חדשות רעות - תחנת כ"ס בצרות

מצב
הנושא נעול.

גילביון

New member
חדשות רעות - תחנת כ"ס בצרות

חדשות רעות - תחנת כ"ס בצרות
אני לא יודע מה אפשר לעשות עם הליצנים האלה מהוד השרון הכתבה מצורפת
 

oren*

New member
יש שתי אפשרויות

חדשות רעות - תחנת כ"ס בצרות
אני לא יודע מה אפשר לעשות עם הליצנים האלה מהוד השרון הכתבה מצורפת
יש שתי אפשרויות
1) להוציא כל אחד ואחת מאיתנו להורג (כן, אני תושב הוד השרון) 2) למצוא מענה תחבורתי הולם כפי שמקובל בכל עיר קטנה וגדולה בעולם - לליצנים מהוד השרון יש זכות להנות מתחבורה ציבורית נוחה בדיוק כמוך (ואפילו יותר כשמבחינה מוניציפלית התחנה יושבת בשטח העיר).
 

גילביון

New member
נו באמת

יש שתי אפשרויות
1) להוציא כל אחד ואחת מאיתנו להורג (כן, אני תושב הוד השרון) 2) למצוא מענה תחבורתי הולם כפי שמקובל בכל עיר קטנה וגדולה בעולם - לליצנים מהוד השרון יש זכות להנות מתחבורה ציבורית נוחה בדיוק כמוך (ואפילו יותר כשמבחינה מוניציפלית התחנה יושבת בשטח העיר).
נו באמת
אורן, את התחנה לא יזיזו עכשיו. יש מעבר תת קרקעי לרכב מתחת למסילה. אפשר להגיע בנוחות מכל צד. אז למה לעשות צרות? רק כדי לתפוס פרסומות (מר "מזו" הנכבד) גילביון
 
מצטרף לדעתו, בתור תושב נוסף של העיר

יש שתי אפשרויות
1) להוציא כל אחד ואחת מאיתנו להורג (כן, אני תושב הוד השרון) 2) למצוא מענה תחבורתי הולם כפי שמקובל בכל עיר קטנה וגדולה בעולם - לליצנים מהוד השרון יש זכות להנות מתחבורה ציבורית נוחה בדיוק כמוך (ואפילו יותר כשמבחינה מוניציפלית התחנה יושבת בשטח העיר).
מצטרף לדעתו, בתור תושב נוסף של העיר
 

david80

New member
מה אכפת לי?

חדשות רעות - תחנת כ"ס בצרות
אני לא יודע מה אפשר לעשות עם הליצנים האלה מהוד השרון הכתבה מצורפת
מה אכפת לי?
העיקר שלא יהיו עיכובים בקו הרצליה (שפיים) - רעננה - כ"ס. והרי מה טוב בקו לכ"ס דרך ראש העין לת"א ב28 דקות בעוד שבאוטובוס קו 567 זה לוקח 15-20 דקות מצומת כ"ס (בשעות שאין פקקים)? וכן מהי כמות נוסעים מכ"ס לראש העין יחסית למספר הנוסעים מרעננה לת"א?!
 

גילביון

New member
נודע לי המניע של ראשי הוד השרון

מה אכפת לי?
העיקר שלא יהיו עיכובים בקו הרצליה (שפיים) - רעננה - כ"ס. והרי מה טוב בקו לכ"ס דרך ראש העין לת"א ב28 דקות בעוד שבאוטובוס קו 567 זה לוקח 15-20 דקות מצומת כ"ס (בשעות שאין פקקים)? וכן מהי כמות נוסעים מכ"ס לראש העין יחסית למספר הנוסעים מרעננה לת"א?!
נודע לי המניע של ראשי הוד השרון
לעיריית הוד השרון יש תכניות בניה באזור הרכבת והם מנסים לעצור את גלגלי הרכבת.. מדובר באזור תעשיה. הם לא מבינים שהרכבת רק תזניק את האזור קדימה בצעדי ענק. אני מקווה שיכנס להם קצת שכל לראש והם יפסיקו לתקוע מקלות בגלגלים. הנימוקים שלהם ממש מגוכחים. אני מקווה שיוגש ערעור במהרה.
 
