חדשות הרדיו

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
אמנון יצחק נגד "קול ברמה": מסיתים נגדי

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, דחה את תלונתו של הרב אמנון יצחק ממפלגת "כח להשפיע" נגד תחנת הרדיו "קול ברמה" המזוהה עם מפלגת ש"ס בטענה כי בתחנה משדרים הסתה נגדו. התלונה נדחתה כיוון שיצחק לא צרף לתלונתו הקלטות של הדברים לתלונה - למרות שהתבקש לעשות כן מספר פעמים. הוא חויב לשלם ל"קול ברמה" ולרשות השנייה סכום של 1,500 ש"ח בגיל התלונה שהגיש נגדם.

בתוך כך פנתה עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון ליו"ר ועדת הבחירות ודרשה לנקוט סנקציות התחנה כיוון שהיא הפרה את הוראות הרשות השנייה, ושידרה במוצאי שבת האחרון את שעורו של מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף בלי לצנזר את תעמולת הבחירות, שכללה התקפות חריפות שלו על מפלגת "הבית היהודי".

לפני שבועיים התלוננה חדו"ש בפני ועדת הבחירות כי תחנת "קול ברמה", ובין היתר שעורו של הרב יוסף, המשודר בה מדי מוצאי שבת, הפכו למוקד קבוע של תעמולת הבחירות. יום לאחר הגשת התלונה של חדו"ש הורתה הרשות השנייה לתחנה לשדר את שיעוריו של הרב יוסף בשיהוי ולמחוק מהם את תעמולת הבחירות. השופט רובינשטיין הודיע שהוא רושם לפניו הוראה זו, ועל בסיסה הוא נמנע מלהוציא צווי מניעה נגד התחנה.

מנכ"ל חדו"ש הרב עו"ד אורי רגב כותב בתלונה כי "התברר ש'קול ברמה' המשיכה להפר את האיסור על תעמולת בחירות תוך זלזול מופגן, הן בהוראות החוק, הן בהחלטת כבוד יו"ר הועדה והנחיות היועץ המשפטי לממשלה, והן בהנחיות הרשות השנייה". רגב מציין שהחוק קובע קנס מוגדל לעבירות אלה ומבקש מרובינשטיין "לשקול את הצעדים והפעולות שיש בסמכותו לנקוט לאור ההפרה הבוטה".

מרדיו קול ברמה נמסר בתגובה: "אנו שמחים ומודעים לכך ששידורי התחנה מכריעים, חשובים ומשפיעים על דעת הקהל במגזר החרדי בישראל. כפי שהתברר כבר בעבר, התחנה פועלת אך ורק על פי חוקי הרשות השנייה ולפי כלליה. מדובר בטענות חסרות כל בסיס ואנו מאחלים לעמותת חדו"ש בהצלחה בקמפיין ההחדרה התקשורתי אותו הם מנסים לנהל, ללא הצלחה, על גבינו".

http://b.walla.co.il/?w=//2608955
 

d1f2

Active member
קומדי סנטרל מגיע ל-Sirius XM Radio

ערוץ קומדי סנטרל האמריקאי ורשת תחנות הרדיו בלוויין Sirius XM Radio הפועלת בצפון אמריקה הכריזו על שיתוף פעולה ביניהם בתחנת רדיו חדשה שתמותג תחת ערוץ הקומדיה המצליח באמריקה.

התחנה תשדר תוכניות בידור והופעות חיות מתוך מועדוני הקומדי קלאב המפורסמים בארה"ב. בשלב זה, לצער כולם, לא מתוכנן שיתוף פעולה רחב עם קומדי סנטרל וצוות המגישים המוכר של קומדי סנטרל הכולל את ג'ון סטיוארט וסטיבן קולבר לא צפוי לשדר בתחנה.

המועד להשקת הרדיו: 1 באפריל.

http://insidetv.ew.com/2013/01/22/sirius-xm-comedy-central/
 

d1f2

Active member
וואלה משיק מבזקי חדשות כדי להתחרות ב-ynet

אתר וואלה! משיק היום מהדורת חדשות מתגלגלת שמתעדכנת כל הזמן מאולפן וואלה! בהגשת ינון מגל, לוסי אהריש והילה קובו. המהדורה משודרת באופן רציף כל היום ומתעדכנת באופן שוטף באתר ובכל אפליקציות וואלה! בסמארטפונים ובטאבלטים.

http://b.walla.co.il/?w=//2610156

כבר היום המיזם החדש צפוי להתחרות במהדורות של ynet מהרדיו האזורי שעולות בדף הבית של ynet. לוואלה יש יתרון של וידאו ומגישים מוכרים שיגישו את המהדורה. לא מן הנמנע כי עם הצגת היכולת המאוד מרשימה הזו בוואלה ישקלו גם להכנס לתחום החדשות ברדיו ולנגח את ynet גם בזירה הרדיופונית.
 

d1f2

Active member
הליך הפרה נגד 'קול ברמה' בגין קידומה של ש"ס

10 תלונות הוגשו לרשות השנייה נגד רדיו "קול ברמה" בטענה לנטייה לטובת מפלגת ש"ס. הרשות קבעה כי התלונות מוצדקות ונפתח הליך הפרה.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000816755
 

d1f2

Active member
Serendip - הרדיו החברתי הגיע לאפסטור

שירות המוזיקה החברתי Serendip, מאחוריו עומדים היזמים הישראלים שגיא בן צדף ואסף עצמון, מגיע לפלטפורמת ה-iOS, כשהאפליקציה ניתנת להורדה למכשירי אייפון ואייפוד טאץ'. זאת לאחר שהשירות היה זמין כיישום רשת בלבד.

האפליקציה החדשה, כמו יישום הרשת שלפניו, תאפשר לכם ליצור ערוץ רדיו אינטרנטי מותאם אישית, המבוסס על טעמם של החברים שלכם בפייסבוק ובטוויטר. למעשה, תוכלו להרכיב רשימות שירים (פלייליסטים) של שירים, שיורכבו מאמנים שאתם עוקבים אחריהם בפייסבוק (כלומר, עשיתם להם לייק), חבריכם בפייסבוק ומשתמשים אחרים בשירות שהחלטתם לעקוב אחריהם. רשת חברתית מוזיקלית, אם תרצו.

התוכן המוזיקלי באפליקציה מגיע מאתרים כגון יו-טיוב, SoundCloud ,Vimeo ו- BandCamp, מה שמוביל לכך שפוטנציאל האפשרויות המוזיקליות בסרנדיפ הוא עצום. לדברי החברה, קטלוג השירים בשירות מכיל למעלה מ-50 מיליון שירים.

http://www.feeder.co.il/article-Serendip-launches-an-iphone-app-1000816748
 
למעלה