויים באגד בכל האיזורים.

חדש בדן! קו 124
ב 1/11 יתחיל לפעול קו חדש הנוסע דרך כביש השרף החדש שנחנך לא מזמן בין גלילות לרמת השרון.
מסלולו מכרמלית כמו 24 עד אבן גבירול/פנקס, משם פנקס, ההלכה, ומשם יורד לאיילון צפון עד למחלף גלילות, משם למחנות גלילות, ולכביש דרך השרף, עד לצומת הראשונים. המשך כמו 24. כיוון הפוך דומה.
תדירות עדיין לא ידועה
נצל"ש - המון המון שינויים באגד בכל האיזורים.
הארכת שעות פעילות של 164/274, הוספת תחנות לקווים קיימים, שינויים בקווים קיימים (הארכת מסלולים, הוספת תחנות, שינויים באופי התחנה (איסוף,הורדה, איסוף+הורדה). חלופות חדשות, קווים חדשים.

הכל מופיע באתר אגד: http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=1326
 

maztan

New member
דרוש שנוי מהותי.באיזור חיפה הוא קוסמטי בלבד,

נצל"ש - המון המון שינויים באגד בכל האיזורים.
הארכת שעות פעילות של 164/274, הוספת תחנות לקווים קיימים, שינויים בקווים קיימים (הארכת מסלולים, הוספת תחנות, שינויים באופי התחנה (איסוף,הורדה, איסוף+הורדה). חלופות חדשות, קווים חדשים.

הכל מופיע באתר אגד: http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=1326
דרוש שנוי מהותי.באיזור חיפה הוא קוסמטי בלבד,
עוד תחנה באוטובוס לבני ברק, 2 אוטובוסים לאוניברסיטה שיעשו מסלול אקספרס במקום מסלול מלא בחלק מהשעות, וחלופה נוספת לקו 123, שמבחינת רוב הנוסעים בקו היא לא משמעותית (פנייה שמאלה בצומת ק. אתא לא.ת קרית חיים)
בעיניי - אחרי חודשיים של הפעלת המטרונית יש כמה שינויים מאוד מאוד מתבקשים:
מאז הפעלת המטרונית - יש לא מעט תושבי הקריות שנאלצים לנסוע ב-4 קווים כדי להגיע ליעדם בחיפה (אוטובוס לנתיב המטרונית, מטרונית למ. המפרץ, ומשם - יש לא מעט יעדים בחיפה שדורשים עוד 2 נסיעות. הנסיעות האלה - יכולות להגיע בשעות העומס לכקרוב לשעתיים.
לדעתי הפתרון המתבקש הוא הפעלת 4 קווים חדשים - מאיזורים שונים בקריות, דרך עוקף קריות למרכז העיר חיפה (תחנה סופית יכולה להיות בבת גלים/ככר פריז או אפילו גרנד קניון אחרי שיסיימו את דרך נחל הגיבורים). קו אחד מקרית אתא, קו אחד מקרית חיים, קו אחד מביאליק ועוד קו שיכסה את מצוקין+ק.ים.
 

