חדשות אוטובוסיות מחיפה

מצב
הנושא נעול.
חדשות אוטובוסיות מחיפה

חדשות אוטובוסיות מחיפה
1. בשבוע שעבר ראיתי לראשונה שלט תחנת אוטובוס מהסוג התקני החדש בחיפה. בשלט (שתמונתו מצורפת) מופיעים תיאורי הקווים כפי שיהיו לאחר פתיחתה של תחנת מרכזית חוף הכרמל החדשה ב-23 בחודש. ולמי שתוהה - אכן כן - הקווים לטירה יתחילו ויסתיימו בתחנה המרכזית החדשה, ולא ימשיכו להדר. למרות שמתוכנן מחיר מוזל לנסיעות המשך (במתכונת המוכרת מלב המפרץ), אני חושב שנהגי מוניות השירות יהיו מאוד מרוצים מהשינוי. ימים יגידו, אבל אני לא חושב שנראה כרטיסים משולבים עם רכבת ישראל, ובינתיים לא שמעתי שום דבר על כרטיסים יומיים או דו-נסיעתיים לחיפה. 2. הערב (מוצ"ש) ראיתי במרכז זיו בחיפה אוטובוס עירוני נמוך קומה מתוצרת סקאניה של אגד (זה צהוב בהיר או לבן?) מופעל בקו 18 (נווה שאנן - מרכזית בת גלים).
 

איליה.

New member
תמונה מעניינת.

חדשות אוטובוסיות מחיפה
1. בשבוע שעבר ראיתי לראשונה שלט תחנת אוטובוס מהסוג התקני החדש בחיפה. בשלט (שתמונתו מצורפת) מופיעים תיאורי הקווים כפי שיהיו לאחר פתיחתה של תחנת מרכזית חוף הכרמל החדשה ב-23 בחודש. ולמי שתוהה - אכן כן - הקווים לטירה יתחילו ויסתיימו בתחנה המרכזית החדשה, ולא ימשיכו להדר. למרות שמתוכנן מחיר מוזל לנסיעות המשך (במתכונת המוכרת מלב המפרץ), אני חושב שנהגי מוניות השירות יהיו מאוד מרוצים מהשינוי. ימים יגידו, אבל אני לא חושב שנראה כרטיסים משולבים עם רכבת ישראל, ובינתיים לא שמעתי שום דבר על כרטיסים יומיים או דו-נסיעתיים לחיפה. 2. הערב (מוצ"ש) ראיתי במרכז זיו בחיפה אוטובוס עירוני נמוך קומה מתוצרת סקאניה של אגד (זה צהוב בהיר או לבן?) מופעל בקו 18 (נווה שאנן - מרכזית בת גלים).
תמונה מעניינת.
היום קו 245 הוא קו אקספרס מחיפה לטירה, שההבדל העיקרי בינו לבין 45 הוא ש-245 נוסע דרך רח' המגינים ולא דרך רח' העצמאות. והוא נוסע רק בימי חול בשעות שיא. מעניין אם יש קשר בין 245 של היום ל-245 שבתמונה.
 

איליה.

New member
לגבי הפורמט החדש של השלטים

תמונה מעניינת.
היום קו 245 הוא קו אקספרס מחיפה לטירה, שההבדל העיקרי בינו לבין 45 הוא ש-245 נוסע דרך רח' המגינים ולא דרך רח' העצמאות. והוא נוסע רק בימי חול בשעות שיא. מעניין אם יש קשר בין 245 של היום ל-245 שבתמונה.
לגבי הפורמט החדש של השלטים
אגד אף פעם לא הצטיינה בהשקעת מחשבה כשצריך לעדכן שלטים. מספיק לראות את השלטים במסלולים של קווי מרכזית המפרץ: אלה שהוקמו בהתחלה הם נכונים ומדויקים, ועם כל שינוי של הקווים יש יותר ויותר הזנחה, חסרים שמות היעדים, היעדים כתובים לא נכון, חסר מספר הקו בצד האחורי של השלט, ועוד ועוד. הפסים השחורים האלה שמציירים עכשיו יגרמו לעוד יותר אי-דיוק ובלבול כשיהיה צריך להוסיף מספרי קווים חדשים. אני מקווה שלפחות הפונט יישאר קבוע, ולא כל מספר קו יהיה בפונט שונה כמו היום.
 

cmr

New member
הפורמט החדש של השלטים

לגבי הפורמט החדש של השלטים
אגד אף פעם לא הצטיינה בהשקעת מחשבה כשצריך לעדכן שלטים. מספיק לראות את השלטים במסלולים של קווי מרכזית המפרץ: אלה שהוקמו בהתחלה הם נכונים ומדויקים, ועם כל שינוי של הקווים יש יותר ויותר הזנחה, חסרים שמות היעדים, היעדים כתובים לא נכון, חסר מספר הקו בצד האחורי של השלט, ועוד ועוד. הפסים השחורים האלה שמציירים עכשיו יגרמו לעוד יותר אי-דיוק ובלבול כשיהיה צריך להוסיף מספרי קווים חדשים. אני מקווה שלפחות הפונט יישאר קבוע, ולא כל מספר קו יהיה בפונט שונה כמו היום.
הפורמט החדש של השלטים
הינו התקן החדש לתמרור ב-56
 

איליה.

New member
זה פורסם בפורום לפני זמן-מה.

הפורמט החדש של השלטים
הינו התקן החדש לתמרור ב-56
זה פורסם בפורום לפני זמן-מה.
העובדה שזה תקן חדש - זה טוב ויפה. השאלה עד כמה אגד תשמור על התקן לאורך זמן, גם כשיהיה צורך להוסיף מספרי קווים בתחנות.
 

TDR

New member
סחתן חן !!!!!

חדשות אוטובוסיות מחיפה
1. בשבוע שעבר ראיתי לראשונה שלט תחנת אוטובוס מהסוג התקני החדש בחיפה. בשלט (שתמונתו מצורפת) מופיעים תיאורי הקווים כפי שיהיו לאחר פתיחתה של תחנת מרכזית חוף הכרמל החדשה ב-23 בחודש. ולמי שתוהה - אכן כן - הקווים לטירה יתחילו ויסתיימו בתחנה המרכזית החדשה, ולא ימשיכו להדר. למרות שמתוכנן מחיר מוזל לנסיעות המשך (במתכונת המוכרת מלב המפרץ), אני חושב שנהגי מוניות השירות יהיו מאוד מרוצים מהשינוי. ימים יגידו, אבל אני לא חושב שנראה כרטיסים משולבים עם רכבת ישראל, ובינתיים לא שמעתי שום דבר על כרטיסים יומיים או דו-נסיעתיים לחיפה. 2. הערב (מוצ"ש) ראיתי במרכז זיו בחיפה אוטובוס עירוני נמוך קומה מתוצרת סקאניה של אגד (זה צהוב בהיר או לבן?) מופעל בקו 18 (נווה שאנן - מרכזית בת גלים).
סחתן חן !!!!!
בחרת תמונה יפה, על רקע בנין חברת חשמל החדש שאיכלוסו הושלם השבוע. התמרורים הראשונים הוצבו בכביש 4 בין צומת מת"ם לצומת עתלית ובימים הקרובים לפי מקורותי יתחילו לראות אותם גם בתוך חיפה. אגב לידיעה כללית ממידע שהגיע אלי ועדיין אינו סופי נדחתה פתיחת התחנה עד אחרי החגים, כנראה 28.10.2003 לגבי העקיצות של איליה, אני רואה בדיוק הפוך את הדברים, אגד אינה רשות תימרור ואין זה תפקידה לתחזק ולהציב תמרורי ב-56 אלא להוסיף מידע בלבד על התמרור. העובדה שהחליטו לשלט מחדש את התחנות היא תעודת עניות לדשויות המקומיות, למשרד התחבורה ולרמת האכיפה בארץ. הדבר נכון גם לגבי סככות ההמתנה ששיכות לרשות המקומית בה הסככה מוצבת אך אין הם עושות כמעט כלום לאחזקתן והציבור בטעותמגלגל את האשמה לחברות האוטובוסים.
 
