חדשות טובות - ישראל והרשות קיבלו...

ביילי_007

New member
חדשות טובות - ישראל והרשות קיבלו...

חדשות טובות - ישראל והרשות קיבלו על עצמם את דוח וועדת מיצ`טל - וכל הנראה תהיה הפסקת אש. אני מקווה שזה נכון. לקום בבוקר להדליק את הטלוויזה בשעה 7:00 ולשמוע את הקריין אומר יש סיכוי להפסקת אש, זה ממש עשה לי את היום.
 

קלייר

New member
מקווה מאד ביילי יקר/שלא נשמע יותר

קולות של ירי,באמת חדשות נהדרות התקווה נמצאת באויר
 
למעלה