maztan

New member
בנוסף - קווי אקספרס מצפת עכו ונהרייה

דרוש שנוי מהותי.באיזור חיפה הוא קוסמטי בלבד,
עוד תחנה באוטובוס לבני ברק, 2 אוטובוסים לאוניברסיטה שיעשו מסלול אקספרס במקום מסלול מלא בחלק מהשעות, וחלופה נוספת לקו 123, שמבחינת רוב הנוסעים בקו היא לא משמעותית (פנייה שמאלה בצומת ק. אתא לא.ת קרית חיים)
בעיניי - אחרי חודשיים של הפעלת המטרונית יש כמה שינויים מאוד מאוד מתבקשים:
מאז הפעלת המטרונית - יש לא מעט תושבי הקריות שנאלצים לנסוע ב-4 קווים כדי להגיע ליעדם בחיפה (אוטובוס לנתיב המטרונית, מטרונית למ. המפרץ, ומשם - יש לא מעט יעדים בחיפה שדורשים עוד 2 נסיעות. הנסיעות האלה - יכולות להגיע בשעות העומס לכקרוב לשעתיים.
לדעתי הפתרון המתבקש הוא הפעלת 4 קווים חדשים - מאיזורים שונים בקריות, דרך עוקף קריות למרכז העיר חיפה (תחנה סופית יכולה להיות בבת גלים/ככר פריז או אפילו גרנד קניון אחרי שיסיימו את דרך נחל הגיבורים). קו אחד מקרית אתא, קו אחד מקרית חיים, קו אחד מביאליק ועוד קו שיכסה את מצוקין+ק.ים.
בנוסף - קווי אקספרס מצפת עכו ונהרייה
שיסעו דרך עוקף קריות
הגיע הזמן שגם אלו שאין בבעלותם רכב יהנו מהכביש הזה.
 
באילו מקרים צריך 4 קווים?

דרוש שנוי מהותי.באיזור חיפה הוא קוסמטי בלבד,
עוד תחנה באוטובוס לבני ברק, 2 אוטובוסים לאוניברסיטה שיעשו מסלול אקספרס במקום מסלול מלא בחלק מהשעות, וחלופה נוספת לקו 123, שמבחינת רוב הנוסעים בקו היא לא משמעותית (פנייה שמאלה בצומת ק. אתא לא.ת קרית חיים)
בעיניי - אחרי חודשיים של הפעלת המטרונית יש כמה שינויים מאוד מאוד מתבקשים:
מאז הפעלת המטרונית - יש לא מעט תושבי הקריות שנאלצים לנסוע ב-4 קווים כדי להגיע ליעדם בחיפה (אוטובוס לנתיב המטרונית, מטרונית למ. המפרץ, ומשם - יש לא מעט יעדים בחיפה שדורשים עוד 2 נסיעות. הנסיעות האלה - יכולות להגיע בשעות העומס לכקרוב לשעתיים.
לדעתי הפתרון המתבקש הוא הפעלת 4 קווים חדשים - מאיזורים שונים בקריות, דרך עוקף קריות למרכז העיר חיפה (תחנה סופית יכולה להיות בבת גלים/ככר פריז או אפילו גרנד קניון אחרי שיסיימו את דרך נחל הגיבורים). קו אחד מקרית אתא, קו אחד מקרית חיים, קו אחד מביאליק ועוד קו שיכסה את מצוקין+ק.ים.
באילו מקרים צריך 4 קווים?
רוב קווי הקריות עוברים בצומת קרית אתא ששם יש גם את קווים 1 ו-2 של המטרונית וגם את קווי 123 ו-136 ליעדים שונים בכרמל (136 למשל מגיע לגרנד קניון).
קווים 1 ו-2 של המטרונית מגיעים לכיכר פריז, קו 2 מגיע עד רכבת בת גלים וקו 1 נוסע בסמוך לכניסה לבת גלים.
בנוסף יש גם את הרכבת שמגיעה מהקריות המערביות לעיר התחתית, לבת גלים ולחוף הכרמל.
למה צריך את 4 הקווים החדשים מתוך הקריות לתוך חיפה? אפשר להחליף מקו קריות ל-123 או 136 בצומת קרית אתא ומקווי המטרונית לקווים אחרים שמתחילים במרכזית המפרץ.
למעט אם היעד נמצא עמוק בתוך שכונה בחיפה שאליו מגיע רק קו שכונתי, אני לא רואה מקרה שבו צריך יותר משתי החלפות (3 אוטובוסים).
הקווים שאתה מציע שוברים לגמרי את המערכת ההיררכית שנבנתה במטרופולין חיפה.
 