חן הפך גם לחובב אוטובוסים !!!!!!!!!

חדשות אוטובוסיות מחיפה
1. בשבוע שעבר ראיתי לראשונה שלט תחנת אוטובוס מהסוג התקני החדש בחיפה. בשלט (שתמונתו מצורפת) מופיעים תיאורי הקווים כפי שיהיו לאחר פתיחתה של תחנת מרכזית חוף הכרמל החדשה ב-23 בחודש. ולמי שתוהה - אכן כן - הקווים לטירה יתחילו ויסתיימו בתחנה המרכזית החדשה, ולא ימשיכו להדר. למרות שמתוכנן מחיר מוזל לנסיעות המשך (במתכונת המוכרת מלב המפרץ), אני חושב שנהגי מוניות השירות יהיו מאוד מרוצים מהשינוי. ימים יגידו, אבל אני לא חושב שנראה כרטיסים משולבים עם רכבת ישראל, ובינתיים לא שמעתי שום דבר על כרטיסים יומיים או דו-נסיעתיים לחיפה. 2. הערב (מוצ"ש) ראיתי במרכז זיו בחיפה אוטובוס עירוני נמוך קומה מתוצרת סקאניה של אגד (זה צהוב בהיר או לבן?) מופעל בקו 18 (נווה שאנן - מרכזית בת גלים).
חן הפך גם לחובב אוטובוסים !!!!!!!!!
 
חן הולך טוב עם מרצדס ! דרך-אגב:

לא ממש...
אבל חן מאוד-מאוד רוצה לראות את האתר 'תחנת האוטובוס' (או כל אתר אוטובוסי אחר תואם 'חדשות הרכבת') קורם עור וגידים. קדימה חובבי האוטובוסים - לעבודה.
חן הולך טוב עם מרצדס ! דרך-אגב:
איך היתה התמונה האחרונה של הרכבת החשמלית ששלחתי לך למייל לפני יומיים ???
 

TDR

New member
שלטים חדשים בחיפה../images/Emo49.gif../images/Emo50.gif

חדשות אוטובוסיות מחיפה
1. בשבוע שעבר ראיתי לראשונה שלט תחנת אוטובוס מהסוג התקני החדש בחיפה. בשלט (שתמונתו מצורפת) מופיעים תיאורי הקווים כפי שיהיו לאחר פתיחתה של תחנת מרכזית חוף הכרמל החדשה ב-23 בחודש. ולמי שתוהה - אכן כן - הקווים לטירה יתחילו ויסתיימו בתחנה המרכזית החדשה, ולא ימשיכו להדר. למרות שמתוכנן מחיר מוזל לנסיעות המשך (במתכונת המוכרת מלב המפרץ), אני חושב שנהגי מוניות השירות יהיו מאוד מרוצים מהשינוי. ימים יגידו, אבל אני לא חושב שנראה כרטיסים משולבים עם רכבת ישראל, ובינתיים לא שמעתי שום דבר על כרטיסים יומיים או דו-נסיעתיים לחיפה. 2. הערב (מוצ"ש) ראיתי במרכז זיו בחיפה אוטובוס עירוני נמוך קומה מתוצרת סקאניה של אגד (זה צהוב בהיר או לבן?) מופעל בקו 18 (נווה שאנן - מרכזית בת גלים).
שלטים חדשים בחיפה

היום נסעתי ברחוב דרך הים וראיתי גם שם שלטים חדשים, נראים ממש 10, אין ספק כי אגד עלו ליגה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה