חדשות לגבי מרכזית חוף הכרמל

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
חדשות לגבי מרכזית חוף הכרמל

חדשות לגבי מרכזית חוף הכרמל
הידועה בכינוייה "חוף הכרמלית" (או שלא). היום הייתי בביקור נדיר חיפה, ונפגשתי עם אדם באגד שלא אחשוף את זהותו, מטעמים מובנים. הוא עדכן אותי לגבי כמה דברים מעניינים שקורים באגד חיפה. חשוב לציין תחילה שאלו אינם דברים סופיים והם עשויים להשתנות. כמו כן, זאת אינה עמדה רשמית של אגד אלא ההבנה שלי של הדברים שראיתי. 1) כשמרכזית חוף הכרמל יפתח, הקווים 101 ו-102 יוארכו אליו. כמו כן 129 ו-139 יפוצלו לשני קווים לא-טבעתיים שיסתיימו בחוף הכרמל. המסלול הטבעתי יבוטל. כל הקווים הבינעירוניים והפרבריים שמגיעים מהדרום יסיימו את מסלולם בחוף הכרמל. 2) מרכזית חוף הכרמל תכלול שני מערכי רציפים. הקווים העירוניים יצאו מרציפים מקבלים למדרכה, דבר שהוא נוח לאוטובוס, אך גורם לכך שהמרחק בין הרציפים יהיה גדול. הקווים הבינעירוניים יצאו מרציפי מסרק אלכסוניים, כלומר בהילוך אחורי. 3) כרגע אגד עובדים על מפה דיאגרמטית לחיפה, שהיא די דומה למה שאיליה ואני עושים, למרות שהיא תכלול רק קווים עורקיים עיקריים. השאלה היא, האם כדאי לנו להמשיך לעבוד על המפה המפורטת? 4) אגב התלונות על מרכזית המפרץ שהועלו כאן בפורום, זהו מסוף זמני שהוקם ע"י משרד התחבורה ועיריית חיפה. מרכזית חוף הכרמל היא מתקן קבוע המוקם ע"י אגד. אני במילואים ממחר ועד 4/6. אתגעגע אליכם!
 

TDR

New member
מרכזית חוף הכרמל

חדשות לגבי מרכזית חוף הכרמל
הידועה בכינוייה "חוף הכרמלית" (או שלא). היום הייתי בביקור נדיר חיפה, ונפגשתי עם אדם באגד שלא אחשוף את זהותו, מטעמים מובנים. הוא עדכן אותי לגבי כמה דברים מעניינים שקורים באגד חיפה. חשוב לציין תחילה שאלו אינם דברים סופיים והם עשויים להשתנות. כמו כן, זאת אינה עמדה רשמית של אגד אלא ההבנה שלי של הדברים שראיתי. 1) כשמרכזית חוף הכרמל יפתח, הקווים 101 ו-102 יוארכו אליו. כמו כן 129 ו-139 יפוצלו לשני קווים לא-טבעתיים שיסתיימו בחוף הכרמל. המסלול הטבעתי יבוטל. כל הקווים הבינעירוניים והפרבריים שמגיעים מהדרום יסיימו את מסלולם בחוף הכרמל. 2) מרכזית חוף הכרמל תכלול שני מערכי רציפים. הקווים העירוניים יצאו מרציפים מקבלים למדרכה, דבר שהוא נוח לאוטובוס, אך גורם לכך שהמרחק בין הרציפים יהיה גדול. הקווים הבינעירוניים יצאו מרציפי מסרק אלכסוניים, כלומר בהילוך אחורי. 3) כרגע אגד עובדים על מפה דיאגרמטית לחיפה, שהיא די דומה למה שאיליה ואני עושים, למרות שהיא תכלול רק קווים עורקיים עיקריים. השאלה היא, האם כדאי לנו להמשיך לעבוד על המפה המפורטת? 4) אגב התלונות על מרכזית המפרץ שהועלו כאן בפורום, זהו מסוף זמני שהוקם ע"י משרד התחבורה ועיריית חיפה. מרכזית חוף הכרמל היא מתקן קבוע המוקם ע"י אגד. אני במילואים ממחר ועד 4/6. אתגעגע אליכם!
מרכזית חוף הכרמל
תפתח ב19.8.03 כמו במרכזית המפרץ התחבורה מטירת כרמל ודרום הארץ לא תכנס לחיפה השילוב עם הרכבת נהדר ומי שצריך להמתין יכול לרחוץ בים
 

cmr

New member
מרכזית חוף כרמל

חדשות לגבי מרכזית חוף הכרמל
הידועה בכינוייה "חוף הכרמלית" (או שלא). היום הייתי בביקור נדיר חיפה, ונפגשתי עם אדם באגד שלא אחשוף את זהותו, מטעמים מובנים. הוא עדכן אותי לגבי כמה דברים מעניינים שקורים באגד חיפה. חשוב לציין תחילה שאלו אינם דברים סופיים והם עשויים להשתנות. כמו כן, זאת אינה עמדה רשמית של אגד אלא ההבנה שלי של הדברים שראיתי. 1) כשמרכזית חוף הכרמל יפתח, הקווים 101 ו-102 יוארכו אליו. כמו כן 129 ו-139 יפוצלו לשני קווים לא-טבעתיים שיסתיימו בחוף הכרמל. המסלול הטבעתי יבוטל. כל הקווים הבינעירוניים והפרבריים שמגיעים מהדרום יסיימו את מסלולם בחוף הכרמל. 2) מרכזית חוף הכרמל תכלול שני מערכי רציפים. הקווים העירוניים יצאו מרציפים מקבלים למדרכה, דבר שהוא נוח לאוטובוס, אך גורם לכך שהמרחק בין הרציפים יהיה גדול. הקווים הבינעירוניים יצאו מרציפי מסרק אלכסוניים, כלומר בהילוך אחורי. 3) כרגע אגד עובדים על מפה דיאגרמטית לחיפה, שהיא די דומה למה שאיליה ואני עושים, למרות שהיא תכלול רק קווים עורקיים עיקריים. השאלה היא, האם כדאי לנו להמשיך לעבוד על המפה המפורטת? 4) אגב התלונות על מרכזית המפרץ שהועלו כאן בפורום, זהו מסוף זמני שהוקם ע"י משרד התחבורה ועיריית חיפה. מרכזית חוף הכרמל היא מתקן קבוע המוקם ע"י אגד. אני במילואים ממחר ועד 4/6. אתגעגע אליכם!
מרכזית חוף כרמל
בנוסף יופעלו קוים קוים לאוניברסיטה
 

seffic

New member
דווחי תנועה עתידיים בגלגלצ:

חדשות לגבי מרכזית חוף הכרמל
הידועה בכינוייה "חוף הכרמלית" (או שלא). היום הייתי בביקור נדיר חיפה, ונפגשתי עם אדם באגד שלא אחשוף את זהותו, מטעמים מובנים. הוא עדכן אותי לגבי כמה דברים מעניינים שקורים באגד חיפה. חשוב לציין תחילה שאלו אינם דברים סופיים והם עשויים להשתנות. כמו כן, זאת אינה עמדה רשמית של אגד אלא ההבנה שלי של הדברים שראיתי. 1) כשמרכזית חוף הכרמל יפתח, הקווים 101 ו-102 יוארכו אליו. כמו כן 129 ו-139 יפוצלו לשני קווים לא-טבעתיים שיסתיימו בחוף הכרמל. המסלול הטבעתי יבוטל. כל הקווים הבינעירוניים והפרבריים שמגיעים מהדרום יסיימו את מסלולם בחוף הכרמל. 2) מרכזית חוף הכרמל תכלול שני מערכי רציפים. הקווים העירוניים יצאו מרציפים מקבלים למדרכה, דבר שהוא נוח לאוטובוס, אך גורם לכך שהמרחק בין הרציפים יהיה גדול. הקווים הבינעירוניים יצאו מרציפי מסרק אלכסוניים, כלומר בהילוך אחורי. 3) כרגע אגד עובדים על מפה דיאגרמטית לחיפה, שהיא די דומה למה שאיליה ואני עושים, למרות שהיא תכלול רק קווים עורקיים עיקריים. השאלה היא, האם כדאי לנו להמשיך לעבוד על המפה המפורטת? 4) אגב התלונות על מרכזית המפרץ שהועלו כאן בפורום, זהו מסוף זמני שהוקם ע"י משרד התחבורה ועיריית חיפה. מרכזית חוף הכרמל היא מתקן קבוע המוקם ע"י אגד. אני במילואים ממחר ועד 4/6. אתגעגע אליכם!
דווחי תנועה עתידיים בגלגלצ:
עומסים כבדים ביותר בציר פרויד מלמטה עד לחורב. כבר עכשיו המצב שם די קטסטרופלי בשעות היום( בכוון מעלה), ולאחר תוספת של אוטובוסים (לפי הבנתי יעברו שם כמה קווים בתדירות גבוהה), המצב רק יחמיר. יש לציין שמאוד בעייתי להוסיף שם נתיב, ולהפוך אחד משני הנתיבים הקיימים לנת"צ, יתקל בהתנגדות עזה מצד תושבי הכרמל (האמידים), ויפול מיד. רעיון שכדאי לחשוב עליו ברצינות (לא שלי): רכבל מחוף הכרמל לאחוזה, שם יוקם מסוף תחבורתי קטן שישרת את הכרמל.
 

curi

New member
רכבל מהמרכזית החדשה למרכז חורב

דווחי תנועה עתידיים בגלגלצ:
עומסים כבדים ביותר בציר פרויד מלמטה עד לחורב. כבר עכשיו המצב שם די קטסטרופלי בשעות היום( בכוון מעלה), ולאחר תוספת של אוטובוסים (לפי הבנתי יעברו שם כמה קווים בתדירות גבוהה), המצב רק יחמיר. יש לציין שמאוד בעייתי להוסיף שם נתיב, ולהפוך אחד משני הנתיבים הקיימים לנת"צ, יתקל בהתנגדות עזה מצד תושבי הכרמל (האמידים), ויפול מיד. רעיון שכדאי לחשוב עליו ברצינות (לא שלי): רכבל מחוף הכרמל לאחוזה, שם יוקם מסוף תחבורתי קטן שישרת את הכרמל.
רכבל מהמרכזית החדשה למרכז חורב
לפי דעתי אם יקימו רכבל שיצא מתחנת הרכבת בחוף הכרמל ומהמרכזית, ימשיך לאיזור מת"ם וקניון חיפה, יעלה לרמת אשכול ויגיע למרכז חורב יהיו לו משתמשים רבים. כך יעלה גם שיעור הנוסעים בתחנת חוף הכרמל (כל מי שמבקש לנסוע לאיזור מרכז חורב ומרכז הכרמל ישתמש ברכבל) וגם יהיה קשר בין תחנת הרכבת והאוטובוסים לבין מת"ם, קניון חיפה והבניין החדש של חברת החשמל. אם יקשרו את הכרמלית לרכבל הזה יכולים להתווסף גם לה משתמשים רבים. וכמובן, תתחילו כבר עם פרוייקט רכבל הטכניון-אוניברסיטה! מועמד שיבטיח במצע שלו רעיון כזה יזכה לקולי.
 

cmr

New member
רכבל ממרכזית חוף כרמל לחורב

רכבל מהמרכזית החדשה למרכז חורב
לפי דעתי אם יקימו רכבל שיצא מתחנת הרכבת בחוף הכרמל ומהמרכזית, ימשיך לאיזור מת"ם וקניון חיפה, יעלה לרמת אשכול ויגיע למרכז חורב יהיו לו משתמשים רבים. כך יעלה גם שיעור הנוסעים בתחנת חוף הכרמל (כל מי שמבקש לנסוע לאיזור מרכז חורב ומרכז הכרמל ישתמש ברכבל) וגם יהיה קשר בין תחנת הרכבת והאוטובוסים לבין מת"ם, קניון חיפה והבניין החדש של חברת החשמל. אם יקשרו את הכרמלית לרכבל הזה יכולים להתווסף גם לה משתמשים רבים. וכמובן, תתחילו כבר עם פרוייקט רכבל הטכניון-אוניברסיטה! מועמד שיבטיח במצע שלו רעיון כזה יזכה לקולי.
רכבל ממרכזית חוף כרמל לחורב
בעת הפעלת מרכזית חוף כרמל יופעל קו שאטל בין מרכזית חוף כרמל, הרכבת, מת"ם, בנין חברת חשמל מרכז הקונגרסים ומרכז הטניס וחזרה למרכזית חוף כרמל
 

איליה.

New member
ומה לגבי חוף דדו?

רכבל ממרכזית חוף כרמל לחורב
בעת הפעלת מרכזית חוף כרמל יופעל קו שאטל בין מרכזית חוף כרמל, הרכבת, מת"ם, בנין חברת חשמל מרכז הקונגרסים ומרכז הטניס וחזרה למרכזית חוף כרמל
ומה לגבי חוף דדו?
היום כל הקווים לחוף הכרמל ממשיכים לחוף דדו. אחרי פתיחת מרכזית חוף הכרמל השירות הם יסתיימו במרכזית חוף הכרמל. האם יהיה גם שאטל לחוף דדו?
 

איליה.

New member
המלה "השירות" מיותרת ../images/Emo4.gif

ומה לגבי חוף דדו?
היום כל הקווים לחוף הכרמל ממשיכים לחוף דדו. אחרי פתיחת מרכזית חוף הכרמל השירות הם יסתיימו במרכזית חוף הכרמל. האם יהיה גם שאטל לחוף דדו?
המלה "השירות" מיותרת
 

TDR

New member
רכבל בחיפה

רכבל מהמרכזית החדשה למרכז חורב
לפי דעתי אם יקימו רכבל שיצא מתחנת הרכבת בחוף הכרמל ומהמרכזית, ימשיך לאיזור מת"ם וקניון חיפה, יעלה לרמת אשכול ויגיע למרכז חורב יהיו לו משתמשים רבים. כך יעלה גם שיעור הנוסעים בתחנת חוף הכרמל (כל מי שמבקש לנסוע לאיזור מרכז חורב ומרכז הכרמל ישתמש ברכבל) וגם יהיה קשר בין תחנת הרכבת והאוטובוסים לבין מת"ם, קניון חיפה והבניין החדש של חברת החשמל. אם יקשרו את הכרמלית לרכבל הזה יכולים להתווסף גם לה משתמשים רבים. וכמובן, תתחילו כבר עם פרוייקט רכבל הטכניון-אוניברסיטה! מועמד שיבטיח במצע שלו רעיון כזה יזכה לקולי.
רכבל בחיפה
בלי לפגוע זוהי שטות גמורה ואנחנו לא לומדים מטעויות - העלות של רכבל אדירה והתשתית אינה גמישה לשינויים - הכרמלית מפסידה כל יום כסף - ברכבל סטלה מאריס מוכר הכרטיסים ישן כל היום - ואיפה עלות האחזקה השוטפת - איזה יזם יקח כזה פרוייקט ?????????. או שהמדינה צריכה לעשות זאת ???????? ומשלמי הארנונה בחיפה יתחזקו את הפרוייקט לטובת סטודנטים שבאים מחוץ לעיר !!!!!!!! כמו הכרמלית שהפכה לאתר תירות בלבד !!!!!!!!
רעיונות זה דבר נחמד - אבל איפה ההיגיון ??????? אגב בעבר דובר גם על רכבל מהמפרץ לטכניון שהוא שטות נוספת - זמן ההגעה לטכניון הוא נקודתי - קיבולת הרכבל מוגבלת - ולמעט שעה ביום בעליה ושעה ביום בירידה יראה כמו הרכבל השומם של גני התערוכה
 

feedback

New member
תיקון קל:

