חדשות הרכב עם מני פאר...

חדשות הרכב עם מני פאר...

ובכן, לפני מספר דקות הסתיימה לה תוכנית טלוויזיה בנושא רכב, חדשות, עדכונים חדשים מעולם הבטיחות המוטורי ועוד... זה לפחות מה שהיה כתוב בתקציר ב"יס"... ממה שראיתי התוכנית הזו פשוט ביזיון... ניכר כי למני פאר אין מושג ירוק ברכבים פרט למה שרכש מהשימוש היומ-יומי ברכב הפרטי שלו... כשהוא מתאר גירסאות "חמות" של רכבים קיימים הוא לא מהסס להשתמש במשפט: "רכב פוצקי-מוצקי, שאחרי שיפורים הפר לרכב ספוט" וה"פוצקי-מוצקי" הזה חזר לעיתים תכופות כל-כך... שיסלחו לי זכייני ערוץ 2, הייתי חייב להעביר ערוץ כדי להעלות את המודעות לעולם הרכב הם היו יכולים לשים את "מהיר ועצבני" בלופ כל השישי שבת... זה היה נותן תוצאה דומה... גועל!
 

haim18b

New member
מה קורה??? ראיתם את התוכנית של הכט

יש עכשיו שידור חוזר של התוכנית הראשונה מה אתם אומרים??? הגעתם לת"א בחיים??? יש היום את החלק השני איזה תשובות מפגרות יש שם
 

haim18b

New member
וואלה גם אני חשבתי ככה

בערך היו דברים נחמדים!!!
 
למעלה