חדשות הרכב עם מני פאר...
ובכן, לפני מספר דקות הסתיימה לה תוכנית טלוויזיה בנושא רכב, חדשות, עדכונים חדשים מעולם הבטיחות המוטורי ועוד... זה לפחות מה שהיה כתוב בתקציר ב"יס"... ממה שראיתי התוכנית הזו פשוט ביזיון... ניכר כי למני פאר אין מושג ירוק ברכבים פרט למה שרכש מהשימוש היומ-יומי ברכב הפרטי שלו... כשהוא מתאר גירסאות "חמות" של רכבים קיימים הוא לא מהסס להשתמש במשפט: "רכב פוצקי-מוצקי, שאחרי שיפורים הפר לרכב ספוט" וה"פוצקי-מוצקי" הזה חזר לעיתים תכופות כל-כך... שיסלחו לי זכייני ערוץ 2, הייתי חייב להעביר ערוץ כדי להעלות את המודעות לעולם הרכב הם היו יכולים לשים את "מהיר ועצבני" בלופ כל השישי שבת... זה היה נותן תוצאה דומה... גועל!
ובכן, לפני מספר דקות הסתיימה לה תוכנית טלוויזיה בנושא רכב, חדשות, עדכונים חדשים מעולם הבטיחות המוטורי ועוד... זה לפחות מה שהיה כתוב בתקציר ב"יס"... ממה שראיתי התוכנית הזו פשוט ביזיון... ניכר כי למני פאר אין מושג ירוק ברכבים פרט למה שרכש מהשימוש היומ-יומי ברכב הפרטי שלו... כשהוא מתאר גירסאות "חמות" של רכבים קיימים הוא לא מהסס להשתמש במשפט: "רכב פוצקי-מוצקי, שאחרי שיפורים הפר לרכב ספוט" וה"פוצקי-מוצקי" הזה חזר לעיתים תכופות כל-כך... שיסלחו לי זכייני ערוץ 2, הייתי חייב להעביר ערוץ כדי להעלות את המודעות לעולם הרכב הם היו יכולים לשים את "מהיר ועצבני" בלופ כל השישי שבת... זה היה נותן תוצאה דומה... גועל!