רכבל בחיפה
בלי לפגוע זוהי שטות גמורה ואנחנו לא לומדים מטעויות - העלות של רכבל אדירה והתשתית אינה גמישה לשינויים - הכרמלית מפסידה כל יום כסף - ברכבל סטלה מאריס מוכר הכרטיסים ישן כל היום - ואיפה עלות האחזקה השוטפת - איזה יזם יקח כזה פרוייקט ?????????. או שהמדינה צריכה לעשות זאת ???????? ומשלמי הארנונה בחיפה יתחזקו את הפרוייקט לטובת סטודנטים שבאים מחוץ לעיר !!!!!!!! כמו הכרמלית שהפכה לאתר תירות בלבד !!!!!!!!
רעיונות זה דבר נחמד - אבל איפה ההיגיון ??????? אגב בעבר דובר גם על רכבל מהמפרץ לטכניון שהוא שטות נוספת - זמן ההגעה לטכניון הוא נקודתי - קיבולת הרכבל מוגבלת - ולמעט שעה ביום בעליה ושעה ביום בירידה יראה כמו הרכבל השומם של גני התערוכה
תיקון קל:
הרכבל של גני התערוכה - מזמן ז"ל ככה לפחות זה נראה בפעם האחרונה שהייתי בלונה פארק ביום כיף של האגודה למען החייל, בשנת 2000
 

mister K

New member
תחנה זמנית?

חדשות לגבי מרכזית חוף הכרמל
הידועה בכינוייה "חוף הכרמלית" (או שלא). היום הייתי בביקור נדיר חיפה, ונפגשתי עם אדם באגד שלא אחשוף את זהותו, מטעמים מובנים. הוא עדכן אותי לגבי כמה דברים מעניינים שקורים באגד חיפה. חשוב לציין תחילה שאלו אינם דברים סופיים והם עשויים להשתנות. כמו כן, זאת אינה עמדה רשמית של אגד אלא ההבנה שלי של הדברים שראיתי. 1) כשמרכזית חוף הכרמל יפתח, הקווים 101 ו-102 יוארכו אליו. כמו כן 129 ו-139 יפוצלו לשני קווים לא-טבעתיים שיסתיימו בחוף הכרמל. המסלול הטבעתי יבוטל. כל הקווים הבינעירוניים והפרבריים שמגיעים מהדרום יסיימו את מסלולם בחוף הכרמל. 2) מרכזית חוף הכרמל תכלול שני מערכי רציפים. הקווים העירוניים יצאו מרציפים מקבלים למדרכה, דבר שהוא נוח לאוטובוס, אך גורם לכך שהמרחק בין הרציפים יהיה גדול. הקווים הבינעירוניים יצאו מרציפי מסרק אלכסוניים, כלומר בהילוך אחורי. 3) כרגע אגד עובדים על מפה דיאגרמטית לחיפה, שהיא די דומה למה שאיליה ואני עושים, למרות שהיא תכלול רק קווים עורקיים עיקריים. השאלה היא, האם כדאי לנו להמשיך לעבוד על המפה המפורטת? 4) אגב התלונות על מרכזית המפרץ שהועלו כאן בפורום, זהו מסוף זמני שהוקם ע"י משרד התחבורה ועיריית חיפה. מרכזית חוף הכרמל היא מתקן קבוע המוקם ע"י אגד. אני במילואים ממחר ועד 4/6. אתגעגע אליכם!
תחנה זמנית?
אלן, קודם כל תודה רבה על המידע החשוב, גם אם אינו רשמי. אם מרכזית המפרץ היא מסוף זמני, אז מדוע היא פתוחה כבר שנה וחצי כשלא מתקיימות במקביל שום עבודות לבניית תחנה מרכזית נורמלית במקום? ומה יבוא קודם, רכבת קלה בחיפה או תחנה מרכזית נורמלית לנוסעים לקריות ולצפון? (ואני אומר את זה בציניות כמובן) ועוד משהו, אני לא אוהב את הכינוי "מסוף" שניתן למפרצית. זוהי תחנה מרכזית כמו כל תחנה מרכזית אחרת. יוצאים ממנה קווים שמגיעים לכל ערי הצפון ובתדירות גבוהה. וכפי שכבר כתבתי פה, מספר האוטובוסים שיוצאים ממרכזית המפרץ גדול ממספר האוטובוסים שייצאו ממרכזית חוף הכרמל. וסילחו לי על תגובותי הזועמות בנושא זה, פשוט לי כתושב הצפון שנוסע לא מעט לחיפה, הפכה הנסיעה החל מפתיחת המפרצית לאיטית ולא נעימה. אני לא אגיד סיוט כי אני חובב אוטובוסים ואת אגד במיוחד. ומכיוון שאני גם חובב רכבות באותה מידה (אביתר, יש לנו שני תחביבים משותפים!) אני כבר מתפלל ליום שבו תגיע הרכבת לכרמיאל ואז לא אצטרך לבקר יותר במפרצית המגעילה.
 

alantan

New member
זמני = 5 עד 10 שנים!

תחנה זמנית?
אלן, קודם כל תודה רבה על המידע החשוב, גם אם אינו רשמי. אם מרכזית המפרץ היא מסוף זמני, אז מדוע היא פתוחה כבר שנה וחצי כשלא מתקיימות במקביל שום עבודות לבניית תחנה מרכזית נורמלית במקום? ומה יבוא קודם, רכבת קלה בחיפה או תחנה מרכזית נורמלית לנוסעים לקריות ולצפון? (ואני אומר את זה בציניות כמובן) ועוד משהו, אני לא אוהב את הכינוי "מסוף" שניתן למפרצית. זוהי תחנה מרכזית כמו כל תחנה מרכזית אחרת. יוצאים ממנה קווים שמגיעים לכל ערי הצפון ובתדירות גבוהה. וכפי שכבר כתבתי פה, מספר האוטובוסים שיוצאים ממרכזית המפרץ גדול ממספר האוטובוסים שייצאו ממרכזית חוף הכרמל. וסילחו לי על תגובותי הזועמות בנושא זה, פשוט לי כתושב הצפון שנוסע לא מעט לחיפה, הפכה הנסיעה החל מפתיחת המפרצית לאיטית ולא נעימה. אני לא אגיד סיוט כי אני חובב אוטובוסים ואת אגד במיוחד. ומכיוון שאני גם חובב רכבות באותה מידה (אביתר, יש לנו שני תחביבים משותפים!) אני כבר מתפלל ליום שבו תגיע הרכבת לכרמיאל ואז לא אצטרך לבקר יותר במפרצית המגעילה.
זמני = 5 עד 10 שנים!
 
