זה גרוע עוד יותר בשלטי המידע ברחובות.
בצירים מרכזיים, אתן דוגמא את ציר רגר בבאר שבע יש כל כך הרבה קווים שעוברים ועוצרים ובתחנת סורוקה עוצרים כ-25 קווים שונים, עירוניים, פרבריים ובין עירוניים. כאשר כמעט לכל הבינעירוניים מופיע המספר כמו 446 - תחנה מרכזית, 470 - תחנה מרכזית, 368 - תחנה מרכזית, 369 - תחנה מרכזית.
הדבר עוד יותר גרוע מהעבר השני, שם עוברים כ-40 קווים לפחות שרוב היעדים של כולם הם תחנה מרכזית למרות שמספר הקווים שמבצעים שם איסוף ונוסעים למרכזית עומד על 8 קווים (מטרודן ומטרופולין). למרות זאת מופיעים בתחנה כל ה-40 קווים שעתידים להגיע לתחנה למרות שרובם מבצעים הורדה בלבד ועל כמעט כולם כתוב שיעד הנסיעה הוא: תחנה מרכזית.
כמוח כן שמתי לב בקו 380 באגד תעבורה מופיע היעד כ"ארלוזורוב-מסוף" ואילו במטרופולין תחנת היעד מופיעה כ"מסוף 2000". בקו 370 של אגד תעבורה היעד מופיע כ"ת.מ. חדשה/לוינסקי" ובמטרופולין כ"תמחת קומות 6-7".
ככה שאין תמיד אחידות, יש יותר מידי שמות לאותן התחנות וזה סתם מבלבל את כולם, כך יש תחנות שמוצגות "על פרשת דרכים" במקום פשוט לרשום "רכבת מרכז" או "רכבת סבידור מרכז".
מבלבלים את כולם בכל רחבי הארץ עם שלטי המידע בתחנות ועם שיטת קביעת שמות התחנות הדפוק הזה. למשל קווים 149/567 לא עוברים בצומת רעננה לפי המערכת בכיוון הנסיעה לכפר סבא, רק כי התחנה של צומת רעננה ממוקמת פיזית בשטח של כפר סבא ולכן נקראת "בית משפט השלום". גם מי שמחפש קו למחנה משמר הנגב יקבל ברוב המקרים את קו 371 מטרופולין שיש לו חורים בלו"ז בשעות רבות כאשר יש קווים תדירים שעובדים מהבוקר עד הלילה אך עוצרים בתחנת "צומת הנשיא" שזה אפילו יותר קרוב לש.ג. של מחנה משמר הנגב.
בקיצור, המערכת הזאת שעל פיה עובד משרד התחבורה חייבת להיות מוחלפת במשהו הרבה יותר נורמלי.
זה גרוע עוד יותר בשלטי המידע ברחובות.נכון
ויש בעיקר בעיה עם קווים שתחנת הקצה שלהם היא תחנה מרכזית
האפליקציות השונות מראות (לדוגמה למי שעומד בתל אביב)
קו 567 ל-תחנה מרכזית
קו 605 ל-תחנה מרכזית
קו 531 ל-תחנה מרכזית
וכן הלאה, כאשר כל פעם הכוונה לתחנה מרכזית אחרת.
למיטב הבנתי מבחינת משרד התחבורה הדבר נעשה במודע, מאחר ונתוני התחנות כוללים טור עם שם הרשות וכל מה שצריך זה שהאפליקציות יציגו גם אותו .
בצירים מרכזיים, אתן דוגמא את ציר רגר בבאר שבע יש כל כך הרבה קווים שעוברים ועוצרים ובתחנת סורוקה עוצרים כ-25 קווים שונים, עירוניים, פרבריים ובין עירוניים. כאשר כמעט לכל הבינעירוניים מופיע המספר כמו 446 - תחנה מרכזית, 470 - תחנה מרכזית, 368 - תחנה מרכזית, 369 - תחנה מרכזית.
הדבר עוד יותר גרוע מהעבר השני, שם עוברים כ-40 קווים לפחות שרוב היעדים של כולם הם תחנה מרכזית למרות שמספר הקווים שמבצעים שם איסוף ונוסעים למרכזית עומד על 8 קווים (מטרודן ומטרופולין). למרות זאת מופיעים בתחנה כל ה-40 קווים שעתידים להגיע לתחנה למרות שרובם מבצעים הורדה בלבד ועל כמעט כולם כתוב שיעד הנסיעה הוא: תחנה מרכזית.
כמוח כן שמתי לב בקו 380 באגד תעבורה מופיע היעד כ"ארלוזורוב-מסוף" ואילו במטרופולין תחנת היעד מופיעה כ"מסוף 2000". בקו 370 של אגד תעבורה היעד מופיע כ"ת.מ. חדשה/לוינסקי" ובמטרופולין כ"תמחת קומות 6-7".
ככה שאין תמיד אחידות, יש יותר מידי שמות לאותן התחנות וזה סתם מבלבל את כולם, כך יש תחנות שמוצגות "על פרשת דרכים" במקום פשוט לרשום "רכבת מרכז" או "רכבת סבידור מרכז".
מבלבלים את כולם בכל רחבי הארץ עם שלטי המידע בתחנות ועם שיטת קביעת שמות התחנות הדפוק הזה. למשל קווים 149/567 לא עוברים בצומת רעננה לפי המערכת בכיוון הנסיעה לכפר סבא, רק כי התחנה של צומת רעננה ממוקמת פיזית בשטח של כפר סבא ולכן נקראת "בית משפט השלום". גם מי שמחפש קו למחנה משמר הנגב יקבל ברוב המקרים את קו 371 מטרופולין שיש לו חורים בלו"ז בשעות רבות כאשר יש קווים תדירים שעובדים מהבוקר עד הלילה אך עוצרים בתחנת "צומת הנשיא" שזה אפילו יותר קרוב לש.ג. של מחנה משמר הנגב.
בקיצור, המערכת הזאת שעל פיה עובד משרד התחבורה חייבת להיות מוחלפת במשהו הרבה יותר נורמלי.