חדש בדן! קו 124

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
אם רוצים נוסעים ב-249

מסכים איתך שעדיף בדרך שאתה מציע אבל

משרד התחבורה (בגלל סיבה לא ברורה) לא מאפשר תמיד לתגבר קווים אכן זה הרבה פחות מהרצוי.
כמו שמשרד התחבורה לא מאפשר למטרופולין לתגבר את 27 או את 249. וכן מטרופולין רוצים לתגבר את הקווים הללו- את 249 בשביל להעלות את מספר הנוסעים ואת אמינות הקו ואת 27 בגלל שהוא לא עומד בביקושים ברוב שעות היום והוא מתחיל לפעול מאוחר ומסיים מוקדם אחת הדרכים שהוא מתגבר לדוגמה את 27 חוץ מהוספת נסיעה פה ושם היא לדוגמה קו הלילה 227 שמתחיל לפעול ב22:30.
אם רוצים נוסעים ב-249
אז שיעשו לו הורדה בגלילות, ככה הוא גם יעזור סוף סוף ל-149 בתחנה של הרכבת וגם יהיה לו נוסעים (על אותו עיקרון גם צריכה להיות לו עליה בגלילות לכיוון תל אביב)
 
אבל זה יפגע במיתוג הקו לכן נוספות נסיעות ל149

אם רוצים נוסעים ב-249
אז שיעשו לו הורדה בגלילות, ככה הוא גם יעזור סוף סוף ל-149 בתחנה של הרכבת וגם יהיה לו נוסעים (על אותו עיקרון גם צריכה להיות לו עליה בגלילות לכיוון תל אביב)
אבל זה יפגע במיתוג הקו לכן נוספות נסיעות ל149
 

droriko

New member
מה זה השטויות האלה "מיתוג הקו"

אבל זה יפגע במיתוג הקו לכן נוספות נסיעות ל149
מה זה השטויות האלה "מיתוג הקו"
למה,כשפתחו את 189 נתנו לו לדלג על תחנת האוניברסיטה כדי שיהיה לו פחות נוסעים ואז אפשר יהיה "למתג אותו"? אם 149 עובר בגלילות ומוריד שם נוסעים אז למה 249 לא? אז אולי גם 104 לא יעלה נוסעים ברכבת ההגנה ובתמחת "כדי למתג אותו"?
מצד אחד אתה מתבכיין שאין נוסעים בקו, אבל כשאני מציע לך דרך איך להוסיף לו נוסעים אתה אומר "לא אבל צריך למתג אותו" אז תחליטו כבר מה אתם רוצים.
 

droriko

New member
ול-149 הוסיפו נסיעות רק במה במוגדר "שעות הלחץ

מה זה השטויות האלה "מיתוג הקו"
למה,כשפתחו את 189 נתנו לו לדלג על תחנת האוניברסיטה כדי שיהיה לו פחות נוסעים ואז אפשר יהיה "למתג אותו"? אם 149 עובר בגלילות ומוריד שם נוסעים אז למה 249 לא? אז אולי גם 104 לא יעלה נוסעים ברכבת ההגנה ובתמחת "כדי למתג אותו"?
מצד אחד אתה מתבכיין שאין נוסעים בקו, אבל כשאני מציע לך דרך איך להוסיף לו נוסעים אתה אומר "לא אבל צריך למתג אותו" אז תחליטו כבר מה אתם רוצים.
ול-149 הוסיפו נסיעות רק במה במוגדר "שעות הלחץ
החבר'ה המשרד התחבורה לא יודעים שב"שעות המתות" עולים לך איזה 40 חיילים בגלילות ומפוצצים את האוטובוס, בזמן ש-249 לא נכנס לשם לעזור.
 
זה התירוץ של מטרופולין ולא שלי

מה זה השטויות האלה "מיתוג הקו"
למה,כשפתחו את 189 נתנו לו לדלג על תחנת האוניברסיטה כדי שיהיה לו פחות נוסעים ואז אפשר יהיה "למתג אותו"? אם 149 עובר בגלילות ומוריד שם נוסעים אז למה 249 לא? אז אולי גם 104 לא יעלה נוסעים ברכבת ההגנה ובתמחת "כדי למתג אותו"?
מצד אחד אתה מתבכיין שאין נוסעים בקו, אבל כשאני מציע לך דרך איך להוסיף לו נוסעים אתה אומר "לא אבל צריך למתג אותו" אז תחליטו כבר מה אתם רוצים.
זה התירוץ של מטרופולין ולא שלי
וכן אם יעלו עשרים חיילים על הקו בגלילות אני בטוח שזה ירע את חווית הנסיעה להוד השרון..
 

mister K

New member
מיתוג הקו זה חרטא

אבל זה יפגע במיתוג הקו לכן נוספות נסיעות ל149
מיתוג הקו זה חרטא
אין שום סיבה הגיונית שלקו 149 תהיה תחנה בכפר הירוק ול-249 לא.
אין ביניהם שום הבדל ותחנה שם תעלה את היעילות של שניהם. מה גם שכך יהיה קישור מהכפר הירוק להוד השרון שכלל לא קיים כיום, בעוד יש קישור רק לכפר סבא.
 

אוהד11

New member
מה זה "מיתוג הקו" ? הרי קו כזה אמור לשרת גם

מיתוג הקו זה חרטא
אין שום סיבה הגיונית שלקו 149 תהיה תחנה בכפר הירוק ול-249 לא.
אין ביניהם שום הבדל ותחנה שם תעלה את היעילות של שניהם. מה גם שכך יהיה קישור מהכפר הירוק להוד השרון שכלל לא קיים כיום, בעוד יש קישור רק לכפר סבא.
מה זה "מיתוג הקו" ? הרי קו כזה אמור לשרת גם
חיילים שנוסעים בהמוניהם לאזור ועוד אחרים שנזקקים לאזור צומת גלילות ומקום מגוריהם בהוד השרון. למה אלה צריכים לדלג בין אוטובוסים או להתנייד ברכב פרטי ?
 

mister K

New member
בשביל הגימיק המטופש "קו מהיר"...

מה זה "מיתוג הקו" ? הרי קו כזה אמור לשרת גם
חיילים שנוסעים בהמוניהם לאזור ועוד אחרים שנזקקים לאזור צומת גלילות ומקום מגוריהם בהוד השרון. למה אלה צריכים לדלג בין אוטובוסים או להתנייד ברכב פרטי ?
בשביל הגימיק המטופש "קו מהיר"...
בדיוק כמו שלנוסעים מצומת יד מרדכי אין איך להגיע לתל אביב ברוב שעות היום, מכיוון שקו 378 הוא "ישיר משדרות לתל אביב".
זאת למרות שתמיד יש בו מקום ושיש ביקוש מהצמתים המרכזיים עליהם הוא מדלג.
 

droriko

New member


מה זה "מיתוג הקו" ? הרי קו כזה אמור לשרת גם
חיילים שנוסעים בהמוניהם לאזור ועוד אחרים שנזקקים לאזור צומת גלילות ומקום מגוריהם בהוד השרון. למה אלה צריכים לדלג בין אוטובוסים או להתנייד ברכב פרטי ?
 

אורי404

New member
יש קישור חלקי ביותר מהכפר הירוק להוד"ש

מיתוג הקו זה חרטא
אין שום סיבה הגיונית שלקו 149 תהיה תחנה בכפר הירוק ול-249 לא.
אין ביניהם שום הבדל ותחנה שם תעלה את היעילות של שניהם. מה גם שכך יהיה קישור מהכפר הירוק להוד השרון שכלל לא קיים כיום, בעוד יש קישור רק לכפר סבא.
יש קישור חלקי ביותר מהכפר הירוק להוד"ש
קו 570 "אגד" עם הנסיעות הבודדות שלו.
בשורה התחתונה מסכים איתך, שמן הראוי להוסיף תחנה בכפר הירוק לקו 249. גם במחלף הירקון לדעתי מוטב להוסיף תחנה.
 

mister K

New member
570 זה עלוב למדי. מחלף ירקון ולא הירקון.

יש קישור חלקי ביותר מהכפר הירוק להוד"ש
קו 570 "אגד" עם הנסיעות הבודדות שלו.
בשורה התחתונה מסכים איתך, שמן הראוי להוסיף תחנה בכפר הירוק לקו 249. גם במחלף הירקון לדעתי מוטב להוסיף תחנה.
570 זה עלוב למדי. מחלף ירקון ולא הירקון.
 

אורי404

New member
הסכמתי איתך ומסכים איתך

570 זה עלוב למדי. מחלף ירקון ולא הירקון.
הסכמתי איתך ומסכים איתך
הסכמתי, שמוטב להוסיף תחנה בכפר הירוק ל-249.
מסכים, שכמות הנסיעות של 570 נמוכה ושבהחלט יש מקום להוסיף נסיעות לקו.
גם על ה' הידיעה המיותרת
 
יש למישהו מידע על הקו?

חדש בדן! קו 124
ב 1/11 יתחיל לפעול קו חדש הנוסע דרך כביש השרף החדש שנחנך לא מזמן בין גלילות לרמת השרון.
מסלולו מכרמלית כמו 24 עד אבן גבירול/פנקס, משם פנקס, ההלכה, ומשם יורד לאיילון צפון עד למחלף גלילות, משם למחנות גלילות, ולכביש דרך השרף, עד לצומת הראשונים. המשך כמו 24. כיוון הפוך דומה.
תדירות עדיין לא ידועה
יש למישהו מידע על הקו?
 
מהיכן הנהגים והמכונות לכל הקווים החדשים

חדש בדן! קו 124
ב 1/11 יתחיל לפעול קו חדש הנוסע דרך כביש השרף החדש שנחנך לא מזמן בין גלילות לרמת השרון.
מסלולו מכרמלית כמו 24 עד אבן גבירול/פנקס, משם פנקס, ההלכה, ומשם יורד לאיילון צפון עד למחלף גלילות, משם למחנות גלילות, ולכביש דרך השרף, עד לצומת הראשונים. המשך כמו 24. כיוון הפוך דומה.
תדירות עדיין לא ידועה
מהיכן הנהגים והמכונות לכל הקווים החדשים
124
29
279
וגם להפעלת עוד נסיעות בקו 39 בלילה
 
היום ראיתי פעמיים את 29 עם 2 מכונות

הקווים הנ"ל לא דורשים הרבה משאבים ו124 הוא
חלום של חבר פורום ככל הנראה..
היום ראיתי פעמיים את 29 עם 2 מכונות
שונות, שתיהן מונגשות אבל ישנות (מהNLים הישנים יותר)
עדיין השינויים ללא 124 דורשים מספר נהגים חדשים וגם מספר מכונות חדשות. אז מאיפה?
 

orchilit

New member
ל39 אין תוספת נסיעות רק בגלל הארכת המסלול

מהיכן הנהגים והמכונות לכל הקווים החדשים
124
29
279
וגם להפעלת עוד נסיעות בקו 39 בלילה
ל39 אין תוספת נסיעות רק בגלל הארכת המסלול
זה מאריך לו בכולה 8-10 דק', והתדירות שלו אחרי תשע היא ממילא פעם בשעה, זה לא משפיע.
וכמו שאמרו, זה לא כזה תוספת משאבים. ונראה שמשתמשים באוטובוסים ישנים לצורך העניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה