חדשה!!

דידושה94

New member
חדשה!!

יש לי משתמש בתפוז כבר שנים ומשום מה רק השבוע התחלתי לחשוב אולי יש פורומים בדברים שאני מתעניינת בהם ... (כן אני גאון..) בקיצור! קוראים לי עדי ואני בת 16... ואני מתה על יומני הערפד!! (בשביל אלו שיגידו שאני לא צריכה למות :" אני חיה על יומני הערפד!!") אני פשוט מתה על השלישיה ( או הרביעיה ) הם פשוט שחקנים מעולים!! ( אני בTeam Salvatore). התחלתי לצפות בכל מיני פרויקטים שהיו להם בעבר... וגיליתי שיש סדרה לנינה... שהיא משודרת בארץ... ולא סתם... בערוץ 1!!! (בטח לא חידשתי לאף אחד.. אבל עדיין) בקיצור... מקווה להשתלב :)
 
../images/Emo60.gifהיי עדי,ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

אני מעין..שתהיה לך כאן השתלבות מהירה ומהנה
ובקשר לסדרה-האמת שחידשת לי
איזה סדרה זו?
 

דידושה94

New member
תודה:) ו...

לסדרה קוראים דגרסי נינה משחקת שם דמות שהיא בת 16 והיא אמא (נדמה לי... אני כל הזמן מתבלבלת) וזה משודר ב 4 או 4 וחצי (עוד מעט) בערוץ 1
 

דידושה94

New member
הלכתי בעצמי לבדוק

ומשום מה לא ראיתי את זה... אני זוכרת בבירור שזה היה (ושראיתי את נינה דפקתי צווחה בבית שלי.. חשבו שהשתגעתי)
 
אני חושבת שזה כבר ירד מהאוויר בארץ...

וכמובן שבארה"ב זה ירד כבר ממש מזמן.
 

Ayelet 363

New member
ברוכה הבאה! ../images/Emo13.gif

היי, אני איילת. נעים להכיר!! סתם שאלה- את צופה בקצב של הוט, בקצב של אמריקה או בין לבין? האמת שהייתה תקופה שהייתי מנותקת מ"אילו פורומים חדשים יש", כך שגם אני גילית כמה דברים, לא משהו שבאמת עניין אותי, אבל בכל זאת. ד"א- לא ידעתי, וגם אני אשמח לדעת איזו סדרה זו. ברוכה הבאה!
 

דידושה94

New member
תודה^^

ואני צופה בקצב של האמריקאים... אחותי החליטה שהיא אוהבת את דיימון משניה וחצי שהיא ראתה אותו . היא מנסה לצפות ביומני הערפד בהוט אבל היא לא יודעת מתי זה (מוהאהאהאהא) וכל פעם שהיא פותחת זה סצנה שעדייף שההורים שלי לא ידעו שאני רואה את זה D: (היא בת 10) ולמה לכל הרוחות (או כמו שחברה שלי אומרת .. למה לכל הדיימון...) יש פגרה???? הם מעצבניםםם (כן אני עוברת נשאים מהר מדיD:)
 

Ayelet 363

New member
גם אני עוברת נושאים מהר ../images/Emo8.gif

למה לכל הדיימון...
הם באמת מעצבנים. הפגרה הזו ממש מדכאת... גם אחותי צופה בסדרה (בקצב של הוט, אין לה זמן להתקדם לבד), אבל היא בת 18 (אנחנו תאומות).
 

דידושה94

New member
כיף לך!!!

שיש לך תאומה!! וחברה שלי פעם התבלבלה בין המילה damon למילה demon(שד באנגלית) אז היא התבלבלה ומאז זה נכנס לנו ללקסיקון:) ורציני צריך לבטל את הפגרה! זה משגע!!!
 

Ayelet 363

New member
וואי גם אותי זה בלבל בעבר

אחות תאומה זה באמת כיף (לא בשנים שבהן רבנו בלי סוף, אבל אחרי זה- בהחלט).
 

Orush the Best

New member
welcome ../images/Emo13.gif

אני אור ואני גם דיי חדשה :) , 16, כלכך team damon
השתלבות מהנההה
 

דידושה94

New member
תודה!

השתלבות נעימה גם לך
וגם אני 16! אם היית מכירה את אלן ריקמן אז הייתי אומרת שיש לי מישהי מושלמת להכיר לך
 

דידושה94

New member
הסבר

אחת החברות שלי קוראים לה אור (והיא גם בת 16) והיא אוהבת את השחקן אלן ריקמן. אז אם היית מכירה אותו (/אוהבת אותו) הייתי מכירה ביניכן (משום מה לרגע חשבתי שאת זו היא והיא לא סיפרה לי שהיא גולשת בפורום..) חחח לא נורא נעים להכיר אותך :)
 
למעלה