חדשות 4.6

חדשות 4.6 ../images/Emo58.gif../images/Emo185.gif

פציעת הברך של קאלי הוחמרה ויכול להיות שהוא יושבת לכמה זמן. יש דיבורים חזקים להחזרת פול היימן לTV,כמנג'ר היל. הפוש הבא בWWE יהיה של קני דייקסטרה וג'וני נייטרו. בWWE.COM התפרסמה כתבה שאחרי מה שקרה בONS,רוב ואן דאם ייקח הפסקה ואולי יסיים את הקריירה. זה מה שיכול להוביל לעזיבה שלו מהWWE. כריס בנואה הוא הבן האדם היחיד כרגע שנאמר לו שיחליף בראנד בדראפט. כריס בנואה יעבור לRAW. בנואה יעבור לRAW בגלל מחסור במיין איבנטרים. קרב חושך בONS: סנטינו מרלה ניצח את כריס מאסטרס. תוצאות האוס שואו של TNA מה3.6: כריס סייבן ניצח את פיטי וויליאמס ואת כריסטופר דניאלס בקרב משולש. אריק יאנג ניצח את רוברט רוד. אביס ניצח את ריינו. ג'ף ג'ארט ואפולו ניצחו את ג'יימס סטורם וסקוט סטיינר. טים 3D ניצחו את LAX. סמואה ג'ו ניצח את AJ סטיילס. קורט אנגל ניצח את כריסטיאן קייג'. בWWE יש חוק חדש,שבקרבות "לא חשובים" בהאוס שואו,השופטים לא יודעים את סוף הקרב. זה נועד כדי ללמד את המתאבקים לדעת את הקרב ולא לפשל. גולדאסט במצב כושר גופני רע מאוד מאז שעזב את הWWE. טריפל אייץ' מאמין שהקהל יריע לו כמו לפייס כאשר הוא יחזור בקיץ. זאת הסיבה שהWWE בונים את רנדי אורטון כ"מחסל המוחי",כאשר טריפל יחזור יהיה ביניהם פיוד על זה. הWWE החליטו על דראפט כי הם ידעו שיש להם בעיה עם הרוסטרים,ורוצים לרענן את החברה ולפתוח פיודים חדשים. ערוץ USA מאוד שמח כאשר הWWE ביקשו שעה נוספת לתכנית ב11 ליוני. בכלל,ערוץ USA מאוד מרוצה מהרייטינג שRAW מניבה כל שבוע. הWWE החתימו 4 מתאבקים אירופאיים לחוזה פיתוח. התכנית של ריי מיסטריו היא להתאבק בטור של הWWE במקסיקו בתחילת יולי. זה יהיה מעיין מבחן לראות האם הברך שלו כשירה והוא יוכל לחזור לזירה. סאבו רוצה לחזור לTNA והוא כבר בקשר עם החברה לגבי החזרה. הWWE רצו גם להפתיע את כל האוהדים ה"סמארקים" בכך שRVD ינצח,אבל גם להפוך את ONS להופעה האחרונה בקריירה שלו,אחרי המכות שקיבל מרנדי אחרי הקרב.
 

Southparking

New member
../images/Emo72.gifחדשות טובות

קאלי מושבת בנואה עובר הימן חוזר כהיל ניטרו מקבל פוש (אחרי שהוא נעלם)
 

h a r r y4

New member
לא הייתי סומך על זה

כמובן, אני בטוח שהוא הביא חדשות ממקור אמין, אבל אני בספק אם משהו משם יתרחש. לא נראה לי שיחזירו את היימן כמנג'ר בזמן הקרוב, רק חושבים על זה בטח, ואני מניח שכמה אנשים מהדרג הגבוה של אוהבים את היימן יבטלו את זה. בעוד כחודש-חודשיים, יהיו תגובות בסגנון הזה- "למה העבירו את בנואה לרו בגלל מחסור במיינאיבנטרים, אבל בעצם הוא בפיודים במידקארד". בנואה לא הולך להתאבק במיינאיבנט לדעתי. נייטרו ודייקסטרה מקבלים פוש, כנראה פוש לזוגות. לא יהיה פוש רציני כ"כ לדעתי. וקאלי.. קאלי עוד יחזור.
 

Southparking

New member
../images/Emo72.gifדעתי

יכול להיות שהימן באמת לא יתקבל בסוף, אבל לפחות סיכוי קיים וזה כבר טוב. גם אם בנואה יהיה במידקארד זה עדין טוב, בסמאקדאון הדבר היחיד שאני חושב שנשאר לבנואה לעשות בסמאקדאון זה להיות נגד אדג', בראו יש מתאבקים לא רעים שבנואה יכול להיות נגדם, כמו נגד נייטרו, בנג'מין, סופר קרייזיו בטח יש עוד שברחו לי מהראש, בכל מקרה המעבר לראו יהיה טוב בעיקר בגלל שבסמאקדאון פשוט היה סיכוי שנראה פיודים חוזרים. נייטרו מקבל פוש- אתה צודק, שכחתי מהסטייבל של אדג' קאלי- אולי הוא עוד יחזור, אבל לפחות בינתיים הוא לא איתנו
 

h a r r y4

New member
אתה שוכח דברים מסויימים

אתה אומר שבנואה יכול להיות נגד נייטרו, בנג'מין, סופר קרייזי....... אתה שוכח שהם בקושי מופיעים בתוכניות, וגם כשהם כן, זה רק לג'ובים. אז אולי בנואה יתאבק נגדם פעם או פעמיים ברו, וגם זה יהיה ל- 5 דק' אולי, והוא ינצח. וסופר קרייזי בכלל פייס, מה הסיכוי שיקפיצו אותו לפיוד נגד בנואה.. כאילו אכפת להם ממנו. אז כן, באופן תיאורטי הוא יכול להתאבק נגד המתאבקים האלה. אבל באופן תיאורטי בסמאקדאון הוא יכול להתאבק נגד ווילאם ריגל, צ'אבו, ג'ימי יאנג, אדג', מאט הארדי.. לא חסר. בקיצור, לא צריך להסחף רחוק אחרי החדשות. אני כבר למדתי לא להתלהב מהן, ולדעת שחדשות כמו- "אחרי ש-X יעבור לרו הוא יקבל פוש חזק"- הן בסה"כ מחשבות של הבוקרים, שרובם לא עוברים את הקריאה הראשונה בהצבעה (או במילים אחרות- "קריאת טריפל אייץ'").
 

AmericanDragon

New member
רק חדשות טובות

קאהלי בחוץ
היימן חוזר זה מעולה לECW!!!
פוש של דייסטרה ונייטרו יכול להיות מעניין כשהוא בפיוד משולש עם ההארדיז וWGTT בנואה יעבור לRAW בטענה שאין מיין אבנטים! מה יכול להיות יותר טוב מזה? עצוב לי על RVD
 

AmericanDragon

New member
אבל

*שכחתי לציין בנואה ייקח מסינה את התואר שקאהלי יבצע 630 ספלאש
 

shlomi 123

New member
תודה על החדשות

שום פוש לא יעזור לקני אין בו שום דבר מעניין וזה בדיוק מה שאמרתי בעבר על הספיריט סקווד ברגע שהם יתפרקו את אף אחד זה לא יעניין כי עדיין הם לא דומיננטיים מספיק בשביל לקבל את צומת הלב מהקהל וזה בדיוק מה שקורה עכשיו 4 נעלמו ואחד שאף אחד לא מסתכל לכיוון שלו. לא הבנתי למה הדראפט יתרום? הרי גם ככה הם שינו את הכל וכל המתאבקים (טוב לפחות רובם) מופיעים בכל התוכניות.
 

MOR149

New member
../images/Emo45.gif

"בWWE יש חוק חדש,שבקרבות "לא חשובים" בהאוס שואו,השופטים לא יודעים את סוף הקרב. זה נועד כדי ללמד את המתאבקים לדעת את הקרב ולא לפשל" חחחחחחחחחחח משפט מטומטם כזה לא ראיתי הרבה זמן. מה השופטים אשמים? מה הקטע המטומטם הזה? פוש לג'וני זה טוב אבל לדיקסטרה זה לא טוב. הבן אדם חייב שינוי גימיק ושינוי חיצוני דחוף אין לו לוק אין לו גימיק הוא פשוט סתם כזה. אם נייטרו ובנואה יהיו באותו בראנד זה יכול להיות לדעתי מעולה לעשות ביניהם פיוד סדרת הטוב מ5 או משהו כזה. אני גם בעד הדראפט הזה שיהיו פיודים חדשים ומרעננים לקראת וונג'נס ליל האלופים.
 

h a r r y4

New member
בקשר לשופטים

השופטים לא אשמים. כשהשופטים לא יודעים את הסוף- למתאבקים יש אחריות רבה יותר לדעת מתי להשתחרר מהספירה, מתי להגיע ל"דקות השיא" של הקרב ומתי להגיע לסיום. אם מתאבק לא אחראי שוכח לצאת מהספירה, והשופט מציל אותו בדרך כלשהי- אז המתאבק כביכול לא למד כלום. נועד לתת יותר אחריות למתאבקים.
 

MOR149

New member
אתה באמת רציני?

אם שופט לא יודע מתי הקרב אמור להסתיים זה יכול להיות קרב של 70 שעות. הבנתי את הכוונה של המשפט שהוא רשם בחדשות אבל זה הדבר הכי דפוק לדעתי והדבר הכי דפוק ששמעתי מזה הרבה זמן.
 

Sawyer00

New member
מה אתה לא מבין??

השופטים לא יוכלו להציל מתאבקים מפאשלות שלהם, הם יצטרכו להיות הרבה יותר מרוכזים ולהתאמץ יותר בתכנון וביצוע הקרב כמו שצריך... קרבות שימשכו 70 שעות? לא... כשהשופט יספור 1....2.... 3.... הקרב פשוט יגמר - בין אם היה מתוכנן להיגמר ככה או לא.... ככה מחנכים.
 

MOR149

New member
אמממ

אפילו ההודעה שלך מפגרת ואני מצטער להגיד לך את זה.
 

MOR149

New member
ואל תראה את זה בתור פגיעה

אבל אם הבנת רעיון כל כך מטומטם ורשמת משפט כזה כשהשופט יספור 1....2.... 3.... הקרב פשוט יגמר - בין אם היה מתוכנן להיגמר ככה או לא.... ככה מחנכים. זה לא נשמע לי הגיוני, ועוד הקטע שאתה מנסה להסביר לי את זה.
 

Sawyer00

New member
....

פגיעה? אוי בגלל זה עושים את זה בקרבות לא חשובים בהאוס שואוז!!! הרי אתה תצליח להבין שסה"כ המטרה היא שהמתאבקים ישלטו במהלך הקרב ולא השופטים... ? איזו אמינות תהיה לקרב שנראה כאילו הוא כבר נגמר (ויש איןסוף כאלו - שמתאבק שוכח לצאת מספירה, או כל מיני כאלה) ורק כי הוא אמור להישמך עוד השופט לא מסיים אותו....???? מה הבעיה בנסות להרגיל מתאבקים חסרי ניסיון בדברים האלה, שאתה מכנה את זה מפגר? אני מאמין גם שאנשים שהחליטו על זה יודעים טוב מאוד מה הם עושים... הרי המטרה היא לעשות את ההאבקות "שואפת" למציאות? או שזה גם "מפגר"?
 
אני יודע

בוא נמשיך הכל איפה שכל זה נעצר, שנת 99, גימיק: בלו בלייזר. רק אני רואה את הדימיון המדהים בין קני ואוון הארט ?
 

Taker4ever

New member
תודה../images/Emo45.gif.

לא ממש בעד הרעיון להעביר את בנואה ל-RAW, אני הייתי מעביר אותו דווקא ל-ECW, שם יהיה הרבה קל בשבילו להשיג משבצת במיינאבנט ועוד לקבל אליפות עולם נוספת. גם אם בנואה יעבור ל-RAW ויקבל פוש מול סינה (ורוב הסיכויים שזה בכלל יהיה אורטון), בנואה יפסיד ממילא, וחבל.
 

Sid

New member
כך או כך

זה לא משנה באיזה רוסטר בנואה נמצא וכמה מיין איבנטרים יש בכל רוסטר, קל או קשה זה בכלל לא תלוי בו, הכל תלוי בבוקרים שבינתיים מונעים מבנואה להיות מיין איבנטר, אם היה היגיון בWWE בנואה כבר ממזמן היה שוב אלוף העולם, אבל זה נראה כל פעם מחדש שגם במצב כמו עכשיו שחצי מהמיין איבנטרים פצועים והאוהדים זועקים "בנואה, בנואה למיין איבנט", אז הWWE כאילו עושים לו דוווקא ודוחפים את הגרועים ביותר למיין איבנט במקומו, כך שגם אם הוא היה עובר לECW גם זה לא היה מבטיח לו שהוא יהיה אלוף שם.
 

Taker4ever

New member
תגובה.

נכון שזה תלוי בבוקרים, אבל מצד שני צריכים להיות ריאלים: גם אם הם היו רוצים לקדם את בנואה, זה בטח לא היה קורה על חשבון סינה, בייחוד שטריפס עוד מעט יחזור ואז זה יהיה עוד יותר בעייתי. ב-ECW, חוץ מלאשלי אין מיינאבנטרים שמקבלים זמן מסך באופו ניכר, אז בנואה יכול בהחלט לקבל מקום במיינאבנט ביתר קלות. ואגב, WWE לא דוחפים בהכרח רק את "הגרועים", עובדה שרק עכשיו הם דחפו את אדג'.
 
הממ, בקשר לריי

הבחור כבר התאבק מספר פעמים במקסיקו בזמן האחרון, בעיקר באינדיז ופעם אחת לפחות שאני יודע עליה בAAA.
 
למעלה