בגלל אינטרסים מקומיים אין מערכת כזאת בגוש דן

באילו מקרים צריך 4 קווים?
רוב קווי הקריות עוברים בצומת קרית אתא ששם יש גם את קווים 1 ו-2 של המטרונית וגם את קווי 123 ו-136 ליעדים שונים בכרמל (136 למשל מגיע לגרנד קניון).
קווים 1 ו-2 של המטרונית מגיעים לכיכר פריז, קו 2 מגיע עד רכבת בת גלים וקו 1 נוסע בסמוך לכניסה לבת גלים.
בנוסף יש גם את הרכבת שמגיעה מהקריות המערביות לעיר התחתית, לבת גלים ולחוף הכרמל.
למה צריך את 4 הקווים החדשים מתוך הקריות לתוך חיפה? אפשר להחליף מקו קריות ל-123 או 136 בצומת קרית אתא ומקווי המטרונית לקווים אחרים שמתחילים במרכזית המפרץ.
למעט אם היעד נמצא עמוק בתוך שכונה בחיפה שאליו מגיע רק קו שכונתי, אני לא רואה מקרה שבו צריך יותר משתי החלפות (3 אוטובוסים).
הקווים שאתה מציע שוברים לגמרי את המערכת ההיררכית שנבנתה במטרופולין חיפה.
בגלל אינטרסים מקומיים אין מערכת כזאת בגוש דן
 

maztan

New member
יש לא מעט יעדים כאלה...

באילו מקרים צריך 4 קווים?
רוב קווי הקריות עוברים בצומת קרית אתא ששם יש גם את קווים 1 ו-2 של המטרונית וגם את קווי 123 ו-136 ליעדים שונים בכרמל (136 למשל מגיע לגרנד קניון).
קווים 1 ו-2 של המטרונית מגיעים לכיכר פריז, קו 2 מגיע עד רכבת בת גלים וקו 1 נוסע בסמוך לכניסה לבת גלים.
בנוסף יש גם את הרכבת שמגיעה מהקריות המערביות לעיר התחתית, לבת גלים ולחוף הכרמל.
למה צריך את 4 הקווים החדשים מתוך הקריות לתוך חיפה? אפשר להחליף מקו קריות ל-123 או 136 בצומת קרית אתא ומקווי המטרונית לקווים אחרים שמתחילים במרכזית המפרץ.
למעט אם היעד נמצא עמוק בתוך שכונה בחיפה שאליו מגיע רק קו שכונתי, אני לא רואה מקרה שבו צריך יותר משתי החלפות (3 אוטובוסים).
הקווים שאתה מציע שוברים לגמרי את המערכת ההיררכית שנבנתה במטרופולין חיפה.
יש לא מעט יעדים כאלה...
למשל - נסיעה מגבעת הרקפות בביאליק לבי"ח פלימן: נסיעה שלוקחת ברכב פרטי כ20 דק', תצריך:
נסיעה בקו 15 לנתיב מטרונית, נסיעה במטרונית ללב המפרץ, נסיעה ב 16 למרכז זיו, נסיעה ב 20 לבי"ח פלימן.
זמן נסיעה יכול להגיע לשעתיים.
יש עוד הרבה דוגמאות, סע במטרונית בבוקר מהקריות לחיפה ותיתקל בלא מעט אנשים שיספרו לך שהם נוסעים ב 4 אוטובוסים.
כתבת שההצעה שלי מעקרת את המערכת ההיררכית שנבנתה. העובדה היא שהמערכת שנבנתה נותנת מענה לא טוב לחלק גדול מתושבי הקריות, ולכן צריך במקביל לחלופה "הראשית", לתת אלטרנטיבות תחבורתית - בדיוק כפי שברוב ערי אירופה, במקביל לאופציה של רכבת קלה/תחתית ישנם אוטובוסים - שבמקרים מסויימים מביאים את המשתמשים בהם בנוחות ובמהירות גדולה יותר ליעדם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה