יציקה מאוזנת בניצב 9 - הכי קרוב שישחדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
בתמונה העליונה - החיבור בין ניצב 9 ל-10, בתחתונה - בין 6 ל-5יציקה מאוזנת בניצב 9 - הכי קרוב שיש
עוד שני אלמנטים ודי; ניצב 9 מתחבר לניצב 8. (2 תמונות)
תמונות מרשימות - מרגש....יציקה מאוזנת בניצב 9 - הכי קרוב שיש
עוד שני אלמנטים ודי; ניצב 9 מתחבר לניצב 8. (2 תמונות)
תודה על העדכון והתמונהחדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
הפרדה מפלסית במפגש 141 (גד פיינשטיין, רחובות)חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
141 - מה כ"כ קשה?חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
המפגש כבר מבוטל? יש תמונות ממנו?141 - מה כ"כ קשה?
נעזוב את "נתיבי איילון" ומשך הביצוע - שאין בידי מספיק מידע להכריע בעניינו - מדוע כ"כ קשה להתאים את מפלס מכסי הביוב עם מפלס האספלט?
התמונות שצולמו בזום גדול מטעות. מעטה האספלט סביב כל מכסה שכזה גבוה למדי ומתפרש על קטע רחב מהנתיב. גם אם מדובר באספלט זמני, עדייןאין שום סיבה שבעולם לקבל את התוצאה הזאת. ואגב, גם הכניסה לעלייה לרמפה המערבית בעייתית: רוחב הכביש הולך ונעשה צר בדיוק בכניסה זו. (3 תמונות)
מכסי הביוב כבר בגובה של האספלט הסופי141 - מה כ"כ קשה?
נעזוב את "נתיבי איילון" ומשך הביצוע - שאין בידי מספיק מידע להכריע בעניינו - מדוע כ"כ קשה להתאים את מפלס מכסי הביוב עם מפלס האספלט?
התמונות שצולמו בזום גדול מטעות. מעטה האספלט סביב כל מכסה שכזה גבוה למדי ומתפרש על קטע רחב מהנתיב. גם אם מדובר באספלט זמני, עדייןאין שום סיבה שבעולם לקבל את התוצאה הזאת. ואגב, גם הכניסה לעלייה לרמפה המערבית בעייתית: רוחב הכביש הולך ונעשה צר בדיוק בכניסה זו. (3 תמונות)
ובכל זאת, הביצוע כאן לא משהו...מכסי הביוב כבר בגובה של האספלט הסופי
זה דבר די נפוץ שלפני השכבה האחרונה והסופית של האספלט, מכסי הביוב בולטים לעומת שכבת האספלט הנוכחי.
ואני בוודאי לא מחדש לך באופן אישי...
כי זו לא שכבת האספלט האחרונה. זה למה.141 - מה כ"כ קשה?
נעזוב את "נתיבי איילון" ומשך הביצוע - שאין בידי מספיק מידע להכריע בעניינו - מדוע כ"כ קשה להתאים את מפלס מכסי הביוב עם מפלס האספלט?
התמונות שצולמו בזום גדול מטעות. מעטה האספלט סביב כל מכסה שכזה גבוה למדי ומתפרש על קטע רחב מהנתיב. גם אם מדובר באספלט זמני, עדייןאין שום סיבה שבעולם לקבל את התוצאה הזאת. ואגב, גם הכניסה לעלייה לרמפה המערבית בעייתית: רוחב הכביש הולך ונעשה צר בדיוק בכניסה זו. (3 תמונות)
לקחתי זאת בחשבון, ועדיין אין שום הצדקה להשאירכי זו לא שכבת האספלט האחרונה. זה למה.
אמורה להיות שכבה נוספת שתתמזג עם מכסי הביוב והניקוז.
כביש 1 - היה הייתה תבנית יציקהחדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
בסופו של יוםחדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
תמונות באדיבות "תבנית אשדוד".חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
תמונות באדיבות "תבנית אשדוד".
את חברת "תבנית אשדוד" הכרתי לראשונה במנהרה 3A. מכונות של החברה הופעלו בביצוע עבודות הדיפון והאיטום של המנהרה. במשך השנים פגשתי עוד ועוד מוצרים של החברה בפרויקטים נוספים, וכמעט אין בארץ פרויקט תחבורתי משמעותי בו אין החברה מעורבת. אחד הנושאים עליהם נתונה גאוות החברה הנו התבנית היחידה מסוגה בעולם (מסוגלת לטפס בשיפוע הגדול ביותר) של פיר הדרגנועים בתחנת האומה. עוד התגלה לי כי גם בייצור אדנים למסילות הרכבת יש ל"תבנית אשדוד" פטנט רשום. אז רגע לפני ש"שפיר" מתהדרת באורגינל האיטלקי שברשותה (מנהרה 2), אולי כדאי בכ"ז להעדיף תוצרת כחול-לבן?
הנה שלוש תמונות 'ווטסאפיות' שהגיעו אליי באדיבות החברה. התמונות מתעדות את מבצע ההנפה המורכב של התבנית האשדודית בפורטל מנהרות הראל.
מה הם שלבי העבודה בקטע שער הגיא שורש?תמונות באדיבות "תבנית אשדוד".
את חברת "תבנית אשדוד" הכרתי לראשונה במנהרה 3A. מכונות של החברה הופעלו בביצוע עבודות הדיפון והאיטום של המנהרה. במשך השנים פגשתי עוד ועוד מוצרים של החברה בפרויקטים נוספים, וכמעט אין בארץ פרויקט תחבורתי משמעותי בו אין החברה מעורבת. אחד הנושאים עליהם נתונה גאוות החברה הנו התבנית היחידה מסוגה בעולם (מסוגלת לטפס בשיפוע הגדול ביותר) של פיר הדרגנועים בתחנת האומה. עוד התגלה לי כי גם בייצור אדנים למסילות הרכבת יש ל"תבנית אשדוד" פטנט רשום. אז רגע לפני ש"שפיר" מתהדרת באורגינל האיטלקי שברשותה (מנהרה 2), אולי כדאי בכ"ז להעדיף תוצרת כחול-לבן?
הנה שלוש תמונות 'ווטסאפיות' שהגיעו אליי באדיבות החברה. התמונות מתעדות את מבצע ההנפה המורכב של התבנית האשדודית בפורטל מנהרות הראל.
משני הכיוונים.מה הם שלבי העבודה בקטע שער הגיא שורש?
האם התנועה משני הכיונים תנותב לכיוון המסלול החדש( העליון) או רק התנועה ממזר למערב.
ואיך יתחבר כביש 38 לכביש 1 בשלב זה של הסטת התנועה?משני הכיוונים.
עוד מכביש 1 - העברת תנועה בכביש הגישה למבשרת.חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.