חדשות עם ספוילרים חמים!!

Legend Killer1

New member
חדשות עם ספוילרים חמים!!../images/Emo58.gif

ישנן שמועות לקארד ברסלמניה: סינה יהיה נגד רנדי אורטון על אליפות ה-WWE ביג שואו נגד הוגאן לאשלי נגד דייב או שיהיה דייב נגד טייקר וינס מקמן נגד מיק פולי זכרו זה בגדר שמועה..תודה ל-TWE
ביג שואו- למרות בקשתו להשתחרר השבוע מה-WWE אחרי ההפסד באלימניישן הוא נתבקש מה-WWE להשאר עוד שבוע למסע האירופי של SD בגלל הטענה בחוסר מיין איבנטרים. קצת מוגזם לדעתי
ליטה- לאחר שעזבה את ה-WWE היא כעת מחפשת להתאבק בצורה עצמאית. תנסה לחפש את מזלה ב-MCW
בPPV של ECW היו נוכחים 5000 צופים כאשר תכולת האולם היא 8500 צופים
שבוע הבא ב-SD- פעם שניה קנדי ו-MPV נגד טייקר וקיין קרדיט ל-TWE
 

Puskas

New member
מקווה שזה לא נכון...

סינה אלוף עד ראסלמניה???? HELL NO!!!
 
בחייך אחי ספויילרים חמים? ../images/Emo185.gif

כל הקארד הזה כבר התפרסם לפני כמה חודשים. מדובר כבר ממזמן (אפשר להגיד אפילו חודשיים-שלוש אחרי רסלמניה 23) על הוגאן נגד ביג שואו. על סינה נגד רנדי גם דובר כבר הרבה (אגב אומרים שרנדי לוקח ת'אליפות) ודייב-טייקר ודייב-לאשלי זה שמועות יחסית חדשות אבל כבר נפתחו הרבה דיונים על הקרבות הללו,וכמובן הקרב של וינס-פולי דובר יום אחרי שוינס פיטר אותו בראו. בכל מקרה תודה רבה,בהתחלה דיברו על מס' של 2000 צופים בDTD וידעתי שזה ממש לא הגיוני.
 

שי מילר

New member
מנהל
זה וורק כמובן.

וינס אמר לפולי שאם לא ינשק את ישבנו, מלינה (ידידה שלו) תפוטר. פולי הסכים, מלינה בגדה בו עם לואו בלואו ומקמהון/מלינה אמרו לו: Your´e fired.
 
דעה עם ספויילר

עכשיו ברור שסינה יהיה אלוף עד הרסלמניה ושם הוא יפסיד ,אני מאמין שהפיוד בין סינה לאורטון בתנאי שירצו לעשות קרב כזה ברסלמניה,יתחיל בסביבות הרויאל רמבל. ביג שואו - הוגאן קרב לא מעניין בכלל ,ניצחון שכנראה יהיה של הוגאן. לאשלי דייב או דייב טייקר אני מעדיף את השני שטייקר יזכה באליפות. וינס מקמהן - פולי אני מאמין שקרב כזה יהיה בטוח מקווה שיהיה קרב רחוב,הארדקור כי זה מתאים כל כך ויש לי ציפיות לקרב כזה משום מה. לגבי שאר החדשות : ביג שואו התבקש להשאר עוד שבוע שיהיה. ליטה מאחל לה בהצלחה. כמות הצופים מראה שהPPV הזה א עיניין אפחד. שבוע הבא טייקר קיין מול MVP וקנדי שיהיה זה כמו כל השנה הזאת שרק ממחזרים קרבות. בקיצר תודה על החדשות ומקווה שהקארד יישתנה שסינה יפצע, ואז אדג' יזכה באליפות ,ואז יתחיל פיוד בין השניים בגלל שאורטון יגיד שהוא צריך להיות אלוף, בקיצר זה חלום שלא יהיה.
 

Legend Killer1

New member
בוא לא נגזים

שסינה יפצע? אחי קצת מוגזם בוא נאחל לו שתהיה דרך יפה שבה הוא יעוף מהמיין איבנט
 

pufpuf

New member
../images/Emo58.gifתוספת לדשות- תוצאות רו מעיראק

ג'ון סינה ניצח את אדג' סי אמ פאנק ניצח את שלטון בנג'ימן אנדרטייקר ניצח את ג'וני ניטרו בובי לאשלי ניצח את הארדקור הולי אומגה ניצח את ג'ף הארדי קרליטו ניצח את רנדי אורטון נשמע מעולה, אבל צריך לקחת בחשבון שבדרך כלל בתוכניות מהסוג הזה הקרבות קצרים ומאד לא ממצים.
 
מה ההגיון

בזה שבמופע מול החיילים רק הפייסים צריכים לנצח? חיילים שנמצא בלב עיראק לא יעמדו בנצחון של היל? נצחון של היל זה לא פטריוטי? רק הפופולריים צריכים לנצח כל הזמן?
 
../images/Emo58.gif טעות בידייך, טורף יקר

אומגה ניצח את הארדי... למרות שמכל הקארד הזה, הייתי מעדיף ניצחון אחר של היל מאשר אומגה על ג'ף, אבל עדיין...
 
טוב, נו

אז יש אחד, שרוצים לשמור עליו בלתי-מנוצח. אבל למה קרליטו צריך לנצח את אורטון, למשל? לאורטון יש יותר פוש.
 

liranoymark

New member
כי בקרב האחרון שהיה ביניהם

אורטון ניצח, ומבחינת הWWE אף אחד מהם כרגע עוד לא בדרגה של פוש........
 
לא נכון

אורטון הוא אלוף זוגות עכשיו והוא מקבל זמן אוויר - קרבות מיינאיבנט בתכניות, סגמנטים מאחורי הקלעים, פיוד ראשי של הבראנד. לקרליטו לא היה אפילו קרב ב-PPV.
 

LCD1

New member
זה ישודר? ../images/Emo58.gif

הייתי רוצה לראות פאנק-בנג'מין נשמע נחמד
 

BeN ShaDe

New member
דעה.

נשמע מעולה רק חבל שכל הקרבות בתוכניות כאלה לוקחים מקסימום 5 דקות. וגם כריס מאסטרס ניצח את JBL (בתור סנטה קלאוס) באתגר המאסטרלוק.
 

TAKER STYLE

New member
נחמד

למה לעזאזל לא משדרים בטלוויזיה קרב כמו סי אם פאנק ושלטון בנג'מין ?! במקום לטחון לנו את השכל עם באטיסטה-פינלי כל שבוע !! אבל מצד שני,החיילים המסכנים לא ראו שנה כבר מופע WWE,אני ממש מרחם עליהם
 
למעלה