עם כל הכבוד לכל המתלהמים

נודע לי המניע של ראשי הוד השרון
לעיריית הוד השרון יש תכניות בניה באזור הרכבת והם מנסים לעצור את גלגלי הרכבת.. מדובר באזור תעשיה. הם לא מבינים שהרכבת רק תזניק את האזור קדימה בצעדי ענק. אני מקווה שיכנס להם קצת שכל לראש והם יפסיקו לתקוע מקלות בגלגלים. הנימוקים שלהם ממש מגוכחים. אני מקווה שיוגש ערעור במהרה.
עם כל הכבוד לכל המתלהמים
יש כאן דפוס תכנוני (או חוסר תכנוני) שחוזר על עצמו יותר מדי פעמים: מתי נודע שתהיה בכ"ס רכבת? לפני כך וכך שנים, נכון? מתי התחילו לתכנן? לפני כך וכך שנים? גם כן נכון. מתי נזכרו בתושבי הוד השרון שגם להם מגיעה גישה נוחה וחנייה? לפני כך וכך רגעים. אי אפשר היה לעשות תכנון כולל? ובזמן? מישהו כנראה נרדם בשמירה והתעורר רק כשעוצרים אותו ברגע האחרון לפני גזירת הסרט. אז עם כל הכבוד לרכבת, אי אפשר לעשות תחנה בלי גישה לתושבי הוד השרון ועם פקקים לתושבי כפר סבא. הרכבת כנראה התרשלה בקטע הזה...
 
בכל מקרה

עם כל הכבוד לכל המתלהמים
יש כאן דפוס תכנוני (או חוסר תכנוני) שחוזר על עצמו יותר מדי פעמים: מתי נודע שתהיה בכ"ס רכבת? לפני כך וכך שנים, נכון? מתי התחילו לתכנן? לפני כך וכך שנים? גם כן נכון. מתי נזכרו בתושבי הוד השרון שגם להם מגיעה גישה נוחה וחנייה? לפני כך וכך רגעים. אי אפשר היה לעשות תכנון כולל? ובזמן? מישהו כנראה נרדם בשמירה והתעורר רק כשעוצרים אותו ברגע האחרון לפני גזירת הסרט. אז עם כל הכבוד לרכבת, אי אפשר לעשות תחנה בלי גישה לתושבי הוד השרון ועם פקקים לתושבי כפר סבא. הרכבת כנראה התרשלה בקטע הזה...
בכל מקרה
הוד השרון לא 'התעוררה' רק עכשיו, עוד לפני תחילת העבודות על התחנה פנתה העירייה לרכבת וביקשה לדון בדרכי הגישה מכיוון הוד השרון.
 

oren*

New member
חלק גדול מהכבישים המובילים לאותו

עם כל הכבוד לכל המתלהמים
יש כאן דפוס תכנוני (או חוסר תכנוני) שחוזר על עצמו יותר מדי פעמים: מתי נודע שתהיה בכ"ס רכבת? לפני כך וכך שנים, נכון? מתי התחילו לתכנן? לפני כך וכך שנים? גם כן נכון. מתי נזכרו בתושבי הוד השרון שגם להם מגיעה גישה נוחה וחנייה? לפני כך וכך רגעים. אי אפשר היה לעשות תכנון כולל? ובזמן? מישהו כנראה נרדם בשמירה והתעורר רק כשעוצרים אותו ברגע האחרון לפני גזירת הסרט. אז עם כל הכבוד לרכבת, אי אפשר לעשות תחנה בלי גישה לתושבי הוד השרון ועם פקקים לתושבי כפר סבא. הרכבת כנראה התרשלה בקטע הזה...
חלק גדול מהכבישים המובילים לאותו
אזור הם חדשים, כך שזה לא ממש רלוונטי כמה זמן מראש ידעו על הקמת התחנה. הכביש היחיד שמחבר בין התחנה ובין הוד השרון הוא חד סיטרי - אתה יודע איזה סיבוב אנחנו נאלץ לעשות בכדי להגיע? נראה לך נורמלי שבשנת 2003, הכביש היחיד שמוביל לתחנת רכבת שמשרתת שתי ערים גדולות הוא חד סיטרי?
 

oren*

New member
בעיתון "על השרון" כתבו שהעבודות

חדשות רעות - תחנת כ"ס בצרות
אני לא יודע מה אפשר לעשות עם הליצנים האלה מהוד השרון הכתבה מצורפת
בעיתון "על השרון" כתבו שהעבודות
נעצרו בגלל צו של בית המשפט השלום בכפר סבא לפיו לרכבת ישראל אין היתר לבניית החניון בתחנה.
 
המניע פשוט פוליטי

חדשות רעות - תחנת כ"ס בצרות
אני לא יודע מה אפשר לעשות עם הליצנים האלה מהוד השרון הכתבה מצורפת
המניע פשוט פוליטי
פרנסי הוד השרון טובלים את ידיהם במסילה, ולא מסיבות אמיתיות אלא מסיבות פוליטיות. בכדי לגרוף הון פוליטי ולעשות רושם שהנה להם יש יד ורגל במסילה. כך זה בנוגע לנושאים שהם בקונזנזוס הלאומי: איכות סביבה ורכבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה