מי בתור?!../images/Emo26.gif
סחתיין על הרעיון לפורום וזה באמת מהדברים שנאמר עליהם: "WOW איך לא חשבו על זה קודם?!". אז אני חדש בפורום,22, ודי חדש בעולם נותני השירות, מזה מספר חודשים שאני עובד באחת מ-3 חברות הסלולר הגדולות כנציג שירות. העבודה איננה קלה, לא תמיד מתגמלת ומצריכה המון משאבים נפשיים. אך אני אופטימי ומאמין שעם הזמן העניינים יהפכו לשגרתים ולקוח שיצעק ויתעצבן- כבר לא יתפס אצלי כתופעה יוצאת מהכלל שמצריכה התערבות מנהל. מה שכן יאמר לזכות העבודה- היא לא מפסיקה לספק רגעים קומיים-ביזריים, בכל יום יש לפחות סיפור אחד תמוה/מצחיק/עצוב וכו' באמתחתי. לסיפתח אספר שהשבוע הגיע אלי לקוח על מנת לתקן את מכשירו, לטענתו המכשיר הפסיק לפעול, אכן כך הדבר, שאלתי אם קיבל מכה השיב בשלילה. כאשר הכנסתי למעבדה לבדיקה הסתבר שאכן לא קיבל מכה אך המכשיר נפל ל--- ערמת צואת פרות... אתם יכולים לדמיין את הריח שבקע מהמכשיר כשפתחו אותו ומה חיכה בפנים. מסתבר שהקיבצוניק לא החשיב זאת כ-תאונה, כי הדבר היה מתרחש מדי פעם והמכשיר בכל פעם ספג זאת, הלקוח ניקה והמשיך כשורה עד הפעם הזו. חרא של סיפור?! אתם תחליטו.
לשירותכם, אחלה סופש שיהיה!