חדשות 4.6

חדשות 5.6 ../images/Emo185.gif

סקוט סטיינר נפצע במהלך הקרב בהאוס שואו נגד אפולו וג'ף ג'ארט. אפולו בעט לסטיינר בצוואר,לא היה שום דבר מיוחד אבל כמה שעות אחר כך הוא הרגיש כאבים עזים ויעבור ניתוח ביום שני. הקרב נגד טים 3D בסלימברסרי בסכנת ביטול. טדי לונג עדיין יישאר GM של סמאקדאון. ויקי גררו לא יכולה לעבוד במשרה מלאה ולכן גם טדי וגם ויקי יישארו. וינס רוצה שויקי תופיע בטלוויזיה. הטאג טים שתוכנן להם דביוט בסמאקדאון לפני כמה שבועות כבר לא יעשה את הדביוט בקרוב. ברגע האחרון שינו את התכניות... עוד לגבי השם של MVP,השם חסן אסד היה השם שלו בכלא,ובעצם השם האמיתי שלו הוא אלבין בורק ג'וניור. תוצאות קרב חושך מרו אתמול: ואל וינס ניצח את דן רודימר. תוצאות היט מאתמול: צ'אק פולמבו ניצח ג'ובר. מיקי ג'יימס ניצחה את ויקטוריה. יוג'ין ניצח ג'ובר. TWGTT ניצחו את ההיילנדרס. הכותב של רו הציע לגולדאסט לחזור וגם הציע לו פוש גדול,אבל גולדאסט במצב דיי רע. לא היו פציעות חמורות בONS. טריפל אייץ' היה מאחורי הקלעים בONS. הוא צפה במופע מהמוניטורים מאחורי הקלעים.
 

mr alboher

New member
תודה רבה !!!

כמה שמות לעזאזל יש לMVP !!!! יש לו פיצול אישיות יותר ממיק פולי
 

dwaynejohnson

New member
הודעה על אד'ג ../images/Emo58.gif

מאתר של מלצר רשום שהפוש שיקבלו קני וניטרו זה לא שהם יקחו אליפיות הזוגות או משהו אלה הם עוברים לסמאק בדראפט יחד עם קייד ומורדוך (אלופי הזוגות ) לסטייבל חדש הסטייבל דרך אגב הם יופיעו בחודש הראשון שלו ב3 התוכניות של הWWE ולא רק בסמאק בשביל להראות דומיננטיות מעניין לאללה לפי דעתי אז השמועות דווקא נכונות !!!!
 

C B 4 Real

New member
אז אולי יש מצב

שקייד ומורדוך יעברו לסמקדאון ודיוס ודומינו יעברו לראו...
 

MUFan

New member
תודה

המעבר של בנואה יכול לתרום לRAW. אבל אני לא בטוח שזה יעשה לו טוב, בסמאקדאון הוא עוד יכול היה להיכנס לפיוד עם אדג', אבל בRAW אני לא רואה אותו נכנס לפיוד עם סינה וכך הוא בטח יהיה סתם מידקארדר בRAW.
 

Hulk Rules

New member
../images/Emo45.gif + דעה

לאן הגענו אם המתאבקים לא יודעים איך לסיים קרב? ככה זה ש"שנים של אימונים" הופכים לשנה של אימונים (במקרה הטוב) וקפיצה מהירה לרוסטר הראשי. לחשוב שפעם מתאבקים היו אסירי תודה גם על ג'וב נקי לפונאקי בהאוס-שואו. יותר ויותר מתאבקים מתגלים כפרימדונות,זו בושה לעסק. נותר לתהות מה יקרה כאשר שארית דור הזהב משנות ה-90 יפרוש (אייץ',בנואה,מייקלס...)
 

yami 777

New member
../images/Emo45.gifמסכים, לפחות בחלק מהמקומות בעולם

עדיין צריך להתאמץ בשביל פוש (חוץ ממקרים מיוחדים)
 

BeN ShaDe

New member
../images/Emo45.gif

ואוו , מהדורה עם הרבה חדשות ממש טובות! בנואה למיינאבנט בראו - לא יכול להיות יותר טוב מזה , קאלי מושבת - לא יכול להיות יותר טוב מזה , היימן בחזרה - לא יכול להיות יותר טוב מזה ופוש לקני ובעיקר לנייטרו - לא יכול להיות יותר טוב מזה.
 

Rock n Sock

New member
../images/Emo42.gif מעט חדשות בוקר (6.6) ../images/Emo42.gif

דייב מלצר דיווח באתרו שסטיב-או מהסדרה ג'קאס יערוך הופעה בסאמרסלאם הקרוב, ככל הנראה כמתאבק.
סקוט סטיינר נותח בהצלחה בצווארו אמש בפורטו ריקו. עקב אותו ניתוח, הוא לא יכול לטוס, ו-TNA מחפשים אלטרנטיבה שתעביר אותו באופן מיידי חזרה לארה"ב.
בובי לאשלי סופג ביקורות גדולות על יכולות המיקרופון הרעות שלו. זה אחד הדברים שמעיבים על המיין איבנט פוש שלו לטענת גורם מאחורי הקלעים. אותו גורם מוסיף, "עקב העובדה שהוא לא גדל כמעריץ היאבקות הוא עדיין לא מבין ומעריך לגמרי את "תרבות" ההיאבקות".
לאחרונה ארמנדו אסטרדה לא נראה מופיע ב-RAW לצידו של אומאגה. הסיבה לכך שהיא שהמקמהנים מאמינים שיש אדם אחד יותר מדי שמלווה את אומאגה. יש כאלה שחשבו שאסטרדה הפסיק להופיע בגלל היט מאחורי הקלעים, אך זו אינה הסיבה, והוא יחזור לצידו של אומאגה ברגע שכל הסטוריליין שלו עם המקמהנים יסתיים.
 

BeN ShaDe

New member
../images/Emo45.gif

סטיב-או כתב גם הודעה באתר שלו על זה שהוא יופיע בסאמרסלאם. אני לא מבין - לשלי לא רוצה מיינאבנט? הוא לא רוצה להשתפר על המיקרופון? פשוט מתאים לו לצאת החוצה ולעשות שרירים?
 

BLidor

New member
הוא לא רוצה להשתפר?

לדבר מול 10 אלף אוהדים זה לא דבר פשוט. ובכלל לשפר יכולות מיקרופון זה לא קל.
 

AmericanDragon

New member
אתה צודק אבל../images/Emo58.gifONS

תסכים איתי שאלוף ראשי של בראנד מסוים ואחד שמייצג את החברה לא יכול להרשות לעצמו שלא לדעת לדבר מול קהל
 

BLidor

New member
זה הקהל חושב, זה הקהל חושב

מה אכפת לו? כל עוד הוא מקבל כסף ווינס אוהב אותו ונותן לו פוש מה אכפת לו? אם לWWE היה אכפת הוא לא היה במיינאבנט., מה אכפת לו? כל עוד הוא מקבל כסף ווינס אוהב אותו ונותן לו פוש מה אכפת לו? אם לWWE היה אכפת הוא לא היה במיינאבנט.
 

kabukim

New member
תודה

אם אני לא טועה סטיב-או כבר הופיע לפני כמה חודשים באיזה קטע הזוי בו אומאגה כיסח אותו. אבל סבבה, אולי ה-WWE צריכים מתאבק אחד עם קעקוע של עצמו על הגב.
 
למעלה