חדשה פה...

חדשה פה...

עניתי פה פעם על איזה שאלון, והצגתי את עצמי והכל, אבל לא העזתי לחזור לפה. אני לא יודעת אם זה המקום בכלל לדבר. ההורים שלי קודם רבו כי ירדתי במשקל, כל כך כואב לי לראות את אמא שלי בוכה ולשקר לכולם כל הזמן. אני רוצה לטפל, אני רוצה להעיף את זה ממני.. אבל אני מפחדת. אני מפחדת לספר לפסיכולוגית שלי ואני מפחדת שיכריחו אותי לאכול ובכלל אני מפחדת לעלות במשקל.. זה הפחד הכי גדול שלי. אני לא יודעת מה לעשות, איך לטפל, אוף. אני תקועה ובא לי לבכות. מצטערת אם זיינתי את השכל.
 
שלולי

[אפשר לקרוא לך שלולי?] שוב ברוכה הבאה
את כותבת שהפחד הכי גדול שלך הוא לעלות במשקל. מהמצוקה שאת מתארת, ומשאר ההודעה, אני מבינה שאולי יש לך פחד גדול יותר- הפחד לחיות חולה ואומללה לתמיד, והפחד להישאר בלי עזרה, ואולי הפחד למות.... את יכולה לראות שאלו פחדים גדולים ומפחידים יותר מאשר עליה במשקל?
 
שלולית יקרה

קודם כל בורכה הבאה אלינו... אני מסכימה עם רחלי הפחד הגדול הוא להשאר חולה ובסופו של דבר למות, העליה במקשל היא התרופה של הפחדים האלה.
 

נשמת

New member
../images/Emo91.gif זוהרת, אהבתי.

אהבתי את הקשר שעשית כאן. הפחד הגדול הוא להשאר חולה ולמות בעוד הפיתרון הוא הפחד המדומה- עליה במשקל.
 

Gloomy Light

New member
ברוכה הבאה../images/Emo20.gif

שום דבר לא נעה בין רגע, זה מסע ארוך ומפותל. צעד, צעד. את רוצה ללכת לטיפול, את רוצה להבריא. זו ההחלטה החשובה
הפחדים תמיד נלווים. האתגר האמיתי הוא להתגבר אליעהם, עם הזמן. ולחיות
 
ברוכה הבאה ../images/Emo20.gif

אני יודעת שעלייה במשקל יכולה להצטייר כסיוט מסויט.אבל עליתי במשקל,כמו בנות רבות ואחרות ונשארתי בחיים.זה קשה ומפחיד-אבל שורדים גם את זה. ועדיף לחיות עם X קילו יותר מאשר למות.
 

נשמת

New member
שלולית, ברוכה הבאה? ../images/Emo141.gif

מה קורה בטיפול? את חושפת בפניה את כאבייך? היא מספקת לך את התמיכה המקצועית לה את זקוקה? המטפלת צריכה לדעת מי יושב מולה היא צריכה לדעת עם איזה מטען את יוצאת ממנה. ההפרעת אכילה שלך כנראה מדברת דברים שקשה לך מאוד להוציא ועצם זה שהיא תדע על קיומה, תסייע לשתיכן. לי כואב לדעת ש-את- בוכה ומשקרת לכולם... כואב שאת כל כך רוצה להחלים וקשה לך לוותר על המחלה. העליה במשקל תהא מבוקרת ותיקנית, המטרה היא לא להגיע למשקל עודף אלא למשקל תקין. לגוף ונפש בריאה. מדובר בתהליך ארוך ומקיף... עם הפחד תתמודדי במנות קטנות ויתאימו לך תפריט מתחשב. את לא שונה מאף אחת, לא מגיע לך להשאר שם. לא מגיע לך בכלל.
 
למעלה