חדשות רעות וחדשות טובות..

חדשות רעות וחדשות טובות..

הרעות, קיבלתי שבת, חי חי חי! איזה באסה, אבל הטובות, אני אהיה איתכם כאן, בצאט, בפורום, ו... זהו... אז נתראה!
 

DLM

New member
Hey yo yo wsup?

Guess wat? I ran of a gas nd then i pusht my car all the way 2 gass station
 
בצבא קוראים לזה-

כל הזין!!! עוד חודש כשתתגייס, תכיר את המושג הזה טוב-טוב!!! איזה רכב יש לך? ומה אתה עושה ער בשעה כזאתי? למה אתה לא באיזה פאב או דיסקו או במיטה, (הכוונה היא- עם עוד מישהי יא צעיר...) (צעיר- עוד מושג בצבא שתלמד להכיר...) הנה אני כותבת לך!!!
 

DLM

New member
Aa

I know all the army stuff my friend is in golani nd all the time he talks about it ze kvar yaza li meatahat...Ve lama ani lo be pub ok good Q nd i have a good answer mazav finansy lo meafsher li aval sof ahodesh nihnas li kesef ve az ani lo eztareh lidhof oto...Lama ani lo bemita with some one?Well i dont know i ask that question alot nd i still dont know the answer :)
 

M a x i m A

New member
../images/Emo32.gif לא תאמינו מה קרה לי אתמול ../images/Emo7.gif

אני מנצלת את שרשור ה"אוף" של קוליסאום (אם כל הכבוד, זה יותר רציני משלך...): אתמול נסעתי עם חברים ל"סמאיה" ביפו, אני נוסעת לי ברח' סלמה עוברת צומת שבה נותנת לי זכות קדימה מהרחוב החוצה ניידת משטרה. כן-לא פחות ולא יותר!!! אני עוברת את הצומת ופתאום שוטרת קוראת לי לעצור בצד!!! מסתבר שעברתי צומת שבה הייתי צריכה לעצור (היה תמרור עצור) ולתת זכות קדימה למכוניות החוצות את הצומת. הייתי בשוק- השוטרת כאילו עשתה איתי חסד ונתנה לי קנס של "רק" 250 ש"ח!!! והיא אומרת שהיא היתה צריכה להזמין אותי למשפט שבו שוללים לי את הרשיון ל30 יום!!! מה אתם אומרים??? יותר משנתיים יש לי רשיון ואף פעם לא קיבלתי קנס כלשהו!!! עכשיו אני צריכה לארגן 250 ש"ח
ואני מפחדת שזה עוד יהיה לי עם נקודות!!!
אני צריכה עידוד חבר'ה, מה דעתכם?
מצטערת שאני לא שנונה עכשיו (כמו שאתם רגילים לראות אותי)...
 

RanDomiZe

New member
מה רשום לך בדו"ח?

בסעיף של העבירה?על תמרור עצור?ואת יכולה להתקשר למשטרת התנועה ולבדוק האם קיבלת נקודות על העבירה. אגב אם זה רק 250 שקל אז חפיף.לא קרה שום דבר את רק תיזהרי יותר בעתיד.לי יש 8 שנים רישיון וקיבלתי איזה 8 דו"חות זה מבאס אבל בסוף זה חפיף.כאילו כמעט כל נהג מקבל איזהב שהוא שלב דו"ח.זה רק יגרום לך להיזהר יותר ות'כלס זה טוב. יהיה טוב מתוקה ופעם הבאה תזכרי: "אם נשים,לא נוהגים בשביל זה יש חברים"
 

M a x i m A

New member
הנה תראה בעצמך...

נשים הא? חחחחחחח אולי אם היית איתי זה לא היה קורה
 

RanDomiZe

New member
יש בעיה אחת...

שוטרים הם בד"כ דיסלקטים ובעלי כתב מאוד מוזר ומה לעשות נפלת על אחת כזאת אולי תתרגמי לי מה רשום בתיאור העבירה?
 

M a x i m A

New member
בקיצור...שלא עצרתי לפני קו עצירה

מסתבר שהמקום הזה הוא מקולל והרבה נהגים נופלים שם (שימו לב!!! להזהר מסלמה פינת צ'לנוב) כי זה רחוב ראשי ואף אחד לא מצפה לתת שם זכות קדימה לרכב שפונה מצד שמאל!!! היא כתבה סעיפים 22א+64ד ובאתר של המשטרה מסתבר שזה 8 נקודות
 

RanDomiZe

New member
אם זה ככה אז...

קיבלת 8 נקודות הענין הוא שיש מצב שהיא לא רשמה לך נקודות ואז אולי לא קיבלת אותם(יש דבר כזה)בכל אופן מחר על הבוקר תלכי לשלם את זה.יש איזו שהיא פירצה שאומרת שאם את משלמת את הדו"ח מהר אז גם אם היו נקודות הן לא תמיד מתעדכנות ברגע ששילמת את זה מהר(אמרו לנו את זה שעשיתי נהיגה מונעת)וגם אם זה נקודות זו לא שלילה זה בסה"כ נהיגה מונעת.
 

M a x i m A

New member
../images/Emo51.gif העניין הוא שרציתי לחכות

למשכורת..אבל אין ברירה אקח הלוואה
תודה על התמיכה הנפשית
 

RanDomiZe

New member
מה תודה?תתפשטי../images/Emo3.gif

סתםםםםם קודם שימי קצף ואז תתפשטי.בשעות הפנאי אני גם פסיכולוג ואפילו פעם הייתי נוהג בשעות הפנאי להיות מאהב
 

RanDomiZe

New member
הקטע של מאהב היה לא מזמן...

אבל הקטע של מאהב מאהבה אמיתי היה לפני בערך שנה 4 חודשים 14 ימים ו21 שעות. אבל מי סופר?
 

Shafirrr

New member
שבוע טובבבבבבב, רנדו & סי

אחרי הכל,היה שווה הדו"ח,כדי שתיפגשו... ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח, סתםםםםםםם, מקסימונה,אני יגיד לך משהו, הדו"ח הראשון שקיבלתי היה, שעמדתי בפקק בצומת,והרמזורים היו מקולקלים,אבל המצלמה זיינה אותי,והיא כן עבדה! את יודעת מה זה מבאס? (ראיתי את הפלאש) אבל החלטתי מיד להרים טלפון לגיסי, שגר 2 דקות משם,שיבוא עם מצלמה לצלם את המצב,וכך ניצלתי!!! דרך אגב,מה- 1/1/04 ,הנקודות שילשו את עצמם,כי עד אז,פס עצירה היה 3 נקודות. אז מקסימונה,מאחל לך ליבלוע את זה,הלב שלנו חלש מידי לצרות האלו,רק ההונגרים לוקחים הכל ללב,אפי` את המכנסיים... וכשבאים לרופא לב לבדיקה שיגרתית,הוא צריך לפתוח את הריץ` רץ` של המכנסיים,כדי לבדוק את הלב... חחח.
 

M a x i m A

New member
פחחחחחחחחחחחח סחטיין על העידוד

אבל... שווה היה שמי ייפגש? אני והשוטרת??
אם זה היה שוטר הייתי פותחת ריצ'רץ' והוא היה מוותר לי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה