חדשות 10

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
חדשות 10

חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.

 

בועז ל

New member
יציקה מאוזנת בניצב 9 - הכי קרוב שיש

חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
יציקה מאוזנת בניצב 9 - הכי קרוב שיש
עוד שני אלמנטים ודי; ניצב 9 מתחבר לניצב 8. (2 תמונות)



 

amit1270

New member
בתמונה העליונה - החיבור בין ניצב 9 ל-10, בתחתונה - בין 6 ל-5

יציקה מאוזנת בניצב 9 - הכי קרוב שיש
עוד שני אלמנטים ודי; ניצב 9 מתחבר לניצב 8. (2 תמונות)
בתמונה העליונה - החיבור בין ניצב 9 ל-10, בתחתונה - בין 6 ל-5
 

בועז ל

New member
הפרדה מפלסית במפגש 141 (גד פיינשטיין, רחובות)

חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
הפרדה מפלסית במפגש 141 (גד פיינשטיין, רחובות)
התמונות שלהלן משלימות את הדיווח שנמסר בפורום על הפתיחה החלקית לתנועה של ההפרדה. תלונות על בעיות בטיחות בהפרדה החדשה הובאו לידיעת גורם בכיר במשרד התחבורה. התלונות נבדקות בימים אלה. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
141 - מה כ"כ קשה?


חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
141 - מה כ"כ קשה?

נעזוב את "נתיבי איילון" ומשך הביצוע - שאין בידי מספיק מידע להכריע בעניינו - מדוע כ"כ קשה להתאים את מפלס מכסי הביוב עם מפלס האספלט?
התמונות שצולמו בזום גדול מטעות. מעטה האספלט סביב כל מכסה שכזה גבוה למדי ומתפרש על קטע רחב מהנתיב. גם אם מדובר באספלט זמני, עדייןאין שום סיבה שבעולם לקבל את התוצאה הזאת. ואגב, גם הכניסה לעלייה לרמפה המערבית בעייתית: רוחב הכביש הולך ונעשה צר בדיוק בכניסה זו. (3 תמונות)





 

LG123456

New member
המפגש כבר מבוטל? יש תמונות ממנו?

141 - מה כ"כ קשה?

נעזוב את "נתיבי איילון" ומשך הביצוע - שאין בידי מספיק מידע להכריע בעניינו - מדוע כ"כ קשה להתאים את מפלס מכסי הביוב עם מפלס האספלט?
התמונות שצולמו בזום גדול מטעות. מעטה האספלט סביב כל מכסה שכזה גבוה למדי ומתפרש על קטע רחב מהנתיב. גם אם מדובר באספלט זמני, עדייןאין שום סיבה שבעולם לקבל את התוצאה הזאת. ואגב, גם הכניסה לעלייה לרמפה המערבית בעייתית: רוחב הכביש הולך ונעשה צר בדיוק בכניסה זו. (3 תמונות)
המפגש כבר מבוטל? יש תמונות ממנו?
 

orenhz

New member
מכסי הביוב כבר בגובה של האספלט הסופי

141 - מה כ"כ קשה?

נעזוב את "נתיבי איילון" ומשך הביצוע - שאין בידי מספיק מידע להכריע בעניינו - מדוע כ"כ קשה להתאים את מפלס מכסי הביוב עם מפלס האספלט?
התמונות שצולמו בזום גדול מטעות. מעטה האספלט סביב כל מכסה שכזה גבוה למדי ומתפרש על קטע רחב מהנתיב. גם אם מדובר באספלט זמני, עדייןאין שום סיבה שבעולם לקבל את התוצאה הזאת. ואגב, גם הכניסה לעלייה לרמפה המערבית בעייתית: רוחב הכביש הולך ונעשה צר בדיוק בכניסה זו. (3 תמונות)
מכסי הביוב כבר בגובה של האספלט הסופי
זה דבר די נפוץ שלפני השכבה האחרונה והסופית של האספלט, מכסי הביוב בולטים לעומת שכבת האספלט הנוכחי.
ואני בוודאי לא מחדש לך באופן אישי...
 

amit1270

New member
ובכל זאת, הביצוע כאן לא משהו...

מכסי הביוב כבר בגובה של האספלט הסופי
זה דבר די נפוץ שלפני השכבה האחרונה והסופית של האספלט, מכסי הביוב בולטים לעומת שכבת האספלט הנוכחי.
ואני בוודאי לא מחדש לך באופן אישי...
ובכל זאת, הביצוע כאן לא משהו...
 

zvir1

New member
כי זו לא שכבת האספלט האחרונה. זה למה.

141 - מה כ"כ קשה?

נעזוב את "נתיבי איילון" ומשך הביצוע - שאין בידי מספיק מידע להכריע בעניינו - מדוע כ"כ קשה להתאים את מפלס מכסי הביוב עם מפלס האספלט?
התמונות שצולמו בזום גדול מטעות. מעטה האספלט סביב כל מכסה שכזה גבוה למדי ומתפרש על קטע רחב מהנתיב. גם אם מדובר באספלט זמני, עדייןאין שום סיבה שבעולם לקבל את התוצאה הזאת. ואגב, גם הכניסה לעלייה לרמפה המערבית בעייתית: רוחב הכביש הולך ונעשה צר בדיוק בכניסה זו. (3 תמונות)
כי זו לא שכבת האספלט האחרונה. זה למה.
אמורה להיות שכבה נוספת שתתמזג עם מכסי הביוב והניקוז.
 

בועז ל

New member
לקחתי זאת בחשבון, ועדיין אין שום הצדקה להשאיר

כי זו לא שכבת האספלט האחרונה. זה למה.
אמורה להיות שכבה נוספת שתתמזג עם מכסי הביוב והניקוז.
לקחתי זאת בחשבון, ועדיין אין שום הצדקה להשאיר
את מצב הקיים כ"כ הרבה זמן.
 

בועז ל

New member
כביש 1 - היה הייתה תבנית יציקה

חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
כביש 1 - היה הייתה תבנית יציקה
שאתמול בבוקר נחה לה בקטע ה-cut&cover הצפוני של הפורטל המערבי של מנהרות הראל.

 

בועז ל

New member
בסופו של יום

חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
בסופו של יום
מצאה התבנית את מקומה בקטע ה-cut&cover הדרומי שבפורטל.

 

בועז ל

New member
תמונות באדיבות "תבנית אשדוד".

חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
תמונות באדיבות "תבנית אשדוד".
את חברת "תבנית אשדוד" הכרתי לראשונה במנהרה 3A. מכונות של החברה הופעלו בביצוע עבודות הדיפון והאיטום של המנהרה. במשך השנים פגשתי עוד ועוד מוצרים של החברה בפרויקטים נוספים, וכמעט אין בארץ פרויקט תחבורתי משמעותי בו אין החברה מעורבת. אחד הנושאים עליהם נתונה גאוות החברה הנו התבנית היחידה מסוגה בעולם (מסוגלת לטפס בשיפוע הגדול ביותר) של פיר הדרגנועים בתחנת האומה. עוד התגלה לי כי גם בייצור אדנים למסילות הרכבת יש ל"תבנית אשדוד" פטנט רשום. אז רגע לפני ש"שפיר" מתהדרת באורגינל האיטלקי שברשותה (מנהרה 2), אולי כדאי בכ"ז להעדיף תוצרת כחול-לבן?

הנה שלוש תמונות 'ווטסאפיות' שהגיעו אליי באדיבות החברה. התמונות מתעדות את מבצע ההנפה המורכב של התבנית האשדודית בפורטל מנהרות הראל.





 

amit1270

New member


תמונות באדיבות "תבנית אשדוד".
את חברת "תבנית אשדוד" הכרתי לראשונה במנהרה 3A. מכונות של החברה הופעלו בביצוע עבודות הדיפון והאיטום של המנהרה. במשך השנים פגשתי עוד ועוד מוצרים של החברה בפרויקטים נוספים, וכמעט אין בארץ פרויקט תחבורתי משמעותי בו אין החברה מעורבת. אחד הנושאים עליהם נתונה גאוות החברה הנו התבנית היחידה מסוגה בעולם (מסוגלת לטפס בשיפוע הגדול ביותר) של פיר הדרגנועים בתחנת האומה. עוד התגלה לי כי גם בייצור אדנים למסילות הרכבת יש ל"תבנית אשדוד" פטנט רשום. אז רגע לפני ש"שפיר" מתהדרת באורגינל האיטלקי שברשותה (מנהרה 2), אולי כדאי בכ"ז להעדיף תוצרת כחול-לבן?

הנה שלוש תמונות 'ווטסאפיות' שהגיעו אליי באדיבות החברה. התמונות מתעדות את מבצע ההנפה המורכב של התבנית האשדודית בפורטל מנהרות הראל.
 

ymaluly

New member
מה הם שלבי העבודה בקטע שער הגיא שורש?

תמונות באדיבות "תבנית אשדוד".
את חברת "תבנית אשדוד" הכרתי לראשונה במנהרה 3A. מכונות של החברה הופעלו בביצוע עבודות הדיפון והאיטום של המנהרה. במשך השנים פגשתי עוד ועוד מוצרים של החברה בפרויקטים נוספים, וכמעט אין בארץ פרויקט תחבורתי משמעותי בו אין החברה מעורבת. אחד הנושאים עליהם נתונה גאוות החברה הנו התבנית היחידה מסוגה בעולם (מסוגלת לטפס בשיפוע הגדול ביותר) של פיר הדרגנועים בתחנת האומה. עוד התגלה לי כי גם בייצור אדנים למסילות הרכבת יש ל"תבנית אשדוד" פטנט רשום. אז רגע לפני ש"שפיר" מתהדרת באורגינל האיטלקי שברשותה (מנהרה 2), אולי כדאי בכ"ז להעדיף תוצרת כחול-לבן?

הנה שלוש תמונות 'ווטסאפיות' שהגיעו אליי באדיבות החברה. התמונות מתעדות את מבצע ההנפה המורכב של התבנית האשדודית בפורטל מנהרות הראל.
מה הם שלבי העבודה בקטע שער הגיא שורש?
האם התנועה משני הכיונים תנותב לכיוון המסלול החדש( העליון) או רק התנועה ממזר למערב.
 

בועז ל

New member
עוד מכביש 1 - העברת תנועה בכביש הגישה למבשרת.

חדשות 10
החל שלב הדחיקה האחרון בביצוע גשר 10. דחיקת האלמנט הראשון הושלמה וכעת מכינים את הבא בתור בחצר היציקה.
עוד מכביש 1 - העברת תנועה בכביש הגישה למבשרת.
לפני כעשרה ימים הועברה התנועה מתחת לגשר. כאן תעבור התנועה גם בצורתה הסופית. כעת ניתן להשלים את קצהו המזרחי של גשר מוצא. (שתי תמונות)



 
מצב
הנושא נעול.
למעלה