מסוף מרכזית המפרץ

תחנה זמנית?
אלן, קודם כל תודה רבה על המידע החשוב, גם אם אינו רשמי. אם מרכזית המפרץ היא מסוף זמני, אז מדוע היא פתוחה כבר שנה וחצי כשלא מתקיימות במקביל שום עבודות לבניית תחנה מרכזית נורמלית במקום? ומה יבוא קודם, רכבת קלה בחיפה או תחנה מרכזית נורמלית לנוסעים לקריות ולצפון? (ואני אומר את זה בציניות כמובן) ועוד משהו, אני לא אוהב את הכינוי "מסוף" שניתן למפרצית. זוהי תחנה מרכזית כמו כל תחנה מרכזית אחרת. יוצאים ממנה קווים שמגיעים לכל ערי הצפון ובתדירות גבוהה. וכפי שכבר כתבתי פה, מספר האוטובוסים שיוצאים ממרכזית המפרץ גדול ממספר האוטובוסים שייצאו ממרכזית חוף הכרמל. וסילחו לי על תגובותי הזועמות בנושא זה, פשוט לי כתושב הצפון שנוסע לא מעט לחיפה, הפכה הנסיעה החל מפתיחת המפרצית לאיטית ולא נעימה. אני לא אגיד סיוט כי אני חובב אוטובוסים ואת אגד במיוחד. ומכיוון שאני גם חובב רכבות באותה מידה (אביתר, יש לנו שני תחביבים משותפים!) אני כבר מתפלל ליום שבו תגיע הרכבת לכרמיאל ואז לא אצטרך לבקר יותר במפרצית המגעילה.
מסוף מרכזית המפרץ
מסוף = Terminal - מילולית, זה המקום או המתקן שבו מסתיימים 'דברים' קוויים (חוט טלפון, כבל רשת של המחשב, קו אוטובוס או נסיעת הרכבת או הנסיעה של נוסע מסוים) ובדרך כלל גם מקום שבו הם ו/או חבריהם מתחילים. בתור חיפאי אני יכול להעיד שבתחנת 'מרכזית המפרץ' מסתיימים ומתחילים פחות-או-יותר כל קווי האוטובוס העוצרים בתחנה, ולי אישית יוצא להתחיל ולסיים נסיעות רכבת ורכב פרטי לא מעטות בחניון ובתחנת הרכבת הסמוכים. לפיכך אני חושב שמרכזית המפרץ, על מגרעותיה ויתרונותיה (ובהחלט יש כאלו), אכן ראויה לכינוי 'מסוף תחבורה ציבורית' (לא 'מסוף אגד' כי היא לא שייכת ל-'אגד').
 

TDR

New member
מחלף צומת קישון

תחנה זמנית?
אלן, קודם כל תודה רבה על המידע החשוב, גם אם אינו רשמי. אם מרכזית המפרץ היא מסוף זמני, אז מדוע היא פתוחה כבר שנה וחצי כשלא מתקיימות במקביל שום עבודות לבניית תחנה מרכזית נורמלית במקום? ומה יבוא קודם, רכבת קלה בחיפה או תחנה מרכזית נורמלית לנוסעים לקריות ולצפון? (ואני אומר את זה בציניות כמובן) ועוד משהו, אני לא אוהב את הכינוי "מסוף" שניתן למפרצית. זוהי תחנה מרכזית כמו כל תחנה מרכזית אחרת. יוצאים ממנה קווים שמגיעים לכל ערי הצפון ובתדירות גבוהה. וכפי שכבר כתבתי פה, מספר האוטובוסים שיוצאים ממרכזית המפרץ גדול ממספר האוטובוסים שייצאו ממרכזית חוף הכרמל. וסילחו לי על תגובותי הזועמות בנושא זה, פשוט לי כתושב הצפון שנוסע לא מעט לחיפה, הפכה הנסיעה החל מפתיחת המפרצית לאיטית ולא נעימה. אני לא אגיד סיוט כי אני חובב אוטובוסים ואת אגד במיוחד. ומכיוון שאני גם חובב רכבות באותה מידה (אביתר, יש לנו שני תחביבים משותפים!) אני כבר מתפלל ליום שבו תגיע הרכבת לכרמיאל ואז לא אצטרך לבקר יותר במפרצית המגעילה.
מחלף צומת קישון
המסוף הקבוע מתוכנן מתחת למערך הגשרים של צומת קישון זהו כביש עתידי שיחבר בין כביש 75 למשה דיין המסוף החדש יבנה לאחר סיום הגשרים מתי ? לאלוהים הפתרונים !!!!!!!!!!!!!!!!
 

איליה.

New member
חבל שלא בצ'ק פוסט!

מחלף צומת קישון
המסוף הקבוע מתוכנן מתחת למערך הגשרים של צומת קישון זהו כביש עתידי שיחבר בין כביש 75 למשה דיין המסוף החדש יבנה לאחר סיום הגשרים מתי ? לאלוהים הפתרונים !!!!!!!!!!!!!!!!
חבל שלא בצ'ק פוסט!
כתושב נשר, אני סובל לא רק מהצפיפות וחוסר הנוחות שבמרכזית המרפץ, אלא גם מהמיקום הגרוע שלה, שמצריך נסיעה מהצ'ק פוסט לצומת קישון ובחזרה בכל פעם.
 

TDR

New member
נשר ומרכזית המפרץ../images/Emo160.gif

חבל שלא בצ'ק פוסט!
כתושב נשר, אני סובל לא רק מהצפיפות וחוסר הנוחות שבמרכזית המרפץ, אלא גם מהמיקום הגרוע שלה, שמצריך נסיעה מהצ'ק פוסט לצומת קישון ובחזרה בכל פעם.
נשר ומרכזית המפרץ

כדאי לזכור כי מחיר הנסיעה לתושבי נשר הוזל ב40% ולשאר נשאר זהה כנראה כפיצוי שנית על פי נתוני משרד התחבורה כ- 70% מתושבי נשר שנסעו באוטובוסים ביצעו ממילא מעבר לאוטובוס נוסף במקומות שונים בעיר והיום פשוט עושים את אותו המעבר במרכזית המפרץ
 

איליה.

New member
ועדיין

נשר ומרכזית המפרץ

כדאי לזכור כי מחיר הנסיעה לתושבי נשר הוזל ב40% ולשאר נשאר זהה כנראה כפיצוי שנית על פי נתוני משרד התחבורה כ- 70% מתושבי נשר שנסעו באוטובוסים ביצעו ממילא מעבר לאוטובוס נוסף במקומות שונים בעיר והיום פשוט עושים את אותו המעבר במרכזית המפרץ
ועדיין
אני מעדיף שהתחנה תהיה בצ'ק פוסט. נכון שאגד הוזילו את המחירים כדי לפצות, או כדי להשתיק, את תושבי נשר. אבל לנסוע חצי קילומטר לשם ובחזרה פעמיים ביום זה לא הגיוני!
 

raminec

New member
אתה לא יודע שזמני זה הדבר הכי קבוע

חדשות לגבי מרכזית חוף הכרמל
הידועה בכינוייה "חוף הכרמלית" (או שלא). היום הייתי בביקור נדיר חיפה, ונפגשתי עם אדם באגד שלא אחשוף את זהותו, מטעמים מובנים. הוא עדכן אותי לגבי כמה דברים מעניינים שקורים באגד חיפה. חשוב לציין תחילה שאלו אינם דברים סופיים והם עשויים להשתנות. כמו כן, זאת אינה עמדה רשמית של אגד אלא ההבנה שלי של הדברים שראיתי. 1) כשמרכזית חוף הכרמל יפתח, הקווים 101 ו-102 יוארכו אליו. כמו כן 129 ו-139 יפוצלו לשני קווים לא-טבעתיים שיסתיימו בחוף הכרמל. המסלול הטבעתי יבוטל. כל הקווים הבינעירוניים והפרבריים שמגיעים מהדרום יסיימו את מסלולם בחוף הכרמל. 2) מרכזית חוף הכרמל תכלול שני מערכי רציפים. הקווים העירוניים יצאו מרציפים מקבלים למדרכה, דבר שהוא נוח לאוטובוס, אך גורם לכך שהמרחק בין הרציפים יהיה גדול. הקווים הבינעירוניים יצאו מרציפי מסרק אלכסוניים, כלומר בהילוך אחורי. 3) כרגע אגד עובדים על מפה דיאגרמטית לחיפה, שהיא די דומה למה שאיליה ואני עושים, למרות שהיא תכלול רק קווים עורקיים עיקריים. השאלה היא, האם כדאי לנו להמשיך לעבוד על המפה המפורטת? 4) אגב התלונות על מרכזית המפרץ שהועלו כאן בפורום, זהו מסוף זמני שהוקם ע"י משרד התחבורה ועיריית חיפה. מרכזית חוף הכרמל היא מתקן קבוע המוקם ע"י אגד. אני במילואים ממחר ועד 4/6. אתגעגע אליכם!
אתה לא יודע שזמני זה הדבר הכי קבוע
בארץ? Raminec
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה